Jou lichaam op 10

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » ma 25 juli 2005, 2:10

Ik kan er geen zinnig woord over zeggen, er zijn momenten dat ik mezelf een 8 zou geven, en op dit moment (net ongesteld, slobberkleren aan en een zak chips leeggegeten) zou ik mezelf een 3 kunnen geven. Net zo makkelijk.
Ach, ik denk altijd maar dat als ik wel echt slank (want daar gaat het bij mij vooral om) was geweest, ik vast wel iets anders zou hebben om over te zeuren, misschien had ik dan mijn neus wel heel vervelend gevonden, terwijl ik nu mijn kop over het algemeen toch behoorlijk geslaagd vind. Ach, een mens moet wat te zeuren hebben, niet?

AppleBlossom
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 13 april 2005, 2:35
Locatie: Antwerpse studente

Berichtdoor AppleBlossom » ma 25 juli 2005, 2:30

Slim plan! Op de moment ben ik vrij tevreden over mn uiterlijk, dus kga dat effe hier op het spreekwoordelijke papier neerzetten zodat ik het kan herlezen als ik weer eens in een dipje zit...

Gezicht/haar: een grote bos halflange donkerbruine krullen... Soms vreselijk om die in bedwang te houden, maar meestal ben ik er wel blij mee. Tot vorig jaar januari had ik kort haar, een echt jongenskopje, en sinds ik het heb laten groeien heb ik er al veel complimenten van gehad: veel vrouwelijker, volwassener maar ook wel heel speels...
Over mn gezicht heb ik niet echt een oordeel. Heb heel lange tijd een complex gehad over mn neus, die ik gigantisch vond. Al bij al blijkt dat nogal mee te vallen. Echt ontevreden ben ik niet over mn gezicht, maar echt tevreden ook niet.
7/10

Armen en handen: Mijn armen zijn ok. Slank, licht gebruind, enkele sproetjes. Niet speciaal (maar kunnen armen speciaal zijn...) maar ook niet lelijk. Heb lange tijd wel gedacht dat ik buitensporig veel haar op mn armen had, maar na een grondige vergelijkende studie blijkt dat allemaal nog wel mee te vallen en heel doorsnee te zijn. Mn vingers vind ik niet mooi, veel te kort en te benig, te mager.
7/10

Buik: Kben heel lang heel mager geweest, nu ben ik een beetje bijgekomen en nog altijd wel slank. Dat buikje is niet meer zo platplat als vroeger, maar nog steeds strak genoeg. En ik schijn een zeer zacht buikje te hebben, dus das ook mooi meegenomen.
7,5/10

Borsten: een (soms kleine, soms iets grotere) B. Lange tijd heb ik er complexen over gehad. Kleinere borsten gecombineerd met kort haar kunnen soms héél venijnige commentaren uitlokken van puberjongens... Gelukkig ben ik nu wel min of meer over dat borstencomplex heen. De borsten zijn natuurlijk niet veranderd, maar ja. Ze idd niet groot zijn, maar wel stevig en mooi gevormd. Ik heb kleine lichte tepels wat ik wel mooi vind, maar de ene is behoorlijk koppig en weigert vaak recht te komen. Daar heb ik me een hele tijd over geschaamd en nu nog regelmatig, maar volgens een exvriendje schijnt dat wel iets te hebben.
Ze zijn verre van perfect, maar ze zijn in verhouding met mn lichaam en belangrijkste van al, ik aanvaard ze zoals ze zijn: 7,5/10 krijgen ze van me, ik ben er eindelijk tevreden mee.

Benen: Redelijk wat lidtekens, was nogal een actief kind, maar wel slank en strak...
8/10

Kont: geen klagen over, strak en klein, krijg er heel vaak complimentjes van en ben er stiekem ook een beetje trots op
9,5/10

Voeten: maatje 38, dus tis niet dat ze te groot zijn, ik vind ze gewoon niet mooi. Niet dat ik geen open schoenen draag daarom, maar ik vind er gewoon niks aan.
6/10

Totaal geef ik mezelf een 8. Ik zie er niet slecht uit en mn zelfbeeld is de laatste jaren redelijk wat verbeterd en dat straal je dan naart schijnt ook uit. Er zijn heel wat dingen die beter zouden kunnen, maar ik ben tevreden met hoe ik ben en weet dat het veel slechter had kunnen zijn...

Correctie: ik ben tegenwoordig niet zozeer tevreden met mijn lichaam, maar kben vooral tevreden met het feit dat ik tevreden ben met mijn lichaam, met al haar mooie en minder mooie kantjes.
Ass nasty ass I wanna be.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 25 juli 2005, 23:47

Ik kik op meer bescheiden beauties :lol: :wink:

AppleBlossom
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 13 april 2005, 2:35
Locatie: Antwerpse studente

Berichtdoor AppleBlossom » ma 25 juli 2005, 23:59

Zandsteen, kick jij dan ook op hen of enkel op jezelf? :twisted:
Ass nasty ass I wanna be.

AppleBlossom
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 13 april 2005, 2:35
Locatie: Antwerpse studente

Berichtdoor AppleBlossom » di 26 juli 2005, 0:15

Heb jij dan ook een dipje af en toe?
Ass nasty ass I wanna be.

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » di 26 juli 2005, 1:15

Voor de leesbaarheid: de postings van Zandsteen zijn verwijderd.

Oceann

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » di 26 juli 2005, 7:06

pff jeetje ik dacht dat ik de enige was die zo wilde reageren op zandsteen. Alleen durfde ik niet :oops:
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

AppleBlossom
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 13 april 2005, 2:35
Locatie: Antwerpse studente

Berichtdoor AppleBlossom » di 26 juli 2005, 12:08

Voor de leesbaarheid: de postings van Zandsteen zijn verwijderd.

Oceann
Voor alle duidelijkheid, die post van Jessebel gaan dus niet over mij he, wel over Zandsteen.

Ja toch? :twisted:
Ass nasty ass I wanna be.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 26 juli 2005, 13:58

Lol.. nee hoor Applebloosje hoe kom je erbij?

Ja tuurlijk.. maar die uitspraak geldt nog steeds in het algemeen dus laat ik m maar staan :wink:

lucienne
Berichten: 17
Lid geworden op: di 09 november 2004, 16:18
Locatie: Utrecht, Studente
Contacteer:

Berichtdoor lucienne » ma 05 september 2005, 15:09

klinkt erg arrogant, maar dat ben ik helemaal niet hoor. ik werk ook heel hard eraan (sportschool, rennen, etc etc)...

een 9 (zelf zou ik iets hoger vinden, maar ik denk dat andere een cup a/b niet een 9,5-10 vinden)
XXX Lucienne

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » ma 05 september 2005, 15:13

6,66
bow down before the one you serve.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » ma 05 september 2005, 15:30

Benen: Redelijk wat lidtekens
LIDtekens? Ruig liefdesleven achter de rug AB?

Waar de mond van vol is...

:mrgreen:

Spot - hit me, hit me, hit me with your rythm stick

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » ma 05 september 2005, 19:58

Nu een 6.4 maar misschien is dat morgen hoger [hope so]!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Lemonbyte
Berichten: 65
Lid geworden op: za 22 november 2003, 1:44
Locatie: zuid, oost en zuidoost

Re: Jou lichaam op 10

Berichtdoor Lemonbyte » ma 05 september 2005, 23:02

[quote="*Little Lady*"]Vraagje aan de vrouwen onder ons.


Heel leuk om te lezen.....
en om de bevindingen over mijn body...laat ik liever over aan n anderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Liefs
Lemon

(Enjoy your body, use it every way you can...don't be afraid of it, or what other people think of it, it's the greatest instrument you'll ever own) (Luhrman)
Think happy and smile

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 06 september 2005, 10:29

bestaat er voor mannen ook zo'n topic?
LeAvEr DeA aS sLeAf


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten