'Apparaatje' voor reiniging vagina?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Diva
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 10 april 2005, 16:28

'Apparaatje' voor reiniging vagina?

Berichtdoor Diva » za 18 juni 2005, 23:30

Vraagje!

Heb pas geleden gehoord over een 'apparaatje' waarmee je je vagina schoon kunt maken. Nu zou ik dat wel willen, vooral nadat ik ongesteld ben geweest lijkt mij dat prettiger voor mijn vriend.

Nu is mijn vraag dus: weet iemand hier iets van? Bijvoorbeeld hoe het heet, hoe het werkt, waar je het kunt kopen of bestellen, of anders waar ik hierover informatie kan vinden?

Alvast bedankt SheSpotters!
Diva :lol:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 18 juni 2005, 23:51

ehhh bedoel je niet gewoon die spoelfles van Lactacyd? Die kan je in de drogist kopen, en ook in sommige grote supermarkten.

Of bedoel je wat anders?

happy_me
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 25 februari 2005, 19:39
Locatie: Antwerpen

Vaginale douche?

Berichtdoor happy_me » zo 19 juni 2005, 11:23

Dat deed mij ook meteen denken aan de vaginale douche (what's in a name :lol:) van Lactacyd. Maar om dat nu een apparaatje te noemen? Enfin, mocht je dat bedoelen, ik gebruik dat ook altijd na mijn menstruatie en dat is fijn. Het ruimt die laatste restjes wat op en het sluit die periode voor mij dan weer af.
xxx enjoying life xxx

Libresse
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 18 februari 2002, 2:01
Locatie: Haarlemmermeer

Berichtdoor Libresse » zo 19 juni 2005, 12:00

Dat apparaatje heb je al in huis: Je eigen lichaam reinigt je vagina uitstekend. Het klinkt zo wel alsof je vagina een vies ding is, waar prut in achterblijft; een soort afvoerp(k)utje!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 19 juni 2005, 13:35

Vaginale douche? Ik neem toc aan dat je een gewone douche in huis hebt? Daar kan je uitermate goed de vagina mee reinigen hoor.
(en tis nog lekker ook :wink: )

Shazzz
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

donna-donna
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 7:47

Berichtdoor donna-donna » ma 20 juni 2005, 0:32

En nou je toch een ophouden met het jatten van mijn teksten Saaz :lol: :lol:

Maar wat je zegt dus...niks spraytjes of flesjes...de douchekop werkt prima.
zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » ma 20 juni 2005, 21:20

lactacyd is een uitstekend produkt maar m'n apotheker zei me onlangs dat het vaginaal spoelmiddel met fles misschien wel uit de handel gehaald zou worden omdat vaginaal spoelen niet zo aan te raden is , zelfs niet met lactacyd . Uitwendige hygiene zou moeten volstaan omdat de vagina vlug uit haar evenwicht is qua " goede microbenklimaat " , hmm , zelfgekozen term ...
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 21 juni 2005, 15:13

Het 'spuitflesje' van Lactacyd is wel handig. Ik gebruik 'm altijd als ik ongesteld ben als we vrijen. Ik doe dan een pessarium in en spoel even na met de spuitflesje met water, de inhoud vind ik onzin, inderdaad doet je eigen lichaam genoeg.
Mijn ervaring is dat zo diep met de douchekop niet lukt.
Helaas is nu het spuitflesje aan vervanging toe en kun je bij drogisten alleen nog maar de vulling kopen.
Als iemand een drogist(type) weet waar ze nog te koop zijn, graag!

Leuk woord droomvlinder, microbenklimaat ...! :)

eL

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 21 juni 2005, 18:01

pssssst eL

Geen regelbare douchekop zeker? If not, aanschaffen! :lol:

Succes garanteed.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 21 juni 2005, 18:15

Whahahahahaha, wees gerust Moon, bij mij past ie ook niet hoor. Maar als ik de massagestraal hard zet, en de straal op mijn "kippehokje" richt, wordt het daar citroentjesfris hoor. Eg woar! Eg eg eg woar.

Shazzz-ligt dubbel :lol:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

AppleBlossom
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 13 april 2005, 2:35
Locatie: Antwerpse studente

Berichtdoor AppleBlossom » di 21 juni 2005, 19:34

pssssst eL

Geen regelbare douchekop zeker? If not, aanschaffen! :lol:

Succes garanteed.
Zelfs niet eens nodig, gewoon de doucheknop eraf draaien doet het hem ook.

AB - inventief sinds we geen regelbare douchekop meer hebben :oops:
Ass nasty ass I wanna be.

Mammie
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 29 juni 2005, 13:33
Locatie: amsterdam

Berichtdoor Mammie » zo 03 juli 2005, 18:08

misschien gek maar ik ben zo opgevoed door na de menstruatie ciclus op een emmer te gaan zitten met heet water (niet te vol natuurlijk anders heb je een ander probleem)
Door de stoom van het water komen er na je ciclus soms nog meer troeppies uit en dan weet je pas dat je echt helemaal schoon bent van binnen.
:?:
In de surinaamse cultuur drinken vrouwen soms 1 keer per 6 maanden een reinigigsdrankje om hun lichaam schoon te maken
Dit gebruiken ze ook bijv, bij het moeilijk krijgen van kinderen.
Klinkt misschien ook gek in andere oren, maar geloof me dat er veel bewijzen zijn dat het echt helpt wannneer deze drank gedronken word. De vruchtbaarheid lukt dan opeens wel omdat het lichaam schoon is.

Marte
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 01 juli 2005, 14:06
Locatie: Lier genietertje
Contacteer:

Berichtdoor Marte » zo 03 juli 2005, 18:40

Ik gebruik altijd lactacyd omdat ik andere producten niet goed verdraag.
Ik heb ook een tijdje die spuitfles ervan gebruikt maar ik heb gehoord dat het de zuurtegraad ontregeld en dat dat niet echt gezond is.

athena
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 18 juli 2004, 11:36
Locatie: Utrecht

Berichtdoor athena » ma 04 juli 2005, 10:38

misschien gek maar ik ben zo opgevoed door na de menstruatie ciclus op een emmer te gaan zitten met heet water (niet te vol natuurlijk anders heb je een ander probleem)
Door de stoom van het water komen er na je ciclus soms nog meer troeppies uit en dan weet je pas dat je echt helemaal schoon bent van binnen.
:?:
In de surinaamse cultuur drinken vrouwen soms 1 keer per 6 maanden een reinigigsdrankje om hun lichaam schoon te maken
Dit gebruiken ze ook bijv, bij het moeilijk krijgen van kinderen.
Klinkt misschien ook gek in andere oren, maar geloof me dat er veel bewijzen zijn dat het echt helpt wannneer deze drank gedronken word. De vruchtbaarheid lukt dan opeens wel omdat het lichaam schoon is.
Klinkt heel interessant. :) Weet je ook welk drankje dit is? Zou je dat evt. kunnen opzoeken? (Heb nl. veel interesse in homeopathie)
Every person is a new door to a different world


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten