Hoe ontmaagd ik hem?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kristien
Berichten: 2
Lid geworden op: di 04 september 2007, 17:02

Hoe ontmaagd ik hem?

Berichtdoor Kristien » di 04 september 2007, 17:09

Lieve mensjes,

ik vind het raar dat er hier nog geen topic over bestaat, maar ik heb echt wel hard gezocht op dit forum, dus als het toch al mocht bestaan en ik heb er overgekeken: mijn excuses.

Bon, to the point: ik heb een nieuw vriendje, en hij is nog maagd. Ikzelf heb ook niet veel ervaring. Maar het gaat er dus op neerkomen dat op het moment dat hij aangeeft dat hij er klaar voor is, ik hem ga ontmaagden...
En daar ben ik eigenlijk een beetje bang voor.
Ik heb zelf niet zo veel ervaring, en heb mij altijd laten leiden door de partner.
En mijn nieuwe vriend praat ook niet zo veel in bed over wat hij fijn vindt en wat niet.

Dus ik weet niet goed hoe ik het voor hem een aangename ervaring kan maken, bv. welke tips ik hem kan geven.
Ik heb ooit eens "intercourse" gehad met iemand, en die heeft mij veel leren ontdekken over mezelf. Die gaf dan aanwijzingen in de stijl van 'ga eens zo zitten', 'doe eens dat', en zo heb ik bij mezelf ontdekt wat eigenlijk wel nog lekker is, omdat ik zelf een beetje te bang was om te experimenteren.

Ik vraag mij dus af wat ik in dezelfde stijl aan hem kan vertellen.
M.a.w., beste meneren hier op dit forum, wat kan ik aan mijn vriendje vertellen om hem aanwijzingen te geven hoe hij "het" moet doen zodat zijn eerste keer iets speciaal is, en beste mevrouwen die al eens iemand ontmaagd hebben, hebben jullie tips voor mij?

Groetjens,
Kristien

Jimmy71
Berichten: 47
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 21:28
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jimmy71 » di 04 september 2007, 18:03

Hoe hoger de verwachting hoe meer het tegenvalt. Zeker zo'n eerste keer.
Allebij nog onervaren en onzeker. Gewoon lekker met zijn 2-en aanprutsen lijkt me, net als zoveel stellen voor je. Je hoeft 'm echt geen les te geven hoor. Al doende leert men :-)
Goede sex heb je in je hoofd. Het wordt pas fantastisch als je de gedachten met iemand deelt.

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » di 04 september 2007, 18:12

Ik heb er geen ervaring mee maar de tip die ik wil geven is doe het rustig aan. Net zoals Jimmy71 al zegt geen hoge verwachtingen. Begin gewoon lekker met zoenen en strelen laat het zo verder gaan en kijk hoe ver je komt. Als het niet lukt gewoon de volgende weer proberen.


succes
Laatst gewijzigd door maria71 op di 04 september 2007, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Berichtdoor Tommy » di 04 september 2007, 19:45

Je kunt hem ook gewoon om z'n rug laten liggen en op hem gaan zitten. Dan kun jij hem ontknapen ;).
maar ehh de kans is groot dat hij erg snel klaarkomt als het zijn eerste keer is.
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.

pegske
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 29 augustus 2007, 12:34
Locatie: Hingene

Berichtdoor pegske » di 04 september 2007, 21:07

hoi kristien,

zoals de meesten al aangegeven hebben moet je het gewoon over je laten komen (zowel voor hem als voor jou). zoals maria71 ook al zij begin met zoenen en strelen en de rest komt zowiezo wel vanzelf.
Spijtig genoeg is voor de meesten de eerste keer een afknapper ook al wil je er iets speciaals van maken. En inderdaad : tommy heeft ook gelijk : de eerste keer zijn ze zéér vlug klaar. :twisted:
Waarschijnlijk door de spanning en alles wat errond hangt.

In ieder geval véél succes en als het zover is : geniet ervan.

PEgske

Adnil
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 15:51
Locatie: eindhoven

Berichtdoor Adnil » di 04 september 2007, 21:31

Hoi Kristien,

zoals uit veel verhalen jou ook wel bekend zal zijn komen kerels in dergelijke situaties vaak erg snel klaar als ze weinig ervaring hebben
Ik kan het niet anders zeggen uit mijn ervaring in de salon.

Daarom trek hem eerst lekker af pijp hem daarbij als je dat zelf ook fijn vindt en laat je daarna op zijn tong en vingers zelf klaarkomen. Dan is de spanning er een beetje af en ben jij zelf ook leker vochtiig. Laat hem daarna lekker in je komen.
Als jij wilt sturen in het geheel laat hem dan op bed aan liggen op zijn rug zodat jij op hem kunt gaan zitten en daarmee tempo, variatie e.d. kunt beinvloeden. Ik weet zeker als je er lekker de tjd voor neemt dat jullie best zullen genieten. En probeer er geen les van te maken maar probeer van elkaar te genieten.

groetjes en succes

Linda


p.s Ik hoop dat je ons hier ook laat weten hoe het gegaan is

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 04 september 2007, 21:35

Linda gaat er vanuit dat hij ook gelijk 2 keer achter elkaar kan.
Ehmmm, das niet voor alle mannen weggelegd hoor, ook niet als ze nog jong zijn.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 04 september 2007, 22:48

Waar je als het goed is wel van uit kan gaan is dat er na die eerste keer een tweede keer komt.. dan kan je m zachtjes aan gaan leren wat jij lekker vindt en hij kan gaan expirimenteren met wat voor hem lekker is...

Maar haal eerst "de vrees"voor het onbekende weg ... Laat m zien dat het een feest(je) is .. en geen wedstrijd.. dan komt alles goed..

Have fun .....
sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

mike01
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 december 2006, 14:46

Berichtdoor mike01 » wo 05 september 2007, 0:13

Leuk topic. Och wat zou ik het nog graag een keer meemaken de eerste keer :)

Ik denk dat je er niet te veel van moet verwachten. Zeker als jij hem gaat ontmaagden. Ik weet nog goed dat toen ik het voor het eerst deed, ik binnen een mum van tijd klaar was :oops:

Maar gelukkig was ik zo geil ervan dat ik het nog 3 keer heb gedaan :lol:
Ja wist ik veel wanneer ik dat nog een keer mocht meemaken was immers de eerste keer.

Succes in ieder geval

Kristien
Berichten: 2
Lid geworden op: di 04 september 2007, 17:02

Berichtdoor Kristien » zo 23 september 2007, 13:40

Het is uiteindelijk allemaal goed verlopen, voor wie nieuwsgierig zou zijn.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 23 gasten