Hoe ontmaagd ik hem?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kristien
Berichten: 2
Lid geworden op: di 04 september 2007, 17:02

Hoe ontmaagd ik hem?

Berichtdoor Kristien » di 04 september 2007, 17:09

Lieve mensjes,

ik vind het raar dat er hier nog geen topic over bestaat, maar ik heb echt wel hard gezocht op dit forum, dus als het toch al mocht bestaan en ik heb er overgekeken: mijn excuses.

Bon, to the point: ik heb een nieuw vriendje, en hij is nog maagd. Ikzelf heb ook niet veel ervaring. Maar het gaat er dus op neerkomen dat op het moment dat hij aangeeft dat hij er klaar voor is, ik hem ga ontmaagden...
En daar ben ik eigenlijk een beetje bang voor.
Ik heb zelf niet zo veel ervaring, en heb mij altijd laten leiden door de partner.
En mijn nieuwe vriend praat ook niet zo veel in bed over wat hij fijn vindt en wat niet.

Dus ik weet niet goed hoe ik het voor hem een aangename ervaring kan maken, bv. welke tips ik hem kan geven.
Ik heb ooit eens "intercourse" gehad met iemand, en die heeft mij veel leren ontdekken over mezelf. Die gaf dan aanwijzingen in de stijl van 'ga eens zo zitten', 'doe eens dat', en zo heb ik bij mezelf ontdekt wat eigenlijk wel nog lekker is, omdat ik zelf een beetje te bang was om te experimenteren.

Ik vraag mij dus af wat ik in dezelfde stijl aan hem kan vertellen.
M.a.w., beste meneren hier op dit forum, wat kan ik aan mijn vriendje vertellen om hem aanwijzingen te geven hoe hij "het" moet doen zodat zijn eerste keer iets speciaal is, en beste mevrouwen die al eens iemand ontmaagd hebben, hebben jullie tips voor mij?

Groetjens,
Kristien

Jimmy71
Berichten: 47
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 21:28
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jimmy71 » di 04 september 2007, 18:03

Hoe hoger de verwachting hoe meer het tegenvalt. Zeker zo'n eerste keer.