sex met je ex goed of fout??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

dushi1208
Berichten: 25
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 18:27
Locatie: puttershoek

sex met je ex goed of fout??

Berichtdoor dushi1208 » vr 18 mei 2007, 22:40

hoi hoi

waarschijnlijk is dit topic vaker voor bij gekomen maar tog maar een keer opnieuw posten.

ik ben gister met mn ex naar bed geweest de laatste keer dat we sex hadden was ong anderhalf jaar geleden en het was ontzettend lekker.
maar ik wil het gelijk nog een keer.
wat denken jullie ?? lekker doen of hou het bij 1 keer????


kussies dushi
kan er geen genoeg van krijgen :D

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 18 mei 2007, 22:46

Ja wat houdt je tegen?
Als je het wilt doen gewoon doen toch?

Maar als je denkt weer gevoelens voor hem te kunnen krijgen op deze manier, en als dat niet de bedoeling is..
Ja dan zou ik 3x nadenken..

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » za 19 mei 2007, 12:09

Vraag jezelf eens af waarom het destijds fout is gelopen tussen jullie. Een ex is nooit voor niks een ex, en ik zou er zelf niet voor kiezen de banden op die manier weer aan te halen. Natuurlijk is de seks heerlijk, je kent elkaar al en je weet wat je aan elkaar hebt, op seksueel gebied. Maar Dushi, je weet ook wat je aan hem hebt als persoon, en ooit was dat de reden voor één van jullie beiden om het uit te maken.

Als ik jou was zou ik het lekker bij die ene keer houden. Tenzij je er op uit bent opnieuw een relatie met hem te beginnen natuurlijk, maar ik kan vanaf hier niet beoordelen of dat wel of juist geen goed idee is.

Sannetje
Berichten: 919
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 22:52
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor Sannetje » za 19 mei 2007, 13:58

Ik heb één ex waarmee ik nog een aantal keer sex heb gehad nadat het uit was. In het begin was dat gewoon leuk en lekker, maar op een gegeven moment merkt ik dat ik me de dag erna toch ongemakkelijk begon te voelen. Ik zie hem ongeveer 1x in de 3 maanden en door omstandigheden moet hij ook altijd blijven slapen. De laatste keer heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij best naast me mocht komen liggen, maar dat ie van me af moest blijven. Was wel ff slikken voor hem, maar hij heeft zich gedragen. 8)

Wij zijn toendertijd op een goeie manier uit elkaar gegaan, waren er ook alletwee van overtuigd dat we niet meer bij elkaar terug wilden komen, maar konden (en kunnen) het nog steeds goed met elkaar vinden. We hebben beiden geen nieuwe relatie. En zolang die nachtjes sex voor ons alletwee goed waren, was het fijn.

Denk dat je vooral goed bij jezelf moet voelen, en daarnaast ook bij hem moet polsen. En vergeet inderdaad niet dat je heel snel weer in oude patronen kunt rollen!
We zien de dingen niet zoals ze zijn, we zien ze zoals wij zijn *Anais Nin*

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Berichtdoor Louvre » za 19 mei 2007, 21:39

Ik ben met mijn ex ook nog een paar keer in bed beland. Maar na een tijd kreeg dat toch wel een wrange nasmaak. Hij geloofde ook nog altijd dat het terug goed kon komen en die seks was voor hem een teken van... En op momenten dat ik feitelijk niet wou, liet ik me door hem overhalen. (helemaal stom) Een paar weken geleden heb ik duidelijk gemaakt dat ik geen seks meer wilde en ook niet meer wilde blijven slapen. Hard maar wel duidelijk.

Seks met je ex vind ik op zich wel kunnen maar er ontstaan toch redelijk nsel allerlei verwachtingen en hoopgevoelens aan één of andere kant. (weet niet of je daarop zit te wachten...)

erobody
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 16 juli 2008, 19:44
Locatie: Oost-Vlaanderen

Berichtdoor erobody » do 17 juli 2008, 0:29

zelfs als we elk een andere relatie hadden, sexten we nog met elkaar. Zo zaten we eens samen in bad, en deden ongeveer alles met elkaar, en ze had die avond een (romantische) afspraak met haar loverboy

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Berichtdoor Dom » do 17 juli 2008, 17:01

Ik moet er niet aan denken..... echt niet, sex met mijn ex is fout fout fout! Dat wens je je eigen vijand niet toe zeg!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!!!

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » zo 03 augustus 2008, 12:37

goede sex is iets om enorm goed van te genieten!!! of het nou met je ex is of niet .. helemaal als je zonder verdere verplichtingen vooral jezelf er een groot plezier mee doet ... :wink:

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Berichtdoor Goddess » zo 03 augustus 2008, 13:00

Het ligt eraan wat je allebei wilt en hoe goed het contact is. Als hij nog gevoelens voor je heeft, zou ik het niet doen. Ook kunnen bij jou de gevoelens terugkomen als jullie sex blijven hebben.

Ik heb wel sex gehad met een 'ex', maar dat is geen lange relatie geweest. Na 6 weken kwamen we er achter dat we absoluut niet bij elkaar pasten, en de sex eigenlijk het enige was wat we deelden (en die was goed!!!). Na die 6 weken ben ik nog een paar keer bij hem blijven slapen, maar de sex maakte zoveel emoties bij me los die ik niet kon plaatsen, dat ik het contact toen verbroken heb.

cornelis69
Berichten: 137
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 19:12
Locatie: midden NL bij het Gooi a/h water

Berichtdoor cornelis69 » ma 04 augustus 2008, 7:33

In mijn optiek niks mis mee als je maar onthoudt dat er redenen waren om uit elkaar te gaan.
Zolang jullie beiden een goed gevoel hebben en het emotioneel aankunnen
om dit met elkaar te delen gewoon van genieten.
Mijn sex met m'n ex was beter dan in de jaren toen we nog bij elkaar waren. We deelden toen alleen nog de leuke dingen, samen uit eten, samen sex zonder de stress die we hadden toen we 24 uur op elkaars lip zaten.
Je merkt vanzelf wanneer het gaat "knellen" en dan neem je weer afstand.
Dit IS het leven en geen generale repetitie

KATHOEY
Berichten: 42
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 19:52
Locatie: Dordrecht

Berichtdoor KATHOEY » za 30 augustus 2008, 22:06

Als je het allebei wilt, waarom niet?
THAILAND THE POWER OF DREAMS


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten