kuisheidsgordel

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

guapa
Berichten: 2
Lid geworden op: za 12 mei 2007, 20:24

kuisheidsgordel

Berichtdoor guapa » za 12 mei 2007, 23:38

Het lijkt me leuk om een neosteel kuisheidsgordel aan te schaffen voor mijn man. Niet omdat ik bang ben dat hij vreemd gaat, maar omdat ik dan kan bepalen wanneer we sex hebben. Als de nood hoog is kan hij niet aan zichzelf komen en is hij er altijd klaar voor als ik zin heb. We hebben helemaal geen SM relatie maar het lijkt ons gewoon een leuk idee. Zijn er misschien anderen die ervaring hebben met zo'n gordel?

badeendje
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 12 april 2006, 11:03
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor badeendje » zo 13 mei 2007, 9:00

Hoi Guapa,
ik heb er (helaas) ervaring mee... mijn ex vond dat geheel geweldig en aangezien voor mezelf opkomen niet een van mijn sterkste punten was... tja je snapt het.. toch kan ik je wel een tip geven.. als je er een koopt neem er dan een van dun materiaal.. als je namelijk eentje van dik leer hebt is bewegen onaagenamer en iedereen kan het door je kleding zien (als het dus bedoeld is ok de hele dag te dragen) en zorg dat je het allebei wilt.. ik raakte namelijk in paniek omdat hij dingen met mij wilde doen die ik totaaaal niet wilde...
Ik wens jullie veel plezier ermee en ik hoop dat je wat aan mn tips hebt!!
Groetjes Badeendje
Wat is het leven mooi

guapa
Berichten: 2
Lid geworden op: za 12 mei 2007, 20:24

Berichtdoor guapa » zo 13 mei 2007, 14:43

Hoi badeendje,
Als ik het goed begrijp had jij er een om.... Bij ons is het de bedoeling dat hij hem draagt. Via internet zijn ze te koop van dun (1,5mm) roestvrijstaal. Ze zien er erg mooi uit en je ziet ze niet zitten onder je kleding, één maar....ze zijn erg duur. Daarom hoop ik op wat ervaringen van anderen.
Jammer dat die bij jou niet zo geweldig waren...
groetjes guapa

midnight
Berichten: 16
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 10:06

Berichtdoor midnight » zo 29 juli 2007, 19:51

Tip voor alle dames; doe je man eens een poosje een kuisheidsgordel om!

Sinds vrijdag draag ik ook een kuisheidsgordel. Er is werkelijk geen enkele kans om te masturberen of te ontsnappen uit deze gordel. Plassen gaat prima (wel zittend) en met de hygiene is ook geen probleem. Aangezien ik gewend was om minstens eenmaal per dag te masturberen begint de nood na twee dagen al flink op te lopen! Vooral omdat de gordel permanent voelbaar is als een nauwsluitende maar wel comfortabele omsluiting.

Om te beginnen blijft de gordel de eerste twee weken om. De sleutels, ook de reserve-, heeft mijn vrouw in beheer. Aangezien de opwinding er eigenlijk permanent wel een beetje is maar ik daar echt niets mee kan, richt ik alle aandacht op mijn vrouw. Zij is er zeer tevreden over... Wel een beetje onwennig om na de sex zelf geen hoogtepunt te hebben gehad terwijl zij bevredigt gaat slapen. Zo ging het in het verleden echter soms ook omgedraaid. Dat houdt me echter wel op mijn tenen waardoor ik alleen maar meer zin krijg haar te verwennen. Het gevoel van opgewonden zijn maar er niets aan te kunnen doen is erg spannend en daardoor ook voor mij de moeite waard. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld.

Jammer genoeg zijn echt "veilige" gordels als deze erg duur, want ik kan het ieder stel aan raden om er eens mee experimenteren. Een man denkt veel vaker aan sex dan de meeste vrouwen weten, en met zo'n gordel krijg je als vrouw letterlijk de sleutel van zijn sexualiteit in handen. Na de eerste twee (?) weken gaan we waarschijnlijk iets afspreken als dat de gordel pas een keer af mag (alleen om te neuken, geen masturbatie) als ik haar minstens drie keer oraal bevredigt heb o.i.d. Zolang de gordel in ieder geval ook (of juist) de moeite waard is voor haar. Misschien heeft er hier iemand nog een leuk ideetje? Denk aan jezelf, hoe zou je dit zo kunnen laten werken dat je extra verwend wordt?

Pfff.. ben nu zéér gemotiveerd!

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » ma 30 juli 2007, 16:21

:idea:
Laatst gewijzigd door Searcher op za 11 oktober 2008, 6:53, 1 keer totaal gewijzigd.

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » di 31 juli 2007, 12:00

Ik ben ook wel benieuwd naar de afloop....
Ik begrijp dat het idee achter zo'n gordel best wel opwindend kan zijn. Dominantie.... Ik hou de man gewoon wel onder de duim hahaha :lol: , hoeft geen man een kuisheidsgordel voor te dragen :wink: :) 8) :lol: Ik zit maar beetje te geinen nu, maar zo'n gordel... Ik weet niet...Geen ervaring mee maar zou ook niet bij mj opkomen daar iets met een partner in te ondernemen. Maar wel leuk om te lezen wat andere ervaringen zijn in ieder geval, steek er weer wat van op :wink:
Op unieke momenten van volmaakte openheid kun je je geest ervaren als ruimte.

midnight
Berichten: 16
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 10:06

Berichtdoor midnight » wo 01 augustus 2007, 20:40

Op verzoek het vervolg... (misschien moet dit lange verhaal onderhand naar de mannenhoek?)...

Gisteravond trilde ik gewoon van opwinding, maar mijn vrouw was moe en wilde slapen. Ik moest gewoon iets doen met al die energie, en aangezien ik niks met mezelf kan doen ging ik haar toch maar lekker aaien en een beetje masseren. Na een poosje ontdooide ze en strekte zich lekker uit om zich eraan over te geven. Zij kan ook niet echt iets doen met mij behalve mijn tepels een beetje pesterig knijpen dus ging ze ongegeneert alleen maar genieten. Als ze zo geniet krijg ik daar ook weer en kick van en dus doe ik nog beter mijn best. "Omdat je piemel op slot zit moet je maar weer likken, hé?"

Nadat ze gekomen was knuffelden we nog even en toen was het "slaap lekker schat". Zij wel. In mijn kuisheidsgordel heerste nog lang een grote druk van de opwinding. Dat voelt best aangenaam wat er weer voor zorgt dat het niet snel overgaat. Op allerlei manieren probeerde ik met mijn vingers toch bij mijn piemel te komen, maar nee, het gaat echt niet. Na een beetje gefrustreerd met mijn ballen te hebben liggen spelen viel ik in een onrustige slaap vol erotiche dromen en fragmenten. De volgende ochtend fluister ik in d'r oor dat ik haar vandaag nog meer zal verwennen, waarop ze antwoord dat de gordel haar heel goed bevalt en dat 'ie nog maar een poosje om moet blijven. Ze heeft de sleutels én de reservesleutels heel goed verstopt.

Het is kicken om eens een poosje "droog te staan", nooit eerder meegemaakt. Zonder gordel zou ik dat zo lang zeker niet op kunnen brengen. De permanente opwinding is te gek om eens mee te maken, maar doet wel smachten naar de toekomstige ontlading...

Lotusvrouw
Berichten: 123
Lid geworden op: za 24 februari 2007, 23:42
Locatie: Belgie - Ondernemend
Contacteer:

Berichtdoor Lotusvrouw » wo 01 augustus 2007, 22:04

Wel profiat, IK zou het niet kunnen :wink: Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt (en ik heb ne bos haar ) :twisted:

Lijkt me wel geweldig als het dan eens mag...maar ik denk dat ik vlug op mijn knieen zou zitten om eruit te mogen (of erin, al naargelang ) :lol: :lol:
The name we give to something shapes our attitude toward it.
Katherine Paterson

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » do 02 augustus 2007, 0:08

Ik ben ook wel benieuwd naar de afloop....
@Midnight,

Ja, de afloop zou ik ook wel willen vernemen. Interessant topic. Maar eigenlijk ben ik nog benieuwder naar hoe het allemaal zo gekomen is.

Hoe kom je op het idee om zo'n kuisheidsgordel aan te schaffen. Doe je dit zelf, doet je vrouw dit voor jou of doe je dit samen? Waarom doe je dit? Is het voor het spel? Of is het misschien inderdaad om te voorkomen dat gemasturbeerd wordt? Is het een oplossing voor ruzie over gebrek aan aandacht voor de partner of overvloedig masturberen? Is het een compromis? Of is het eigenlijk de uitsluitende wens van een partner? Van de vrouw die niet wil dat haar man masturbeert (Daar kan ik mij iets bij voorstellen, zie talloze topics op internet. Aan de andere kant geloof ik niet dat er ook maar een vrouw is die dit aan haar man zal voorstellen).

Of is het een mannending. Ik denk het laatste. Het is vast en zeker een mannending (misschien is het wel met name een mannenfantasie, die eindigt in teleurstelling omdat vrouwen de bijbehorende gevoelens niet ervaren en het eigenlijk maar een beetje - of heel erg - raar vinden. De man verlangt ernaar dat met zijn emoties gespeeld wordt. De vrouw vindt hem veel te aardig om te kwetsen en gaat hier niet op in).

Maar dan de mannen. Mannen kennen de kracht van de vrouw die speelt met de mannelijke seksuele verlangens en mannen kunnen zonder meer genieten van de overgave aan een vrouw die met hun gevoelens speelt.
Waarom werkt 'Play hard to get?' Omdat mannen het heerlijk vinden om de onbereikbare schone na te jagen. Dus het effect van de kuisheidsgordel op een man begrijp ik wel. Nooit geprobeerd, maar in gedachten kan ik genieten van het spel.

En wie zou nu niet genieten. Alleen al die symboliek. De man die hunkert, die geketend is, die zijn trotse bezit aan de vrouw heeft geofferd en de vrouw die de sleutel draagt. En in het geval van Midnight draagt zij zelfs twee sleutels! Een totale symbolische onderwerping dus. 'Groots en meeslepend wil ik leven!' De kuisheidsgordel als instrument om intenser te leven. Verleidelijk en heel wat aantrekkelijker dan sleur en routine.

En de vragen blijven bij mij opborrelen. Is dit een spel of is het meer dan een spel? En zijn Midnight en zijn vrouw ervaren spelers? Ik denk het. Twee sleutels, twee weken en een "echt veilige" gordel wijst toch op een dijk aan ervaring.

Midnight, mag ik je vragen om eens uiteen te zetten hoe het nu allemaal zo gekomen is. Ik ben benieuwd, maar begrijp het ook als niet alles onmiddellijk publiek bezit hoeft te worden.

LVD
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 17 november 2006, 10:20
Contacteer:

Berichtdoor LVD » zo 05 augustus 2007, 9:56

Midnight, ik heb al veel negatieve dingen gelezen over kuisheidsgordels.
Jij bent er blijkbaar erg tevreden over. Mag ik vragen welke soort je draagt

midnight
Berichten: 16
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 10:06

Berichtdoor midnight » ma 06 augustus 2007, 8:45

nog altijd kuis...

Nooit van mijn leven heb ik zo lang aan onthouding gedaan. Elke dag verwen ik mijn vrouw als "afkoeling" en ga daar zelf ook steeds meer van genieten. Het is een heel bijzondere ervaring, zo'n kuisheidsheidsgordel.

Om maar wat vragen te beantwoorden; het idee is ontstaan omdat ik gewend was elke dag minstens eenmaal te masturberen. Daardoor gebeurde het wel dat mijn vrouw zin had, maar dat ik net daarvoor al gemasturbeert had en daardoor niet zo nodig meer hoefde. We spraken af dat ik 's ochtends niet meer zou masturberen. Maar ja, die ODO... Als de sex er dan later op de dag misschien toch niet van kwam kon ik net zo goed even... dacht ik dan. M.a.w, ik kom het gewoon niet laten. Zo zijn we op het idee van de kuisheidsgordel gekomen. We hebben ons gerealisseerd dat het belangrijk is dat het niet alleen om het idee gaat, als symbool o.i.d, maar dat de gordel echt onmogelijk te omzeilen moest zijn. Daarom, na maanden twijfelen, hebben we er een op maat laten maken bij Neosteel (.com) in Duitsland.

Sinds het ding werd afgeleverd draag ik hem. Verder hebben we geen ervaring met rolpatronen of andere sophisticated spelletjes, dit is alles. Het bevalt mijn vrouw in ieder geval erg goed; ze is heel tevreden over de uitwerking ervan. Dessalniettemin is het waarschijnlijk inderdaad meer een "mannending" zoals Thomas_K opperde. Aangezien het lubido van een man vaak iets groter is dan van een vrouw(?) valt er bij hem ook het meest te kuisen. Maar ik blijf erg benieuwd wat vrouwen er van vinden???

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » ma 06 augustus 2007, 9:19

Hey Midnight, goedemorgen :-)
Je wil graag weten wat vrouwen ervan vinden...
Het is in elk geval niet iets waar ik spontaan over fantaseer.
Het lijkt me een beetje te liggen in de BDSMsfeer en daar heb ik met mijn partner geen ervaring mee. Dus geen uitgesproken mening hier.
Noch : WOW! , noch : yek :x
Zoals bij alles zou het liggen aan wanneer, hoe, wat, waar en vooral : met wie.

Groetjes,
Katarine.

marainna77
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 11 juli 2007, 13:09

Berichtdoor marainna77 » ma 06 augustus 2007, 12:49

Hey hallo,

Je wilt graag weten wat vrouwen ervan vinden. Ik sta altijd voor veel open. Lees al een tijdje met jullie mee, mij inteesseert het wel, ik ben altijd nieuwsgierig naar wat andere bezighoud. Maar ik zou het niet lang volhouden als mijn man zo lang die gordel aan moet houden...Vind het zelf ook heel vervelend als ik graag wil en niet kan! Maar wat je pas schreef dat je je vrouw verwend en zij dan zegt "welterusten schat" Ha ha ha klonk wel goed lekker verwend worden en dan de overmacht hebben. Misschien komt het andersom ook vaak voor maar dan zonder kuisheidsgordel! Als je begrijpt wat ik bedoel.

Groetjes Marianna

Chick
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 18:20

Berichtdoor Chick » di 07 augustus 2007, 14:49

Ik zou het echt geweldig vinden om het bij mijn vriend te mogen toepassen, ik weet dat hij vaak in mijn afwezigheid zijn lusten uitoefent, ik trouwens ook... Maar het is algemeen bekend dat als er langere tussenpozen tussen de vrijpartijen zijn, de orgasmes ook heftiger zijn. Vandaar dat we beiden enigszins hebben geminderd.
Ik heb nog niet met veel mannen het bed gedeeld maar ben toch van mening dat de mannen waarmee ik het gedeeld heb enigszins egoïstisch waren, vooral op hun eigen genot gericht, niet in grote mate en niet dat ik zulke slechte mannen heb getroffen hoor!
Maar mijn vriend nu zegt weleens als ik hem erop aanspreek "Ja sorry maar het komt op dat moment gewoon niet in me op..." Als je een kuisheidsgordel hebt dan "moet" je wel je lusten op de ander afreageren..
Aan de andere kant lijkt het me best moeilijk om niet met hem bezig zijn tijdens de sex, ik ben ook meestal degene die het initiatief neemt en die het hogere libido heeft...

x

Chick

Gewone jongen
Berichten: 934
Lid geworden op: zo 16 april 2006, 15:12
Locatie: Lekker tussen het groen.

Berichtdoor Gewone jongen » wo 15 augustus 2007, 19:02

Midnight we zijn nu tien dagen verder na je laatste berichtje. Draag je hem nog steeds? Hoe is het de afgelopen tijd geweest?

Hoe werkt het als je "per ongeluk" (uit het niets, zonder dat je het wil, bijvoorbeeld als je aan iets erotisch denkt) een erectie krijgt? Wat gebeurd er dan?

Succes verder nog.
Een nieuw huisdier moet ook zijn plekje vinden.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten