Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

bomber
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 april 2013, 17:20

Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt?

Berichtdoor bomber » wo 22 mei 2013, 22:32

Binnen mijn huwelijk kom ik seksueel tekort omdat mijn libido groter is dan dat van mijn vrouw en mijn ideeën over seks in het algemeen veel ruimer zijn. Ik ben op een punt gekomen dat ik een aantal zaken wil uitproberen waarover ik met mijn vrouw zelfs niet kan praten, zoals erotische massage, anale seks, buitenseks, rollenspel, soft SM. Mijn profiel (zonder foto!) en mijn seksuele verlangens staan sinds een drietal weken op ****** en ik krijg via deze site massaal reacties van vrouwen die mij zien zitten en een sexdate willen. Er zit altijd een profielbeschrijving bij met hun seksuele voorkeuren en meestal zelfs een naaktfoto, zodat ik een vrij goed beeld heb van de vrouwen in kwestie.

Om met die vrouwen te kunnen mailen of chatten om af te spreken voor een sexdate moet ik echter een bedrag storten op de rekening van 123sexmatch. Nu is mijn probleem dat ik getrouwd ben en mijn vrouw en ik samen een gemeenschappelijke rekening hebben. Dit betekent dat via onze bankuittreksels mijn vrouw inzage heeft in al mijn financiële verrichtingen. Ik kan dat bedrag dus onmogelijk storten via onze bank.

Wel kan ik contant geld afhalen aan de bankautomaat (ik vind wel een uitvlucht voor mijn vrouw waarom ik dat geld nodig had). Maar hoe kan ik dat geld dan overmaken aan 123sexmatch zonder dat mijn vrouw hier ooit kan achter komen? Ik mag zeker geen uittreksels of andere bankdocumenten thuis ontvangen, hooguit e-mails op een e-mailadres dat alleen ikzelf ken (ik heb al zo'n e-mailadres).

Daar ik totaal niet thuis ben in de financiële wereld, doe ik beroep op iedereen die mij waardevol advies kan geven. Opgepast: als ik iets onderneem, moet ik 100 procent zekerheid hebben dat alles totaal geheim blijft voor mijn vrouw, want ik wil wel bij haar blijven en dat staat ook duidelijk vermeld in mijn profiel op *****

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor EstherC » wo 22 mei 2013, 22:40

Misschien is dit niet direct antwoord op je vraag, maar hou er rekening mee dat die vrouwen die massaal op je profiel reageren je waarschijnlijk nog veel meer geld gaan kosten.
Ik ken namelijk veel verhalen van mannen die door vrouwen benaderd worden op soortgelijke sites en dat blijken dan echt geen vrouwen te zijn die bereid zijn om gratis seks met je te gaan hebben...
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Savanne » wo 22 mei 2013, 22:45

Geen idee of je A) vlaams bent en B) of dit ook geldt in Vlaanderen.

Ik weet dat het in Nederland mogelijk was/is om geld te storten op een rekeningnummer in een postkantoor, of bankfiliaal. Vroeger was dit kosteloos, weet wel dat het op een gegeven moment wel geld kostte om op die manier te betalen.

En waarom stel je de vraag niet aan de klantenservice van die website, ze zullen ongetwijfeld meer klanten hebben die niet willen dat het op hun bankrekening komt te staan, wellicht hebben ze een oplossing
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor droomvlinder » do 23 mei 2013, 7:08

Waarom open je geen rekening in een andere bank op je eigen naam? Je bespreekt met je vrouw dat je graag een eigen rekening hebt, ietwat financiele vrijheid al was het om cadeautjes te geven of zo of is dit ook niet bespreekbaar? Dan even kijken met een bank , in de financiële wereld is discretie vaak een gegeven...Laat een vriend voor je betalen en betaal hem terug .

Verder ben ik het met Esther eens , massale reacties op een profiel zonder foto
zouden wel eens massale teleurstellingen kunnen worden , er is veel verdoken prostitutie op sexuele datingsites en ook op andere, wie heeft er nu zoveel zin in iemand zonder foto ?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor koklikoo » do 23 mei 2013, 7:31

ga naar een bank waar je geen klant bent
stort de som op de rekening van die site
smijt het bewijs van storting in de vuilbak in de bank

welk bewijs wil je dan nog hebben die boven komt?
met uitzondering dat je vrouw het te weten komt omdat iemand je gezien heeft op de plaats van de afspraak of omdat je een ongeluk krijgt met je wagen als je naar die afspraak rijd of terug naar huis rijd..... :mrgreen:

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Mar » do 23 mei 2013, 9:31

Op een vrouwensite gaan vragen hoe je je vrouw emotioneel en financieel kunt belazeren. Jij durft.
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor zwartepiet » do 23 mei 2013, 11:45

It takes a thief to catch a thief..... :D11 :D11 :D11
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Spelfje » do 23 mei 2013, 14:21

Op een vrouwensite gaan vragen hoe je je vrouw emotioneel en financieel kunt belazeren. Jij durft.
Helemaal mee eens Mar!

Het verbaast me dan ook dat Meneer bomber nog zoveel serieuze tips krijgt.... :roll:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Savanne » do 23 mei 2013, 14:27

HAhaha , pfft we kunnen het ook nooit goed doen lol...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Spelfje » do 23 mei 2013, 14:29

Tuurlijk wel Sav :kiss:
Misschien ben ik wel ontzettend bekrompen :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

bomber
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 april 2013, 17:20

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor bomber » do 23 mei 2013, 14:40

- @ koklikoo: ik woon in Vlaanderen. Kan je zonder meer in een willekeurige bank binnenstappen en daar baar geld storten op een willekeurige rekening? Moet je niet op zijn minst je identiteitskaart tonen? Kan die bank dan niet je thuisadres achterhalen en hoe kan je dan verhinderen dat bepaalde documenten naar je thuisadres worden gestuurd?
Ben je ook niet verplicht een rekening bij die bank te openen?

- @ Savanne: ik heb via hun eigen website de verantwoordelijken al tweemaal mijn probleem voorgelegd, doch zonder enige reactie.

- @ droomvlinder: het openen van een bijkomende eigen rekening na 34 jaar een gemeenschappelijke rekening te hebben gehad, gaat zeer verdacht overkomen en mijn vrouw gaat ongetwijfeld op onderzoek uitgaan omdat ze het zaakje niet gaat vertrouwen.

- @ Mar & Spelfje: zonder in detail te treden vermeld ik enkel dat mijn vrouw mij op seksueel gebied zwaar op mijn honger laat zitten, ook al weet zij uit meerdere gesprekken dat ik mij met een klein beetje meer al zou tevreden stellen. In 34 jaar huwelijk heeft zij mij bv. nooit willen pijpen (uit ervaringen met vroegere vriendinnen besef ik heel goed wat ik hierdoor mis) en blijft koppig bij haar standpunt dat ik haar maar moet aanvaarden zoals zij is, punt uit. Desondanks ben ik haar al 34 jaar hondstrouw! Mag ik ook eens aan mijzelf denken?
Laatst gewijzigd door bomber op do 23 mei 2013, 14:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Savanne » do 23 mei 2013, 14:42

Ff nog een keer goed lezen bomber , je hebt de verschillende mensen door elkaar gehaald
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Spelfje » do 23 mei 2013, 15:10

- @ Mar & Spelfje: zonder in detail te treden vermeld ik enkel dat mijn vrouw mij op seksueel gebied zwaar op mijn honger laat zitten, ook al weet zij uit meerdere gesprekken dat ik mij met een klein beetje meer al zou tevreden stellen. In 34 jaar huwelijk heeft zij mij bv. nooit willen pijpen (uit ervaringen met vroegere vriendinnen besef ik heel goed wat ik hierdoor mis) en blijft koppig bij haar standpunt dat ik haar maar moet aanvaarden zoals zij is, punt uit. Desondanks ben ik haar al 34 jaar hondstrouw! Mag ik ook eens aan mijzelf denken?
Bomber, tuurlijk, als jij vind dat je dat mag dan mag dat. Jij bent zelf degene die elke dag in de spiegel kijkt en bomber ziet. Het is je goed recht! Had je vrouw jou maar niet moeten verplichten om je er al 34 jaar bij neer te leggen...tot de bom barst. Haar eigen schuld dikke bult!

Bovenstaande is cynisch, ik weet het.
Jouw probleem is niet "Hoe komt mijn vrouw er niet achter dat ik dingen achter haar rug om ga doen" maar de kern ligt in jullie relatie. Dat weet je zelf ook wel toch? Deze weg inslaan is een bewuste keuze van jou om je vrouw te belazeren. Om maar niets te zeggen van jullie gezamelijke finaciele positie die jij eenzijdig gevaar laat lopen.

Op shespot kan je als man met al je vragen terecht. Had je verwacht dat je vraag enthousiast zou worden ontvangen?

Maar nogmaals, ik ben ook maar een Vrouw-met-een-mening en misschien ben ik wel hopeloos bekrompen en burgelijk. :roll:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor erofun69 » do 23 mei 2013, 15:57

... misschien ben ik wel hopeloos bekrompen en burgelijk. :roll:
Nee hoor :)
Niets is blijvend, alleen de verandering

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Puppie » do 23 mei 2013, 16:41

Ik begrijp dat je meer wilt. En begrijp dat je er van baalt dat je vrouw niet 'voor rede vatbaar' is.
Dat is ook niet fijn. Maar dan nog. Mijn bekrompen, burgerlijke mening... waar je niet op zit te wachten waarschijnlijk...
Zet er een punt achter en ga lekker doen wat jij wilt.
Persoonlijk zou ik geen relatie willen om die basis. Wat is je relatie dan nog waard??? :?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 31 gasten