Favoriete standjes en waarom die favoriet zijn....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Favoriete standjes en waarom die favoriet zijn....

Berichtdoor jenda65 » wo 18 november 2009, 14:45

In de topic "Orgasme niet mogelijk door neuken alleen? " liet ik mij ontvallen dat het misschien wel een idee zou zijn om een topic te starten over Favoriete standjes en waarom die favoriet zijn...:
Daar werd direct op gereageerd door Hotje en Silly dat ik dat zeker moest doen. En ja... wie A zegt, moet ook B zeggen,.... :wink:

Ik moet zeggen dat het wel een beetje afhankelijk is van de stemming en de situatie ( er is zooooo veel wat ik lekker vind en waar ik van kan genieten) maar er zijn voor mij toch wel bepaalde standjes die favoriet zijn.

- Op mijn rug op bed, mijn knieen opgetrokken naar mijn borsten, manlief op zijn knieen tussen mijn benen, mijn voeten tegen zijn schouders aan en dan langzaam en diep neuken.
Als ik zo geneukt word, dan is het niet zo moeilijk om door alleen penetratie een orgasme te krijgen. En vaak zelfs meer dan 1. En als ik erg geil ben, dan kom ik in een groot orgasme terecht (waarin ik blijf klaarkomen) die als een soort vloedgolf over mij heen komt

- Zittend op de rand van het aanrecht, benen wijd, hij voor mij staand tussen mijn benen, mijn benen ondersteunend.
Supergeil gezicht om te zien en voelt zooo lekker. (al kan ik zo niet klaarkomen door alleen penetratie)

-Hij zittend op keuken/eetkamerstoel, ik op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe.
Is zalig om op die manier over hem heen te glijden. Leuk om de regie volledig in handen te hebben. Vreselijk lekker om tegelijkertijd lekker geil te tongen. Als ik wat naar voren buig dan wordt mijn klitje gestimuleerd door het rijden over hem heen, maar ik kan ook mijn handen achter mij op zijn knieen zetten, zodat hij mij ondertussen kan vingeren. Kortom een favoriet standje met vele mogelijkheden.

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » wo 18 november 2009, 16:04

eigenlijk had hij moeten staan in zin in?
krijg acuut zin! :wink:
elke dag genieten van het leven!

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » wo 18 november 2009, 18:02

het is ook heerlijk om met je rug naar je partner te liggen en dan van achteren genomen te worden .... dan heeft ie z n handen vrij om jou (mij) overal met z n handen te voelen. tussen je benen en bij je borsten. is heerlijk hoor... leuk,jenda dat je er mee begonnen bent , ben benieuwd wat voor standjes we allemaal nog te ''horen''krijgen :wink:
: )

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » wo 18 november 2009, 18:34

Ik ben ook benieuwd....

Goed voorbeeld doet toch goed volgen? :roll:

aardbei
Berichten: 37
Lid geworden op: di 17 november 2009, 14:12

Berichtdoor aardbei » wo 18 november 2009, 19:01

Mijn favoriete standje is op mijn zij,mijn man achter mij en mij van achteren vaginaal of anaal penetrerend. Zijn hand op mijn heup of op mijn bil,daarmee mijn billen iets uit elkaar trekkend. En flink hard en diep door stotend

Mijn favorite standje in fantasie hoop ik ooit nog eens mee te maken. :oops:

aardbei
Berichten: 37
Lid geworden op: di 17 november 2009, 14:12

Berichtdoor aardbei » wo 18 november 2009, 19:09

Ow ik lees net het antwoord van silly. Dat is bijna hetzelfde. Nou Doggy Style vind ik ook best te pruimen hoor! :lol:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 18 november 2009, 22:38

- met mijn knieen opgetrokken tegen mijn borst, cq met mijn benen over zijn schouder, hij op zijn knieen mij neukend

- op mijn knieen voor hem

- hij op zijn rug en ik boven geeft veel mogelijkheden
* met mijn beweging van bekkenkanteling en spieren aanspannen kan i hem laten klaarkomen
* een soort heen en weer gaan laat mij klaarkomen
* ik hurkend,naar hem toe of van hem af, is gewoon geil, zonder enig orgasme tot doel

- ik op mijn rug, 1 of 2 benen opgetrokken en hij op zijn zij


De verschillende standjes wisselen in gevoeligheid inwendig, clitoraal/mogelijkheid tot clitorale stimulatie, (on)mogelijkheid om mijn tepels te teasen, het zicht op de beweging van in en uit.


Ik heb ooit 2 echt sterke lovers gehad, en nee, ik ben niet zwaar, maar die tilden mij op, ik hield ze niet eens vast maar konden mij,staand, over hun lul 'heen en weer schuiven', zooooooo opwindend.

Poosje terug zachte voorzichtige sex gehad nav een emotionele avond, uiteindelijk geneukt in de simpele missioniaris houding en dat is toch ook wel erg intiem, onze monden hadden continue contact, en dan die xahte beweging. Niks mis mee.

Nav een film ontdekten we een standje dat nog perfectie behoeft maar het idee was aardig:
Nodig: een smalle ruimte waar je als vrouw steunt met je rug tegen de ene kant en met je benen steunt tegen de andere kant, los van de vloer. De man tussen je benen. Om hem goed te laten bewegen moet je als vrouw wel over sterke spieren beschikken want als hij je teveel moet ondersteuenen is dat ten nadele van hem.


Vele geile scenes flitsen over mijn netvlies maar aangzien het gaat over standjes houd ik het hier bij.

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » do 19 november 2009, 18:44

Wat zijn de mannen opeens stil.... :?

Durvern jullie niet of hebben jullie geen favoriete standjes..... :?: :roll:

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Berichtdoor Mannekijn » do 19 november 2009, 19:22

Eerbiedig luisteren we. :lol:
(Uiteindelijk is ons hoogste doel op aarde om jullie dames genot te brengen)

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Berichtdoor Tommy » zo 22 november 2009, 14:36

Nou als eerste man dan maar :).

Ik op mijn rug en mijn zittend vriendin op me met het gezicht naar me toe. Als zij dan recht op zit, zodat ik haar mooie borsten kan zien en voelen en als zij in plaats van op en neer van voor naar achteren schuift, dan krijg ik ook nog eens een super intens orgasme. Ik weet niet war mijn eikels precies langs schuurt (baarmoeder mond?), maar het voelt heerlijk!

Doggystyle, vanwege het prachtige uitzicht op haar kont! Af en toe er even 'uit' en haar vulva likken om haar vervolgens weer te penetreren. Het vrouwelijke vet op haar billen wat meebeweegt tijdens het stoten vind ik extra geil om te zien (ook heerlijk om vast te pakken).

Zij op haar rug en benen opgetrokken en over mijn schouders. Ik op mijn knieën en til haar bij haar kont en schuif haar in feite op en neer, waardoor ik weer dat intense gevoel krijg (lekkerder dan alleen stoten...afwisselend is uiteraard het best ;)).
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » zo 22 november 2009, 18:03

pffffffftttttttt, lekker hoor!

wat ik ook een heerlijk standje vindt, is als ik op de keukentafel lig, languit,
mijn benen in zijn nek, en dan schuift hij me steeds over zijn penis heen, ontzettend lekker, hij raakt alle lekkere plekjes
elke dag genieten van het leven!

remmie35
Berichten: 38
Lid geworden op: za 22 mei 2004, 16:12

Berichtdoor remmie35 » zo 22 november 2009, 19:21

Zij liggend op haar zij met onderste been gestrekt tussen mijn benen en bovenste been opgetrokken waar ik tegenaan zit. Ik kan dan echt heel diep in en uitschuiven terwijl ik aan de ene kant de klit kan masseren en aan de andere kant dat gevoelige stukje bilspleet.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 22 november 2009, 20:15

Favoriete standjes. Depends on the mood :P :twisted:
Traditoneel - langzaam en teasing naar binnen, eerst de randen en glooiingen uiters behoedzaam "proevend" met mijn eikel. Dan steeds dieper en dieper.
Met haar knieen opgetrokken en ik op mijn knieen, wijd 90 graden en dan naar boven neuken; heeerlijk om haar opgebolde schaamlippen te te zien bewegen terwijl ik tegen haar g-tje stoot en met mijn hand har natte clitje wrijf. Okee, er is meer. Maar ik ga eten :twisted:

KleineEngel
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 08 oktober 2008, 0:14

Berichtdoor KleineEngel » zo 22 november 2009, 21:02

Er zijn al wat van mijn favoriete standjes beschreven die zal ik niet nog een keer herhalen.

Ik mis ab-so-luut het volgende standje:

Ik op mijn rug, hij op zijn knieën tussen mijn benen, hij fist mij en doet zijn pik ook in mijn kut, houdt met zijn zijn hand zijn pik vast en trekt zich af in mijn kut. Pfffff....... fisten alleen al zorgt voor absoluut controle verlies, kun je nagaan wanneer je "behandsed" wordt.... een man die zichzelf aftrekt in MIJN kut... erg lekker! En dan daarna mij laten spuiten, dan heb je me van de wereld hoor. (dit standje kan ook doggystyle maar dan is zelf overeind blijven erg moeilijk èn er moet wel ruimte zijn in je bekken want doggystyle is er nou eenmaal minder ruimte)

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Berichtdoor Tommy » zo 22 november 2009, 21:20

Er zijn al wat van mijn favoriete standjes beschreven die zal ik niet nog een keer herhalen.

Ik mis ab-so-luut het volgende standje:

Ik op mijn rug, hij op zijn knieën tussen mijn benen, hij fist mij en doet zijn pik ook in mijn kut, houdt met zijn zijn hand zijn pik vast en trekt zich af in mijn kut. Pfffff....... fisten alleen al zorgt voor absoluut controle verlies, kun je nagaan wanneer je "behandsed" wordt.... een man die zichzelf aftrekt in MIJN kut... erg lekker! En dan daarna mij laten spuiten, dan heb je me van de wereld hoor. (dit standje kan ook doggystyle maar dan is zelf overeind blijven erg moeilijk èn er moet wel ruimte zijn in je bekken want doggystyle is er nou eenmaal minder ruimte)
Hmm, die vat ik niet helemaal :? Aftrekken terwijl ie in jou zit? Ik trek me af door mij voorhuid over m'n eikel te bewegen/trekken. Dat wordt erg lastig als de eikel in de vagina zit. Of bedoel je dat ie met zijn hand ook in jouw zit ? :shock: Dat lijkt me fysiek dan weer erg lastig....
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten