gestopt met mijn geheime minnaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

garry
Berichten: 176
Lid geworden op: za 04 januari 2003, 2:01
Locatie: westelijk utrecht

Berichtdoor garry » di 18 maart 2003, 20:57

Chiel, nu spreek je mij ook aan met je stelling dat vreemdgaan door zowat iedereen wordt goedgekeurd of gemarginaliseerd. Niet door mij, zoals je bij diverse topics zult kunnen lezen.
Iets anders is dat Kirsten op een kruispunt is aangeland waar ze een bijzonder moeilijke weg heeft gekozen. Los van mijn goed- of afkeuring kan ik me voorstellen dat die keus heel pijnlijk is. Daarom die arm. Maar mijn respect en bewondering krijgt ze er nog eens bij door de inhoud van haar keus.
Hoe ze verder de dingen afrondt richting ex-minnaar en richting man, dat is haar zaak. Elk advies dat in me opkomt lijkt me hol en afdoen aan haar zelfstandig gekozen weg. Ik kan alleen maar hopen dat ik het mezelf nooit zo moeilijk hoef te maken.

Sterkte Kirsten.

garry

5

Berichtdoor 5 » wo 19 maart 2003, 12:12

Ja Kirsten ik heb het omgekeerde meegemaakt.
Mijn minnaar wou dat ik onmiddelijk mijn gezin in de steek liet en bij hem kwam.Zoniet was hij zo boos dat hij met mij niks meer te maken wou hebben. Nochtans had ik hem op voorhand gezegd dat ik gelukkig getrouwd ben,een kind had en zwanger was.
Hij zei ja maar wie hoeft het te weten we kunnen elkaar toch zien en zo.
Hij bleef maar pushen en ik was zo stapelverliefd dat ik dat gepush niet kon weerstsan. Nochtans dat ik niet mijn gezin wou verlaten betekende voor hem "zij houdt niet voldoende van mij."
Nou eerlijk gezegd ik zal nooit genoeg van iemand houden om mijn kinderen,mijn eigen vlees en bloed in de steek te laten. Maar ik hield wel degelijk van mijn minnaar,ook al liet de situatie niet toe voor mij om een echt leven samen met hem te hebben. Ik weet niet of jouw minnaar kinderen heeft. Het heeft toch mij enorm pijn gedaan dat mijn minnaar niet inzag dat ik enorm van hem hield,ook al kwam ik niet bij hem wonen.

daydreamer
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 25 april 2005, 14:12
Contacteer:

Berichtdoor daydreamer » ma 25 april 2005, 16:00

Ik weet dat dit al een oud topic is, maar ik wou eens even weten hoe je je nu voelt? Heb je ooit spijt gehad van je beslissing?

TUFKAC
Berichten: 243
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01

Berichtdoor TUFKAC » za 22 oktober 2005, 22:57

hoezo moet ie "up" om te bewaren????

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » zo 23 oktober 2005, 0:46

Hoe ontzettend bot onze User Formerly Known As Cetcetera ook uit de hoek kan komen, ik ben het wel een beetje met hem eens in dezen.

Kirsten, ik wil geen rechtertje spelen in de zin van dat topic wel en dat topic niet (gelukkig heb ik daar ook geen jota over te zeggen ;)) maar heb je dit topic niet genomineerd voor Kroonjuwelen uit eigen melancholische overwegingen? Het verzoek staat er namelijk om eigen melancholie zelf ergens op te slaan, en vooral topics te nomineren die meer in z'n algemeenheid mooi of leerzaam zijn. En ik moet zeggen dat deze draad, die toch vooral een welles-nietes-spelletje met nare ondertoon is geworden (hoezeer dat overigens ook niet jouw intentie was) wat mij betreft niet echt aan die criteria voldoet.

peter_1968
Berichten: 5
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 0:21

Berichtdoor peter_1968 » zo 23 oktober 2005, 16:32

Zonder alle berichten te lezen (een grrot aantal heb ik gelezen, sluit ik me volledig bij Chiel aan.
Wat zou jij er van vinden Kirsten dat jij tot tweedehandsje gedegradeerd wordt. Steek liever meer energie in je man i.p.v. makkelijk naar een ander te stappen, dat noem ik sterk !

Onberijpelijk dat men hier zo begripvol reageert.............

Peter

TUFKAC
Berichten: 243
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01

Berichtdoor TUFKAC » zo 23 oktober 2005, 17:24

je kunt toch ook deze hele "draad" (jeukwoord) opslaan in een worddocument voor jezelf?

TUFKAC
Berichten: 243
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01

Berichtdoor TUFKAC » zo 23 oktober 2005, 20:53

nee hoor, val nergens over...stelde alleen een vraag (!!) waarom ie up moet om te bewaren.. viel toch nergens een oordeel van mij te lezen?

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » zo 23 oktober 2005, 21:20

Zonder alle berichten te lezen (een grrot aantal heb ik gelezen, sluit ik me volledig bij Chiel aan.
Wat zou jij er van vinden Kirsten dat jij tot tweedehandsje gedegradeerd wordt. Steek liever meer energie in je man i.p.v. makkelijk naar een ander te stappen, dat noem ik sterk !

Onberijpelijk dat men hier zo begripvol reageert.............

Peter


jee en wie ben jij om een moreel oordeel te geven over iemand die zich opent hier op shespot.?
:shock:

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » zo 23 oktober 2005, 22:26

Peter, het maakt niet uit wat wij ervan denken en of we het goed-of afkeuren. Het gaat over het feit of iemand zich hier zo veilig kan voelen dat hij/zij hier kan/durft te neer te schrijven wat er werkelijk is...

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » zo 23 oktober 2005, 23:07

Amen.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » zo 23 oktober 2005, 23:11

Onberijpelijk dat men hier zo begripvol reageert.............
Leg eens uit?
Waarom vind je dat?

Ik vind het nogal voorbarig om zo te oordelen als in deze draad is gedaan over een specifieke persoon. Pas na verloop van tijd (jaren, denk ik dan aan) is het misschien op zijn plaats om een oordeel uit te spreken.

Trouwens...wie zonder zonden is, enzovoorts...

Verder vind ik de felle reacties op topicstarter een directe uitnodiging om voortaan maar te zwijgen wanneer je met heftige gevoelens en vragen rondtobt.

Alleen heb je dan geen forum meer....

kruispost met Oceann - ik laat het staan...


Dimpf

MissN
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 15 oktober 2004, 14:36
Locatie: Brabant

Berichtdoor MissN » ma 24 oktober 2005, 16:50

kirsten,

Je geeft aan dat je het moeilijk vind om deze geheime relatie te beëindigen en daar heb ik alle begrip voor, maar hoe was het geweest als de andere partij dit gevoel niet had gehad. Was je dan wel doorgegaan. Nu komt het mij over als een 'gedwonge' keuze van zijn kant. Misschien heb ik het verkeerd opgevat.
Ik vind het heel dapper dat je het dubbelleven beëindigd hebt en daarmee geef je voor jezefl duidelijk de keuze aan voor je man, je gezin. Ik kan me voorstellen dat het ook andere reacties uitlokt, die kwam ik in ieder geval wel tegen op dit forum. En het is natuurlijk niet makkelijk, voor beide partijen niet. Ik kan me iig goed voorstellen heo zeer het soms doet om hem te missen, je andere superman.
Liefs, MissN
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt- Acda en de Munnik

lieve vrouw
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 september 2005, 12:30
Locatie: twente

Berichtdoor lieve vrouw » di 25 oktober 2005, 11:52

Een paar weken geleden ontdekte ik shespot en ik moet zeggen dat ik hier vele herkenbare onderwerpen vind!
Zoals ook dit onderwerp.Ik snap alleen niet dat mensen niet kunnen/willen begrijpen dat plaatsen van een topic heel veel steun/gevoel van medeleven/begrip etc opleverd?(en soms antwoorden)
Het plaatsen van een topic is voor mij een teken van lef hebben,want tenslotte leg je je ziel hier toch maar mooi even bloot.Gelukkig kan dat hier lekker anoniem......en hopend op reactie die je verder laat nadenken of je het gevoel geeft dat jij niet de enige bent die zoiets meemaakt,cq steun geeft.
De onderwerpen/topic's worden beantwoord door allerlei mensen met verschillende meningen en dat vind ik nu juist fijn!
Nu een zinloze discussie over "up"of niet?
Het is een onderwerp wat m.i. nu nog elke dag bij velen een hot item is...of zie ik dat verkeerd?
Weet je....ik ontdek steeds meer dat reacties hier op shespot topic's allemaal vanuit gevoelens worden geschreven...maar dat is toch ook de bedoeling van dit hele gebeuren?????!!!!
Ikzelf heb als motto: laat iedereen in z'n eigen waarde,maarrrr je MAG tenslotte toch een eigen mening hebben.Zelfs meningen die totaal anders zijn moeten hier welkom zijn en dat zijn ze volgens mij ook.[/u]
geniet van het leven....het is toch al kort zat

lieve vrouw
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 september 2005, 12:30
Locatie: twente

Berichtdoor lieve vrouw » do 27 oktober 2005, 0:17

WHAUWWWW....nog steeds geen reactie op mn woorden?...
Zijn we het er dan allemaal mee eens?

Knuffiessssss,lievvvvvv
geniet van het leven....het is toch al kort zat


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 16 gasten