Waar val je voor en waar knap je op af

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Uiterlijk is het belangrijkst bij een date

Peiling eindigde op wo 15 september 2004, 20:54

eens
9
45%
onees
10
50%
Geen mening
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Curiosity
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 19:23

Berichtdoor Curiosity » ma 20 september 2004, 21:03

Ik las laatst in het magazine Psychologie dat wetenschappenlijk onderzoek onlangs heeft aangetoond, dat je iemand fysiek aantrekkelijker gaat vinden, naarmate je de persoon op een positieve manier beter leert kennen.

En andersom geldt ook: je kan een fysiek aantrekkelijk persoon lelijk gaan vinden, wanneer je steeds meer onaangename karaktertrekjes bij de ander ontdekt.

Gelukkig, toch nog gerechtigheid...

star
Berichten: 348
Lid geworden op: vr 14 november 2003, 21:15

Berichtdoor star » ma 20 september 2004, 23:31

verwijderd om topic 'schoon' te houden...

sarah
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 15 december 2003, 12:18
Locatie: noord holland

Berichtdoor sarah » di 21 september 2004, 10:55

ben net begonnen met daten dus dit is iets wat me eigelijk veel bezig houd.

Ik val op uitstaling, het, Een man moet (als het even kan..) groot zijn. Een goed lichaam hebben, zelfvertrouwen, humor, prettig gestoord Hij moet me het gevoel geven dat ik bijzonder voor hem ben. En ik moet me op me gemak bij hem voelen. Qua uiterlijk, groot dus, schouders en rug val ik op. Goed verzorgt, mooie kleding. Handen, mooie nagels en zacht. Een zelfverzekerd loopje en houding.

Wat een man niet moet hebben is, bezitterig heid, hij moet me kunnen vrij laten (in het extreme) onzekerheid (of altans teveel ervan) Als een man het teveel over zich zelf heeft knap ik direct af (vorige date... :roll: ) En als hij materie te belangrijk vind (de- ik heb een geweldige baan, auto, huis, bankrekening nu moet je me wel leuk vinden-man) Qua uiterlijk. Onverzorgt, een slecht gebit, nare geur in het algemeen. Een ineengedoken houding.

En voeten..ja dat vind ik ook maar nix. Een man zonder voeten.. :lol:

En natuurlijk kijk je als eerst naar het uiterlijk. Het is onzin als iemand zegt dat het hem/haar helemaal nix doet. Maar met alleen uiterlijk kom je bij mij in een first dat niet verder dan het eerste uur (soms zelfs nog korter)

Maar nu ik voornamelijk aan het daten ben voor de sex vind ik veel innerlijke dingen iets minder belangrijk. Goed in bed zijn geeft een hoop punten. Maar dat is nou maar net waar ik naar opzoek ben.

Sarah, aan het genieten van zoeken en ontdekken

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » di 21 september 2004, 16:32

Aantrekkelijkheid wordt bij mij vooral bepaald door het '' leven' dat iemand laat zien... en dat zie ik vooral aan ogen, lichaamshouding en verzorging; aan hoe zuinig iemand is op zichzelf. Verder vind ik geur heel erg belangrijk.. het is ondenkbaar dat ik iets met iemand zou kunnen hebben als zijn lichaamsgeur me niet aantrekt.

Echte afknappers zijn dus mannen die geen leven uitstralen, ogen hebben die niets zeggen, die er onverzorgd uitzien ... die niet zuinig zijn op zichzelf en die niet lekker ruiken.

Extra toetjes zijn natuurlijk een lekker lijf, mooie tanden, goed gevormde onderarmen en - absoluut favoriet - twinkelende ogen.

davide
Berichten: 2
Lid geworden op: do 23 september 2004, 21:03
Locatie: Deventer, leven

Berichtdoor davide » do 23 september 2004, 21:17

Net een relatie achterde rug. Dus weer dartelend in het veld. Wat me opvalt is dat schaamhaar, na jaren een geschoren vriendinnetje gehad te hebben, me nogal in de weg zit.

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

uiterlijk topic ?

Berichtdoor panter » vr 24 september 2004, 12:08

Tja, de levendige uitstraling, het houden van zichzelf en daarbij hoort dan m.i. ook jezelf goed verzorgen ... dat reflecteerd op de buitenkant.

Val op een sportief lichaam - wat weer niet wil zeggen dat alleen vrouwen met maatje 36 mijn oog kunnen strelen.
In het bijzonder mooi vind ik een flinke bos heel lang haar (duh... op het hoofd!)

afknappers; afgekloven nagels, slubberbroeken, blubberbuik in naveltrui, respectloze behandeling, .....

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 24 september 2004, 14:17

(maat 36 sportief? met 38 en 40 kan je nog steeds helemaal droog afgetraind zijn hoor.. ach, dit kon je wel verwachten ;) ik trek me onmiddelijk terug!)

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

ff lezen belle...

Berichtdoor panter » vr 24 september 2004, 15:06

uhhh je interpreteerd t anders dan ik bedoel, beste belle...;

"niet alleen met maatje 36 streel je m'n oog" staat er ongeveer; m.a.w. ook als je maat 42 hebt, maar verzorgd, sportief enz vind ik dat soms best aantrekkelijk!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 24 september 2004, 15:39

Ja sorry, maar mijn superieur geemancipeerde kant moest het toch even onder aandacht brengen Afbeelding

Baubo
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 0:54

Berichtdoor Baubo » vr 24 september 2004, 15:55

:oops:
Laatst gewijzigd door Baubo op zo 23 januari 2005, 0:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Wisp
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 13:02
Locatie: noord nederland

Berichtdoor Wisp » do 30 september 2004, 23:46

Wat mij het eerste opvalt bij een man? Mooie mond en lang haar :D
Daarnaast vind ik ook de houding en uitstraling belangrijk.
Vaak val ik juist op mannen die beslist niet standaard "knap" zijn, maar wel een goede uitstraling hebben of karakter tonen.

Afknapper? Dingen die niet kloppen of in verhouding zijn, bijvoorbeeld te lang bovenlijf, zwakke kin, zakkerige houding e.d.
Maar ook botte horken, mannen die helemaal door de één of andere hobby geobsedeerd zijn of laffe types en dergelijke figuren hoeven voor mij niet.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 03 december 2007, 23:47

De ogen zijn de spiegels van de ziel?

Hmm, tja ben daar iets te nuchter voor, ik schijn mooie ogen te hebben, waar mensen voor kunnenn vallen. Maar het schijnt ook dat mensen weinig kunnen zien aan mijn ogen wat ik denk en wie ik ben.

Dus in mijn geval gaat de stelling niet op.
Kan het zijn dat je je daarvoor hebt leren schermen?
Dat je het niet als prettig zou ervaren als het wel zo zou zijn?

Deze stelling gaat op voor iedereen.. maar dan moet je hebben leren zien... Voor mij is het vaak niet de ogen maar de houding die me laat twijfelen aan wat ik zie...

sorry voor deze detour... kon het niet laten om mijn lijfspreuk betwijfeld te zien

sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Twan
Berichten: 111
Lid geworden op: di 18 november 2003, 17:47
Locatie: The world according too

Berichtdoor Twan » di 04 december 2007, 11:59

Bij een date is uiterlijk in eerste instantie wel belangrijk; het oog wil ook wat:) Maar ik vind in tweede opzicht inhoud belangrijk. Heeft de persoon wat te melden etc.

Maar heb al in geen tijden meer gedate:)

Tja en maatje 36, van mij mag een vrouw vrouw zijn, dus het mag best maatje 42/44 zijn.

Een verzorgd uiterlijk vind ik wel belangrijk, want afgebeten nagels brrrrr!
Als je links kijkt, zie je rechts niet zoveel

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 04 december 2007, 22:25

Tsja het uiterlijk... dat zie je het eerst he.
maar als na kennismaking het innerlijk niet klopt ben ik zo weer weg.

Waar ik vreselijk voor val:
een mooie glimlach
lang haar,
natuurlijk rood haar.
redelijk gespierde vrouwen (fitness types)
platte buiken (kwijl)
een vrouw die zwetend uit de sportschool komt (rare fetish :) )

Waar ik vreselijk op afknap:
mannenkapsels
kort, rood geverfd haar
tatoos en piercings (behalve het kleine Indische(?) knopje in de neusvleugel)
roken
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » di 04 december 2007, 22:57

Az viel je ook niet voor kraaiepootjes ?? :wink:

miss B, te jong voor kraaiepootjes...
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 24 gasten