Waarom?????

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Waarom?????

Berichtdoor lovely_blacky » zo 17 februari 2008, 20:32

Waarom kan ik toch zo vreselijk genieten van mijn minnaar..Ik haat mijzelf er soms om..Heb zelf 5 jaar een relatie,maar ongeveer sinds half januari ook een minnaar..We kende elkaar vaag,maar via msn zijn we in contact gekomen.

Probleem is alleen dat hij ook iemand heeft,dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.Zijn partner ken ik wel goed,dus hoe bedoel je ingewikkeld.

Beetje bij beetje leerde mijn minnaar en ik elkaar kennen via msn,hij maakte vaak sexueel getinte opmerkingen,met medeweten van zijn partner in elk geval want die zat er vaak naast..Afijn,zelf ben ik bisexueel en klaarblijkelijk zijn partner ook,want inmiddels hebben we dus trio gehad,dat sowieso,maar daarnaast zie ik hem ook nog..en dit zonder medeweten van mijn partner en zijn partner..Mijn partner weet niet eens dat we sowieso een trio hebben gehad.

Ik zeg al,ik voel me soms zo vreselijk hierom,vooral omdat ik met mijn eigen vriend bijna niets meer heb zogezegd en het dus wel buiten de deur zoek..en nog wel met een vrouw en een andere man :oops:


Vanmiddag heb ik hem weer gezien en echt ik heb genoten tot en met..dat is het niet,maar pfff zo complex dat dubbele gevoel wat je rationeel toch wel hebt..we stoppen het alleen weg als we samen zijn..

Daarnaast is het wel zo dat ik enorm veel van mijn huidige vriend hou en het daarom niet kan snappen dat ik die spanning toch weer opzoek en er stiekem toch een rotgevoel over heb..niet als ik samen ben met mijn minnaar hoor,maar gewoon zo af en toe flitst dat door mijn hoofd..

Mijn beste vriendin is hier nu wel van op de hoogte,ik kon het niet meer voor mij houden en heb het haar verteld..gelukkig veroordeeld ze mij zeker niet,omdat ze mijn situatie zo goed snapt,ze heeft hetzelfde namelijk als ik..het hebben van een relatie(of gehad hebben)en dan toch die spanning willen zoeken van het ''vreemdgaan''

Misschien dat er nu hier mensen zijn die mij veroordelen,dat is dan maar zo..denk dan maar zo ben vast niet de enige..ik wilde het alleen even kwijt omdat het gewoon best een hele pijnlijke situatie is..temeer omdat het gebeuren tussen ons drieeën sowieso ook nog niet voorbij is..is inmiddels alweer tijdje geleden,maar heb niet het idee dat het eenmalig was zeg maar,kreeg ook dat idee van hem en zijn vriendin niet,dus zal vast wel herhaling inzitten.

Alleen ja,hij heeft dus toegegeven mij leuk te vinden en hij voelde zich enorm sexueel tot mij aangetrokken en ja ik voel mij natuurlijk ook sexueel aangetrokken tot hem,anders kom je zo ver niet..het vervelende is dus,sinds die trio is het tussen ons tweeën ook zo gelopen en als we dus nu met zijn drieën zijn moeten hij en ik zwijgen als het graf tegen elkaar sowieso en niks laten blijken..is ook niet makkelijk,maar het gaat.

Krijg gelukkig wel de mogelijkheid van zijn vriendin om dingen te doen die zij ook met hem doet als we dus met zijn drieën zijn,dus dat scheelt dan wel,maar raar is het wel om bij hun te zijn zeg maar en niet veel met hem te doen zoals we doen als hij hier is of ik alleen met hem in zijn huis..

Ons idee is eigenlijk sowieso nog wel om eventueel mijn vriend bij onze trio te betrekken,dat hadden we al besproken en in principe komt dat misschien nog wel,maar moeten even kijken wanneer..Mijn vriend zal sowieso schrikken als hij weet dat ik het sowieso al met haar gedaan heb,althans ''HET''zodanig nog niet,maar wel dat ik inmiddels bijna elk plekje van haar lichaam ken..want mijn vriend en zij kennen elkaar ook nog eens heel goed en dat ik dus al sowieso met haar en hem erbij een trio gehad heb,zal ff raar zijn,mits ik besluit DAT te verzwijgen(ook al besproken of ik dat niet beter kan doen)en als wij dan eens op bezoek gaan bij hun zou het zomaar kunnen dat wij(zij en ik)dus aan elkaar gaan friemelen en dan sowieso maar moeten kijken of de heren meedoen.

Dat is nog wel een stiekeme wens/droom,om het sowieso dan te doen met zijn vieren,maar tussen hem en mij is het ook nog niet voorbij.

Ben in elk geval opgelucht dat ik mijn verhaal een beetje heb kunnen doen.

Liefs lovely_blacky

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 17 februari 2008, 21:10

Lieve Lovely Blacky,

Pfft geen gemakkelijk verhaal wat je met ons deelt. Wat ik proef uit je verhaal ( maar ik kan het mis hebben) is dat het je momenteel nog ontbreekt aan lef om je vriendje voor te houden dat je dingen mist in jullie relatie. Vaak ligt hier wel de oplossing ( ook niet altijd hoor). Probeer zonder nou direct op te biechten wat je al uitgespookt hebt het gesprek eens te brengen wat voor een fantasieen je nog allemaal hebt. En vraag hem ook naar zijn fantasieen. Soms is het zo dat beide partners graag andere dingen willen proberen maar het gewoon nog niet uit durven spreken.

Mocht hij aangeven helemaal niet in te zijn voor die dingen , tja dan sta je op een ander punt .. maar het kan maar zo zijn dat hij ook bepaalde verlangens heeft.

Het is maar een idee hoor.. ik heb de wijsheid ook niet in pacht....maar je zou het voorzichtig kunnen proberen.. Een aantal hier hebben er ook wat aan gehad.

Liefs sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Berichtdoor lovely_blacky » zo 17 februari 2008, 21:28

Lieve lieve Savanne,

Bedankt voor je openingsantwoord..zat er stiekem toch op te hopen dat er iemand zou reageren..Lijkt me logisch..

Weet je,het probleem is er eigenlijk niet.Ik weet van mijn vriend heel goed wat hij wel en niet wil.Wij beide staan ook sowieso open voor contact met andere stellen(dat is namelijk al eens gebeurt)en dus is dat wel iets waarvan ik weet dat hij dat wil.

Dat ik bisexueel ben weet hij inmiddels ook,al heb ik soms het idee dat hij denkt dat het een bevlieging is,wat dus niet zo is,maar dat weet hij niet.

Ik kan snappen dat je dit verhaal ingewikkeld vind,is het namelijk ook echt wel..zeker omdat er gevoelens voor allemaal zijn..voor haar in dit geval iets minder(het is er wel,maar ik ben van mening dat het op het eerste gezicht toch altijd het uiterlijk is waar je op valt,dat ervaar ik dan met vrouwen)

Ik ben bi,maar neig toch nog iets meer naar de man om door hem bevredigd te worden(alhoewel zij ook niet slecht was :wink: )en ik kan er niks aan doen,maar mijn vriend ziet er goed uit en mijn minnaar zo niet nog beter(klinkt dat gek???)

Ik weet echt niet wat ik beziel eigenlijk,want ik HOEF niks te kort te komen bij mijn vriend,maar kan het hem gewoon niet meer geven(door omstandigheden)maar dat ik het dan wel kan/wil delen met een ander is zo verwarrend heh,maar oehh wat voelt het goed aan de ene kant,zo verboden,maar toch zo lekker,ik weet het gewoon niet zo goed meer.

Ik wil je in elk geval bedanken voor je bericht en ik zou zeggen blijf me volgen als je dat wilt..het laatste woord is er nog niet over gezegd in elk geval.

Liefs,

lovely_blacky

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 17 februari 2008, 23:07

Door je antwoord kom ik tot de conclusie dat ik dus eigenlijk te weinig info heb om een goed advies te geven. Weet alleen dat de helft gewonnen is met goede communicatie.. en zoveel mogelijk bespreekbaar proberen te maken is voor jezelf vaak het meest ontspannend
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 17 februari 2008, 23:32

Ja maar meestal begin je met de communicatie voor je verder gaat. En nu is de kans dat het allemaal nòg verder gaat, en de communicatie wordt dan wel steeds moeilijker. Hoe meer je stiekem gaat doen, hoe groter het wig wordt tussen mensen, althans, dat lijkt mij wel...

Je bent hier enorm open, maar de 'omstandigheden' beschrijf je niet? Misschien dat ik (en anderen?) zich dan wat beter kunnen inleven?

Voor mij is dit iig een brug tever ja, het komt op mij een beetje over alsof lusten belangrijker zijn dan de mogelijke schade die het aan kan richten, individueel en in de relatie (ook van de andere).. Ik geef mijn mening als uitleg van wat ik er niet aan begrijp. Ik kan me daar moeilijk in verplaatsen. Want hoe kan de lust zoveel pijn waard zijn?
(ja blijkbaar is dat het dus wel waard.. en dan vraag ik me ook af in hoeverre de partners dan in het hart zitten? Is je vriend wel de 'juiste'?) -gewoon ff wederzijdse openheid van mijn kant hoor ;)

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Berichtdoor lovely_blacky » ma 18 februari 2008, 0:24

hey Jessebel,

ik waardeer je openheid hoor,zeker weten en kan mij iets voorstellen bij het feit dat het iig voor jouw misschien een brug te ver is..kan ik inkomen..

Maar het geval wil dat de communicatie voor wat dat betreft ook eigenlijk zero is..we hebben het fijn samen(al kun je je dat misschien niet voorstellen)maar zowel als op sexgebied en communicatiegebied schort er een hoop aan helaas. :cry:

Is ook zo gelopen in de afgelopen jaren,maar echt storend vinden wij het blijkbaar niet.

Wat bedoel je met de omstandigheden?leg eens uit..wat wil je weten?

hmmm en wat je over de lusten schrijft,tja van beide kanten(die van mij en mijn minnaar)is er echt ook helaas wel meer gevoel bij komen kijken,ook al wilde we dat eigenlijk niet bewust..

Heel in het begin voelde hij zich zelfs beetje schuldig tegenover zijn vriendin,maar dat is maar heel eventjes geweest..en door omstandigheden zegt hij nu zelf ook er helemaal geen moeite mee te hebben.

Voor wat betreft je vraag of mijn vriend wel de juiste is en zijn vriendin voor hem,ja dat zeker wel(weet ik van hem ook)hij is sowieso al 20 jaar met haar,maar door omstandigheden bij hun die ik echt niet kan vertellen is zijn hele gedachten veranderd ten opzichtte van haar..

Ik ben sowieso stapelgek op mijn vriend en hou ook enorm van hem,maar krijg op bepaalde manier een kick van die spanning..

Maar leg me nog eens uit wat je wilt weten over de omstandigheden..

liefs,

lovely_blacky
"Als ik verliefd ben, verandert mijn hele levensgevoel."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 18 februari 2008, 0:39

Je geeft in een ander topic aan dat jij en je vriend geen sex meer hebben en dat dat aan jou ligt en toch heb je het buiten de deur weer wel.. dan moet ik zeggen dat ik dat stukje eve niet kan volgen .. wellicht kan je daar meer over zeggen?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Berichtdoor lovely_blacky » ma 18 februari 2008, 0:44

komt beetje veroordelend over sav,of ligt dat aan mij?

Ja de reden dat dat is,is omdat ik meestal na een tijd die spanning mis van het hebben van sex met een andere man.Ik ben denk wel het type om een relatie te hebben,kan nou eenmaal niet alleen zijn,maar op den duur gaat het kriebelen zeg maar om een nieuw lichaam te voelen,proeven,ruiken,noem het op.

Misschien is het voor jouw ook een brug te ver,maar ik kan niet goed omschrijven wat ik voel op het moment dat ik die spanning opzoek,bewust,onbewust..

liefs,

lovely_blacky
"Als ik verliefd ben, verandert mijn hele levensgevoel."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 18 februari 2008, 0:49

was niet veroordelend bedoeld.. ik kon het alleen niet volgen.. vandaar mijn open vraag ..

Dit zijn de befaamde witte letters in grijs vak probleem.. je hoort mijn bedoelde intonatie niet...

Mag ik nog een hele persoonlijke vraag stellen? Als je m niet wil beantwoorden is dat ook prima.. Heb jij een vervelende ervaring op sexueel gebied in je verleden?

Ik weet niet ( misschien ook wel) waarom deze vraag bij me op komt....

De reden dat ik veel vragen stel is omdat ik ondanks dat ik je niet ken wel een zinnig stukje voor je wil kunnen schrijven en hoe meer ik weet des te makkelijker dat gaat...

Liefs sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Berichtdoor lovely_blacky » ma 18 februari 2008, 1:17

Hey Sav,

kan ik heel kort en krachtig over zijn..Antwoord is nee..Was er wel al vroeg bij,maar nooit vervelende ervaringen gehad,juist alleen maar heel bijzonder.

Ja klote is dat heh,zelfde heb je met msn,je hoort de intonatie idd niet en dat maakt het moeilijk..sorry dat ik dacht dat je me veroordeelde.. :oops:

En nogmaals,ik vind het super dat je je visie wilt geven hierop..dank je wel.

lovely_blacky
"Als ik verliefd ben, verandert mijn hele levensgevoel."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 19 februari 2008, 0:51

Oke weer nieuwsgierigheid en geen veroordeling.. zijn er geen mogelijkheden om het binnen de relatie weer spannend te maken?
Of de dingen die je nu "stiekum" doet te zoeken samen met hem..?
Zou dat de boel niet oplossen?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Berichtdoor lovely_blacky » di 19 februari 2008, 3:22

Hey Sav,

Is moeilijke vraag,maar denk dat er daarvoor teveel gebeurt is in afgelopen tijd(en dan puur tussen mij en mijn huidige vriend)

Het is er gewoon niet meer,ik weet het niet..maar ik zei al,ik hou nog teveel van hem om de relatie zomaar te stoppen,dat kan ik niet..zeker door een hele moeilijke beslissing die we samen hebben moeten nemen,maar daar pm ik je nog wel eens over..

Ik weet gewoon momenteel meer dingen niet,maar daar wil ik hier niet over uitwijden,dat hoor je nog.

liefs lovely_blacky
"Als ik verliefd ben, verandert mijn hele levensgevoel."

Noes
Berichten: 253
Lid geworden op: di 11 juli 2006, 16:34
Locatie: Drenthe, Nederland

Waarom?

Berichtdoor Noes » zo 24 februari 2008, 2:45

Ik persoonlijk vind dat een hele goede vraag. Een tijdje geleden heb ik ook die spanning gehad. We zijn niet zo ver gegaan als wat bij jou het geval is, gelukkig achteraf, het voelde fout maar ook heel goed inderdaad.

Het is allemaal heel tegenstrijdig en ik weet dat je misschien niets aan mijn reactie hebt maar toch wil ik het zeggen: Op een gegeven moment kom je tot een bepaalde conclusie waar je deze ervaring voor nodig bent geweest.

Het schuldgevoel blijft zolang je dat niet van je af kunt zetten, het opbiecht aan je partner of er mee stopt...... Dat laatste was bij mij het geval en aan de ene kant mis ik de spanning maar aan de andere kant is het stiekume gedoe over en dat geeft weer rust.


Heel veel wijsheid en sterkte toegewenst!

Liefs,
Noes
Probeer geen succesvol mens te worden, probeer een waardevol mens te worden. (Albert Einstein)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Waarom?

Berichtdoor Jessebel » zo 24 februari 2008, 6:00

Ik persoonlijk vind dat een hele goede vraag.
wat is de vraag dan, want ik lees verder niets over schuldgevoel?

(niet eens sarcastisch bedoeld; ik verbaas me juist over het gebrek aan ....gevoel. en begrijp daardoor dit hele verhaal niet. zal wel weer aan mij liggen -hoewel, waarom reageren hier zo weinig mensen op.......)

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Berichtdoor Benno » zo 24 februari 2008, 11:43

Ja de reden dat dat is,is omdat ik meestal na een tijd die spanning mis van het hebben van sex met een andere man.Ik ben denk wel het type om een relatie te hebben,kan nou eenmaal niet alleen zijn,maar op den duur gaat het kriebelen zeg maar om een nieuw lichaam te voelen,proeven,ruiken,noem het op.
Misschien is de simpele waarheid dat jij net als zoveel andere vrouwen seksueel polygaam bent... wat niet belet dat je relationeel / emotioneel hondstrouw kunt zijn, en met je vriend echt oud wil worden.
Naar mijn mening (en ervaring) gaat het hier echt om twee aparte begrippen, al worden ze helaas nog veel te vaak met elkaar verward. En daar wordt niemand beter van.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten