geiler zonder pil?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

anouck
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 augustus 2006, 18:57

geiler zonder pil?

Berichtdoor anouck » zo 06 augustus 2006, 23:43

Hey, nu ik toch aan het schrijven ben, zal ik maar direct een écht nieuw topix lanceren (al is de kans groot dat er hierover al veel is geschreven).

Ik masturbeer sowieso heel regelmatig (minimum één keer per dag) en de laatste tijd is dit opgedreven tot 2 keer per dag (in het weekend, want op een werkdag heb ik hier de tijd niet voor). Met mijn vriendinnen kan ik heel openlijk hierover spreken en ze zeggen dat het kan zijn dat ik 'geiler' ben omdat ik met de pil gestopt ben. Zijn er nog meisjes die dit hebben ervaren?

Ter info: naast het masturberen komt er geen sex (jammer genoeg) bij te kijken. Als ik wel sex heb gehad, dan moet ik niet zo nodig masturberen. :-)

Juut1978
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 07 augustus 2006, 0:12
Locatie: Fryslân

Berichtdoor Juut1978 » ma 07 augustus 2006, 0:14

Ik had toen ik de pil slikte echt nauwelijks zin in seks.
Nu heb ik sinds 2,5 jaar een mirena spiraal en de laatste 3 maanden gaat het beter met de geilheid.
Mijn libido was echt 0,0 (arme man van mij) maar sinds ik wat op erotische sites zoals deze neus, wat zit te chatten en erotische romans lees heb ik ineens veel maar dan ook veel meer zin in seks.
Van eens per 4-6 weken seks zitten we nu op 4-5 keer per week en dan masturbeer ik ook nog eens bijna dagelijks 1-2 keer.

Snollie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 06 augustus 2006, 22:01
Locatie: drenhte

Berichtdoor Snollie » ma 07 augustus 2006, 7:54

Och hou op hahahaha
Ik ben nu 2 maand van de pil af, en ik doe dingen waarvan ik nooit verwacht had dat ik ze zou durfen en kunnen.
Daar tegenover heb ik wel weer last van andere klachten, dat is wat minder.
Vooral als ik m'n eisprong heb (die voel ik) schiet mijn libido omhoog
En denk maar aan 1 ding, en wat zijn die mannen dan opeens heeeeeeerlijk
Vreselijk irri hahahaha

AngelEyes
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 07 augustus 2006, 12:18
Locatie: België, student

Berichtdoor AngelEyes » wo 09 augustus 2006, 14:09

Hoi,

@Snollie en Anouck : Wat gebruiken jullie nu als anticonceptie?

XXX :)

masterblue
Berichten: 42
Lid geworden op: di 10 september 2002, 1:01

Berichtdoor masterblue » vr 11 augustus 2006, 0:59

ja dat wil ik eigenlijk ook wel weten? Mijn vriendin is ook aan de pil.

Wat gebruiken jullie nu dan?> Is die spiraal een beetje chill? Ook voor de man?? Geen gekke dingen gebeurt daarmee?
Laatst gewijzigd door masterblue op zo 13 augustus 2006, 9:50, 1 keer totaal gewijzigd.

onatha
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 09 augustus 2006, 7:03

Berichtdoor onatha » vr 11 augustus 2006, 10:04

is het normaal dat ik hier niets last van gehad heb?
ik heb 3jaar de pil genomen en ik had altijd zin in sex,
nu heb ik een mirena spiraal en nu heb ik nog altijd evenveel zin in sex....

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » vr 11 augustus 2006, 10:28

Ach dit is allemaal zo persoonlijk. Die hormonen hebben bij iedereen een andere uitwerking. Ik zelf heb niet minder zin in sex sinds ik de pil slik maar dat zegt dus weer niets over hoe het bij anderen is.

Er zijn volgens mij al meerdere topics over anticonceptie waarbij het ook gaat over de pil in combinatie met zin in sex.
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » vr 11 augustus 2006, 12:09

ach ik slik al jaren de pil en heb nergens last van 8) 3 x mastruberen op een dag is heel gewoon voor me :oops: (naja ik zie mijn vriend alleen in het weekend dus ja je moet wat)


dus stel dat ik stop met de pil.. dan ben ik helemaal niet meer te houden :wink: :wink:
Proud to be faut

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » vr 11 augustus 2006, 14:56

Ik kan, als man, alleen maar zeggen dat het bij ons veeeeel beter gaat nu ze gestopt is. Ze heeft ruim 20 jaar de prikpil gehaald en was daar zeer tevreden over. Nooit meer ongesteld zijn was een ware uitkomst voor haar. Alleen daarvoor zou je als vrouw al de prikpil nemen denk ik. We hadden een normaal seksleven dacht ik maar sinds ze nu een half jaar gestopt is, de dokter vond het wel mooi geweest, is ze niet meer te houden. Altijd geil, masturberen en veel behoefte aan seks. Achteraf gezien was dit al eerder beter geweest maar ja, achteraf is alles gemakkelijker te bekijken.
Jammer dat ze elke maand ongesteld is want dan gebeurd er dus niet veel.

Elfquest
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 28 juli 2006, 15:11

Berichtdoor Elfquest » vr 11 augustus 2006, 18:51

@AngelEyes
@Snollie en Anouck : Wat gebruiken jullie nu als anticonceptie?
Inderdaad, ik ben ook heel benieuwd.

Cayenne
Berichten: 11
Lid geworden op: do 06 april 2006, 23:23

Berichtdoor Cayenne » za 12 augustus 2006, 10:13

Man, als ik dit zo lees... Stop ik maar niet met de pil, voor veiligheid van alle mannen in mijn buurt... :lol:

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » zo 13 augustus 2006, 21:29

Jammer dat ze elke maand ongesteld is want dan gebeurd er dus niet veel.
Waarom? Hebben jullie geen sex als ze ongesteld is? IK vraag me af waarom niet?


Enne, ik ben het er wel mee eens dat ik ook voorlopig maar niet stop met de pil, omwille van de mannen om mij heen :D

masterblue
Berichten: 42
Lid geworden op: di 10 september 2002, 1:01

Berichtdoor masterblue » zo 13 augustus 2006, 22:03

Waarom? Hebben jullie geen sex als ze ongesteld is? IK vraag me af waarom niet?
nou...voor mij persoonlijk..onder de douche vind ik het geen probleem, dan is al dat "afval" weg te spoelen...snappie..maar het is niet echt hyg vind ik zelf...
maar ja...dat zijn mijn redenen...

anouck
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 augustus 2006, 18:57

Berichtdoor anouck » di 15 augustus 2006, 17:38

Ik ben momenteel single, dus heb niet dagelijks behoefte aan anticonceptie. Als het nodig is, gebruik ik een condoom... Al is dat niet zo leuk natuurlijk. Ik ben met de pil gestopt omdat ik mijn menstruatie natuurlijk op gang wilde laten komen (want ik heb een zeer onregelmatige cyclus) en om te zien of alles oké is, want met de pil weet je dat eigenlijk niet goed he. Nu weet ik dat ik makkelijk drie, vier maanden niet menstrueer. Maar dat komt wel vaker voor mij vrouwen (en volgens de gynaecoloog is alles ok, alleen zal het dus langer duren om zwanger te worden... als ik dat ooit zal proberen tenminste).

Groetjes!!

Elisa
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 22:23
Locatie: zuid holland

geiler zonder pil

Berichtdoor Elisa » vr 25 augustus 2006, 17:36

Ik heb ook ervaren dat ik zonder pil veeeeeeeeeeeel meer zin heb!!!! Ik stopte aanvankelijk omdat ik al een tijdje geen relatie meer had. Die heb ik inmiddels wel weer en de sex is zowel kwalitatief als kwantitatief super! Omdat ik als zo lang (12 jaar) de pil slikte kon ik me ook moeilijk indenken hoe het zonder ook weer was....

Enne; ik gebruik nu een spiraaltje. Het inbrengen is niet zo fijn, maar heb geen extra last van mijn menstruatie ofzo.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten