Flinke huilbui na geweldige sex.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

BikeAngel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 13:37
Locatie: Dordrecht

Flinke huilbui na geweldige sex.

Berichtdoor BikeAngel » do 11 mei 2006, 18:44

Al jaren heb ik na een orgasme een flinke huilbui. Niet altijd, maar toch wel zeer regelmatig. Mijn lief is er gelukkig inmiddels aan gewend en weet dat hij me op zo'n moment alleen maar mag vasthouden (en soms zelfs dat niet) en verder niets. Na een minuut of 10-15, als ik weer gekalmeerd ben, ben ik pas weer in staat om verder te gaan met de vrijpartij en ik kom dan gemakkelijk nog een keer klaar (zonder huilbui). Na zo'n vrijpartij val ik wel heel makkelijk in slaap en wordt ik ook heerlijk uitgerust wakker.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige vrouw ben die hier "last" van heeft en ik ben ook wel benieuwd naar hoe de partners van vrouwen die dit ook hebben dit ervaren. Vind je het vervelend, lastig (de vrijpartij wordt er toch door onderbroken) of ben je er misschien zelfs trots op, maakt het je niet uit?

BikeAngel
I hate to see you go. But I like to watch you leave!

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » do 11 mei 2006, 19:24

Ik heb het een keer meegemaakt, bij een partner die daar anders nooit "last" van had, maar die ene keer, om ook voor haar onduidelijke redenen wel. Ik vond het een bijzondere ervaring en ook als het vaker voor zou komen, zou ik er geen moiete mee hebben. Integendeel, het voegt eigenlijk een laag van intimiteit toe. En wat is nou 10-15 minuten op een lange liefdesnacht?

paulusdebkb
Berichten: 77
Lid geworden op: do 06 april 2006, 18:13
Locatie: omgeving A'dam

Berichtdoor paulusdebkb » do 11 mei 2006, 23:16

Toen ik negentien was had ik een vriendinnetje die dat ook had. Ik werd er erg onzeker van, al haar tegenwerpingen ten spijt. Maar het heeft ons nooit weerhouden van ook maar een enkel orgasme :)
(hoe zou het nu met haar gaan?)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 12 mei 2006, 13:41

Heb bij 'Hoe doe ik' een topic voor je omhoog gehaald BikeAngel :)
('vrouwen => aparte wezens eigenlijk')

BikeAngel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 13:37
Locatie: Dordrecht

Berichtdoor BikeAngel » vr 12 mei 2006, 15:52

Jessebel,

Dank je wel! Heel attent van je!

Ik denk dat jij het heel goed omschreven hebt:
Me ergens aan overgeven en ervan genieten.. het is een soort 'verwerking van de schaamte' .. zo heb ik het althans ervaren...
Voor mij voelt het als totale ontlading. Genieten van mezelf en van mijn partner.

Frans en Paulusde.......

Bedankt voor jullie reactie.

BikeAngel
I hate to see you go. But I like to watch you leave!

blauwe ogen
Berichten: 24
Lid geworden op: za 13 mei 2006, 19:17

huilen na sex

Berichtdoor blauwe ogen » za 13 mei 2006, 19:30

Voor mij een heel herkenbaar iets.Bij mij had het te maken met verdriet wat ik te veel "binnen probeerde te houden". Als ik me bij sex helemaal liet gaan kon ik dit verdriet niet langer tegenhouden. In de loop der jaren is het minder geworden. Mijn partner heeft het nooit een probleem gevonden; hij wist dat het niets met hem te maken had. Ik zou er verder niet mee zittn als ik jou was!

arwen29
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 14 mei 2006, 17:10
Locatie: zeeuwsvlaanderen oost

Berichtdoor arwen29 » zo 14 mei 2006, 17:14

voor mij ook heel erg herkenbaar. Als ik geweldige sex heb gehad moet ik vaak huilen. Het is een soort onlading van mijn gevoelens voor mijn partner. Het duurt meestal niet lang en daarna voel ik me geweldig.
Hij troost me meestal dan en daarna liggen we dan heerlijk in elkaars armen. Hij vind het niet erg en ik schaam me er niet voor. Gewoon laten gebeuren.
groet, Arwen29

ellenellen
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 19:25
Locatie: amersfoort

Berichtdoor ellenellen » za 03 juni 2006, 14:27

Een paar keer per jaar heb ik dat ook. Meestal in een emotionele of drukke periode wanneer ik eigenlijk niet toe kom om eens goed naar mijn gevoelens te luisteren. Soms zit me iets vervelends, maar soms ook iets leuks in de weg. In iedergeval hopen de emoties zich op. Na een lekker sexpartij komt dan, tegelijk met de lichamelijke ontlading ook de emotionele ontlading mee. Ik vind het altijd wel lekker en intiem. Gelukkig vind mijn vriend het ook een compliment dat ik me bij hem kennelijk helemaal, dus ook emotineel, kan laten gaan. Het voelt altijd als een hele opluchting en geeft wel een bepaalde verbondenheid en intiemiteit tussen ons als geliefde.

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » ma 12 juni 2006, 8:24

gisterenavond gingen we vrijen, althans we hadden het er de hele dag al een beetje over, en toen ik uit bad kwam had ik een sexy klein hemmetje aangedaan, felrood, en heel strak, vond het beetje eng, zou hij het leuk vinden, was ik er niet dik in?
Kwam ik uit de slaapkamer om hem te roepen en het te showen, had hij net de gordijnen in de woonkamer wagenwijd open. Dan kan de hele buurt me dus zien.
"gauw wegwezen, iedereen kan je zien," schreeuwde hij. Ik was woest en teleurgesteld, wilde hem verrassen en dan zoiets.
Ben gaan slapen (in een gewoon saai shirt). kwam hij uurtje later boven, vroeg of ik al sliep en of ik boos was, en dat hij het niet zo bedoelde, dat de gordijnen nu dicht waren en of hij alsnog het hemdje mocht zien, kroop lekker bij me etc.
Ik ben niet lang boos gebleven...:) heerlijk gevreeen en we deden een paar dingen voor het allereerst, vond een heel lekker standje uit waarvan ik ontzettend klaarkwam, etcetc.
Toen hij op me lag en bijna kwam, begon ik ineens zo te huilen, geen reden, gewoon alles zo mooi en hij zo lief en geil, en ik denk dat ik extra emotioneel was omdat ik me eerst zo afgewezen voelde.
Niet zo goed getimed want hij schrok er zo van...en hij was bijna zover maar t is dus niet meer gelukt voor hem:)

beter pas huilen als je allebei bent klaargekomen, haha:)
love = 4ever

Anneniem
Berichten: 246
Lid geworden op: do 16 juni 2005, 14:38
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Anneniem » ma 12 juni 2006, 14:08

Ook hier wel eens een huilbui na geweldige seks of een heerlijk orgasme, een oceaan van emoties die even flink koklt, een vulkaan die even barst..Ik laat mijn tranen dan gewoon gaan, mijn lief koestert me en houdt me in zijn armen, tot mijn tranen weers til zijn en ik weer weet hoe zielsveel ik van hem hou.
Ik ben meer dan dat wat mij overkomt.

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » zo 10 september 2006, 14:41

Herken me volledig in Anneniem
gebeurt niet elke keer, gewoon af en toe. Voelt goed en vriend is altijd erg ontroerd.
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » zo 10 september 2006, 18:51

ik heb het zelf niet, maar wél ooit een vriendje gehad die dat deed, huilen na het klaarkomen.

de eerste keer schrok ik me dood, maar al snel zag ik dat het met ontlading en loslaten te maken had en ik vond het eigenlijk wel een heel mooi compliment... :D
lust for life

pantertje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 04 september 2006, 10:11
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor pantertje » ma 11 september 2006, 10:44

hoi...

Goh ben niet de enigste die dat heeft.
Ben ook eigenlijk niet verast.

Heb me alleen nooit afgevraagd of dat dat gebeurt op een moment dat je misschien heel gevoelig bent. Heb ik namelijk ook niet altijd.
Dacht dat het misschien door de intesiteit komt. Of het je inderdaad helemaal laten gaan. Ben zowiezo een jankerd. Mijn mannetje heeft er inderdaad ook niet echt vreemd van opgekeken.

Hmm leuk om over na te denken.

gr Pantertje

lekkertje
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 17:24

Berichtdoor lekkertje » di 12 september 2006, 1:28

Ik ben 2 jaar gescheiden en heb het voor mijn scheiding jarenlang gehad. We hadden niet zo vaak sex en als het gebeurde, was ik kennelijk zó blij! Ha, ha. Nee, ik denk dat het meer te maken had met gewoon over het algemeen slecht in mijn vel zitten en een hoop wegstoppen. Ik zag het toen niet als iets vervelends en mijn ex destijds ook niet. Het hoorde er bij.

Nu heb ik inmiddels weer een schat van een vriend met wie ik veel en hele lekkere sex heb. Het is me nooit meer gebeurd. Wèl dat ik vreselijk moet lachen, maar dat is meer omdat we gewoon vreselijk veel lol hebben. Ook tijdens de sex.

m&m
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 20:46

Berichtdoor m&m » zo 17 september 2006, 1:20

En ik maar denken dat ik vreemd was. Heb nooit gesnapt waar het aan lag, maar vond het zelf ook niet erg. Het gaf een dubbele ontlading zeg maar.

Wat ik in de andere meningen niet heb gehoord of dat jullie die huilbuien ook bij andere bedpartners hebben gehad. Ik heb het nl. bij één persoon gehad. Naderhand met andere vriendjes niet weer. Zou het dan toch aan een bepaalde band liggen die je met iemand hebt?

Greetz m&m
Enjoy life, even when it's not always easy


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten