sexspeeltjes consumentenrubriek

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

sexspeeltjes consumentenrubriek

Berichtdoor Jessebel » za 04 februari 2006, 19:09

Een ander had al het idee voor dit topic, en natuurlijk zijn er al zoveel topics hieraan gewijd, maar meestal over specifieke speeltjes...

Hier dus het nieuwste topic over speeltjes...

Wat heb je het laatst gekocht, wat is je favo, slechtste aankoop, etc, etc.

:D

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 04 februari 2006, 19:15

En dan gelijk een reactie van mij :lol:

Net even langs 'le Duc' geweest.. mijn mandje bevatte;

-Pjur glijmiddel (het allerbeste naar mijn mening.. maar kost me altijd wel 10 minuutjes om uit te vogelen welke van de 10 verschillende ik wil :roll: )

Afbeelding

-Elite condooms van Durex..

Afbeelding

-Pjur reinigingdoekjes voor je speeltjes en intieme delen.. tis een beetje prijzig maar zeer goed. Met deze doekjes blijft er nog een dun glad laagje achter wat je niet hebt als je met water wast. Ideaal dus voor de zachtere speeltjes (houdt het soepel :wink: ) http://www.pjur.com/

-Geisha balletjes van FunFactory. Ik had al geishaballetjes, maar van die slechte uit zo'n Pabo pretpakket :roll: . Ze maakten ook veel te veel geluid... Deze zijn ECHT heel stil (je voelt ze van binnen, hoort ze niet van buiten! :lol: ), mooi vormgegeven (voor mij belangrijk).. enneh.. nou.. ik ga er maar eens even de afwas mee doen :lol: http://www.funfactory.de/

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » za 04 februari 2006, 20:45


-Geisha balletjes van FunFactory. Ik had al geishaballetjes, maar van die slechte uit zo'n Pabo pretpakket :roll: . Ze maakten ook veel te veel geluid... Deze zijn ECHT heel stil (je voelt ze van binnen, hoort ze niet van buiten! :lol: ), mooi vormgegeven (voor mij belangrijk).. enneh.. nou.. ik ga er maar eens even de afwas mee doen :lol: http://www.funfactory.de/
ook een van mijn laatste aankopen die balletjes. maakt trappenlopen ook leuk :wink: verder ook gelijk 'paul' van de funfactory gekocht. wel leuk, moet m verder nog eens goed uitproberen :oops: om daar een oordeel over te geven. lekker stil (vergelijk het geluid met bv een tarzan...)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 04 februari 2006, 20:50

Yups, Patchy Paul heb ik ook! De fluoroze :D

Dat was mijn vorige aankoop.. vind m leeeeeeeuk :lol:
(maar toegegeven; ik gebruik m niet veel)

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » za 04 februari 2006, 23:22

Ik word zoooo jaloers als ik lees over die geishaballetjes..... :lol:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 04 februari 2006, 23:27

Nou ehmm.. Frans.. je kunt ze ook in je kont steken hoor! :lol: :wink:

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » za 04 februari 2006, 23:56

Pjur bodyglide, maar dan de antidrup-verpakking. Heerlijk! Geen gepruts om de dop er weer op te krijgen, maar gewoon gebruiken, opzij gooien en doorgaan :) Ik gebruik het voor alles, als glijmiddel en voor massages van alles wat je kan bedenken (tot schoudermassages aan toe!).

Slechtste aankoop: oplaadbare batterijen. Die hebben twee van mijn favoriete speeltjes naar z'n grootje geholpen :(

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 05 februari 2006, 0:47

Ik zag trouwens dat Durex nu ook bezig is in viboland.. een van de vibo's lijkt wel ERG op die van Emotional Bliss (tikkie goedkoper wel) http://www.durex.com/cm/?browser=ok&flash=ok

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » wo 15 februari 2006, 13:47

inderdaad en ze zijn ook te koop bij de Collishop van Colruyt...
handig toch :wink:
:) Live to love, love to love, love to live! :)

lanaboo
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 17 augustus 2005, 13:24
Locatie: Maldegem (België), bediende

Berichtdoor lanaboo » do 16 februari 2006, 12:01

Hallo,

Mijn laatste aankoop, was inderdaad de Durex Inspiration, en ik moet zeggen in vind hel wel heel leuk en makkelijk ook doordat er geen batterijen in moeten en dat hij oplaadbaar is.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 14 juni 2006, 2:30

Mag ik jullie vragen (jullie allemaal, dus ook de heren) hier jullie favo speeltjes te droppen? En de aankopen die jullie echt drie keer niets vinden (misschien zelfs omdat het ècht een miskoop is)?

Misschien kunnen we er een goed topic van maken voor zowel de mensen die méér willen, als de mensen die niet weten waar ze moeten beginnen! :)

Deel je (nieuwe) speeltjes ervaringen!

Joygirl
Berichten: 6
Lid geworden op: di 13 juni 2006, 10:23

Berichtdoor Joygirl » wo 14 juni 2006, 6:41

Afbeelding

Slipje met draadloos te bedienen vibrator

Op zich best grappig, al is het onder een jurkje of rok beter te dragen dan onder een (strakke) jeans. Het vibratortje moet wel op de goede plek zitten, anders doet het weinig... Maar zit alles goed geeft het me een heel prettig, geil gevoel, en wanneer het lang genoeg duurt ook een orgasme.
Het motortje is niet echt heel stil, dus het werkt het best in een omgeving waarin het zoemen niet opvalt (druk restaurant, volle metro, dancing, enzovoorts).

engeltje
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 0:42
Locatie: België

Berichtdoor engeltje » wo 14 juni 2006, 9:48

Ik heb laatst mijn allereerste speeltje gekocht (gekregen van mijn vriend eigenlijk :wink:)
We waren in Nederland en zijn daar eens een Christine Le Duc binnengelopen (had ik hier al zoveel over gehoord)
Heb nu een Duckie. Echt superleuk! 't is een leuk hebbedingetje. Heel leuk om mee te starten zonder meteen een expliciete vibrator te hebben.
Ik raak nogal traag opgewonden, mijn vriend kan niets bij me doen als ik van 0 moet starten, dus even dat eendje gebruiken en dan is mijn zin voor een vrijpartij meteen opgewekt :-)

Maar heel uitgebreid is hij niet. Heeft ook maar 1 trilsterkte. Denk als je veel andere dingen gewoon bent, dat deze maar saai is. Maar hij is ideaal als eerste vib :D

o ja, en de Pjur hadden we ook weer mee :wink:

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » wo 14 juni 2006, 11:49

heb in de winter mijn beste vriendin zo een eendje kado gedaan voor haar verjaardag en toen overlaatst het onderwerp er nog eens op kwam bleek ze toch erg enthousiast er over te zijn, en niet alleen in bad :p


ben wah balletjes zijn echt leuk als ik weet dat ik eigenlijk nog een beol moet kuisen maar toch al zin heb in sex :-)
en mijn dolfijnvib is echt wel mooi en leuk (was mijn eerste aankoop)

maar ik moet zeggen dat mijn discovib (jawel met gekleurde lichtjes, lekker faut) toch wel leuker is omdat er een clitstimulator aan zit... en als ik geen zin heb om hem ook vaginaal in te hebben dan draai ik hem gewoon om :wink:
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Spicey Girl
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 14 juni 2006, 9:07
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor Spicey Girl » wo 14 juni 2006, 12:10

Mijn favo, die ik thuis ook opgesteld heb staan, is de
Loveswing.Afbeelding
we maken er weliswaar niet héél vaak gebruik van, maar het is echt een favo-atribuut hier in huis...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 30 gasten