Meerdere vrienden

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Nikkie
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 12 september 2005, 14:13

Meerdere vrienden

Berichtdoor Nikkie » ma 12 september 2005, 14:57

Ik ben nieuw hier, echt nieuw, niet anonieuw ;-). Ik heb de forum al aardig doorgelezen, maar kom niet echt tegen waar ik mee zit. Al weet ik niet eens OF ik er echt wel mee zit. Wil gewoon eens dit van me af praten/schrijven, maar durf het aan niemand kwijt. Vandaar dat ik dit forum een uitkomst vind.
Ik ben getrouwd, we doen regelmatig aan matige sex. Tijdje geleden werd ik verliefd op een man, die ik in een chatbox had leren kennen.. jaja, waarom ga je daar dan ook rondneuzen, maar goed. Sex met hem was zo heerlijk en nog steeds. Ik heb me toen ingeschreven bij zo'n relatieding op internet, waarbij ik ook aangaf getrouwd te zijn. De kerels vliegen je daar dan meteen om je oren, niet normaal meer. Nu heb ik al twee vaste vrienden, naast mijn man, en 2 mannen waar ik het zo nu en dan mee doe. Deze mannen weten dat uiteraard niet van elkaar, behalve 1, die dat juist weer hartstikke spannend vind. Ik voel me geen hoer, zou het nooit met iedereen willen doen die betaald, ik 'val' echt wel voor deze mannen. Ze willen allemaal doorgaan met dit, verwennen me met aandacht en heerlijke sex.
Nu ben ik benieuwd, ben ik nou echt de enige? Of zitten hier ook vrouwen bij die dat ook hebben, maar er niet voor uit (durven) komen? Ik heb me rotgezocht, maar niemand?
Ik zou een nymfomane kunnen zijn, maar word je dat nog zo laat dan? En is dat alleen een scheldwoord, of mag je er wel van genieten? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » ma 12 september 2005, 15:14

Grinnik, het eerste wat bij me opkomt als ik dit lees is: Waar haal je in godesnaam de tijd vandaan voor al die mannen?

Verder vind ik het op zich niet heel abnormaal, alleen lijkt het me ontzettend naar om zoveel dingen stiekum te doen. Althans, ik neem aan dat je man er niets van weet? Lijkt me een hele vermoeiende situatie. Verder begrijp ik al helemaal niet dat je je minnaars niet vertelt dat je er meerdere hebt, ze weten toch ook dat je getrouwd bent? Dus een 1 op 1 relatie zit er sowieso niet in, waarom dan niet eerlijk zijn over het feit dat je meerdere minnaars hebt?

Oftewel, op zich vind ik je niet abnormaal, ik vind het alleen wel gek dat ik verder zo weinig over je man lees. Ik mag van mijn lief best 'vreemd gaan', maar ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen dat ik dat achter zijn rug zou doen. Dat wil ik hem niet aan doen, maar ook zeker mezelf niet.

libra2
Berichten: 14
Lid geworden op: za 23 augustus 2003, 8:01
Locatie: Nederland

Berichtdoor libra2 » ma 12 september 2005, 16:24

Wat ik disteleer uit jou topic is, dat je seks leven erg saai is, omdat je aan matige seks doe!
Om eerlijk te zijn, vind ik dat je beter tegen je man eerlijk kan zijn.
Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin dat stiekum achter mijn rug om zou doen.
Ik ben het met Moos eens, waarom vertel je het ook die andere niet, het lijkt mij erg vermoeiend, en als je niet liegt, heb je ook niets te onthouden!
Maar abnormaal vind ik het niet, mijn vriendin mag ook met een ander(vreemd) raar woord, gaan.
Ach en nimfomane, ben je niet, die willen in mijn ogen wel 20 keer per dag, en dat is bij jou niet aan de orde, als ik het goed heb?
En het woord Hoer, vind ik ook zo plat, nee hoor dat ben je ook niet, tenminste in mijn ogen.
Maar ik vind dat je het je man wel moet vertellen, ik denk dat jullie ook niet praten over seks, dan kan je ook elkaars wensen niet evt invullen.
Wie weet vind hij het wel opwindend? dat je een minaar hebt?
Maar praten is echt belangrijk, ik doe dat ook met mijn vriendin, en wij hebben veel in elkaar ontdekt, ook onze fantasieen.
Eerlijkheid duurt het langs, en je kan een buitenechtelijke, relatie, nooit lang geheim houden, dus kan je het beter vertellen, vind ik hoor.
Mijn vriendin, zit ook wel eens op de chatt, maar dat is niet normaal, wat een loopse kerels er zijn, maar zij zoekt er wel eens een getrouwde uit, om geil mee te chatten, met webcam, ik vind dat ook opwindend, maar verder gaat zij niet, tenminste nog niet.
Maar wij bespreken wel alles, en ik lees achteraf, ook wat zij besproken hebben, en daar voellen wij ons goed bij, geen geheimen.
En eens wil zij een keer een trio met een man erbij doen, maar daar is zij nog niet klaar voor.
Dus zo kan het ook beste Nikkie!
Maar geniet ervan, maar echt wees eerlijk ook tegenover jezelf, groetjes en succes.
Als mijn baas denk dat ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk!!!

Marte
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 01 juli 2005, 14:06
Locatie: Lier genietertje
Contacteer:

Berichtdoor Marte » ma 12 september 2005, 16:31

Vroeg of laat loop je toch tegen de lamp vrees ik.
Ik mag er niet aan denken dat mijn partner,zonder mijn medeweten,achter mijn rug het bed deelt met andere meiden.
Hoe moet jouw man zich voelen als dit zaakje uitkomt.

Praat met je partner,misschien staat hij wel open voor bepaalde dingen (mocht je er nog niet over gepraat hebben).
Maar je bent nu toch wel wat onverantwoord bezig vind ik.
En waarom mogen die minnaars dat niet weten van elkaar?
Je bent toch getrouwd,dus wat maakt dat verschil voor die andere mannen?Of ben je bang dat die mannen vinden dat ze het alleenrecht op jou hebben?
In ieder geval,lijkt me een ondraaglijke situatie op lange termijn...met alle gevolgen vandien.

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » ma 12 september 2005, 16:41

je vraagt of je de enige bent; vast niet.

Maar ik zou met je man praten en je energie dr in steken t met HEM beter te krijgen.

Lila
live and enjoy

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 12 september 2005, 18:11

Ja ik ben het in het algemeen eens met wat de anderen zeggen.. Ook wij hebben een 'open relatie'.. en ik vind er ook echt niets vreemds aan dat je je nieuwsgierigheid, lusten, gevoelens, etc met anderen wil delen/bevredigen.

Nymphomane.. nee zou ik niet zeggen, hoewel ik weet dat daar geen bepaalde leeftijd voor is. Ja dat kan je ineens hebben volgens mij. En waarom 'hoer'? Gaat het hier om betaalde sex? Zelfs dan... het enige naampje dat telt is die die je jezelf geeft, ongeacht wat anderen denken dus.

Wat het echte probleem hier is, is naar mijn mening idd het stiekeme... Maar je hebt er een groter probleem bij; meesten van ons hebben dit besproken vóór we 'open' gingen.. (zoals Moose en Libra denk ik).

Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt, omdat je nu niet alleen het onderwerp moet aansnijden... maar daarbij zou 'moeten' vertellen dat je in eerste instantie achter zijn rug bezig bent gegaan.

Voor een werkelijk goede en 'stabiele' open relatie heb je vertrouwen nodig in elkaar.. Heel belangrijk in de basis.. en die zal eerst weer goed moeten zitten bij je man....

Dus.. ik weet het niet... open communicatie wordt zo een nóg lastiger karwei..

Aan de andere kant.. hier heb je geen advies over gevraagd...

Of vrouwen buitenechtelijke relaties hebben in het geheim? Ja ik denk dat dat erg veel voorkomt (helaas :? ). Maar niet iedereen zal dit hier willen delen omdat het hier voor de één minder anoniem is hier te posten dan voor de ander...

Maar ik denk dat je wel op pms kan rekenen....

Veel succes verder

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » ma 12 september 2005, 19:05

Seksualiteit is ook zo makkelijk, intimiteit is blijkbaar moeilijker.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » ma 12 september 2005, 21:04

Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta Nikkie.....

Het lijkt me erg vermoeiend om te onthouden wat je allemaal tegen je man en je minnaars verzwijgt en gelogen hebt.......
Want vooral naar je man toe......zul je dingen moeten verzinnen als je je minnaars ontmoet.....

Er zullen er vast wel meer zijn denk ik ja,....maar tegenwoordig zijn toch steeds meer relaties open en eerlijk naar elkaar toe.

Bedenk Nikkie, of je dit wel ECHT wilt.......het is natuurlijk allemaal heel spannend en harstikke geil allemaal....
Kun je, als je zo door blijft gaan, je man wel recht aan blijven kijken...wetend dat je vol bedrog en leugens zit.....????

Ik zou er niet mee kunnen leven.......

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Reddy
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 25 mei 2005, 15:54

Berichtdoor Reddy » za 17 september 2005, 17:59

Hallo iedereen,

Tja Nikkie, ik noem je niet abnormaal, tenminste als je het bespreekt met je man. Ik lees de verdere verhalen van een "open" of "vrije" verhalen. Dat is best, als beide partijen het daarmee eens zijn. Nikkie, ik had een vriend die zoals jij doet. Die hield er een heel harem op na. En de sex met ons was echt superfantastisch!! We hadden twee jaar een relatie en als het kon deden we het wel drie keer per dag. Wij hadden geen open relatie. Maar hij hield er gewoon vijf vriendinnen op na wat ik dus niet wist!!!! En toen er een mij belde, om dat allemaal uit te leggen en ook nog eens te zeggen dat ze al 17 weken ZWANGER van hem was, ja toen was het voor mij bekeken. Hij loog, bedroog..... niet alleen tegen mij maar ook tegen die vijf vrouwen. Tja en als je daar achter komt (althans ik) was het simpel genoeg. Kerel de deur uit en oprotten!!! Ik laat me niet gebruiken op geen enkele wijze!! Kijk, als je man het weet en het "goedkeurt" dan is het een ander verhaal, maar op deze manier besodemieter je de boel. Eerlijk duurt het langst. En de pijn die je waarschijnlijk straks iemand ermee doet is ook niet echt lekker. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Van mij mag je met iedereen sex hebben, als je maar single bent OF als je de goedkeuring van je man hebt.
Doe er iets leuks mee.
Liefs, Reddy

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » zo 18 september 2005, 2:17

Jammer dat Nikkie niet op haar eigen topic terug komt....... :?

Ben toch benieuwd naar haar reactie......

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » zo 25 september 2005, 18:32

ik vind het eigenlijk een heel topic vol negatieve en moraliserende uitspraken geworden, maar
been there,
en ik had werkelijk alles uit de kast gehaald, jaren, om mn man te vertellen dat er iets niet goed zat, en ook een open relatie besproken
maar dan krijg je een boze reactie en hij laat je maar...
zitten met je lusten en gevoelens
en dan komt het wel dat je denkt ik heb echt alles geprobeerd en de enige uitweg is een minnaar te nemen :roll:

is degene die een minnaar neemt altijd de schuldige, ik denk van niet
de wijzende vinger kan ook gaan naar degene die zn vrouw enkel nog als een gewone vriendin en seksloos wezen behandelt

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » wo 28 september 2005, 19:50

Nikkie kan ik ergens wel begrijpen. Maar ook de andere reacties.
Inderdaad duurt eerlijk zijn het langst. Ik denk ook, dat alle moeite gedaan moet worden om die eerlijkheid vorm te geven.
Daar zijn er echter twee voor nodig in een stabiele relatie.
En als de één echt niet wil, dan zit de ander daar mede.
Matige seks in een verdere fijne relatie met ook nog kinderen is meestal het geval. En een fijne relatie en lieve kinderen geef je niet zo maar op. Ook niet voor een verdere onwillige echtgenoot/vriend, die je voor de rest te kort laat komen in spannende seks.

Het is dus niet zo eenvoudig om dan maar eerlijk te zijn. Hoevelen zijn wél eerlijk geweest en hebben die eerlijkheid toch met een scheiding en verlies van kinderen moeten bekopen. Hevige spijt over die eerlijkheid. Gekwetste gevoelens, daarna haat en een ontzettende rotte situatie daarna.

Toch kan een geheime relatie nooit lang voortgaan, of je moet echt je mond ten alle tijde dichthouden en wel tegen iedereen. Zelfs tegen je beste vriendin.
Het liegen tegen je verdere geliefde echtgenoot is de grootste boosdoener. Want dat gaat in jezelf pijn doen. Het vertrouwen wordt ondermijnd door jezelf.
Maar de schuld ligt niet alleen bij degene, die het niet meer uit kan houden. De schuld ligt zeker ook bij degene, die niets bespreekbaar wil hebben.

Hoe kan Nikkie daar nu mee om gaan?

In mijn visie zal ze eerst een breuk moeten maken met de buitenmannen. En deze situatie voor zeer lange tijd en misschien wel voor altijd verzwijgen voor haar man. Het is verleden. De prijs van het bedrog is dat je er voor de rest van je leven mee moet leven. Veel later kan dat altijd nog, als er zekerweten niet alnog een vertrouwenscrisis door zou ontstaan.

Maar daarna zal ze langzaam toch bespreekbaar moeten maken, dat het voor haar betreft niet genoeg is met de echtelijke seks. Ze moet zelfs duidelijk maken, dat ze wel in het huwelijk en bij de kinderen wil blijven (als ze dat echt wil), maar dat mogelijkheid van een vrijere relatie hier tegenover moet staan.
Ze moet zelfs openlijk bekennen, dat ze geen monogame persoon is. Maar zich uit liefde wel monogaam gedraagt, zolang de partner haar geen vrijheid kan laten. De partner moet echter weten, dat ze het liefste die seksuele vrijheid heeft, zonder hem op te geven. Dat ze nog steeds veel om hem en de kinderen geeft.

Hiermede wordt enerzijds bereikt, dat de partner kan wennen aan het idee, dat de ander iets anders wil en ook de geaardheid van die ander geen monogame is. Dat kost een hele tijd en vele gesprekken en ook vele frustraties. Maar eens komt die tijd. Of het gaat toch uit elkaar. Anderszijds, de situatie moet veranderen en daar is geen ontkomen aan.

Ikzelf ben niet monogaam. Maar mijn partner kan niet verdragen, dat ik met een ander zou vrijen. Dat is in het verleden stiekum wel gebeurd en het kwam uit omdat ik het zelf niet meer kon verdragen.
Ik heb daar geen spijt van. Maar het heeft de relatie wel veranderd.
Ik kom er nu voor uit, dat ik ook met anderen zou willen vrijen, als ik daar een goede band mee zou krijgen. Maar ik doe het niet, omdat mijn vrouw toch de nummer 1 is en altijd zal blijven. Gezamenlijke historie, vertrouwdheid, kinderen, noem maar op.
Eens hoop ik op de meer vrijere omgangsmogelijkheden.

Uiteindelijk is het kiezen of delen, als de partner niet mee wil of kan. Wat er dan ook gebeurt, daar zal dan vrede mee gevonden moeten worden.

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » do 29 september 2005, 1:04

Ik heb eigenlijk heel weinig toe te voegen aan de wijze woorden van ryan.
Je speelt een spel en zolang jij wint ook al speel je vals blijft het spel leuk en speel je verder maar op een dag hoe je het ook draait of keert komt er een verlies beurt aan en dan ben je verder van start verwijderd dan je ooit maar zult durven dromen, ook voor mij lijkt de oplossing een open relatie in zover dat je partner er mee akkoord gaat wat voor mij betekend dat indien hij kenbaar zou maken open te staan voor een open relatie jij hem ook de kans zult moeten geven om elders plezier te zoeken.

Voor de rest ( je nimfo en andere gedachten) wil ik nog meegeven het boek "het seksuele leven van Catherine M." te lezen. Catherine Millet is hoofdredacteur van het toonaangevend beeldende kunsttijdschrift ART PRESS. Ze schreef ook een aantal boeken over moderne kunst.
Dit boek gaat niet over relaties of gevoelens, het gaat over seksualiteit. Over het waarom, hoe, wanneer, hoe vaak en met wie. Catherine M. deelde niet alleen het bed met wie maar voorhanden was, ze ondernam ook ongebruikelijke avonturen op het gebied van haar seksualiteit, zoals groepsseks op alle mogelijke en onmogelijke plaatsen en tijdstippen. In dit boek vertelt ze met intelligentie en flair van deze ervaringen. Hier is een zelfbewuste vrouw aan het woord die, niet gehinderd door schuld- of schaamtegevoelens, zich gedreven weet door een volstrekt onbevooroordeelde nieuwsgierigheid. Het resultaat is een intrigerende kroniek van een seksueel bestaan na de pil en voor aids.

ISBN 90-76682-14-3 uitgeverij MANTEAU

De morgen , belgische krant, omschreef het boek als volgt :
Dit is geen zoveelste instant erotisch romannetje, al druipt het van de seks en wordt alles ongegeneerd bij de naam genoemd. Het is een belangrijk boek, dat pregnante vragen oproept.

deze vragen zullen na het lezen dan ook niet meer gesteld worden :
Nu ben ik benieuwd, ben ik nou echt de enige? Of zitten hier ook vrouwen bij die dat ook hebben, maar er niet voor uit (durven) komen? Ik heb me rotgezocht, maar niemand?
Ik zou een nymfomane kunnen zijn, maar word je dat nog zo laat dan? En is dat alleen een scheldwoord, of mag je er wel van genieten? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
remember my name ... you'll be screaming it later

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 29 september 2005, 2:21

Ja, zeker wijze woorden van Ryan. Hij verwoord in zekere zin een mentaal proces.. erg waardevol...

salmira
Berichten: 21
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 23:32

Berichtdoor salmira » do 29 september 2005, 10:27

Wat mij stoort in deze discussie dat het stiekume gedrag uiteindelijk beloond wordt.
En ik zal ook uitleggen waarom ik dat denk. Toen mijn man een tijd geleden vreemd was gegaan omdat hij zogenaamd sex te kort kwam kon hij op den duur niet leven met de dubbele gevoelens. Ik beschouwde dat als zijn probleem bij mij neerleggen, hij kon er toch niet mee leven. Zijn argumenten waren dat hij zogenaamd eerlijk tegen mij wilde zijn. Te laat dus. En wat Ryan adviseert aan Nikkie om haar mond te houden tegenover haar partner had mijn man ook kunnen doen.
Mijn man heeft zich nooit afgevraagd waarom ik geen sex met hem wilde hebben. Zou het zo kunnen zijn dat de sex met hem niet zo goed was als dat hij dacht, wel voor hem bevredigend in die zin dat hij wel klaar kwam en dan niet thuis geven als blijkt dat ik dan niet klaar kwam onder het mom: maar ik ben wel klaargekomen. Sinds wanneer bepaalt de man op die manier of de sex bevredigend is?
Hij ging er vanuit dat hij recht op sex had, dat bleek uit zijn woorden. En zoals al op een ander topic werd gezegd aandringen is nu net niet de manier om dat te bereiken. En dat deed mij man dus wel. Alleen maar kijken naar zijn gevoelens en niet verder hoe ik mij daarbij voelde.
Dus al met al: de wijze woorden van Ryan zijn alleen maar woorden, mijn man zou die zo ook kunnen schrijven. Niet meer en niet minder. De wijze woorden in de praktijk brengen zou in mij ogen betekenen dat iemand goed moet luisteren en kijken naar zijn of haar partner en niet alleen maar op zijn recht moet blijven staan. Dan sta je in mijn ogen niet echt open voor je partner.
En het is in mijn ogen oh zo makkelijk om je probleem bij je partner neer te leggen zonder dat je eerst goed naar jezelf kijkt, naar je eigen aandeel in die kwestie. En zeker niet als je geen andere referentiekaders akzepteert dan je eigen gevoelens.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten