Waarom komt ie niet klaar als ik hem pijp!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

LovingLientje

Waarom komt ie niet klaar als ik hem pijp!

Berichtdoor LovingLientje » za 04 januari 2003, 21:13

Ik heb het met hem erover gehad en hij komt niet snel klaar als ik hem pijp en doe niks verkeerds volgens hem maar het duurt anders zoooo lang. Snap het gewoon niet meer, kan toch niet hem een half uur blijven pijpen?
Iemand ideetjes?

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » za 04 januari 2003, 21:30

wees nooit gericht in de sex alleen op klaarkomen, dan komt het echt echt vanzelf.[voor jullie beiden, laat het los!]


Lana

cavia10

Berichtdoor cavia10 » za 04 januari 2003, 22:53

Mijn hubbie komt ook niet als ik hem pijp, hij wordt er heel opgewonden van maar ik denk dat het een soort geremdheid is, niet durven klaarkomen in of op jouw mond. Ik vind het geen probleem, hij ook niet. Na het pijpen gewoon weer strelen, zoenen, hij weer bij jou strelen etc. etc. dan kan je toch gewoon lekker doorvrijen.

Jim22cm
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 1:01
Locatie: Utrecht, ICT

Berichtdoor Jim22cm » zo 05 januari 2003, 0:19

Ik kom ook nooit klaar als mijn vrouw me pijpt, terwijl ik het echt helemaal super geil en lekker vindt. Komt ook omdat ik weet dat ze dat ronduit smerig vindt. Mischien heeft jouw vriend een vriendin gehad die dat ook vies vindt ??

Verder zou ik er niet zo'n punt van maken, als je het te lang vind duren, kun je met je handen het orgasme versnellen ...

Volgens mij is pijpen zonder handen zowiezo een beetje vreemd, net als beffen zonder handen te gebruiken ...

jah

Berichtdoor jah » ma 06 januari 2003, 23:25

Kijk ja, met verschillende relaties achter de rug, 't is een beetje zoals bij een vrouw, iedereen is anders, wat bij de ene lukt, lukt niet bij de andere. Maar aub, ook bij de man zit er veel in het hoofd, dus je moet het pijpen zelf ook fijn vinden, hij moet je genieten kunnen voelen, een opwinding bij je zien, anders ...

[This message has been edited by jah (edited 06-01-2003).]

polaris1974
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 12 augustus 2002, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor polaris1974 » di 07 januari 2003, 9:43

Ik kom ook niet klaar als mijn vriendin me alleen maar pijp. Maar als je tijdens het pijpen met haar hand met aftrekt dan kom ik wel. Misschien helpt dat?

eyecandy

Berichtdoor eyecandy » di 07 januari 2003, 20:03

hoeveel vrouwen zijn er eigenlijk die er van houden als hun man klaarkomt in hun mond? In mijn kennissenkring houdt niemand er van, en blijft pijpen beperkt tot wat likken en héél voorzichtig de eikel in de mond nemen. Gelukkig doet mijn lief vrouwtje verder, maar geen "deep troat" en klaarkomen moet netjes buiten de mond, op een blaadje wc papier.

LovingLientje

Berichtdoor LovingLientje » do 09 januari 2003, 14:10

Het is niet dat dat ik er niet van geniet, ik vind het juist heel leuk om hem een blowjob te geven maar een vrouw wil ook weleens resultaat zien! I.p.v. alleen maar een gekreun te horen tijdens de sex!
Maar iig bedankt voor jullie berichtjes en tips
X LL

BigVic

Berichtdoor BigVic » vr 10 januari 2003, 1:09

Tussen pijpen en pijpen zit verschil...

Misschien moet je eens wat minder heen en weer gaan met je mond en meer met het puntje van je tong spelen. Korte pauzes en afwisselend snel en langzaam.

Lekkere geluidjes maken, een geile blik en echt laten blijken dat je geil bent.

Iedere man komt dan klaar!!!!!!!!!!!!!

NeeNa

Berichtdoor NeeNa » vr 10 januari 2003, 20:13

Als het een troost mag zijn, de mijne komt ook niet klaar en ik pas wel deep throat toe in de mate van het mogelijke(ben het nog aan het leren, is echt niet simpel maar wel zalig als je graag pijpt)
We hebben er ons bij neergelegd, hij geniet enorm maar klaarkomen zit er niet in en ik geniet van het te doen, bij ons is het een onderdeel van ons voorspel.
Succes nog,
NeeNa

garry
Berichten: 176
Lid geworden op: za 04 januari 2003, 2:01
Locatie: westelijk utrecht

Berichtdoor garry » za 11 januari 2003, 13:19

Dat kost mij nou weer geen moeite. Probeer, als jullie het nou echt belangrijk vindt, een standje dat hij al zijn spieren moet spannen, bijvoorbeeld gehurkt. Dat versnelt bij mij het proces aanzienlijk en trekt hem misschien net over de drempel.

En als het niet lukt.... er zijn nog zat andere dingen die ook lekker zijn.

Laat-es weten of alle raadgevingen geholpen hebben?

garry

LovingLientje

Berichtdoor LovingLientje » za 11 januari 2003, 16:45

Hallo allemaal,

Ik hou het nog steeds in mijn gedachten want helaas deze week zie ik hem niet :-)
Tis gen relatie ofzo, we zien elkaar wanneer we willen.
Maar dat gehurkte lijkt me niet echt prettig voor hem om zo lang te zitten.
Maar allicht kan ik het proberen natuurlijk
X LL

Supergirl
Berichten: 459
Lid geworden op: di 11 juni 2002, 1:01
Locatie: N-H

Berichtdoor Supergirl » za 11 januari 2003, 17:37

Uit ervaring weet ik inmiddels dat het idd bij iedereen anders is. Mijn vorige liefde kwam bijna nooit klaar bij het pijpen en had ik een halve kaakverkramping.
Mijn huidige lover, vindt het heerlijk m gepijpt te worden en komt dan ook klaar in mn mond. Zelf denk dat dat het een kwestie van vertrouwen is. Het is iets heel intiems, het sperma slikken. (Maar het ruimt wel lekker op..)hihi Afbeelding

LovingLientje

Berichtdoor LovingLientje » zo 12 januari 2003, 15:39

JE ideetje is hartstikke goed, dat ga ik zeker ff proberen :-)
In de Viva las ik deze week ook wel iets opmerkelijks dat een besneden man liever niet gepijpt wil worden omdat het minder gevoelig is.
Zijn er meer mannen die er zo over denken?

Balameke

Berichtdoor Balameke » zo 12 januari 2003, 18:41

hey lovinglientje,

ik denk (alle hoop dat toch voor die mannen) dat het eerder in de 'voel' categorie zal belanden dan in de 'denk' categorie..

Alle, ik heb daar nu niet zó veel ervaring mee, maar denken is niet iets waarmee ik me op dat moment mee bezig hou Afbeelding

Balameke


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 21 gasten