erotische foto's op cd-rom laten uitprinten in winkel

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

erotische foto's op cd-rom laten uitprinten in winkel

Berichtdoor denkende mens » di 29 juli 2003, 17:34

hallo iedereen, alvast bedankt voor jullie antwoorden met betrekking tot mijn andere vraag.
Nu zit ik met weer een heel andere vraag. Ik heb zo'n 200 tal erotische en niet-erotische foto's op een cd-rom staan en zou ze graag op echt fotopapier zien, dus laten ontwikkelen. Mijn vrouw en ik willen echter niet dat veel mensen deze foto's zien. Het liefst zouden we hebben dat slechts 1 vrouw dit zou doen, maar is dit wel mogelijk? Want hoe zit het eigenlijk bij die grote labo's van Het Kruidvat en Di en dergelijke? Is er daar geen gevaar dat jouw foto's in iemands privé-collectie belanden? Of erger nog, op het internet? Weet iemand hier een antwoord op?
Alvast bedankt.
Doei

Misty again
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 06 april 2003, 1:01

Berichtdoor Misty again » di 29 juli 2003, 17:43

je kan natuurlijk ook zelf een goeie printer aanschaffen en afdrukken op foto papier .....wel zo privé

Misty
music was my first love, and it will be my last :)


denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 29 juli 2003, 17:46

hallo, ik heb een printer maar de inkt is op. Tevens denk ik dat de kwaliteit niet zo denderend zal zijn. Ik heb uitgerekend dat de ontwikkeling in zo'n lab ongeveer 55 euro zou bedragen voor 200 foto's. Indien ik me een serieuse printer aanschaf zal ik wel 250 euro of zo moeten bovenhalen.
Andere ideeën? Alvast bedankt voor je snelle reactie, misty again.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » di 29 juli 2003, 18:11

zijn er geen copy/print shops waar je zelf zou kunnen gaan printen zonder dat iemand anders het voor je doet?
nothing will kill me except a silver bullet

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 29 juli 2003, 18:50

tis net dat ik zoek. Maar waar zou je dat vinden?

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » di 29 juli 2003, 19:46

Ik denk dat je in een Copy/Printshop wel een stukkie duurder uit zal zijn dan € 55 voor 200 prints. Als ik alleen al kijk wat je daar voor een gewoon fotokopietje betaalt. Maar ik kan helemaal mis zijn hoor.

Het goedkoopste blijven toch de ontwikkelcentrales. Doorgaans wordt daar best goed gecontroleerd op misbruik van het aangeboden materiaal, maar ja... zekerheid heb je natuurlijk nooit. Daartegenover.. een beetje handige medewerker van een printshop kan ook met de pc's geklooid hebben, zodat tijdens het printen meteen even een kopietje van je CD op harde schijf wordt gemaakt. Of zit ik nou uit mijn nek te zwetsen?

Trouwens, in België (maar in Nederland zal dat ook wel bestaan) bestaat de mogelijkheid om de fotofiles naar de printcentrale te mailen. De afdrukken krijg je dan netjes per post thuisbezorgd.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » di 29 juli 2003, 19:47

probeer eens onder het kopje copyshop te zoeken, ik weet die wel in mijn woonplaats, zon computerkioskje, maar verder, i dont know
nothing will kill me except a silver bullet

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » di 29 juli 2003, 19:59

Ik denk toch echt dat je bij het Kruitvat minder risico loopt dan in een copyshop hoor. Leuk, als je eigen naaktfoto's uit de printer komen rollen en je staat ernaast een beetje te zenuwen omdat die aardige mevrouw van achter de counter naar je toe komt lopen om te vragen of het allemaal wel wil lukken.
Bij een groter bedrijf zal het meeste machinaal gaan, en mochten er al mensen zijn die een blik op de foto's werpen, dan zal het ze denk ik bitter weinig kunnen schelen of er blote mensen op die foto staan of niet, dat zullen ze heus wel vaker meemaken.

Moet je alleen wel zorgen dat je het strookje van je fotoverpakking niet vergeet, anders moet je bij het ophalen de foto's waar je zelf op staat laten zien om te bewijzen dat ze wel echt van jou zijn :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » wo 30 juli 2003, 8:51

Dit is een antwoord van Sunshine uit de topic 'erotische foto's" van Imke onder ..hoe doe ik....

Wat bertreft fotos afdrukken.
Je kan fotos van je cd-rom ook uploaden naar de site van Kodak. Je kan op de site kiezen voor het formaat waarin de foto zal worden afgedrukt. De site vertelt je dan of wat je doorstuurt "scherp" genoeg is voor dat formaat.
(Maar je zal zeer snel over die 400kb zitten voor een goed resultaat.) Trouwens als de fotos van een shoot op cd rom worden gezet, zit je al snel aan 1 megabyte per foto. Stuur ze zo maar door naar Kodak voor een goed resultaat in afdruk 20x30. 13x18cm is veel te klein.
In zwart wit heb je dan een prachtig resultaat.
Na een week worden de fotos van het Kodaklabo gestuurd naar de fotowinkel in je buurt, waar je ze kan gaan ophalen. Betalen doe je pas in de winkel. En een vergroting van 20x30 cm. heb je voor 4€. Wat dus echt niet duur is.
Ik werk zelf freelance als fotograaf voor een tijdschrift, en laat regelmatig op die manier mijn fotos afdrukken.

De site:

http://wwwuk.kodak.com/BE/nl/consumer/d ... ndex.shtml

Succes

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » wo 30 juli 2003, 15:26

Ik weet dat er iemand op shespot was die in zo'n kruidvat labo had gewerkt. Kan die misschien eens vertellen hoe het er daar aan toe gaat?

In verband met die Kodak-site, is daar ook niet het gevaar dat iemand ze voor zijn privé-collectie houdt?

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » wo 30 juli 2003, 16:27

Als 'denkende mens" een schuilnaam is voor een heeeeeeel bekend persoon. dan heb je kans dat zoiets misschien gebeurt. Verder zou ik me er niet zo druk over maken. Dit is lopende band werk voor die gasten, die staan echt niet met een loep van jouw foto's te genieten.

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » wo 30 juli 2003, 16:50

ja, maar is er zo niet iemand aan het hoofd van zo'n lab en kan die dan niet makkelijk een kopietje maken van je foto's?
Ik heb het geluk met een zeeeer mooie vrouw getrouwd te zijn dus kan ik me niet inbeelden dat iemand geen misbruik van de situatie zou maken. Eerlijk gezegd ik zou niet aan de verleiding kunnen weerstaan denk ik.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 30 juli 2003, 16:53

Denkende mens heeft de spaarcentjes zeker thuis ook nog in een ouwe sok zitten, want op de bank kan er altijd wel iemand zijn die slechte dingen met zijn geld doet...?

Misty again
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 06 april 2003, 1:01

Berichtdoor Misty again » wo 30 juli 2003, 16:56

Ik begrijp écht het ''probleem'' niet hoor,
ja, zo'n printer aanschaffen(of inktpatroon) is een uitgave, maar,
je drukt toch niet eenmalig foto's af ?
over een half jaar heb je misschien weer 200 foto's op CD
en nog steeds hoef je je geen zorgen te maken over je privé

Misty (blondT)
music was my first love, and it will be my last :)


genietster
Berichten: 8
Lid geworden op: di 25 februari 2003, 2:01
Locatie: Brussels

Berichtdoor genietster » wo 30 juli 2003, 17:01

Hoi,
Ik denk dat als je je hier echt aan stoort (want volldeig zeker ben je toch niet), dat je dan toch best gewoon naar een fotograaf gaat die alleen werkt. Je betaalt dan wel meer maar je weet dan ook precies waar je foto's zijn. 50 euro is echt wel niet veel voor 200 foto's... Ik denk ook wel dat die mensen van het labo voortdurend erotische foto's te zien krijgen en denk echt niet dat ze zich bezig houden met het kopieren van zulke foto's/ Maar als je hier echt mee zit zou ik toch naar een fotograag gaan.
Groetjes


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 28 gasten