Cybersex oftewel "het meest erogene plekje"

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

mature
Berichten: 52
Lid geworden op: di 15 juli 2003, 21:35
Locatie: anders

Cybersex oftewel "het meest erogene plekje"

Berichtdoor mature » wo 23 juli 2003, 15:51

Op een site als deze lijkt het onderwerp me wel op zijn plaats.
Een tijd lang heb ik via internet een passionele cyberrelatie gehad met iemand die ik nooit in levende lijve gezien heb.
Het is ondertussen afgelopen en verleden tijd, maar het was toch wel zo waanzinnig en voor wie er geen ervaring mee heeft ook totaal onbegrijpelijk dat ik best wel eens van gedachten wil wisselen met wie daar ook ervaring mee of ideeën over heeft.

Nooit van mijn leven ben ik zo opgewonden geworden( het meest erogene plekje zit tussen de oren), maar op den duur werd ik echt wel totaal gek van frustratie.
Hij heeft er een eind aan gemaakt omdat de rest van zijn bestaan er ernstig onder begon te lijden. Dat was bij mij ook het geval, maar ik zou de kracht niet hebben gehad, hoewel ik achteraf, na heel wat tranen, erg blij was dat de ban verbroken was.

Toen ik voor het eerst hoorde over cybersex en welke vrouw op internet is nu nooit eens benaderd met geile praatjes, stond ik daar erg afwijzend tegenover.
Ik had zo iets:
maar man toch, dat kan toch helemaal niet, je hebt toch allerlei lijfelijke prikkels nodig en als het wel kan, dan lijkt het me erg ongezond omdat je niet die materiele uitwisseling heb van chemische, magnetische en electrische reacties, doorstromingen en ontladingen die de vervulling van het vrijen uitmaken.
Ondertussen weet ik dat het heel goed kan, zielig zou ik het ook niet bepaald noemen, voor de tijd dat het duurde was het “ geweldig” maar wel heb ik moeten ondervinden dat dat eerste instinctieve gevoel helemaal juist was, het is op termijn niet acceptabel, behalve misschien in heel specifieke gevallen.

'k zag net na het vorige geschreven te hebben dat het onderwerp eerder al eens aan bod was geweest.
De vragen die daar rezen : is het vreemd gaan? zou ik beantwoorden met :zeer zeker wel, maar hat zal wel een verschil uitmaken of het een los contact is of een intensieve relatie.
Ook werd er geopperd : zolang het niemand schaad, daarop zou ik antwoorden: ik heb voor mezelf ondervonden dat het niet zonder gevaar is, dus dat je kans loopt jezelf te schaden.
Ook daar zal het verschil maken in hoeverre je er emotioneel bij betrokken raakt, maar ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat, als zoiets klikt,
dat daar dan geen emoties aan te pas zouden komen.

Ik kijk uit naar jullie gedachten hierover

[/size]

rusteloze dame
Berichten: 407
Lid geworden op: zo 06 juli 2003, 11:25

Berichtdoor rusteloze dame » wo 23 juli 2003, 16:13

...
Laatst gewijzigd door rusteloze dame op wo 13 juli 2016, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Lisaluv
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 18 maart 2002, 2:01
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Lisaluv » wo 23 juli 2003, 16:40

Heel bekend.....en heel erg leuk, spannend, vreemd en overweldigend, vooral als je na een paar zinnetjes al weet dat je verloren bent, dat iemand je ontzettend geraakt heeft...
In mijn geval heeft het niet geleid tot fijne sex, wel tot een hele mooie vriendschap (ook irl) waarvan ik me nu echter met veel moeite aan het losmaken ben. (andere topic) Maar het is wel iemand geweest die tot voor kort een hele grote positieve invloed op mijn leven heeft gehad. Bovendien iemand die ik irl nooit zou hebben ontmoet, noch een blik waardig zou hebben gekeurd. Niet mijn type, niet mijn scene.
On the other hand: het is wel een dun draadje, e-mail en chatten. Je hebt toch een heel andere band dan iemand die je regelmatig ziet omdat ie in de buurt woont/in je toneelclub zit/op je werk rondloopt. Dat leverde bij mij wel onzekerheid op.
Benieuwd waar de anderen mee komen...

Liefs
Lisaluv
Feeling younger every day!

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

cyberen = vreemd gaan?

Berichtdoor bikinigirl.nl » wo 23 juli 2003, 16:57

hoi,

persoonlijk vond en vind ik cyberen niet gevaarlijk, omdat ik voor mezelf heel duidelijk kon stellen tot hier en niet verder. Soms krijg je van dat gezeur..ik wil je bellen...ik wil afspreken.....als ze daar mee beginnen is het voor mij einde verhaal, en chat ik niet meer met die nick

Toch weet ik zeker dat het gevaarlijk kan zijn, en misschien een beetje off topic, maar als strax mijn kinderen internet op gaan, zou ik het liefst over hun schouder meekijken, doch dit terzijde.

ik denk als je op zoek bent - al weet je het zelf niet - dat je heeel heel erg gehecht aan het scherm en de emoties die erover rollen kunt raken.

cyberen was en is voor mij interactieve fantasie, iets wat ik ook wel eens met mijn man in bed doe; gewoon je fantasie vertellen, en ingaan op de reacties van de ander, zo samen een sfeer scheppen.

ik heb altijd met mijn man afgesproken dat fantaseren geen vreemd gaan is. Ik vertelde ook wel eens fantasien, of feiten aan vriendinnen. Is dat vreemd gaan? in mijn belevenis niet.

ik moet er wel bij zeggen, cyberen is nog nooit fysiek voor me geworden...ik heb me nooit gestreeld achter de computer, en ben zeker nog nooit klaargekomen - wel zeer opgewonden geraakt! O aan de andere kant van het scherm vertel je natuurlijk dat je wel streelt, klaarkomt, naakt zit......ach kwestie van de ander wat te helpen in diens fantasie, toch?

kortom...cyberen kan gevaarlijk zijn, maar ik vind het geen vreemd gaan....omdat ik fantaseren geen vreemd gaan vind.

bikinigirl.nl
fantaseer allemaal maar fijn over mij :wink:

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 23 juli 2003, 17:10

Als ik over jouw fantaseer bikinigirl, dan poseer je voor me met een machinegun in je hand. En dan... en dan... en dan... :oops: Gelukkig is fantaseren niet vreemdgaan ja.

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » wo 23 juli 2003, 20:36

Ik vind het geen vreemdgaan... Ikzelf ben niet heel erg fan van cybersex, omdat ik niet heel goed kan "vertellen" wat ik met iemand wil doen en met alle details, maar ik kan erg opgewonden raken door bepaalde praat en opmerkingen. Ik zie het dan gewoon als een soort interactieve manier van een erotisch verhaal (zoals ze wellicht ook op deze website staan) en waar je evt opgewonden van raakt. Aangezien je je gesprekspartner niet in lijve ontmoet en er dingen mee doet, is het dus niet vreemdgaan...

dus...

Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt wanneer je niet kunt afspreken met iemand omdat dát te ver gaat, maar je wel communiceert met iemand en daar dus helemaal gek van wordt...

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

what difference does it make

Berichtdoor bikinigirl.nl » wo 23 juli 2003, 21:09

Als ik over jouw fantaseer bikinigirl, dan poseer je voor me met een machinegun in je hand. En dan... en dan... en dan... :oops: Gelukkig is fantaseren niet vreemdgaan ja.
Jeetje Spot, wat goed van je...helemaal mijn bedoeling.

mijn nick heb ik ...al tijdje geleden 1996 om precies te zijn, those where the days!.... genomen met Bikinigirls with machineguns in mijn hoofd...van The Cramps...... hoewel ik me niet echt kleed als poison ivy, hou ik erg van een vampy attitude.

mijn nick is echt een onderdeel van me....ik kan heel veel dingen, die je in het dagelijks leven als huismoeder misschien wel eens wat verbergt, prima kwijt op internet als bikinigirl.

dat ik veel zwem, en dus veel bikini's draag, maakt de nick alleen maar toepasselijker, en als ik eerlijk ben, ik vind dat ik er best mag wezen in bikini.

finally....spijkerbroek girl of zo..klinkt toch niet?

o het .nl komt omdat in de chatbox waar ik na een lange pauze (moeder geworden) weer mijn bikini bestaan wilde oppikken, was mijn nick in handen van een ander gevallen (hopelijk geen behaarde bouwvakker). Ruud de wild . nl begon net toen op de radio..zodoende .nl

the story behind bikinigirl.nl

ps Cramps fan?

mature
Berichten: 52
Lid geworden op: di 15 juli 2003, 21:35
Locatie: anders

Berichtdoor mature » wo 23 juli 2003, 23:36

Lisaluv,
dank voor je bijdrage, maar hoe vind die andere topic over die cybervriendschap van je?
Want het interesseert me danig, zelf heb ik ook een paar cybervrienden (zonder sex) maar daarin zie ik geen enkel probleem omdat dat binnen de grenzen van het medium blijft, het gaat dan toch vooral om uitwisseling van gedachten en daar leent (geschreven) taal zich uitstekend toe, het begrip en de groeiende loyaliteit zijn alleen maar fijn. Het zou ook niet veel uitmaken, denk ik, moest ik die mensen in werkelijkeheid ontmoeten, die contacten mogen van mij zolang blijven duren als het duurt en dat is al een tijdje.

Dus
Ik begrijp niet waarom je je van zoiets zou moeten losmaken, tenzij er toch vanalles anders in het spel is.

Het was juist die overgang naar dat niveau van de begeerte, waar woorden nooit kunnen volstaan, terwijl je toch met woorden zoveel kan "doen" met elkaar, die ons betoverde en verteerde.

da-ag

rusteloze dame
Berichten: 407
Lid geworden op: zo 06 juli 2003, 11:25

Berichtdoor rusteloze dame » do 24 juli 2003, 1:35

...
Laatst gewijzigd door rusteloze dame op wo 13 juli 2016, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » do 24 juli 2003, 10:28

Bikinigirl: Cramps fan niet echt nee. Maar ik ken ze al heel lang, ik kwam hun muziek vaak tegen in de plaatsen waar ik uithing in de jaren 90, en ik heb er ook wel op gedanst denk ik, maar heb niet de behoefte gevoeld een CD'tje aan te schaffen (verschillende vrienden van mij wel).

Het concept van de bikinigirls with machine guns vind ik in elk geval wel leuk gekozen. Dat is blijkbaar jouw alter ego in cyberspace, en zo'n medium leent zich uitstekend voor een alter ego. Can you spot the difference? :wink:

een meisje
Berichten: 5
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 12:49

Berichtdoor een meisje » do 24 juli 2003, 13:02

Cyberverliefd

Letters kruisjes
Wie niet kuis is
Zal dat voelen
Eigenlijk was het niet dat
Wat we bedoelen

Woorden sprongen
Dingen drongen

Naar de overkant
Gezongen
Meegenomen
Op schoolreisjes
Spookreisjes
Naar de Stille oceaan
Verdrink mij niet
Kan jij wel zwemmen ?

Voorhoofd duwen op het scherm
Gezoem
Van de pasgeloste zwerm
Vlinderbijen
Honderd angels duizend kleuren

Bolletjes glimlach
Toekomstgebeuren
Verleden gevraagd
Knipoog
Lol

Verdrink mij niet
Kan jij wel zwemmen ?

Auteur : Rhode Hagmeijer

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » do 24 juli 2003, 17:34

Wat een ontdekking was het dat slechts tekst en interactie verliefdheid kan oproepen, eenzelfde gevoel van heftige verliefdheid als IRL. Dat is toch waanzinning?

En ja, voor sex geldt hetzelfde. Heb wel eens in opdracht van een strenge chat-mevrouw het hele orgasme op tafel gespoten -- en vervolgens alles opgelikt. Zou ik in het echt niet gauw doen...

Inderdaad is chatten zeer gevaarlijk. Chat-verslaving is een reeel gevaar. Neem dat aan van iemand die wel eens een telefoonrekening van f 600 kreeg (en daar kwamen de kosten van het inbellen nog bij). Aan de andere kant, je bent er zelf bij. Dus is het zo gevaarlijk als je zelf wilt. En dat is dan weer een groot voordeel ten opzichte van IRL.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » do 24 juli 2003, 17:43

Moet zeggen: het nog nooit erotisch gechat. Het trekt me wel aan, maar zoals ik mezelf ken, denk ik dat ik een typisch persoon ben die in zoiets "verdrinkt". Ik kan het me zo voorstellen dat je in het begin leuk en speels met elkaar praat, dan meer en meer je fantasieën gaat uitwisselen, misschien ook wat persoonlijke dingen en dat je op een bepaald moment niet anders wil dat die persoon irl wil ontmoeten en er lekker passioneel mee wil vrijen.
Gezien ik niet wil vreemdgaan, ga ik dan ook zo'n risico's uit de weg.

Vind ik persoonlijk wel sterk van mezelf: er héél nieuwsgierig naar zijn en er toch niet mee beginnen.

PS: wie mij wil ompraten, stuurt gewoon een privé-bericht :lol: :lol: :wink:

Essie
Berichten: 24
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 18:17

Berichtdoor Essie » do 24 juli 2003, 18:38

Echte verliefdheid via chatten bestaat voor mij niet. Je bent in feite verliefd op je zelf gecreeerde fantasie. En als je die zelf voor het grootste gedeelte kunt creeren is die fantasie vrij makkelijk om verliefd op te worden. Zo zie ik het eigenlijk :)

Ben 2x verliefd geweest via chat. Had toen al een vriend, hoefde hij niet te weten vond ik. Deed er verder toch niks mee. Mja, was snel over hoor, als je de foto ziet van zo'n jongen :lol: . Absoluut mijn type niet. Niet dat iemand superknap moet zijn, maar een beetje uitstraling kan geen kwaad. In mijn fantasie een stuk knapper hoor :D

Essie
Berichten: 24
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 18:17

Berichtdoor Essie » do 24 juli 2003, 18:39

Inderdaad is chatten zeer gevaarlijk. Chat-verslaving is een reeel gevaar. Neem dat aan van iemand die wel eens een telefoonrekening van f 600 kreeg (en daar kwamen de kosten van het inbellen nog bij). Aan de andere kant, je bent er zelf bij. Dus is het zo gevaarlijk als je zelf wilt. En dat is dan weer een groot voordeel ten opzichte van IRL.
Tja, dan kun je toch beter kabel hebben, of adsl,
dan kunnen de kosten ook niet oplopen :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten