A woman's place

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

A woman's place

Berichtdoor Vaudeville » di 10 juni 2014, 21:03

Ooit geschreven voor iemand hier..

A woman’s place..

Mijn armen liggen langs mijn lichaam, polsen vastgebonden. Ik lig op een kleine leren band die mijn polsen met elkaar verbind.
Een leren riem zit strak om mijn enkels, houdt mijn benen ligt gespreid.
Naakt lig ik daar. Ik geef me over. Ik vertrouw je.
Naakt zit je naast me op het bed. Ik ken je al langer. Ken je lijf als geen ander zoals jij mijn lijf kent als geen ander.
De veer die jouw lichaam heeft verkend heb je in je hand. Met de zachte kant streel je mijn nek, borst en buik. Ik sluit mijn ogen en volg de bewegingen op mijn lichaam.
Ik voel als je de veer hebt omgedraaid, een scherpe punt voel ik bij mijn schouder. Het gevoel irriteert, maar prikkelt ook. Je drukt de punt zo diep in mijn huid dat het net niet zeer doet. Daar waar de veer was verschijnt een rode streep.
Met je andere hand streel je mijn benen. De binnenkant van mijn dijen totdat je zachtjes mijn zak aanraakt. Een lichte siddering gaat door mijn lijf. Dan, als straf, druk je de punt van de veer dieper in mijn huid. De sensatie van jouw hand om mijn ballen is prettig, de sensatie van het krassen op mijn huid juist niet. En toch.., beide sensaties zorgen ervoor dat ik een stijve krijg. Zachtjes laat je je hand glijden over mijn pik. Ik kreun van genot. Als reactie voel ik weer de pijn van de de veer die dieper in mijn huid wordt gedrukt. Ik balanseer tussen toenemende lust en de pijn die steeds draagbaarder wordt.
Je hand omvat mijn stijve, begint me zachtjes af te trekken. Je maakt me hard met je bewegingen. De pijn is steeds minder een pijn. Het is een gevoel van overgave aan jou, je weet wat je wilt, je weet wat je doet, daar ga ik in mee.
Pas als ik in jouw bewegingen mee wil gaan stop je abrupt. Het enige wat ik mag doen is liggen, stil liggen, ook al schreeuwt elke vezel in mijn lijf om mee te bewegen. Je laat het niet toe.
Ik voel dat ik vochtig wordt. Je beweging wordt nu langzamer en met je duim wrijf je het vocht uit over mijn eikel. Je beweging voelt zachter, natter en erg opwindend. Je hebt de veer weg gelegd en krast nu met je lange nagels over mijn huid. Ik krijg kippenvel op mijn armen van de gevoelens die je bij mij teweeg brengt.
Sneller trek je me nu af. Ik wil me bewegen, ik wil je voelen, vrijen met je, je borsten strelen, je likken! Maar ik kan niets.. Je hoort aan mijn ademhalen dat ik op het punt sta te komen, abrupt stop je. Mijn ballen lijken te barsten, maar het gevoel van klaarkomen ebt tot mijn grote frustratie snel weg.. Hijgend lig ik daar. Ik zie dat je je omdraait, je billen boven mijn hoofd, zo zit je boven mij. Ik zie je opwinding omdat je kutlipjes nat zijn geworden. Ik ruik je zoete geur en richt me op om je te kunnen likken. Plagend trek je jezelf zover omhoog dat ik je niet meer kan raken. Ik hou van het kijken naar je ronde billen die overgaan in je natte spleetje. Ik geniet van de bewegingen die ja maakt, maar wil meer. Je laat het niet toe.
Ik voel hoe je met je handen mijn pik vastpakt. Ik weet dat je ernaar kijkt. Ik voel je tong over mijn eikel glijden. Ronddraaiende bewegingen maak je. Als ik mijn bekken omhoog druk trek je je weer terug, teasend knijp je in mijn ballen. Net niet zeer maar wel gevoelig.. Als ik me weer neerleg neem je me in je mond, ik voel je lippen over mijn pik glijden, je tong die mij daar streelt. Maar iedere keer als ik mezelf dreig te verliezen verminder je je tempo, of knijpt weer zachtjes in mijn ballen. Ik kan niets anders doen dan me overgeven aan jou, jouw wil, jouw tempo.
Ik probeer me te ontspannen en geniet ondertussen van jouw dansende kontje boven mijn hoofd. Een druppel van jou sap valt op mijn wang. Ik zie je gezwollen klitje, maar kan niets anders dan kijken terwijl de lust door mijn lijf dendert.
Voorzichtig laat je je nu zakken, ik mag me laven aan jouw sap. Jij bepaalt hoe ver ik je in mijn mond kan nemen. Je natte lipjes, ik lik ze, ik proef je. Je harde klitje, ik voel ze met mijn tong. Je laat je bekken af en toe kantelen. Zo kan ik je kutje likken met lange halen. Van je klitje tot je sterretje. Dan, ineens, druk je je kut vol op mijn gezicht. Ik denk dat ik stik, maar wil niet anders dan je likken, je proeven. Ondertussen voel ik dat mijn pik iedere keer diep in je mond glijd. Je tempo is hoog, het voelt zo ontzettend geil..
Ik merk aan je kreunen dat je bijna komt. Je trekt me af, likt me, en ik voel in mijn buik het opzwellende gevoel van het onontkoombare.
Ik stik.., hap naar lucht, maar lik je, je klit, je zoete lipjes. Zo explodeert je buik, zo kom je heftig klaar, schokkend, met jou in mijn mond. Terwijl je klaarkomt kan ik niet meer anders dan me laten gaan, me in je mond verliezen. Ik spuit in je, golvend kom ik klaar, heftig schokkend, kreunend..

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: a woman's place

Berichtdoor zucht62 » di 10 juni 2014, 23:37

WOW!! Wat een geil verhaal !!
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: a woman's place

Berichtdoor 230volt » wo 23 juli 2014, 0:39

Oooh man!

Dit verhaal doet me denken aan iets soortgelijks wat we jaren geleden alweer, ook eens gedaan hebben. In die tijd hoefde ze maar naar mijn pik te kijken en ik kwam al klaar! Het was een geweldige leuke manier om uitstellen van een orgasme te oefenen!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Re: a woman's place

Berichtdoor VanDalen » ma 28 juli 2014, 11:09

Heerlijk voor een natte maandagmorgen.. :wink:
Je kan nooit genoeg oefenen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten