Orgasm Talk

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Orgasm Talk

Berichtdoor Shazzz » ma 22 maart 2010, 14:56

Laten we het eens over orgasmes hebben.

Niet over het niet kunnen krijgen van, of over de verschillende soorten orgasmes maar over dingen die opvallen tijdens.

Gisteravond (of eigenlijk vannacht)
Ik had zin, manlief sliep want hij moest vroeg op, dus ik moest even zelf voor ontlading zorgen.
Lang leve de electrische tandenborstel. ;) Het orgasme was anders dan normaal. De (overigens zeer prettige) aanloop naar het orgasme toe duurde voor mijn gevoel ontzettend lang. Alsof ik net niet over die rand heen kon, om welke reden dan ook.
Daarna kwam de heftige ontlading. Pffff, echt waanzinnig lekker.
Toen ik later in bed lag (om te slapen dus want manlief lag echt half in coma) voelde ik het orgasme nog nawerken. Alsof er stroomstootjes door mijn onderbuik golfden. Dit duurde best lang. En ik heb er echt van liggen genieten.

Herkent iemand dit? Ik heb het wel vaker hoor maar vannacht bedacht ik me dat dit best een interessant onderwerp zou kunnen zijn voor hier.

Ik heb ook wel eens, als ik heftig clitoraal ben klaargekomen, dat mijn clit heel lang blijft kloppen zeg maar. Ook prettig hoor.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Elfri

Berichtdoor Elfri » ma 22 maart 2010, 20:34

:wink: ik herken er veel van Shazzz!
Alleen niet dat mijn liefje ligt te slapen en ik zelf 'aan het werk' moet. :lol: Luxe paardje ben ik!

Ik heb 3 soorten orgasmes dus bij alle 3 dan maar neerzetten wat me opvalt :wink: ;
het clitoraal orgasme waarbij mijn clitoris nog lang stroomstootjes blijft afgeven en ik vaak zelfs tintelende voetzolen heb. Electrisch voelt dat aan en is heerlijk ontspannend. Maar liefje mag dan niet zomaar meer eraan zitten! hahaha

Een vaginaal orgasme, wat ik nooit krijg bij vingeren of clitorale stimulatie, maar veel dieper van binnen voel. Toen ik nog een baarmoeder had trok die altijd als een waanzinnige samen. Dat gevoel is vervangen voor een veel vloeiender en gloeiend gevoel en ik voel het veel meer 'vaginaal'. Had ik toen ook wel maar dat is nu veel sterker geworden. Dat orgasme is heerlijk bij 'cowgirl' maar ervaar ik het meest met de missionaris en ebt vrij snel weer weg. Ik kan daarna nog een tijdje mij liefje plezieren omdat ik vaak sneller klaarkom dan hij. Ik kan daar zo eigenlijk niets bijzonders bij bedenken... maar lekker is het wel! :)

De laatste is mijn G-spot orgasme die heeeeeeel intens is. Meestal spuitend of heftig vloeiend en ik voel me altijd 'gevloerd'.. het lijkt uit mijn tenen te komen en is ook wat onvoorspelbaarder. Ik heb er zelf minder grip op dan bij de andere 2 en juist die overspoelende golf is zo heerlijk. Mijn hele lijf tinteld en dat gaat met gemak 10 minuten door. :) Soms krijg ik er ook suisjes van in mijn oren.. alle energie lijkt uit me weg gelopen te zijn. :wink:

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 22 maart 2010, 20:39

ik kan me er alleen maar bij aansluiten
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » wo 24 maart 2010, 22:30

Nu ik lees hoe Elfri haar 3e soort orgasme ervaart begin ik toch wel erg nieuwsgierig te worden naar de g-spot stimulatie. Mijn vriend vind dat plekje wel, maar ik ervaar zelf eigenlijk 2 soorten orgasme en heb geen ervaring met spuitend klaarkomen of een orgasme wat veroorzaakt wordt door g-spot stimulatie. Misschien moeten we daar maar eens mee gaan experimenteren... 8)

Ik heb dus zelf zoals bovengezegd ervaring met 2 soorten orgasmes, de een clitoraal en de ander vaginaal. Bij de eerste komen bij mij ook vaak die stroomstootjes. Het ligt er een beetje aan hoe heftig het orgasme was, maar hoe heviger het orgasme was, hoe langer het blijft natintelen, kleine schokjes van binnen eigenlijk. Heerlijk gevoel.
Het vaginale voel ik veel meer van binnen, met vaak het gevoel dat mijn vagina zo sterk samentrekt dat ik het gevoel heb dat ik mijn vriend bijna fijn knijp. Hihi, was het maar al weekend!

Juliette
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 1:01
Locatie: Brabant

Berichtdoor Juliette » zo 28 maart 2010, 0:38

Ik herken de tintelende voeten (vaak bij mij ook het punt dat het bijna komt, het orgasme) en de langdurige stroomstootjes, zalig. Ben ooit één keer spuitend klaargekomen, maar vaginaal of g-spot klaarkomen heb ik nog nooit bewust meegemaakt. Bij mij voelt het 'opklimmen' naar een orgasme als een ladder beklimmen: steeds een stukje hoger, tot het moment supreme en ik van die ladder afdonder/afzweef. De ladder wordt wel een stuk korter van anale spelletjes. :D

Ik denk dat ik weet waar die g-spot zit (dat ruwe stukje van binnen) maar als ik/iemand anders daar te lang aan zit vind ik het irritant worden, helaas. En vaginaal zonder clitoris-stimulatie, wel lekker, maar niet genoeg. Ben wel begonnen met het trainen van die bekkenbodemspieren, misschien ligt het daar aan?
Life shrinks or expands in proportion to one's courage.
Anais Nin

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » zo 28 maart 2010, 21:28

Oh ja dat geribbelde ruwe stukje van binnen, is dat het?
Ik krijg daar bij langere stimulatie toch het gevoel dat ik moet plassen. Hoewel ik dus wel nieuwsgierig ben naar het g-spot orgasme.

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » di 30 maart 2010, 20:58

Ja, dat herken ik wel Guusje... Nou heb ik gelezen dat dat gevoel weer over gaat, maar daar wacht ik meestal niet op. Het voelt dan gewoon niet prettig.

Nog meer dames die dat herkennen? Wat doe je daarmee?
Live, Love and let BE

tukkie
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 25 december 2009, 23:32

Berichtdoor tukkie » ma 12 april 2010, 22:14

Lang leve de electrische tandenborstel


Moest toch even lachen ik doe het meestal met mijn pedicure apperaat die op batterijen werkt :wink: . Je moet toch wat als de vibri stuk is :oops:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten