Je wildste flirt ooit; wat deed je en hoe was de reactie?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Je wildste flirt ooit; wat deed je en hoe was de reactie?

Berichtdoor Maurice » zo 15 november 2009, 19:02

Ben benieuwd hoe jullie je wel eens fors hebben laten gaan op flirtgebied, ook zonder dat dit tot verovering of sex leidde.

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 15 november 2009, 19:06

elke keer dat ik me FORS liet gaan op flirtgebied leidde dit tot sex.

Overigens flirt ik zelden doelbewust,
ben gewoon mezelf most of the time,,
kennelijk is dat genoeg, gelukkig 8)
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 15 november 2009, 19:31

Pfff Flirt is my middle name.

Als elke flirt tot sex zou leiden, zou ik het druk hebben. Er zijn dagen dat ik wel eens moe word van mezelf. Op mijn werk wordt veel geflirt, wellicht tegen de spanning, dat is zonder verder doel

Het is wel leuk om te flirten met een vage hoop dat het tot meer leidt en dat je halverwege merkt dat het inderdaad gaat lukken.
Lastiger als je gewoon wat flirt (want eigenlijk is flirten simpelweg aandacht geven) en de ander denkt dat er meer in zit.

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 15 november 2009, 19:32

overigens
ik zit een soort van flirtfilm te kijken
en je vraag zeurt nog wat door in mn hoofd.

want wat is flirten?

daar heb je allerlei vormen in

want ik gebruik soms wel mn charme als het zo uitkomt :oops:

is dat dan ook flirten?

ik doe dat vooral op het werk
heb het zelfs toegepast op rechters bij rechtbanken
ik verlies dan ook zelden een zaak :twisted:

maar flirten met het doel iemand het bed in te kijken doe ik alleen bij de liefste die er bestaat
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 15 november 2009, 20:04

Ja... en ik vroeg dus omschrijving van wildste keer en en effect op de ander.

Gebruikersavatar
Mac Apple
Berichten: 148
Lid geworden op: di 10 november 2009, 20:09
Locatie: in het mooiste dorp van Nederland

Berichtdoor Mac Apple » zo 15 november 2009, 20:07

ik raak vaak helemaal van slag als een vrouw naar me flirt. Ik heb vrouwen lang niet begrepen. lang signalen niet opgepikt. Mijn hart in mijn keel....een en al verlamming...
En dan ging een ander er met die flirt vandoor...
Tja.... Zelf flirten.... En toch vind ik ze heerlijk, vrouwen met aandacht voor me

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 15 november 2009, 21:57

Ok ok, Maurice

Mijn heftigste flirt is er 1 van maanden lang.

Ik had een liefje die gekker was op mij dan ik op hem, maar Tjee wat was hij lekker. Na een week (!) nam hij me mee naar DE club in A;dam waar een goede vriend van hem als portier werkte en in mijn zh bleek te werken. Ik zag die vriend en SLIK........ God's gift to women. Sterker: we keken elkaar aan en het was lust op het eerste gezicht. Knikkende knieen, vurige blikken.

Maar ja, mijn liefje had een goede reputatie bij de portiers in A'dam, en dat lekkere ding ging echt niet proberen iets te doen bij mij.Door dat liefje kreeg ik ook een status in het uitgaanscircuit welke letterlijk alle deuren opende. Maar vanaf dat moment was mijn huis de afspreekplek voor hun 3 wekelijkse sportafspraak, vanaf dat moment zorgde ik ervoor dat ik wist wat hij deed in het zh om daar ook evt, te kunnen zijn.

Soms vond lekkerding het nodig om niet te douchen op de sportschool maar bij mij (rrrrrrrr liep er hier een stud naakt rond met een lijf waar ik 20 vingers bij akflikte), soms ging ik mee naar hun trainingen waarin 10 naakte mannen op de weegschaal gingen als voorbereiding op wedstrijden. Het was de pre-06 tijd, hij belde dan vanuit het zh naar mijn huis, terwijl liefje in de kamer zat, liefje die geen NL was,het niet verstond maar het natuurlijk wel begreep.

Bijna altijd ging ik stappen in de club met liefje maar soms ook zonder, en dan hielp lekkerding me met mijn jas, subtiel mijn huid aanrakend. Lekkerding die me eens 1 op 1 sprak op de eerste hulp en me zijn strak getrainde spieren liet voelen.

Maar er gebeurde niks, en de spanning was om te snijden. De geilheid spatte van onze contacten af, al 5-6 maanden. De blikken, desubtiele aanrakingen, de half geile, soms supergeile telefoongesprekken.

Totdat het moment aanbrak dat liefje terug moest naar het land van herkomst. Die week kreeg ik in het zh in mijn oor gefluisterd dat zodra dat zover was, hij me ging nemen. (letterlijk die woorden). We hadden nooit gezoend, af en toe elkaars huid gevoeld, de spanning was om te snijden,.

LIefje had de spanning door, sprak dat ook wel uit maar ja hallohooo, ik was niet verliefd op liefje, was jong en niet zo tactisch....

Liefje ging weg op een zondagochtend met de auto, een lange en barre reis tegemoed. En ja, lekkerding kwam 's avonds langs.........
5 maanden lang heeft het geduurd, lekkerding had een relatie die minder in de wegstond dan het feit dat ik het liefje was dat buitenlands liefje, immers, die stond in hoog aanzien in de sport- en uitgaanswereld.
EXliefje kwam na 5-6 mnd even terug in NL, wist ik via lekkerding. Beiden onze mond gehouden.

Lekkerding kwam nog steeds af en toe langs, met hem ook een trio beleefd. We wisten echter dat een relatie er niet zat en hij stelde me voor aan zijn neef, dat werd de vader vanmijn kids.
Lekkerding bleef spannend, nog af en goe gerommeld. Tot op de dag van vandaag hebben we een spanning, die we al jaaaaaaaaaren niet meer tot uiting laten komen. Af en toe een spannende sms, geil 06-gesprek, just for fun.

en soms is het ook onverwacht. Borrel en foute karaoke met collega's in de stad. Ik was weer single na mijn laatste scheiding. Het was koud die avond, heel koud. Zo was het 23 uur en zo was het 2 uur en ging het grootste gedeelte naar huis, de muziek was lekker, het karaoke nam wat af en plots stond ik te dansen met een collega. Hij was nieuw op de afdeling, qua uiterlijk niet mijn type maar had leuke foute pretoogjes.
Al flirtend/dansend elkaar aanrakend, voorzichtig zoenend tot om 5 uur het cafe dichtging. Onze fietsen stonden dichtbij elkaar, we woonden dezelfde kant op bleek en hij fietste mee. Om op de spliting zoenend te vragen waar ik woonde, nou uhhhhh die kant op . "dan ga ik mee'. Okeeeeeee, en zo belandden we in bed.

Zo goed Maurice?

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » zo 15 november 2009, 22:35

Ik ben (helaas) niet zo'n wilde flirter; ik stond dus helemaal versteld van mezelf toen ik tegen een collega die een T-shirt aanhad met 7 erop, zei: "o, ik vind je eigenlijk wel een 8,5". De opmerking werd wel op prijs gesteld maar ze was bezet en monogaam dus het heeft verder nergens toe geleid.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 15 november 2009, 23:19

Tuurlijk goed Suze. Feitelijk doelde ik vooral op een voorval waarbij iemand zich wel heel ver liet gaan in het flirten. Maar als dat voorval niet duidelijk te onderscheiden is van een reeks van aaneensluitende gebeurtenissen - overweldigend!

Gebruikersavatar
Mac Apple
Berichten: 148
Lid geworden op: di 10 november 2009, 20:09
Locatie: in het mooiste dorp van Nederland

Berichtdoor Mac Apple » ma 16 november 2009, 0:10

jeejtje suzette, flirtmonsterrrrrrr! :wink:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 16 november 2009, 0:15

kom eens kijken op borrels waar mijn afdeling (prominent) aanwezig is en zie wat je bedoelt. Waar huwelijkse afspraken betreden worden alsof het de norm is.

Waar wat flirten overdag op de werkvloer 's avonds volledig uit de hand lopen.
O op maandag weer bij 0 te beginnen,

(not me, maar als voorbeeld)

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » ma 16 november 2009, 12:33

Oeff, dit lezen was een grotere oppepper dan 2 bakken koffie. Dank. Euh... "afdeling"? Borrels?
Op Venus zeggen ze: het wil me niet te binnen schieten. Op Mars: ik kan er niet op komen.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 16 november 2009, 17:40

Ben ik te vaag Des?

Tja, ik durf niet volop details te posten. Ik werk in een zh op een soms zeer stressvolle afdeling. Er wordt altrijd geborreld op vrijdag. De meeste singles gaan altijd, de rest soms. En er zijn ook vaak georganiseerde borrels, nav een afscheid of zoiets.

Daar wordt schaamteloos geflirt, soms niets meer dan dat, soms wat zoenen (binnen of buiten de kroeg), soms gaat het verder. Een ONS tot gevolg, een buitenechtelijke relatie en soms een echte relatie.

Maar vanwege de werkspanning is er op het werk ook vaak wel geflirt, ik denk nog steeds om de stress af te reageren.


Ik heb in alle fases van mijn leven alles daarin meegemaakt. Het liep soms echt uit in de kroeg, soms terug naar het zh (en maar rekenen op de discretie van de portier). Gouden tijden :lol:

Door mijn ervaring in het verleden heb ik er een antenne voor gekregen en zie ik dingen gebeuren ook al is het niet obvious.

Het mooie is wel, dat op maandag niemand het er over heeft. Geen geroddel, geen gezeik maar gewoon weer werken

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » ma 16 november 2009, 18:33

mmmm, werk ook in het zh, maar heb het nog niet meegekregen, toch vrijdags maar eens beter opletten!
elke dag genieten van het leven!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 16 november 2009, 20:43

Ander zh cq ander afdeling wellicht???


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten