Verliefd zijn op oudere vrouw

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » do 11 oktober 2007, 17:12

Voor jou wel maar wordt over een maand 26.Maar niet voor iedereen volgens mij.Maar als jullie me beter willen kennen mogen jullie me pmen.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » do 11 oktober 2007, 18:13

zeg Dré, het is hier geen datingsite hoor! Al bestaat dat gedeelte wel op Shespot, kijk maar eens onder het kopje "vinden".

enne... kan je niet beter zelf de touwtjes in handen nemen? Als je hier op het forum een klik met iemand bemerkt, dan kan je zelf gaan pmmen... :)

succes!!

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » do 11 oktober 2007, 21:18

Nee,ik weet ook wel dat dit geen datingsite is.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » zo 14 oktober 2007, 9:47

Ik heb ook wel oudere vrouwen gedate. Maar nooit voor een relatie, dat zag ik toch niet zitten.

Volgens mij zijn oudere vrouwen erg gevoelig voor een goede balans van jeugdigheid en wijsheid. Als je dat in je hebt......

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » zo 14 oktober 2007, 13:27

Helemaal mee eens Fuzz.

Op den duur valt het leeftijdverschil ook goeddeels weg, in die zin dat je niet meer in termen van leeftijd denkt, maar dat het gewoon nog om een man en een vrouw gaat...

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » za 27 oktober 2007, 18:49

Dat is zo op de duur is het leeftijdsverschil niet zo belangrijk meer.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » za 27 oktober 2007, 19:34

*draak die even gniffelt* Als ik een man moet nemen die jonger dan me is, dan wordt het onderhand pedofilie. :wink:
Nee, ik val over het algemeen op oudere mannen. Die ergens rond de 26 a 27 jaar liggen. Waarom? Geen, idee. Ben niet op zoek naar een vader figuur, maar ze zijn meestal wat wijzer en je kan er beter mee praten in mijn ogen.

Lotusvrouw
Berichten: 123
Lid geworden op: za 24 februari 2007, 23:42
Locatie: Belgie - Ondernemend
Contacteer:

Berichtdoor Lotusvrouw » vr 09 november 2007, 14:48

Ik heb heb het niet zo op jongere mannen. Nooit gehad. Waarbij ik niet wil zeggen dat een jonge mooie man niet leuk kan zijn. Alleen niet voor mij. Een oudere man heeft meer maturiteit, ziet niet zo geforceerd zijn best te doen, maar weet meestal heel goed hoe hij best overkomt. Ze zijn duidelijk(er) omdat ze weten wat ze willen, en hebben mij niet nodig om dat uit te zoeken voor hen. Tegelijkertijd zien ze wel wat IK nodig heb :twisted:

Ne beetje egoïst mag toch soms :lol:
The name we give to something shapes our attitude toward it.
Katherine Paterson

m&m
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 20:46

Berichtdoor m&m » za 10 november 2007, 10:35

Sinds 7 maanden heb ik een relatie met iemand die 8 jaar jonger is dan mij. Zelf ben ik 34 en voorheen had ik relaties met mannen die allemaal ouder waren dan mij.
Vanaf het begin is ons leeftijdsverschil nog nooit een probleem geweest. 'T is zelfs zo, dat ik voorheen geen verbindingen wilde hebben. Geen kids, niet trouwen, geen huis kopen....... Sinds ik met mijn huidige partner ben en hij begint over een gezinnetje begint het bij mij wel te kriebelen. Ik durf met hem deze stap wel te wagen, nog sterker ik kijk er naar uit.

Zou ik nou nooit de goede relatie hebben gehad of ligt het aan mijn leeftijd dat dit opspeelt?
Enjoy life, even when it's not always easy

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » za 10 november 2007, 11:00

Hoi M&M,

Ook ik heb mijn exman ontmoet toen ik 30 was en hij 23. We scheelden acht en een half jaar.
In het begin had ik wel zo iets van "Wat moet ik met zo'n snotneus?" Dat is op een gegeven moment helemaal verdwenen.

Ik heb 2 kinderen met hem gekregen. Na 11 jaar zijn we uit elkaar gegaan. Dat had niets met het leeftijds verschil te maken.

Nu heb ik weer een vriend die is 2 jaar jonger dan ik. Wel niet zoveel leeftijds verschil maar het lijkt alsof ik ze 'aantrek'.

Ach, je blijft er zelf ook jong bij :wink:

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » ma 26 november 2007, 22:55

Ik zit met een probleem nog steeds..Telkens als ik 1 bepaalde vrouw zie begint met maag raar te doen...En het rare is als zei mij ziet wordt ze verlegen van me als we elkaar hoi zeggen en als ik een praatje met haar maakt....Maar ze is qua kleding eropuit gegaan..Maar betekend dat die vrouw mijn leuk vind of dat juist niet.Want ik kan goed met haar praten enzo..

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 27 november 2007, 0:39

Ik zit met een probleem nog steeds..Telkens als ik 1 bepaalde vrouw zie begint met maag raar te doen...En het rare is als zei mij ziet wordt ze verlegen van me als we elkaar hoi zeggen en als ik een praatje met haar maakt....Maar ze is qua kleding eropuit gegaan..Maar betekend dat die vrouw mijn leuk vind of dat juist niet.Want ik kan goed met haar praten enzo..
JA Dat betekend dat ze je leuk vind. :lol:

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » za 01 december 2007, 19:13

Dankje voor je reactie Dragonlady...

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » ma 17 december 2007, 22:56

Vandaag heb ik zo iets leuks meegemaakt met de vrouw die ik leuk vind..Ze moest een Kerst Kaart hebben en was voor een speciaal iemand zei ze..En toen zei ik zo van die iemand ben ik..Begon ze te lachen opeens maar een heel gemeen lachje..Maar ze flirt behoorlijk met mij..En volgens mij gaat het de goede kant op..Maar ik hou het nog wel fftjes rustig hoor..

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 18 december 2007, 9:38

Vandaag heb ik zo iets leuks meegemaakt met de vrouw die ik leuk vind..Ze moest een Kerst Kaart hebben en was voor een speciaal iemand zei ze..En toen zei ik zo van die iemand ben ik..Begon ze te lachen opeens maar een heel gemeen lachje..Maar ze flirt behoorlijk met mij..En volgens mij gaat het de goede kant op..Maar ik hou het nog wel fftjes rustig hoor..
Niet TE rustig aan doen. Anders denkt ze misschien dat je geen interesse hebt :wink:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten