Verliefd zijn op oudere vrouw

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Verliefd zijn op oudere vrouw

Berichtdoor Gangsterdre » di 09 oktober 2007, 22:23

Ten 1ste wil ik weten of deze topic al bestaat en als deze al bestaat mag deze op slot.

Ik fantaseer vaak hoe is om een relatie te hebben met een oudere vrouw.Want ik heb een tijdje een gevoelebs gehad van een oudere vrouw pak weg 39 jaar.Maar tegenwoordig merk ik dat sommige vrouwen naar me zitten te flirten maar dat zeg natuurlijk niks.

Maar hebben jullie dat ook eens meegemaakt?

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 09 oktober 2007, 23:50

Ja, het is wel eens ter sprake gekomen, zoek maar eens met de zoekfunctie. Is destijds niet verder gekomen dan 2 pagina's, geloof ik.

Maar daarmee hoeft jouw topic nog niet op slot. Nieuwe mensen hebben vaak nieuwe meningen, nieuwe verhalen. En die kunnen best terecht komen in een nieuw topic, nietwaar.

Je vraag is niet heel duidelijk. Ben je verliefd op een oudere vrouw, of wil je verliefd worden op een oudere vrouw? Of vraag je je gewoon af of dat mogelijk is?

Zoals je het hierboven stelt, vraag je je gewoon af of er wel eens een oudere vrouw met (mij?) heeft geflirt. Daar kan ik kort over zijn: nee, is me nog nooit overkomen :lol:

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 10 oktober 2007, 20:27

Ik zou weleens verliefd willen zijn op een oudere vrouw.Maar flirt wel met vrouwen op me werk.Werk in de supermarkt dus kom genoeg vrouwen tegen.

En ja,wil weleens weten of ook oudere vrouwen verliefd kunnen worden op jongere mannen.?

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 10 oktober 2007, 20:57


En ja,wil weleens weten of ook oudere vrouwen verliefd kunnen worden op jongere mannen.?
Jazeker, verliefd worden heeft, volgens mij, niets met leeftijd te maken. Het gaat om een klik, levenshouding, ervaring, humor, ed. Een man van 25 kan net zo 'wijs' zijn als een vrouw van 39 of anders om, of ze vullen elkaar juist aan.

Ik kan bijv. enorm genieten van jonge mannen, of mannen die jong zijn van geest en zal een flirt (of zo :wink: ) zeker niet uit de weg gaan.
Maar voor een vaste relatie zal ik terughoudend zijn, want dan denk ik aan het feit dat als ik 60 ben hij 46 is. Dat zal ik vervelend vinden voor hem.
(bij echte liefde maakt dat uiteindelijk niets uit, maar zal voor mij in ieder geval een heel grote drempel zijn om er sowieso mee te beginnen)
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 10 oktober 2007, 21:13

Daar zit ook wat in Monique wat je zei.
Maar zal het leuk vinden om via deze weg ook contact te krijgen met vrouwen die met mij willen msnen ofzo.Maar ben blij dat ik hier een onderwerp kan plaatsen erover.Want als je ergens anders dit soort topic opent krijg vele rare reacties voor terug.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 10 oktober 2007, 21:21

In mijn beleving is alles bespreekbaar op She. :)
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 10 oktober 2007, 21:32

oke,bij jou is alles bespreekbaar klinkt interssant Monique..

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 10 oktober 2007, 23:15

In mijn beleving is alles bespreekbaar op She. :)
:lol: op She is alles bespreekbaar, maar zaken waar ik geen verstand van heb of mening over heb maak ik ook geen uitspraak over en zal ik dus niet meedoen bij de betreffende topic

...maar je mag het altijd proberen natuurlijk :wink:
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 10 oktober 2007, 23:26

Een tijd geleden ( jaartje of 10) had ik een vriend die veel ouder was dan ik was nl 10 jaar.. de vriendin van mijn moeder had toen een vriendje van exact dezelfde leeftijd als mijn vriend toen was.. en zij was dus de leeftijd van mijn moeder... Ze scheelde 12 jaar met hem. Het ging heel lang goed .. dus ja ik weet uit ervaring dat het bestaat en kan..

sav .. al jaren geinteresseerd in mannen veel ouder dan ze zelf is....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » wo 10 oktober 2007, 23:43

En ja,wil weleens weten of ook oudere vrouwen verliefd kunnen worden op jongere mannen.?
Ja, dat kan. Waarom ook niet. Het is mij overkomen, en hij had ook gevoelens voor mij. En toch werd het niks.

Het grootste struikelblok in mijn geval was toekomstverwachtingen. Hij wilde nog een gezinnetje stichten en vond mij niet de juiste kandidaat om dat mee te doen. Dus werd het toch een vrouw die jonger was dan hij en nog vele vruchtbare jaren voor zich had.

En daar zit 'm volgens mij de kneep: wat wil je met zo'n verliefdheid. Als je er niks meer mee wilt dan alleen een spannende tijd met een oudere vrouw, laat dan de verliefdheid achterwege (als je dat kan) en ga alleen voor de spanning. En wees daar dan ook duidelijk over. Dat het zo óók kan, weet ik ook weer uit eigen ervaring :)

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 11 oktober 2007, 11:14

Mijn ervaring met jongere mannen is: Ik ben 11 jaar samen geweest met een man die 8 1/2/ jaar jonger dan mij was.
In het begin , ik was 30 en hij 23 , dacht ik "wat moet ik met zo'n snotneus". Het leeftijdsverschil viel op een gegeven moment helmaal weg.

Daarna heb ik twee mannen van mijn eigen leefijd 'gehad'. Nu heb ik een vriend die vijf jaar jonger is dan ik.

Ik weet niet wat het is maar ik schijn ze aan te trekken, jongere mannen :lol:

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » do 11 oktober 2007, 11:22

:lol: niets mis mee Dragonlady :lol:
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 11 oktober 2007, 11:40

:lol: niets mis mee Dragonlady :lol:
het houdt mij ook jong :P

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » do 11 oktober 2007, 16:48

Maar ik zou best via She jullie beter leren kennen.En wat ik zo lees hebben sommige van jullie al wat ervaring ermee.Maar zelf nog geen ervaring meegemaakt alleen maar gevoelsn gehad voor een oudere vrouw.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 11 oktober 2007, 17:05

Maar ik zou best via She jullie beter leren kennen.En wat ik zo lees hebben sommige van jullie al wat ervaring ermee.Maar zelf nog geen ervaring meegemaakt alleen maar gevoelsn gehad voor een oudere vrouw.
25 Is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jong :lol:
voor mij dan hé :wink:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 18 gasten