vraag aan prostituee.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor deco » zo 01 maart 2015, 9:14

off-topic:
Gekko.....voor je een veronderstelling maakt over iemand (Jippie) moet je eerst zijn geschiedenis kennen. Wat je dus niet kent aan de manier waarop je zegt dat hij "invult" en een paar postings ervoor waar je zegt dat hij iets "insinueert" of mogelijks in het milieu heeft gezeten.....
je zat er niet ver naast.....niet helemaal juist maar wel nogal eng denkend over iemand.
Om dan met zo'n gewetens vragen te komen als topic vraag ik me af of je enkel de "juiste" antwoorden wil die je al dacht te moeten hebben.

on-topic:

Wat ik haar zou vragen?

geen idee want wat kan je vragen aan iemand die niet vrijwillig deze job doet?
als het dan wel vrijwillig is heb ik nog geen idee feitelijk
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
LoveArtist
Berichten: 17
Lid geworden op: do 26 februari 2015, 21:01

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor LoveArtist » zo 01 maart 2015, 15:11

Stel, je bent in de gelegenheid, te praten met een sekswerkster.
Welke vraag zou je graag stellen?
en nu, ben je in de positie van klant. zou je dezelfde vraag stellen?
Hoe groot acht jij de kans dat je een eerlijk antwoord krijgt?
Dan ook maar even een bijdrage van mijn kant, ik heb niets met sekswerkers en loop daar dan ook niet de deur plat, de gelegenheid komt dus nooit voor temeer dat ik daar ook geen klant ben.

Verder hanteer ik heb het principe dat ik nooit voor seks betaal, als je als man op deze manier je gerief moet halen dan vind ik dat maar een trieste bedoening.
"De klant heeft een doel en de aanbieder ook." en die vraag, (voor zover t een vraag is voor jou, ik veronderstel van wel?), die boeit me juist. (Nu probeer ik nog enige lijn te ontdekken in de opzet van deze site,vind t wat verwarrend) maar gelukkig zijn niet alle reacties even stereotyp/clichèmatig. Misschien formuleer ik zelf nog wel een vraag, maar ben nog benieuwd naar meer van jullie.
Het doel van de klant lijkt mij duidelijk, de man zijn doel is seks en betaalt daarvoor, de aanbieder bied als doel haar lichaam aan voor seks en wordt daarvoor door de klant betaald, dit voor zover het economische stuk van de dienstverlening (zo simpel dat je dat zelf had kunnen ontdekken gekko)

Ik denk dat een klant zodra hij los kan gaan zijn aandacht wel ergens anders op focust dan een gesprek, en de sekswerker heeft dan ook wel wat anders aan haar hoofd zodat ze geen tijd heeft voor een gesprek.

Dan die regel (Nu probeer ik nog enige lijn te ontdekken in de opzet van deze site,vind t wat verwarrend) dit is gewoon een site waar mensen over seksualiteit praten, over seks dus, omdat dat nog steeds het meest fascinerende onderwerp is waar mensen over praten.
Liefde is... als je het niet hebt, een gemis.

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor gekko » zo 01 maart 2015, 16:14

Kennelijk heb jij niets te vragen, je weet alles al.Dat moet wel, als je zelf in het wereldje zit of gezeten hebt. Of insinueer ik nu iets? Je reaktie vraagt daarom.
Dat iemand niets te vragen heeft betekent niet dat ze alles al weten... The absence of evidence is not evidence of absence :wink:
Nee, het is provocerend bedoeld. een beetje Ischa Meier-stijl, weet niet of ik daar ooit vanaf kom, sorry dat t als afschieten gevoeld wordt.

en nu door naar het eindverhaal;
Oké jongens, we verschillen van mening. Ik wilde gewoon even wat vragen, maandag ga ik weer, ik verheug me er zo op, en ik wil dit gevoel nu niet bederven met discussie. Ik ga blanco, zeg maar naïef. Er zullen leugens bij zitten, oké. Het is een trickie business, oké. Maar ik doe er niemand kwaad mee, en het voelt heerlijk, een feestje. ik voel nog dat tongetje, dat zomaar verrassend bij me binnenkwam, op zoek naar de mijne. Ik zie nog dat verticale fronsje in haar voorhoofd, waar ik mijn vinger op legde, waarop ze zei: ja ik word oud, en ik zei: nee dat is je denkrimpel, zo mooi. Ze kwam uit Moskou, en spaarde voor een studie rechten, wilde advocaat worden. jij wordt een goeie dacht ik. En dan is mn geld wel besteed.
Misschien zie ik Rami wel weer, uit Roemenië. Ik zie de’film’ nog voor me. Dat ze naar me lachte, en ik zei: jij hebt iets Aziatisch. en zij verontwaardigd: dat zeggen ze zelfs in mijn familie, waar komt dat chinese/mongoolse trekje vandaan, van wie heb jij dat. Nou, dat verzin je toch niet? en ik weer; het doet me aan Thais denken, en ik vind je mooi.en toen ging ze vertellen over haar vriend, die er van wist, ze woonden niet ver van Roermond af.
en dat zij hier meer deed dan thuis: pijpen bijvoorbeeld, wilde hij niet, en zoenen pas als ze haar tanden gepoetst had als ze van haar werk kwam. en dat ze een hondje hadden, maar die kroop steeds tussen hen in als ze gingen vrijen. Leuk toch! Ach, misschien is t niet waar, ik geloof t gewoon. Noem mij maar naïef hoor, het is een schat, en als ze er is geef ik haar een brief, waarin ik haar voor de vierde keer bedank. Trouwens, na haar verhaal was mn tijd (1/2 uur) al voor de helft om. Denk jij dat t mij om het klaarkomen gaat, man ik kan geeneens meer een erectie krijgen (geopereerd).Dit is goud waard, dit is een bijzondere ontmoeting, en dat heb ik elke keer. Ik vraag t altijd, of dat een probleem is, want klaar is klaar, dan weet je dat je werk erop zit. Dat is voor mij anders, en ik hoor vaak dat het neuken van hen ook niet bepaald hoeft, dat ze liever knuffelen, of warm tegen elkaar aanliggen (ik zou wel een hele dag zo willen blijven liggen, zei Reneé ,een Duitse. Ze leek op Cameron Diaz. Die blik, die ogen. Niks zieligs of triests te bekennen hoor.
Trouwens, als je nog eens een vrouw ontmoet, zou je haar naam kunnen vragen. Ook al is t een nickname, die hebben we hier ook, het gaat om t gebaar. en waar ze vandaan komt, en hoe lang ze dit al doet of blijft doen . Mijn Facebook-vriendinnetje uit Bangkok blijft t nog 3 jaar doen, dan is haar huis klaar en keert ze terug naar haar familie en dochter.
Tja, misschien zou ik met een van de vrouwen hier een echter contact kunnen hebben. Ik zie het alleen nog niet gebeuren, al stel ik 1200 vragen. Maar dat is een vooroordeel.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Lolly1968 » ma 02 maart 2015, 9:16

Zou het niet verstandig zijn om toch eens met iemand serieus hierover te 'praten'?
Heb niet echt de indruk dat wij jouw hier kunnen 'helpen'.
Goed na dit gezegd te hebben zal mijn kop er wel weer afgaan.
Maar Gekko toch veel liefde in jouw leven gewenst.
het ga je goed.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor runningslim » ma 02 maart 2015, 10:29

... zal mijn kop er wel weer afgaan.
...
Huh???

Waarom wel?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Anwen » ma 02 maart 2015, 16:29


en nu door naar het eindverhaal;
Oké jongens, we verschillen van mening. Ik wilde gewoon even wat vragen, maandag ga ik weer, ik verheug me er zo op, en ik wil dit gevoel nu niet bederven met discussie.
Het eindverhaal is dus gewoon dat je regelmatig naar een sekswerker gaat en dat hartstikke fijn vindt. Duidelijk. Voor de mensen die je lezen is dat trouwens niet nieuw, je komt hier regelmatig binnenvallen met hoe fijn het is en wat je er allemaal aan hebt, waarbij je je eigen warrige vragen en stellingen gebruikt om uiteindelijk te onthullen dat je een 'toffe hoerenloper'(quote Laars) bent die zo lief is voor die meiden. Wat ik niet snap is waarom je het ons telkens weer kom vertellen. Moeten we nu applaudisseren ofzo?

En als je je gevoel niet wil laten bederven door discussie moet je geen vragen stellen. Dit is een forum.
Tja, misschien zou ik met een van de vrouwen hier een echter contact kunnen hebben. Ik zie het alleen nog niet gebeuren, al stel ik 1200 vragen. Maar dat is een vooroordeel.
Als je enkel vragen stelt die gaan over jou en wat jou interesseert dan zou ik inderdaad niet heel hard rekenen op dat echte contact
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor gekko » di 03 maart 2015, 10:17

[quote="Lolly1968"]"Zou het niet verstandig zijn om toch eens met iemand serieus hierover te 'praten'?
Heb niet echt de indruk dat wij jouw hier kunnen 'helpen'."
Lees ik hier een probleem?

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor de_onbekende » di 03 maart 2015, 11:22

Hoi gekko
het intenet belde net.
Ze vroeg of je quotes ook weer zou willen sluiten
want dit leest heel lastig :)

Inhoudelijk wil ik mijn vergelijking met de ober toch nog even door trekken. Daar kun je als het klikt ook een leuk praatje mee hebben als ondersteuning van de verder zakelijke transactie. Maar om er dan op terug te gaan kijken als een waardevolle diepgaande en bijna romantische ontmoeting gaat me wel weer wat te ver. Sterker nog, het doet een beetje triest aan dan. Zij weet dat het persoonlijke klantcontact een waardevolle ondersteuning is voor haar business, jij blijkbaar niet.

Het deed me denken aan de eerste 48 seconden van dit: http://youtu.be/QUl7LQNTtY0" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen idee hoe lang dat op YouTube blijft staan en hoe lang de link dus relevant blijft. ik vond het wel toepasselijk :)

Gebruikersavatar
LoveArtist
Berichten: 17
Lid geworden op: do 26 februari 2015, 21:01

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor LoveArtist » di 03 maart 2015, 12:15

Nee, het is provocerend bedoeld. een beetje Ischa Meier-stijl, weet niet of ik daar ooit vanaf kom, sorry dat t als afschieten gevoeld wordt.

en nu door naar het eindverhaal;
Oké jongens, we verschillen van mening. Ik wilde gewoon even wat vragen, maandag ga ik weer, ik verheug me er zo op, en ik wil dit gevoel nu niet bederven met discussie. Ik ga blanco, zeg maar naïef. Er zullen leugens bij zitten, oké. Het is een trickie business, oké. Maar ik doe er niemand kwaad mee, en het voelt heerlijk, een feestje. ik voel nog dat tongetje, dat zomaar verrassend bij me binnenkwam, op zoek naar de mijne. Ik zie nog dat verticale fronsje in haar voorhoofd, waar ik mijn vinger op legde, waarop ze zei: ja ik word oud, en ik zei: nee dat is je denkrimpel, zo mooi. Ze kwam uit Moskou, en spaarde voor een studie rechten, wilde advocaat worden. jij wordt een goeie dacht ik. En dan is mn geld wel besteed.
Misschien zie ik Rami wel weer, uit Roemenië. Ik zie de’film’ nog voor me. Dat ze naar me lachte, en ik zei: jij hebt iets Aziatisch. en zij verontwaardigd: dat zeggen ze zelfs in mijn familie, waar komt dat chinese/mongoolse trekje vandaan, van wie heb jij dat. Nou, dat verzin je toch niet? en ik weer; het doet me aan Thais denken, en ik vind je mooi.en toen ging ze vertellen over haar vriend, die er van wist, ze woonden niet ver van Roermond af.
en dat zij hier meer deed dan thuis: pijpen bijvoorbeeld, wilde hij niet, en zoenen pas als ze haar tanden gepoetst had als ze van haar werk kwam. en dat ze een hondje hadden, maar die kroop steeds tussen hen in als ze gingen vrijen. Leuk toch! Ach, misschien is t niet waar, ik geloof t gewoon. Noem mij maar naïef hoor, het is een schat, en als ze er is geef ik haar een brief, waarin ik haar voor de vierde keer bedank. Trouwens, na haar verhaal was mn tijd (1/2 uur) al voor de helft om. Denk jij dat t mij om het klaarkomen gaat, man ik kan geeneens meer een erectie krijgen (geopereerd).Dit is goud waard, dit is een bijzondere ontmoeting, en dat heb ik elke keer. Ik vraag t altijd, of dat een probleem is, want klaar is klaar, dan weet je dat je werk erop zit. Dat is voor mij anders, en ik hoor vaak dat het neuken van hen ook niet bepaald hoeft, dat ze liever knuffelen, of warm tegen elkaar aanliggen (ik zou wel een hele dag zo willen blijven liggen, zei Reneé ,een Duitse. Ze leek op Cameron Diaz. Die blik, die ogen. Niks zieligs of triests te bekennen hoor.
Trouwens, als je nog eens een vrouw ontmoet, zou je haar naam kunnen vragen. Ook al is t een nickname, die hebben we hier ook, het gaat om t gebaar. en waar ze vandaan komt, en hoe lang ze dit al doet of blijft doen . Mijn Facebook-vriendinnetje uit Bangkok blijft t nog 3 jaar doen, dan is haar huis klaar en keert ze terug naar haar familie en dochter.
Tja, misschien zou ik met een van de vrouwen hier een echter contact kunnen hebben. Ik zie het alleen nog niet gebeuren, al stel ik 1200 vragen. Maar dat is een vooroordeel.
Ja wat kan ik met deze informatie, je vind het beroep van deze dames blijkbaar heel fascinerend maar diep van binnen weet je dat dat vreemd gedrag is en dat je jezelf daarom verontschuldigd met "ja noem mij maar naïef" en dat vind ik dan ook, [knip]

Je mag dan leuke contacten hebben bij de sekswerkers maar het zal nooit leiden tot iets bevredigend langer dan de tijd die je betaald heb, ik kan me voorstellen dat deze dames jou graag als klant hebben, de benen gesloten en toch poen in het laatje en dan ga je ze ook nog schriftelijk bedanken? [knip]

En dan wil je met een van de vrouwen hier een "echter contact" [knip]

Ik wens iedereen het beste in het leven maar daar moet je dan wel wat voor doen, geluk komt niet aanwaaien [knip]

[knip]


EDIT Louve: Bericht aangepast wegens het spelen op de man. Laatste waarschuwing.
Liefde is... als je het niet hebt, een gemis.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor deco » wo 04 maart 2015, 13:07

Liefdes artiest (heb ik sterke vragen bij).

Ik heb het even gehad met je opmerkingen, quotes en het spelen op de man ipv op de posting.


Wat is de motivering en reden dat je je hier hebt ingeschreven? Hopelijk niet om je expertise aan ons kenbaar te maken (op de manier die je doet) of het ons te leren hoe je met liefde, vrouwen en sex moet omgaan.

Ik ben het beu zoals sommige mensen hier op het forum zich als alwetend profileren en dan op de persoon gaan antwoorden (lees aanvallen) ipv op het topic. Ipv iets bij te leren, heb ik eerder een wrang gevoel als ik sommige postings lees.

Edit: op vraag van de mods
Laatst gewijzigd door deco op do 05 maart 2015, 7:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor fuutje » wo 04 maart 2015, 13:49

WTG Deco.
Hier gaan we met respect met elkaar om, toch?
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor tes » wo 04 maart 2015, 19:09

Beter nog, niet alleen hier, overal!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor deco » wo 04 maart 2015, 22:05

ok ben over de limieten van het forum gegaan.... :D12
heb er al een discussie met amaretto over gehad :mrgreen:
mijn excuses om me zo te laten gaan

maar

het luchtte me op

deco
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Louve » wo 04 maart 2015, 22:19

Deco,

Je bericht gaat inderdaad te ver, en je speelt inderdaad op de man. Goed dat je je excuses aanbiedt. Ik vertrouw erop dat je je bericht aanpast.

Dank je wel.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor gekko » do 05 maart 2015, 9:18



Als je enkel vragen stelt die gaan over jou en wat jou interesseert dan zou ik inderdaad niet heel hard rekenen op dat echte contact
Die vragen waren idd. meer bedoeld voor de mannen: zijn zij ook bereid hun evt. vooroordelen wat te relativeren, hebben ze belangstelling voor de persoon achter de boezem en de lach, in hoeverre geloven zij dat die vrouw je toch maar wat op de mouw speldt (daar kwam 1 antwoord op: 100 %).Maar ik hoopte ook stiekem op vragen van vrouwen, hoe zij tegen die sector aankijken, vanuit hun vrouw zijn, maar ik besef dat dat heel moeilijk kan zijn, te beladen, te persoonlijk, ondanks de anonimiteit hier.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten