zoenen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: zoenen

Berichtdoor vir40 » zo 29 april 2012, 8:18

mijn ervaring is dat een slechte kusser een slechte minnaar is..geef mij maar een hele goede kusser :wink:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: zoenen

Berichtdoor Suzette » zo 29 april 2012, 17:14

mijn ervaring is dat een slechte kusser een slechte minnaar is..geef mij maar een hele goede kusser :wink:

Toch ken ik ook het tegendeel.
Heerlijke zoeners met wie het in bed niet zo klikte. En matieg zoeners (of er niet zo vanhouden) die prima minnaars bleken te zijn.

Maar over het algemeen klopt je stelling wel hoor Vir

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: zoenen

Berichtdoor bestwomanlover » zo 29 april 2012, 17:44

En matieg zoeners (of er niet zo vanhouden) die prima minnaars bleken te zijn.
Andersom ook dus. Had ooit een vriendin die niet zo lekker kuste maar wel heerrlijk knuffelde en kon vrijen.
Maar mijn huidige vriendin kan gelukkig beide.

VanBil
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 13 januari 2012, 11:14

Re: zoenen

Berichtdoor VanBil » ma 14 mei 2012, 13:00

Ik denk dat alles al gezegd is, maar ik vind zoenen wel heerlijk.
Lang zoenen tot je er high van word.

Ik vind zoenen heel intiem. Mischien wel intiemer dan n***.
Waarschijnlijk omdat ik met mn tong kan proefen en het uitwisselen van speeksel. Ik zal ook niet snel drinken uit iemands glas bv.

Maar ik ben ook weer heel hypocriet hier in. Want mocht de dag komen dat mn vrouw zegt dat ze een slippertje gemaakt heeft. Dan zou ik makkelijker over een tongzoen heenkomen dan dat ze sex heeft gehad zonder te zoenen.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: zoenen

Berichtdoor Noortje » wo 02 juli 2014, 13:45

Ik heb eind vorig jaar eens gezoend met een man.... oeh! Mijn hele lijf tintelde en ik dacht dat ik daadwerkelijk door mijn benen zou zakken. Gelukkig hield hij me gefixeerd tegen de muur met zijn lijf.

Maar of hij een goede minnaar is? Daar ben ik niet achter gekomen... .

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: zoenen

Berichtdoor amaretto » za 05 juli 2014, 19:41

zoenen.. heerlijk vind ik dat... gewoon zoen is al meer dan leuk.. maar mijn lief kan mij soms zo zoenen dat mijn benen letterlijk van was worden. ik mag staan koken, ik mag aan het kuisen zijn.. maakt hem niet uit... ineens pakt hij me vast en zoent me.. zijn ene hand op mijn achterhoofd om me op mijn plaats te houden, zijn andere hand meestal ergens om mijn kin... en de manier waarop.. zucht.. ik voel het dan echt tot in mijn tenen.. je kan nooit op voorhand zeggen wanneer hij me zo gaat zoenen, maar als hij het doet... dan is dat meestal de voorbode van een fantastische avond 8)

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: zoenen

Berichtdoor deco » za 05 juli 2014, 21:33

zoenen.. heerlijk vind ik dat... gewoon zoen is al meer dan leuk.. maar mijn lief kan mij soms zo zoenen dat mijn benen letterlijk van was worden. ik mag staan koken, ik mag aan het kuisen zijn.. maakt hem niet uit... ineens pakt hij me vast en zoent me.. zijn ene hand op mijn achterhoofd om me op mijn plaats te houden, zijn andere hand meestal ergens om mijn kin... en de manier waarop.. zucht.. ik voel het dan echt tot in mijn tenen.. je kan nooit op voorhand zeggen wanneer hij me zo gaat zoenen, maar als hij het doet... dan is dat meestal de voorbode van een fantastische avond 8)
:mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: zoenen

Berichtdoor Suzette » di 08 juli 2014, 0:37

Door dit topic word ik weer week :D

Gebruikersavatar
Minet
Berichten: 3
Lid geworden op: za 30 november 2013, 20:32

Re: zoenen

Berichtdoor Minet » vr 11 juli 2014, 17:53

zoenen.. heerlijk vind ik dat... gewoon zoen is al meer dan leuk.. maar mijn lief kan mij soms zo zoenen dat mijn benen letterlijk van was worden. ik mag staan koken, ik mag aan het kuisen zijn.. maakt hem niet uit... ineens pakt hij me vast en zoent me.. zijn ene hand op mijn achterhoofd om me op mijn plaats te houden, zijn andere hand meestal ergens om mijn kin... en de manier waarop.. zucht.. ik voel het dan echt tot in mijn tenen.. je kan nooit op voorhand zeggen wanneer hij me zo gaat zoenen, maar als hij het doet... dan is dat meestal de voorbode van een fantastische avond 8)
Mmmmm Amaretto. Je beschrijf het zo goed, dat ik het helemaal voel van binnen. Het lijkt me heerlijk om zo gezoend te worden. Wat ben jij een mazzelkont.

Ik heb gemerkt dat goede zoeners niet altijd goede minnaars zijn. Soms kan je het beter bij die kus laten.

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: zoenen

Berichtdoor Couple » vr 11 juli 2014, 18:04

Zoenen is heerlijk en vind ik intiemer dan de daad zelf.
En als een vrouw slecht zoent is dat vaak een voorbode van slechte bed partner.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: zoenen

Berichtdoor deco » za 12 juli 2014, 7:24

En als een vrouw slecht zoent is dat vaak een voorbode van slechte bed partner.
Geen idee waar je die kwakkel gehaald hebt. :D6
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

aka groentje
Berichten: 5
Lid geworden op: do 17 juli 2014, 17:25

Re: zoenen

Berichtdoor aka groentje » do 17 juli 2014, 18:12

Zoenen is heerlijk, hoewel niet iedereen heerlijk kan zoenen....

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: zoenen

Berichtdoor 230volt » wo 23 juli 2014, 1:02

In mijn middelbare school tijd heb ik eens met een meisje in een steeg staan zoen in de middagpauze. We zoenden zo lang, ik had op een gegeven moment geen gevoel meer in mijn lippen. Toen we uiteindelijk elkaar los lieten zei ze: "Tsjonge wat kun jij zoenen zeg!" Ik trots natuurlijk als een aap met zeven lullen, dat kun je je voorstellen.

Ik mag nog steeds graag lang en intens zoenen.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Ciskes
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 07 juli 2013, 23:24
Locatie: WVL

Re: zoenen

Berichtdoor Ciskes » zo 27 juli 2014, 23:14

Ik vind zoenen ook wel heel erg zalig!!
Wild, romantisch, speels, .... op alle mogelijke manieren.
Groetjes,
Ciskes

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: zoenen

Berichtdoor Mannekijn » ma 28 juli 2014, 15:02

Mee eens Ciskes. Ik denk ook dat de variatie het verschil maakt tussen "klutsen" of "heerlijk zoenen".


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 26 gasten