Onzeker

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Charliew94
Berichten: 22
Lid geworden op: di 24 december 2013, 21:11

Onzeker

Berichtdoor Charliew94 » di 24 december 2013, 21:57

Hallo allemaal,

Ik ben 19 jaar en ik ben bestwel onzeker. Na bestwel vaak "ik zie je meer als een goede vriend" en "het zal toch niet werken tussen ons" en na 2 keer bedrogen te zijn heb ik bijna geen ervaring met relaties en eigenlijk in het algemeen vrouwen... Ik ben geen maagd meer maar door die ervaring eigenlijk alleen maar meer onzekerder geworden.
En door mn werk (sous chef bij restaurant) weinig tijd om er aan te werken.

Hebben jullie misschien ideeen of tips want ik ben bestwel gevoelig ook door gebeurtenissen in het verleden

Mn vraag in het kort: hoe kan ik het beste "ervaring" opdoen want ik durf nu amper een meisje aan te spreken

Grtz
Where words fail, music speaks

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Onzeker

Berichtdoor Thomas_K » wo 25 december 2013, 8:44

Hallo Charlie,

Welkom op het forum. Al zie je het niet steeds aan de buitenkant, er zijn veel meer 19-jarige mannen en vrouwen onzeker over zichzelf. Dus je staat hier zeker niet alleen in. En dat kan nog heel wat jaartjes duren, dus verwacht ook niet dat dat opeens van de ene op de andere dag verdwijnt als je een trucje toepast.

In de relatievorming hoort afgewezen worden er echt helemaal bij. Helaas, het hoort bij het leerproces.

Maar bekijk het eens van de positieve kant. Jij noemt in één zin zomaar vier situaties waarin je ervaring opdeed. Er zijn veel 19-jarigen die echt nauwelijks contact met vrouwen hebben, dus ga vooral door op de ingeslagen weg. Wat je kan doen is de masterflirt cd kopen. Dan leer je het allemaal iets meer vanuit het perspectief van de vrouwen te bekijken en dat kan enorm helpen.

Mocht je om je onzekerheid weg te poetsen nog wat meer interactie met vrouwen nodig hebben, dan kan je natuurlijk altijd samen met een vriend op salsales gaan. Reken erop dat er een enorm overschot aan vrouwen zal zijn!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Onzeker

Berichtdoor 230volt » wo 25 december 2013, 16:29

Hoi Charlie,

Jongen, je bent 19! Tijd zat!
Doe even een tijdje rustig aan met de vrouwen. Ze lopen echt niet binnenkort allemaal van deze planeet weg.
Met de adviezen daarbij van Thomas, komt het best goed!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Charliew94
Berichten: 22
Lid geworden op: di 24 december 2013, 21:11

Re: Onzeker

Berichtdoor Charliew94 » vr 27 december 2013, 16:12

Hallo!

Bedankt voor het advies! Ik hou jullie op de hoogte haha!

Grtz
Where words fail, music speaks

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Onzeker

Berichtdoor Jippie » vr 27 december 2013, 23:25

Dat heet volwassen worden, je moet geestelijk ook rijpen.
Maak je niet druk, jou tijd komt nog wel. Geniet van het leven en forceer niets, blijf vooral jezelf.
Er komt een dag dat de puzzelstukjes in elkaar vallen maar dat heeft tijd nodig, dat heeft een leerproces nodig waarbij je vanuit jezelf de de goede en slechte kanten van het leven tegen komt.. dat leer je niet op een forum
Vroeg rijp vroeg rot, vroeg wijs vroeg zot.. dat was de wijsheid van mijn ouders, en ze hadden achteraf gelijk.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten