Sex met oudere vrouwen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Re: Sex met oudere vrouwen

Berichtdoor Gizem » wo 17 december 2003, 22:47

Maar toch genoeg gehad na 1 week, Gizem? :wink: Sens.
Ehm ......... daar laat ik mij even niet over uit! ;)
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Re: Sex met oudere vrouwen

Berichtdoor Dimpf » do 18 december 2003, 0:38

:roll:
Laatst gewijzigd door Dimpf op vr 07 oktober 2005, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Leeftijd zegt niets...

Berichtdoor thisWaltz » do 18 december 2003, 23:44

De oudste vrouw waarmee ik het ooit heb gedaan, was oud genoeg om mijn moeder te zijn. Een 40-60 verhouding. Ze was rijk, guitig, kwiek, heet en zag er bijlang geen zestig uit, eerder eind de 40, deed aan wielertoerisme en was fysiek sterk gebouwd vooral rond het bekken en de benen. Heb ik toen gezweet :oops: , ze kon er niet genoeg van krijgen.
Leeftijd zegt niets, hoewel: ik heb in een parenclub tijdens een gangbang een rij vrouwen van 40 zien aanschuiven om eens mogen te proeven van een jongeman van 20. Normaal heb je het omgekeerde, een vrouw met veel venten achter d'r aan. Na twee uur was die arme jongen ook bekaf.

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » ma 22 december 2003, 15:26

ook hier iemand met "ervaring" op dat gebied Charly
en naar mijn idee sneed het mes aan 2 kanten:
voor de jongere man was er de ervaren vrouw en van mijn kant het lijf en de bijbehorende energie van de jongere man

M
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Berichtdoor M » ma 29 december 2003, 17:49

Hier nog eentje dan: ik bijna 38, hij 28. Zijn strakke lichaam is zeer opwindend, ik doe hard mijn best m'n buik in te houden :) Maar wat we in elkaar zien is meer dan alleen seks, inmiddels zijn we 2 jaar getrouwd en in het dagelijks leven valt het met het leeftijdsverschil wel mee.

Overigens vertelde iemand me pas nog dat hij het wel stoer vond om op mijn leeftijd met zo'n jong jochie te trouwen. Maar ik ben dan ook een heel stoer wijf :mrgreen:

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » ma 29 december 2003, 18:07

@Hallo M
Even een vraagje, Wil je hiermee zeggen dat wanneer je 28 bent strak bent, en wanneer je 38 bent een buikje hebt????? :shock:
Vind het trouwens leuk om te horen dat nu......... een vrouw eens wat ouder is dan een man. :wink:

Lana

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 30 december 2003, 0:48

ik vind vrouwen veel sexier als ze rond de dertig zijn dan als ze jonger zijn. Ze krijgen meer klasse; Ik weet niet wat het is maar tis gewoon zo. de mooiste vrouw die ik persoonlijk ken wordt alsmaar mooier en ze is nu 34. Echt het mooiste gezicht ter wereld. ze lijkt enorm op salma Hayak maar dan echter, realistischer, sexier, ....

cinque
Berichten: 2
Lid geworden op: do 13 november 2003, 0:03
Locatie: Randstad

Berichtdoor cinque » di 30 december 2003, 2:46

Ooit heb ik wel eens ergens gehoord dat vrouwen sexueel "pieken" rond hun 40e, en dat voor mannen dat zo begin 20er jaren is. Daarom volgens mij een uitgemaakte zaak dat daar een veel sensueel genoegen te genieten valt. Uitgemaakte zaak voor mijn lief, 23. en mij.42.
Het mentrix-student thema speelt bij ons wel mee, het is gewoon heerlijk om te voelen hoe hij steeds beter weet hoe hij me kan krijgen.
Of we strak ons vel zitten of een buikje hebben speelt geen enkele rol. We vinden elkaar lekker. ( We zijn geen filmsterren)
:wink:

Geniet ervan als het kan, de natuur moet er een bedoeling mee hebben dat die piek rond die twee leeftijden vallen.

Blessed be!
Blessed Be!!

rusteloze dame
Berichten: 407
Lid geworden op: zo 06 juli 2003, 11:25

Berichtdoor rusteloze dame » di 30 december 2003, 10:03

...
Laatst gewijzigd door rusteloze dame op wo 13 juli 2016, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

japie
Berichten: 174
Lid geworden op: zo 20 januari 2002, 2:01

Pieken

Berichtdoor japie » di 30 december 2003, 10:50

Hoor ik daar een horlogeketting rammelen? Of zijn het de geluiden die het Oudejaar maakt?

Een deskundige over hoogtepunten wordt hier gevraagd. Ben ik dat? Kan een medicus oordelen over hoogtepunten? Ten dele, zou ik zeggen. Maar de biologische feiten, laat ik me daartoe beperken.
Als onder het sexueel hoogtepunt verstaan moet worden het aantal keren dat iemand klaar kan komen en de minste problematiek in het libido zit:
dan is de man op zijn 19e op zijn hoogtepunt en de vrouw op haar 28e. :)
Zuiver het biologisch-sexueel prestatievermogen heb ik het hierover.

Alle andere varianten op hoogtepunten laat ik nu buiten beschouwing.

Is dit een antwoord op je vraag, Rusteloze?

Japie, aan een nieuw hoogtepunt bezig

M
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Berichtdoor M » di 30 december 2003, 10:55

@ lana
Helaas is de buik altijd wel aanwezig geweest, hoewel ik niet mag klagen (zolang ik me nog steeds in maat 36 kan wurmen dan). Maar ik begin wel te merken dat ik wat losser in mijn vel begin te zitten en ik vrees dat de flubberarmen steeds reëler beginnen te worden :(
Het zal allemaal best te verhelpen - of in ieder geval te vertragen - zijn met sport, maar eerlijk gezegd is sport voor mij een vies woord. Ach, dat is ook weer het leuke van ouder worden: accepteren dat je er niet meer uitziet als toen je nog in de 20 was. En zoals ik al zei, ik mag niet klagen. Mijn man vindt me nog steeds de aantrekkelijkste vrouw van de hele wereld :D

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 30 december 2003, 11:21

ik vind vrouwen veel sexier als ze rond de dertig zijn dan als ze jonger zijn. Ze krijgen meer klasse; Ik weet niet wat het is maar tis gewoon zo.
Mag ik me hierbij volmondig aansluiten? Vind ik ook, nu, en vond ik ook als ik twintig was.

Basic Instinct was nooit de klepper geweest die hij is, als Sharon Stone twintig was geweest.

rusteloze dame
Berichten: 407
Lid geworden op: zo 06 juli 2003, 11:25

Berichtdoor rusteloze dame » di 30 december 2003, 11:58

...
Laatst gewijzigd door rusteloze dame op wo 13 juli 2016, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Fleur
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 26 december 2003, 16:09

Berichtdoor Fleur » di 30 december 2003, 13:01

Rusteloze Dame, doe je wel voorzichtig? :)

Hoe zit het trouwens met vrouwen rond de veertig Spot the difference en Denkende mens?
Afbeelding Liefs van Fleur

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » di 30 december 2003, 13:54

zie mijn reactie Fleur (die ook een 40ger is)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten