Moment van de dag!

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor LittleMonkey » wo 10 juli 2013, 23:09

Whoooo! Zojuist mijn allereerste sollicitatie verstuurd! Nu maar duimen!
(Enne lieve mede-Shespotter: dankjewel voor je opbouwende, leerzame commentaar!)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor EstherC » do 11 juli 2013, 2:39

Spannend Aapje! Hoop dat je snel bericht krijgt :kiss:

Vanavond voor het eerst in 2,5 week m'n favominnaar weer gezien. Mijn god wat was het weer heerlijk. Voor ons beiden echt een ontlading omdat we bewust niks met onszelf hadden gedaan sinds onze laatste keer. Wat kun je toch naar iemand verlangen hè :oops:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Carina » za 27 juli 2013, 1:17

Wat is het toch heerlijk om met iemand die m'n familie al zo lang kent ( bijna 40 jaar), m'n ervaringen, gevoelens en ideeën te bespreken. En niet alleen dat, maar dat het dan ook (h)erkend wordt....

Oh, nu ik het er toch over heb, zal ik jullie even waarschuwen. M'n emmer is weer bijna vol. Dus het zou zo maar kunnen dat ik jullie binnenkort weer eens ga lastig vallen met m'n verhaal....
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor tes » za 27 juli 2013, 15:55

je bent altijd welkom om lastig te komen vallen, maar lastig vind ik je niet hoor! :kiss:
live your life to the fullest!

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Pip » zo 11 augustus 2013, 12:11

Moment van de dag van gisteren: Na 100 km wandelen in 22 uur en 35 minuten kwam MaitreKeuken over de finish van de Dodentocht in Bornem, België... HELD!!!! :D11 :D11 :D11 :D33 :D33 :love: :love: :lol: :lol: :D11 :D11 :kiss:

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor LittleMonkey » zo 11 augustus 2013, 14:06

Goedzo Maitre! :-D (Ook al wist ik 't al...)
Vertroetel 'm maar Pip!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor droomvlinder » zo 11 augustus 2013, 19:19

Bravo Maitre! En dit met de warmte van deze dagen ...
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Noortje » ma 12 augustus 2013, 12:21

Ik ben weg! :D11 :traan:

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Robb » di 27 augustus 2013, 23:05

Moment van de dag was toen ik in de VK, De Speld las (N. de Groot en S van der Wall). De kop van het artikel; Partners onderschatten hoe sexueel aktief hun partner is. Een klein stukje hieruit; ' "Partners denken vaak dat zij als enige sexueel actief zijn, zegt Vera van der Laar (43) onderzoeker bij de RutgersWPF. (...) De onderzoekster Van der Laar zegt dat het belangrijk is om het onderwerp bespreekbaar te maken. "Een relatie is uiteindelijk toch gebaseerd op eerlijkheid en vertrouwen. Als je niet eens over je sexuele escapades kunt praten met je partner, waarover dan wel?". Ze stelt dat de drempel om over je geheimde seksleven te praten hoger wordt, als je het gesprek langer uitstelt'. :D6

:D5 , hilarisch!

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor EstherC » di 27 augustus 2013, 23:31

De Speld is heel vaak hilarisch. Laatst een artikel gelezen over hoe je op 3 manieren in 7 stappen een top 10 kunt maken. Ook heel hard om gelachen :mrgreen:
Dream it. Wish it. Do it!

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Robb » di 27 augustus 2013, 23:42

De Speld is heel vaak hilarisch. Laatst een artikel gelezen over hoe je op 3 manieren in 7 stappen een top 10 kunt maken. Ook heel hard om gelachen :mrgreen:
Oja die!! Ik lag helemaal dubbel :wink: . Die is van vorige week geloof ik, in ieder geval kortgeleden ja. Het idee is soms voorspelbaar door alle omdraaingen maar geregeld pakt het echt heel grappig uit.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Carina » wo 28 augustus 2013, 13:03

Gister gingen we even bij m'n vader langs om te vertellen dat we onze vakantie op het laatste moment hebben geannuleerd en dus niet in het vliegtuig zaten. Hij reageerde op een fijne manier. Belangstellend en meelevend. Niet echt wat ik gewend ben van m'n familie... :mrgreen:
Fijn dat het ook zo kan. :D
Op een gegeven moment stond hij ineens op en pakte 2 olifantenbeeldjes. Hij heeft deze uit Indië meegenomen in de jaren 50, nadat hij gediend had in het leger. Ik weet dat de spulletjes die hij uit Indië heeft meegenomen, heel veel voor hem betekenen. Indië zit in z'n hart en gaat daar nooit meer uit.
Groot was dan ook m'n verbazing toen ik de beeldjes van hem kreeg. Hij zei dat hij van plan was geweest om deze bij mij thuis neer te zetten als ik op vakantie was. Maar nu ik niet op vakantie ga, kreeg ik ze nu.
Juist omdat ik weet wat deze spullen voor hem betekenen, maakt dit gebaar zo groots. Ik had nooit verwacht dat er iets mijn kant op zou komen van wat uit Indië komt. Gezien het feit hoe het ging toen m'n vader verhuisde en laatst de ellende die ik over me heen kreeg toen het over z'n verzameling ging, ga/ging ik er van uit dat er weinig of niets bij mij terecht komt. En dan krijg ik nu ineens de olifantjes... Ik was er stil van. Kreeg het er warm van. :oops:

De olifantjes staan op m'n dressoir en mogen nooit weg. Dit betekent zo veel voor me...
Dit maakt het het allemaal waard. Niet het materiële, maar het gebaar. Het gebaar wat me laat zien dat hij wel degelijk van me houdt... :love:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Spelfje » wo 28 augustus 2013, 13:07

Wat mooi en bijzonder Crien! :love:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Pip » wo 28 augustus 2013, 20:04

Wauw Crien... mooi.. fijn dat gelukkig ook de mooie en te koesteren momenten er zijn!!! :D33 =): :love:

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor EstherC » wo 28 augustus 2013, 22:56

Wat fijn crien! Kan me heel goed voorstellen dat je dat heel dierbaar is :kiss:
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 23 gasten