te kleine penis?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Lovelife1958 » di 31 juli 2012, 23:18

Als meer mensen mij zielig vinden dat ik dit onderwerp inbreng hoor ik het,dan is dit onderwerp gesloten.
Bedankt voor je reactie Iris,in ieder geval eerlijk.
Zozo coolwater je trekt je wel erg snel terug, ik vind je niet zielig. Iris heeft zich 10 minuten voor deze posting aangemeld alleen om jou dit te melden......
Pfff dit is aandacht, want waarom zoveel moeite................ gewoon laten voor nu is mijn advies. :twisted:

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Suzette » di 31 juli 2012, 23:28

Eerlijk gezegd vind ik je zielig coolwater.
hier een beetje je beklag doen over je inderdaad vrij kleine pik..
Leer er mee te leven,ik zeg niet dat je geen goede minaar kunt zijn met een kleinere penis(ik prefereer ook paar maten groter)maar gedraag je niet als een klein verongelijkt kind.

pardon???

Iris, ipv zo'n grove 1ste post te maken, stel je liever even voor op de plek die daarvoor is, dan weten we met wie te maken hebben!


Een vrouwvriendelijke site wil niet zeggen dat je zo grof hoeft te zijn naar mannen toe!

Je eerste binnenkomst is niet echt fijn

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: te kleine penis?

Berichtdoor tes » wo 01 augustus 2012, 0:54

Daar ben ik het helemaal mee eens suzette!en coolwater dit ligt zeker niet aan jou.. Vooral niets van aantrekken! Jouw gevoel is negatief over de reactie van je vriendin, en gevoel kan je nou eenmaal niet aan of uit,zetten e, en naar mijn mening is je gevoel volkomen terecht!
live your life to the fullest!

Lariks
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 02 maart 2012, 1:49

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Lariks » wo 01 augustus 2012, 1:17

Maar dat is toch het gemiddelde ongeveer?? Trouwens, hoe erg van haar!

1. je kan er niets aan veranderen
2. nu zit je eeuwig met twijfel over jezelf

foei hoor!
Gemiddelde ligt meer richting 16cm, als ik zo even rondgoogle.

Maar:
1. Je kan er inderdaad niets aan veranderen. Als je vriendin er moeite mee heeft, moet ze maar bedenken of ze het belangrijk genoeg vindt om een ander te zoeken. Zo niet, kan ze er beter over ophouden.
2. Waarom zou je in hemelsnaam met twijfel over jezelf zitten? Je hebt blijkbaar een niet al te grote pik, geen twijfel nodig. Je vriendin heeft liever een grotere, ook geen twijfel nodig. Je vriendin is crij lomp en tactloos, ook geen twijfel nodig

Errol
Berichten: 67
Lid geworden op: di 31 juli 2012, 12:56

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Errol » wo 01 augustus 2012, 1:47

Maar dat is toch het gemiddelde ongeveer?? Trouwens, hoe erg van haar!

1. je kan er niets aan veranderen
2. nu zit je eeuwig met twijfel over jezelf

foei hoor!
Gemiddelde ligt meer richting 16cm, als ik zo even rondgoogle.

Maar:
1. Je kan er inderdaad niets aan veranderen. Als je vriendin er moeite mee heeft, moet ze maar bedenken of ze het belangrijk genoeg vindt om een ander te zoeken. Zo niet, kan ze er beter over ophouden.
2. Waarom zou je in hemelsnaam met twijfel over jezelf zitten? Je hebt blijkbaar een niet al te grote pik, geen twijfel nodig. Je vriendin heeft liever een grotere, ook geen twijfel nodig. Je vriendin is crij lomp en tactloos, ook geen twijfel nodig
Een kort door de bocht antwoord, waar coolwater niets mee kan, hoe je het ook wend of keert, het is gewoon niet leuk als je te horen krijgt dat je pik te klein is, ik kan me zijn twijfel best wel voorstellen.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Noortje » wo 01 augustus 2012, 7:43

Wat vervelend, Coolwater. Ik kan me voorstellen dat die opmerking steekt. Het gaat er naar mijn idee niet eens over of ze gelijk heeft (vind ik van niet trouwens), maar over het feit dat ze er überhaupt een negatieve opmerking over maakt. Ook dat ie lief zou zijn, vind ik eerlijk gezegd niet heel positief. De pik van je liefste is lekker, opwindend. Maar lief???

Maar goed, ik vind zeker dat je wat te klagen hebt. Heb je haar al gezegd wat haar opmerking met je heeft gedaan?

Lariks
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 02 maart 2012, 1:49

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Lariks » wo 01 augustus 2012, 9:37

Ah, is dit zo'n forum waar mensen als errol bepalen dat alsje uitgebreid en overwogen reageert, maar hij vindt het niet politiek correct genoeg, dan komt hij vertellen dat een ander er niets aan heeft?

Goed om te weten.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Venus » wo 01 augustus 2012, 10:04

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 18 maart 2013, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: te kleine penis?

Berichtdoor tes » wo 01 augustus 2012, 11:05

Ah, is dit zo'n forum waar mensen als errol bepalen dat alsje uitgebreid en overwogen reageert, maar hij vindt het niet politiek correct genoeg, dan komt hij vertellen dat een ander er niets aan heeft?

Goed om te weten.
Pardon? Misschien moet je je eerst ergens in verdiepen voordat je conclusies trekt! Toevallig is dit een forum waar iedereen zijn eigen mening kan hebben en dat hoeft niet altijd dezelfde te zijn. Maar het blijft wel een forum voor vrouwen waar mannen welliswaar zeer welkom zijn.

Als je het forum niets vind is het dan echt nodig om daar 2 aanvallende berichten op te posten?
live your life to the fullest!

coolwater
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 21 augustus 2005, 20:09
Locatie: nijmegen

Re: te kleine penis?

Berichtdoor coolwater » wo 01 augustus 2012, 13:40

Natuurlijk heb ik duidelijk gemaakt dat ik haar opmerking over de lengte van mijn penis niet leuk vond.
Het was tijdens een vrijpartij dus die was meteen afgelopen,ik klapte dicht en de zin om verder te vrijen verdween direct.
Ik voel me nu ook nier op mijn gemak als ik naakt ben bij haar of in sauna.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 01 augustus 2012, 17:05

Ik kan me dat heel goed voorstellen. Je schreef aan het begin "een paar keer", oftewel, het is bovendien niet een éénmalige opmerking geweest?
Iemand kan best heel eerlijk zijn, maar dit is niet gewoon eerlijk zijn. Dit is zich fixeren op één ding dat ze negatief vindt, en dat ook nog eens een heel kwetsbaar punt voor een man is, een beetje zijn trots.
Krijg eerder het idee dat ze met gif van binnen rondloopt, zonder het misschien zelf te weten, en dat ze je meest kwetsbare punt onbewust opzoekt.
Ik ken jou niet, ik ken je vriendin niet, dus misschien zit ik er wel helemaal naast.
Maar ik kan me zo goed voorstellen dat je je nu niet meer prettig voelt. Ik denk dat je toch eens met haar moet praten.

coolwater
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 21 augustus 2005, 20:09
Locatie: nijmegen

Re: te kleine penis?

Berichtdoor coolwater » wo 01 augustus 2012, 18:40

Ik heb het er al een paar keer over gehad.
Zij doet het af als een onschuldige opmerking.
heeft er ook met een paar vriendinnen over gesproken waardoor ik me nu in hun gezelschap ook niet meer erg prettig voel.
Ze heeft inderdaad veel gif in zich(paar keer foute vriendjes gehad met losse handjes)
Komt er eigenlijk op neer zij nu vindt dat ik haar onheus bejegen omdat zij eerlijk is geweest.
Tsja.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Anwen » wo 01 augustus 2012, 18:46

Met vriendinnen over jouw lengte praten, terwijl je hun kent?

Niet politiek correct dit, maar ze komt over als een bitch, coolwater.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 01 augustus 2012, 18:52

Ja...
Ze heeft waarschijnlijk dus heel veel onverwerkte woede van binnen, en dat heb jij nu op je brood gekregen.
Dit is een punt waarop ze wist dat ze je daarmee pijn zou doen. Let wel, misschien is dit allemaal niet erg bewust, en misschien voelt ze zich daarna er niet eens blij over.

(Is dat anders, dan ben ik met Anwen het erover eens dat ze een bitch is.
De persoon waar je bij bent, daar hou je toch van, en als je van iemand houdt, dan zorg je daar toch goed voor???)

Soms is bitchiness een verdediging, oud zeer. Soms is bitchiness gewoon wat het is.
Dat weet alleen de TS. Of misschien niet eens...

Ik ga er even vanuit dat het een reden heeft.
Ik denk dat zij eens echt aan zichzelf moet gaan werken. Misschien toch eens naar een psycholoog, want volgens mij zit daar nog het één en ander van binnen.
Wil ze niet? Zolang zij dit soort steken naar jou toe blijft doen (want ze zullen vast en zeker ook op andere punten gedaan worden) werkt ze er steeds meer naartoe om jou kwijt te raken, denk ik...
Want dit akkefietje heeft al een scheurtje ergens gemaakt, volgens mij.

Ik zou in jouw plaats me wel serieus afvragen of deze relatie je nog wel goed doet...

LF, speculerend op afstand.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: te kleine penis?

Berichtdoor Suzette » wo 01 augustus 2012, 19:00

Beetje bizarre wending zeg, echtelijke penis-lengte-vete uitvechten op het forum

CW, laat je niet op je kop zitten hoor!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 32 gasten