Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Djinniyeh » do 19 april 2012, 17:33

Zullen we eentje gaan drinken Jessebel, we zouden elkaar heel wat kunnen vertellen ... :-/
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jippie » do 19 april 2012, 18:09

Euh.. ik kan geen Duits :oops: In frans had ik er misschien nog wel wat van begrepen ;)
L'éternel féminin nous attire vers le haut;
Les figurations du féminin se prononcent différemment, allant de l'innocencenaturaliste (Gretchen) au cours de la intuitif magique (Ottilie), à la Cosmic mythique (Makaria). Qu'est-ce, cependant, toutes les moissonneuses-batteuses, car il est une caractéristique fondamentale du phénomène de base de «l'éternel féminin» est, est leur tendance à l'unité cyclique
Contrairement à l'homme en lambeaux, tout simplement - oh! - Dans sa poitrine a deux âmes. L'intuition naturelle et l'intégration sont en contraste avec celui qui a toujours le choix d'enfreindre la loi et veut aller au-delà de toutes limites, et détruit ainsi la vie....

is dat wat?? :?
Omdat ik dus niets over seks wil melden 'vermoed' ik. Dus hij is OF aan het mokken, OF hij probeert me op deze manier uit mijn tent te lokken, OF hij heeft het nu gehad.
Als hij het heeft gehad dan meldt hij zich niet meer...dat valt af.
Mokken en uit de tent lokken gaan hand in hand. Aandacht vragen en vooral reacties uitlokken. Dan zijn ze bij jou net aan het goede adres. :mrgreen:
Deze man is niet goed voor mij. Een EGO zo groot dat ik er niet in pas. Dat besef ik me nu steeds beter.

Maar het doet best een beetje pijn.. :|
Beter dat je er nu achter komt dan wanneer je met je hele hebben en houden er achter aan was gevlogen.
en tuurlijk doet dat pijn... wat had je dan verwacht? :wink:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » do 19 april 2012, 18:46

@djinnetje: goed idee hahaha

@Jip: Engels mag trouwens ook :lol: (maar ik snap een hoop hoor ;) )
Meneer meldt zich niet meer. Heeft me van whatsapp weggehaald ook. weet niet precies waarom want ik had m daar toch al geblokt. Maar het 'waarom' is op dit moment iets wat me nu echt niet hoort te boeien (beetje teveel 'waarom's gehad nu :? )

Merk dat ik zelf nu wel eindelijk wat tot rust kom, wetende dat ik nu niet constant hoef af te wachten welke bocht zijn achtbaankarretje nou weer gaat maken...

(en ergens toch ongerust dat er straks ineens een 'looping' komt..)

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jippie » do 19 april 2012, 19:25

(en ergens toch ongerust dat er straks ineens een 'looping' komt..)
Ja natuurlijk, want zo hoort het niet te eindigen. Hier komt nog wat achteraan..... dus de waarom vraag is niet zo gek.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » vr 20 april 2012, 19:31

Oh. da's snel. Geen looping of bocht. Hij doet gewoon.. normaal :shock: (had ik niet gedacht, dat dat nog kon..)
Sodeju, gewoon een normaal leuk gesprekje gehad en gelachen.

-Maar ik stap niet meer in hoor!!! :? :wink:

sorry mensen, dit topic is voor mij een soort private facebook geworden met al mijn posts :? Er ontbreken alleen nog foto's van gerechten die we samen hebben gemaakt, zeg maar ("kijk, en dit heb ik toen gegeten")... :oops:

WhoAmI
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor WhoAmI » vr 20 april 2012, 20:01

Ja precies Jess, waar blijven die?

Gekkigheid hoor....wel fijn om She als "outlet" te gebruiken he...

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Venus » vr 20 april 2012, 20:09

Mis ik nou iets? Ik meen dat er toch nog (een) andere posting(s) tussen stonden :shock:

Jess, ik snap er geen bal meer van....maareh, die foto's mag altijd hoor. Wij zullen niet klagen... :wink:

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 20 april 2012, 20:34

Eh...ik ook! Ik dacht dat hij je had gewist van WhatsApp ofzo, zo'n post...?

Jaja, we volgen het hier allemaal op de voet!

Ik moet wel zeggen dat ik de ervaring met dat soort gedrag heb en dat dat wat mij betreft gewoon niet werkbaar is met zo'n soort persoon... Als je iemand echt de moeite waard vindt, gedraag je je niet zo, zelfs niet als die aan de andere kant van de oceaan woont. Maar goed, ervaringen. De volgende keer heb je er dan al niet zoveel zin meer in.

(Zei LFje wel erg "down to earth", weliswaar ietsje wijzer geworden) :wink:

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Venus » vr 20 april 2012, 20:41

Eh...ik ook! Ik dacht dat hij je had gewist van WhatsApp ofzo, zo'n post...?

Jaja, we volgen het hier allemaal op de voet!

Ik moet wel zeggen dat ik de ervaring met dat soort gedrag heb en dat dat wat mij betreft gewoon niet werkbaar is met zo'n soort persoon... Als je iemand echt de moeite waard vindt, gedraag je je niet zo, zelfs niet als die aan de andere kant van de oceaan woont. Maar goed, ervaringen. De volgende keer heb je er dan al niet zoveel zin meer in.

(Zei LFje wel erg "down to earth", weliswaar ietsje wijzer geworden) :wink:
Ik kan het echt niet meer beoordelen, wie wat vindt. Want voor mijn gevoel kan hij hetzelfde denken over Jessebel... :roll:

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 20 april 2012, 20:48

Ja, misschien wel (hoewel ik de reacties van hém wel iets veelzeggender vind dan die van Jessebel); maar in elk geval gebeuren deze dingen tussen Jessebel en deze man constant. En ze zijn niet veranderd. Dat houdt niet opeens magisch op...het werkt gewoon niet (zo zie ik dit soort communicaties tenminste.).

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Dominique » vr 20 april 2012, 20:56

ik krijg al lezende het gevoel dat Jess net zo onberekenbaar is als de heer in kwestie..
net zo onbegrijpelijk dus :wink:

dat zijn reacties vreemder lijken komt mss om dat het de weergave van Jess is, zoals zij zijn reacties aan ons presenteert.
zíjn verhaal wordt hier niet verteld, maar het verhaal van Jess. :D12

goed communiceren is erg moeilijk, vraagt geduld, inlevingsvermogen en de wil de ander te begrijpen.
het elkaar niet in de ogen kunt kijken door afstand, niet elkaars nabijheid lichaamswarmte en -taal ervaren, maakt het extra lastig.
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Venus » vr 20 april 2012, 20:56

Ja, misschien wel (hoewel ik de reacties van hém wel iets veelzeggender vind dan die van Jessebel); maar in elk geval gebeuren deze dingen tussen Jessebel en deze man constant. En ze zijn niet veranderd. Dat houdt niet opeens magisch op...het werkt gewoon niet (zo zie ik dit soort communicaties tenminste.).
Jawel, dat is ook wel. Maar, en dit is absoluut geen verwijt hoor, maar wij horen het verhaal alleen maar van Jessebels kant. En eigenlijk ben ik heel nieuwsgierig naar hoe zijn versie van het verhaal zou zijn.
Snap je?
Het werkt zo idd niet, en er is ook geen garantie dat het wel ooit zal gaan werken, maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat er een hele hoop miscommunicatie is.
Als hij hier is, en ze hebben live contact, gaat het goed. Het gaat pas fout, als er alleen maar virtueel contact is (zoals ik het nu zie!)

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Venus » vr 20 april 2012, 20:57

Oh, blijkbaar ziet Dominique het ook zo :wink:

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Dominique » vr 20 april 2012, 20:59

Oh, blijkbaar ziet Dominique het ook zo :wink:
ik wilde net zeggen...RIGHT :D11
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 20 april 2012, 21:06

Haha, kan zijn.
Maar oplossingen? Zien we die? (De Commissie "Jessebel - De Man")


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten