Bloot slapen geeft ook een extra kick

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Suzette » za 07 april 2012, 1:44

Normaal ben ik (en nog steeds) degene die initiatief tot vrijen en lichamelijk contact neemt maar het lijkt alsof het bloot slapen inderdaad leidt tot meer lichamelijk contact tussen ons. We raken elkaar vaker aan en liggen 's nachts eerder tegen elkaar aan. Ook al leidt dit niet direct tot sex maar wel vaker een lekkere zoenpartij. Het lijkt dat mijn vriendin meer open staat tot lichamelijkheid (zegt ze zelf ook) en als we wel vrijen en een lang voorspel hebben wordt ze meer opgewonden.
Herkennen jullie dat?

geen idee want ik slaap al langer bloot dan ik seks heb

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor mark » za 07 april 2012, 8:19

Ik héb niet eens een pyjama! Kwam ook een beetje slecht uit toen ik in hte ziekenhuis terecht kwam. Gelukkig zijn T-shirts uitgevonden en met een nette onderbroek was ik toch decent genoeg om me te vertonen. Ik slaap al sinds mijn 18e zonder en zou niet eens meer lekker slapen als ik omhuld zou zijn door een stuk stof. Ik zou me beklemd voelen.
Maar goed. Ik sta er dus van te kijken dat er nog mensen zijn die wel in een pyjama slapen!

Zijn die dingen nog te koop?
LOL

Groets mark
Laedere facile, mederi difficile

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Djinniyeh » za 07 april 2012, 14:09

Ik slaap eigenlijk in de zomer altijd naakt en in de winter met ofwel een
lange T-shirt ofwel met het bovenstuk van een warme gevoerde pijama, zo eentje met knoopjes ... lekker warm!!
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Suzette » zo 08 april 2012, 22:38

Ik slaap eigenlijk in de zomer altijd naakt en in de winter met ofwel een
lange T-shirt ofwel met het bovenstuk van een warme gevoerde pijama, zo eentje met knoopjes ... lekker warm!!

Ik heb altijd het gevoel dat met iets aan mijn dekbed minder snel opwarmt en ik dus langer koud blijf.

Maar goed, ik douche altijd voor ik ga slapen en stap dus warm mijn bed in. Ben denk ik ook erg warmbloedig want heb ( het in bed) zelden koud, met lief naast me zelfs snel te warm. Wat onhandig is want het dekbed wat warm genoeg voor 1 persoon is te warm voor 2.

De zeldzame keren dat ik wel een wat aan had (te moe om te douchen en te lui om alles uit te trekken), voelde ik me verstrikt raken in een shirt;)

Vraagje hierop door:

Hoe doen de spotters dat met kinderen in huis?
Ik blijf gewoon bloot slapen, jongste kruipt nog af en toe in bed, met halve pyama. Oudste dochter heel heel soms in bed en zegt er ook nooit iets over maar dat hoor ik dus wel anders van blootslapers

Als lief hier slaapt komt jongste ook wel eens in bed, no issue (al moest hij daar even wennen, snap ik), oudste komt dan niet me slapen, het is meer een 1;1 ding met mij.

Bedenk me nu dat mijn moeder altijd alleen met onderbroek sliep en mijn vader alleen met pyama broek;)

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor bestwomanlover » ma 09 april 2012, 13:59

Nu mijn vraag: verhoogt het je erotisch gevoel als je naakt naast je vriend(in) slaapt ? En daaronder bedoel ik niet gelijk heel geil maar toch wel een 'erotisch' gevoel.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Suzette » ma 09 april 2012, 14:41

Nu mijn vraag: verhoogt het je erotisch gevoel als je naakt naast je vriend(in) slaapt ? En daaronder bedoel ik niet gelijk heel geil maar toch wel een 'erotisch' gevoel.
Niet zo zeer. Ik kan gewoon bloot naast hem slapen, ik kan in zijn armen slapen voor de connectie (en dan is het wel erglekker om bloot tegen bloot toe voelen maar niet eens zo zeer erotisch) en het kan wel erotisch zijn.

Maar ik vind bloot niet per definitie erotisch. Sauna en naakstrand bijv.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor bestwomanlover » ma 09 april 2012, 17:13

Niet zo zeer. Ik kan gewoon bloot naast hem slapen, ik kan in zijn armen slapen voor de connectie (en dan is het wel erglekker om bloot tegen bloot toe voelen maar niet eens zo zeer erotisch) en het kan wel erotisch zijn.

Maar ik vind bloot niet per definitie erotisch. Sauna en naakstrand bijv.
Zo is het voor mij ook. Met 'erotisch' bedoel ik niet dat ik steeds met een harde banaan naast haar lig maar de intimiteit van de blote lijven tegen elkaar roept wel iets op, zeker als we elkaar even heerlijk kussen wat nogal vaak gebeurt.

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor gelfxp » ma 09 april 2012, 22:42

Niet zo zeer. Ik kan gewoon bloot naast hem slapen, ik kan in zijn armen slapen voor de connectie (en dan is het wel erglekker om bloot tegen bloot toe voelen maar niet eens zo zeer erotisch) en het kan wel erotisch zijn.

Maar ik vind bloot niet per definitie erotisch. Sauna en naakstrand bijv.
Zo is het voor mij ook. Met 'erotisch' bedoel ik niet dat ik steeds met een harde banaan naast haar lig maar de intimiteit van de blote lijven tegen elkaar roept wel iets op, zeker als we elkaar even heerlijk kussen wat nogal vaak gebeurt.
met een harde banaan in bed liggen naast iemand lijkt me ook wel een vreemde fetish hoor. Of is het gewoon zodat je je bed niet uit hoeft als je midden in de nacht honger krijgt? Ook zijn dan rijpe, net zachte, bananen lekkerder dan die keiharde groene.
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Lola761
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 22:40
Locatie: Het Zuiden

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Lola761 » di 10 april 2012, 19:24

Ik slaap eigenlijk nooit naakt, behalve na de sex, dan ben ik te moe en voldaan om nog iets aan te trekken, en lig ik toch al met rode wangetjes na te genieten, en heb ik het warm genoeg.

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor grizzly » do 12 april 2012, 0:19

Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laastst een pyama aan heb gehad. Moet er ook niet aan denken. En lekker in je blootje tegen je meisje(s) aanliggen is gewoon erg lekker :).

En wat de kinderen betreft: die weten niet beter. Gewoon gewoon doen :)

Guy
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 24 december 2004, 0:53
Locatie: Gent

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Guy » wo 09 mei 2012, 22:41

Ik kan me de tijd niet heugen dat ik met een pyama aan sliep. Vind het heerlijk tegen mijn naakte lief te slapen maar heb dan soms een arm te veel.
Onderzoekt alles doch behoud het goede.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Spelfje » wo 09 mei 2012, 22:48

Ik kan niet slapen in mijn blote kont. Natuurlijk val ik wel eens, na de sex, in een diepe slaap maar dan word ik halverwege de nacht altijd wakker en mis ik mijn broekie en een hemdje. :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Emha
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 05 augustus 2007, 13:37
Locatie: Op de Heuvelrug en de tandem

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Emha » vr 18 mei 2012, 15:45

Ik kan me de tijd niet heugen dat ik met een pyama aan sliep. Vind het heerlijk tegen mijn naakte lief te slapen maar heb dan soms een arm te veel.
Ai, heb jij dat nou ook? Wie vindt de tijdelijk afneembare armen uit?
Groet,
Emha

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Suzette » vr 18 mei 2012, 16:10

Ik kan me de tijd niet heugen dat ik met een pyama aan sliep. Vind het heerlijk tegen mijn naakte lief te slapen maar heb dan soms een arm te veel.
Ai, heb jij dat nou ook? Wie vindt de tijdelijk afneembare armen uit?

Ik kon met ex lief ook nooit in elkaars armen slapen. 1 van tweeen had een arm te veel of we wilden anders liggen.
Met huidig lief zelden een probleem, dat was al zo vanag nacht 1. Raar toch?

Guy
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 24 december 2004, 0:53
Locatie: Gent

Re: Bloot slapen geeft ook een extra kick

Berichtdoor Guy » ma 21 mei 2012, 16:01

Hoe doe je dat dan Suzette :o :o
Onderzoekt alles doch behoud het goede.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten