NIGHT'S PLACE

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

NIGHT'S PLACE

Berichtdoor nightcreature » wo 08 december 2010, 14:38

regelmatig krijg ik het verzoek of ik weer een verhaal wil plaatsen
nu ben ik een tijd niet zichtbaar op she geweest dus zal ik een nieuw hoekje voor night maken
ik hoop dat jullie het leuk vinden
Women need a reason to have sex. Men just need a place

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » wo 08 december 2010, 14:40

MAATJES en toch een beetje meer


Het was vrijdagavond,gehaast reed ik op mijn fiets naar huis.
De hele dag had ik al naar dit moment uit gekeken,douchen ,omkleden en weg.
Sinds een jaar woonde ik niet meer in amsterdam,maar wennen deed het niet en elke vrijdagavond nam ik de trein terug naar huis voor mijn gevoel en natuurlijk kon ik bij jou logeren ,jij mijn maatje,al vanaf de kleuterschool.

We hadden alles samen gedeeld,mijn liefdes ,jouw liefdes,dikke tranen ,humor kortom ,jij was mijn betere ik.
12 was ik toen ik voor het eerst sex had en natuurlijk zat ik s'avonds met jou op de veranda om te vertellen hoe het geweest was,
nooit afkeuring ,geen oordeel alleen maar jij.
Ik reed naar het station en kon nog net in de trein springen,hijgend stortte ik mezelf op een bank en gooide mijn rugzak naast me,
een oudere dame keek glimlachend en vroeg vriendelijk,onderweg naar huis?
Volmondig zei ik ja en al babbelend was het uurtje in de trein zo om

Ik sprong op centraal de trein uit en zette het op een lopen naar de tram,lijn 13 stond geduldig te wachten.
Een kwartiertje later belde ik aan in het portiek waar jij woonde,je trok de deur open met het touwtje en de koffiegeur kwam me al tegemoet
Ik denderde de trap op wat me op een misprijzende blik van de benedenbuurvrouw kwam te staan en met een dikke knuffel begroette jij me boven aan de trap,de rugzak belandde in de gang mijn jas ging er achter aan en ik krulde mezelf op in de hoekbank.
Een uur later zat ik daar nog,te luisteren naar wat jij had mee gemaakt en te vertellen hoe mijn week was geweest,om een uur 8 besloten we te gaan eten in het restaurantje om de hoek.

Daar waren we kind aan huis ,dus werden blij verwelkomd ,zaten in een mum van tijd te eten en met volle mond te discussieren waar we die avond heen zouden gaan.
Nadat we afgerekend hadden namen we de tram naar het centrum want de jordaan was voor ons beide favoriet,
natuurlijk even over de wallen ,het eerste biertje bij de Old Sailor de tweede bij Pleinzicht en zo verder ,kroeg na kroeg.
we bleven hangen in een klein pijpenlaadje waar we uiteindelijk naar buitengeveegt werden,dronken,moe en met buikpijn van het lachen.
We besloten naar huis te lopen om weer wat helder te worden,marsliedjes zingend liepen we langs de huizen ,daar waren de bewoners niet altijd gelukkig mee
Woest werd er een raam opengeschoven en scheldend kwam er een mannenhoofd naar buiten,gierend van het lachen rende we weg.
Om de hoek ging ik tegen een muur staan uithijgen en jij hing tegen mij aan ,je verloor je evenwicht en greep je aan mij vast aan mijn arm,dacht je Maar dat bleek mijn borst te zijn.
Geschrokken week je achteruit en begon je te veronschuldigen,
onzin vond ik dat ,je deed het niet expres en voor jou had ik geen geheimen ,zelfs mijn lichaam niet
Als ik bij je thuis was liep ik ook niet de hele dag ingepakt rond en hing meestal in slipje en hemdje op de bank.

Toen bekende je dronken als je was ,dat het je steeds meer moeite kostte
omdaar geen gevoelens bij te krijgen,ondanks dat we maatjes waren werd je geil als ik zo door je huis liep .
Ik zakte verbaast door mijn knieeen want daar had ik nooit iets van gemerkt ,al die jaren niet,
waarom heb je dat nooit gezegd vroeg ik,een beetje ademloos nog van het rennen.
Omdat ik bang was dat het een eind zou maken aan onze vriendschap zei je toen.
Wat een onzin knalde ik eruit,niets of niemand komt tussen ons, zelfs niet in bed lachtte ik eenbeetje zenuwachtig ,
Opgelucht pakte je mijn hand en liepen we verder naar huis toe ,maar wat je gezegd had liet me niet meer los en toen dat we bij het portiek kwamen had ik een besluit genomen.
Het werd tijd voor een maatje en een beetje meer.
Stommelend liepen we de trappen op ,wat nog een heel werk is als je dronken bent en in de gang terwijl jij je jas ophing ,ging ik tegen je aanstaan en sloeg mijn armen om je heen .

Je draaide je om en zei heel verstikt dat als ik je niet los liet ,je niet meer voor jezelf instond,
dat hoop ik eigenlijk ook riep ik lachend.
Weet je, wat is er mis met vriendschap en een beetje meer.
Verbaast keek je me aan en terwijl het langzaam tot je doordrong wat ik eigenlijk bedoelde,voelde ik dat je lijf het wel begreep,
in de voorkant van je spijkerbroek zat al niet veel ruimte maar die was nu helemaal weg.
Dus als ik het goed begrijp dan gaan wij ... en je stopte ,lachend antwoordde ik ,ja je begrijpt het goed wij gaan samen geweldige sex hebben .
Schaterend sloeg je je armen om me heen en duwde je lijf tegen mij aan,toen je onderlijf tegen mijn buik aankwam ,wreef je kreunend heen en weer.
Je handen zochten mijn borsten op en knepen zachtjes in mijn tepels,een golf van geilheid schoot door me heen,
opeens had ik het gevoel veel te veel kleren aan te hebben.
Haastig trok ik mijn shirt over mijn hoofd en terwijl ik mijn broek uittrok,kreeg jij dezelfde haast.
Ik stond in mijn slipje naar jou te kijken terwijl je op een been stond te wankelen om je spijkerbroek uit te krijgen,
je gooide je broek op de grond en greep me vast ,alsof je bang was dat ik weg zou lopen en terwijl je me aankeek,kuste je me mij.

Wauw mijn mond werd droog, mijn hartslag ging sneller en steeds feller en harder kustte je mij op mijn mond.
Ik hing in je armen en dacht dat ik flauw zou vallen,de geilheid die jij op riep was zo overweldigend dat ik niet meer op mijn benen kon staan.
Ik kon niet geloven dat dit gedaan werd door dezelfde persoon die ik al jaren kon ,ik wou nog maar een ding,
jou lichaam op de mijne,mijn lijf gevuld door jou.
Je handen gleden over mijn hele lijf en lieten een spoor achter van electriciteit ,we lieten ons op de grond zakken en je trok mijn slipje stuk,je onderbroek hing half op je benen, je dwong mijn benen uit elkaar en duwde jezelf naar binnen,hard en snel stootte je keer op keer je lul naar binnen en hongerig hield ik je billen vast om je nog dieper te voelen.

Binnen een paar minuten kwamen we allebei kreunend klaar,toen we bijgekomen waren lag je naast me in de gang ,ik keek in je lachende ogen en bekeek eens hoe we er aan toe waren .
Je broek half op je knieen,mijn slipje als een vodje op de grond ,weer keek ik je aan en schaterend sloegen we onze armen om elkaar heen,ik stond op en liep naar de huiskamer.
Waar ga jij heen? vroeg je zachtjes,verbaast draaide ik me om en zei lachend dat ik liever op de bank zat dan in de gang.
Je pakte mijn arm en zei heel kalm, onee jongedame ,dit maatje wil meer en trok me mee naar de slaapkamer,pakte twee handdoeken uit de kast en liep door naar de douche
uitnodigend hield je de deur open en met een scheve lach om je mond zei je ,er is niemand die beter weet hoe veel jij hebben kan dan ik ,hier wacht ik al heel lang op ,slapen doe je thuis maar weer

WORDTVERVOLGD
Laatst gewijzigd door nightcreature op wo 08 december 2010, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 08 december 2010, 15:15

Fijn weer eens wat van je te lezen lieverd!
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » wo 08 december 2010, 15:34

fijn om weer even terug te zijn savje :D
Women need a reason to have sex. Men just need a place

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » wo 08 december 2010, 15:37

Night? Zou je alsjeblieft de typo's en grammaticafouten uit je verhaal willen halen? Ze doen zoveel afbreuk aan je fijne verhaal...

Dit is niet bedoeld om te bitchen, trouwens!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » wo 08 december 2010, 15:39

i know :D maar dat wordt pas later want het is geschreven nadat ik van mijn werk kwam en ben nu nog niet echt fris :?
Women need a reason to have sex. Men just need a place

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » wo 08 december 2010, 15:42

Dan heb ik niks gezegd! =):
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » wo 08 december 2010, 16:02

toch maar even de ergste weg gehaald :P
Women need a reason to have sex. Men just need a place

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

vervolg 1

Berichtdoor nightcreature » wo 08 december 2010, 17:49

Terwijl ik onder het warme water stapte deed hij wat zeep op zijn handen en zeepte me langzaam in elk plekje van mijn lichaam werd voorzien van een wit laagje schuim,
toen hij bij mijn voeten aangekomen was stond ik in vuur en vlam maar hij weigerde daar iets aan te doen,dus gaf ik hem de zelfde behandeling.
Toen we roze en warm onder de douche vandaan kwamen klopte mijn hart in alle delen van mijn lijf ,mijn tepels stonden stijf en ik was heet en nat
,zijn lul stond rechtop strak tegen zijn buik en verlangend keek hij me aan,kom zei je en trok me aan mijn hand de slaapkamer in
ik ging op bed liggen en wachtte onrustig af

hij stond aan het voeteneind van het bed naar mij te kijken ,ik heb nog steeds het idee dat ik droom zei hij
Nou als je niet gauw in bed komt maak ik er een nachtmerrie van snauwde ik van pure spanning,
maar hij ging op de stoel ztten naast het bed en zei liefjes ,anders wat?
Kom nou alsjeblieft ik ben zo geil ,fluisterde ik ,dan moet je daar maar wat aan doen zei hij en bleef zitten waar hij zat
terwijl hij langzaam zijn hand over zijn lul liet glijden
Godver sisde ik tussen mijn tanden door en liet mijn hand tussen mijn benen glijden,ik was zeiknat,het idee dat hij toekeek terwijl ik met mijzelf speelde maakte me helemaal gek en dat besloot ik dus ook met hem te doen .

Ik spreidde mijn benen zodat hij een mooi uitzicht had en sloot even mijn ogen
,mijn vingers gleden langs die natte lipjes en met een schok kwamen mijn heupen omhoog
.ik was warm,opgezwollen , heel erg gevoelig en moest me bedwingen om niet gelijk klaar te komen,ik begon met mijn borsten te spelen ,maar dat maakte het alleen maar erger .
Ik duwde mijn vingers in mijn kutje,kleine sopgeluidjes lieten weten dat ik hier wel degelijk van genoot,kreunend reed ik met mijn klitje tegen mijn hand aan,totdat ik het niet meer hield en heel snel met mijn vingers over dat gevoelige knopje wreef ,gillend kwam ik klaar, schokkend lag ik op bed ,de ene golf volgende de ander op en toen ik mijn ogen open deed ,stond hij naast het bed ,zijn vuist stevig om die harde paal geklemd ,zijn ademhaling was diep en hij kon alleen nog maar grommen
Op zijn knieeen schoof hij naast me en hield hem voor mijn gezicht ,hij pakte mijn hoofd vast en ik nam hem al likkend in mijn mond,hij streelde mijn haar terwijl mijn hoofd zachtjes op en neer bewoog
Ik hoorde aan zijn kreunen dat het niet lang meer zou duren,hij begon steeds harder mee te bewegen ,ik voelde dat hij ging spuiten ,hij wou terug trekken maar ik pakte hem vast en zoog aan die harde knop terwijl mijn tong wreed over zijn eikel flitste,en terwijl hij in mijn mond explodeerde gilde hij mijn naam.

Ademloos lagen we naast elkaar,ik draaide op mijn buik en met mijn handen onder mijn kin bekeek ik zijn gezicht dat zich ontspande.
Oo geweldig kreunde hij terwijl hij zijn ogen opende en met een schorre stem zei hij ,wat een heerlijk idee dat je pas zondag naar huis hoeft,
ik kon niet anders dan in lachen uitbarsten,nog anderhalve dag sex in het vooruitzicht,
al knuffelend vielen we in slaap,uitgeput maar gelukkig.
Laat in de middag werd ik wakker met de geur van koffie ,ik tilde mijn hoofd op en liet die meteen weer vallen
Ooo ,duf en met een pracht van een kater deed ik mijn ogen voorzichtig op een kiertje,
de zon scheen volop naar binnen,kreunend trachtte ik het dekbed over mijn hoofd te trekken .
Ik hoorde zachtjes lachen en keek met een oog rond in de kamer ,hij stond al fris gedouched naast het bed met een dienblad met koffie en een groot glas jus dorange.
Komop luilak,tijd om op te staan,grommend draaide ik me op mijn buik en legde het kussen over mijn hoofd, ga weg kreunde ik
nee niks daarvan ,drinken en douchen ,het is prachtig weer en dit is mijn weekend zei hij lachend.

Zuchtend kwam ik overeind ,ik moest eruit zien als het spook van de opera,mijn haar stond recht overeind en mijn mascara zat ter hoogte van mijn wangen geloof ik,ik was zo duf dat ik niet eens door had dat ik naakt in bed zat.
hij zette het dienblad bij me neer en zei ,ik geef je een kwartier als je dan niet klaar bent kom ik het bed weer in en brengen we hier de middag door en lachend liep hij de kamer uit
Onvoorstelbaar,we hadden toch evenveel gedronken en toch was hij zo fit als een hoentje
Nadat ik de koffie opgedronken had ,dook ik onder de douche en daar knapte ik aardig van op .
Met de jusdorange in mijn hand liep ik de huiskamer in naar het raam om naar buiten te kijken ,hij kwam achter me staan met zijn armen om me heen,heb je er spijt van vroeg hij zachtjes in mijn oor en om te plagen vroeg ik ,waarvan? hij beet in mijn oorlel en drukte me tegen je aan.
Nee zei ik ,geen seconde het voegt hoogstens wat toe vond ik en terwijl we daar stonden voelde ik weer die kriebel in mijn buik .
O dit kon nog leuk worden ik kon niet in zijn nabijheid zijn zonder dat ik geil werd en vroeg me af hoe ik dat al die jaren dan wel gedaan had
Ik krijg weer zin in je zei hij en ik draaide me om en keek je wanhopig aan en zei ,we kunnen toch niet het hele weekend in bed blijven
Ach wie zegt dat het in bed moet gebeuren zei hij grijnzend en zachtjes streek je met je tong langs mijn mond
En ik .. ik voelde dat ik nat werd.

WORDT VERVOLGD
Women need a reason to have sex. Men just need a place

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » wo 08 december 2010, 18:11

Hij beet zachtjes op mijn onderlip en met duimen wreef hij over mijn tepels die als kleine spijkertjes door mijn shirt heen trachtte te komen
Kreunend gooide ik mijn hoofd achterover en drukte mijn onderlijf tegen hem aan ,ik voelde hoe hard hij was en krabte zachtje over de bult die duidelijk te zien was in zijn spijkerbroek.
hij hield even zijn adem en trok me strak tegen zijn lijf
Kom zei hij ,we gaan even afkoelen, er moeten boodschappen gedaan worden en ik wil nog een verrassing voor je kopen als herinnering aan dit weekend.
Wat voor verrassing vroeg ik ,dat zeg ik niet zei hij grinnikend anders is het geen verrassing meer,
Even later liepen we heerlijk in het zonnetje naar de markt toe
De markt in amsterdam is altijd een feestje,gezellig druk en iedereen kent iedereen,met mijn hand vol druiven die ik van de groenteman kreeg liep ik rond te kijken en te genieten toen hij opeens zei ,ik ben zo terug ,voor ik kon reageren was hij weg ,verbaast liep ik naar een bankje wat daar op het pleintje stond en wachtte af tot hij terug zou komen.

Een kwartiertje later kwam hij stralend lachend tussen de mensen door lopen,waar was je nou vroeg ik een beetje geirriteerd
och ,ik ben even die verrassing gaan kopen waar ik het over had,nieuwsgierig vroeg ik wat het dan was maar hij zei dat ik het vanavond pas kreeg.
We besloten naar het Vondelpark te gaan voor de rest van de middag
We haalde wat broodjes bij de bakker , een groot stuk worst bij de slager en wat pakjes drinken zodat we niet meer naar huis hoefde om te eten
In het park was het druk en gezellig, er speelde goede muziek en voor dat we het wisten was de middag om en werd het tijd om te gaan koken
We namen de tram naar huis omdat de boodschappentassen aardig zwaar waren en doken de keuken in
Onder het koken besloten we dat we die avond naar het buurtcafe zouden gaan dus nadat we gegeten hadden gingen we ons omkleden
Tevreden stond ik in de badkamer mijn tanden te poetsen ,zie je wel dat een maatje met iets meer geen probleem is
De hele dag hadden we weer als van ouds door gebracht als dikke vrienden zonder dat er spanning of behoefde was aan meer

Hij gaf een roffel op de deur en bulderde,ben je klaar ,ik heb dorst,
lachend trok ik de deur open en daar stond hij al met de jassen in zijn handen
In het cafe kwamen we aardig wat oude kennissen tegen die ik al lang niet had gezien ,dus kwamen we elkaar pas halverwege de avond weer tegen aan de bar
Met het nodige bier op hing ik half op een barkruk toen hij naast me ging zitten ,we gaan niet zo laat naar huis fluisterde hij in mijn oor en keek me aan
De blik in zijn ogen maakte mijn mond droog en mijn wangen werden vuurrood, van schrik gooide ik mijn glas bier om,mijn spijkerbroek en shirt zaten onder het bier en tijdens het opruimen kreeg ik de kans om weer even tot mezelf te komen
Hij gebruikte mijn natte kleding als excuus voor de anderen om naar huis te gaan en ging betalen
Toen we buiten liepen was ik heel stil en na een minuut of 5 vroeg hij of ik spijt had
spijt ? vroeg ik ,nee ik heb geen spijt ,waarom ben je dan zo stil vroeg hij,
omdat mijn brein niet meer werkt zei ik lachend en pakte zijn hand en toen ik zijn vingers tegen die van mij aan voelde ging mijn bloed sneller stromen

We liepen snel het laatste stukje naar huis toe en toe we boven waren schonk hij twee whiskeys in en klopte naast je op de bank
een beetje gespannen ging ik naast je zitten ,hij drukte het glas in mijn handen en sloeg zijn arm om me heen
De warmte van zijn lijf maakte dat ik lekker tegen hem aan ging zitten
Zo zei hij en nu...?
De avond ervoor was het door alle opwinding zo makkelijk geweest maar nu was het veel enger
Plotseling dacht ik weer aan de verrassing die hij voor mij gekocht had en vroeg er naar
Hij begon te lachen en zei weet je wat ,trek even wat makkelijks aan dan pak ik je kadootje even
Ik liep naar de slaapkamer en ruilde mijn natte spullen voor een bigshirt en in een opwelling besloot ik geen slipje aan te doen
Glimlachend dacht ik aan het gezicht dat hij zou trekken als hij daar achter kwam

Toen ik weer in de huiskamer kwam lag er een pakje op tafel ,mooi goudkleurig pakpapier erom,
ik pakte het vast en rammelde ermee ,het was een doos van een cm of 20 maar ik had geen idee wat er in zat
Nou ,pak maar uit zei hij en nerveus haalde ik het pakpapier los en verbaasd haalde ik er een doos waar een vibrator op stond,
ik maakte de doos open en er in zat een gladde staaf die ik er uit haalde
Ik had er wel eens van gehoord maar nog nooit had ik zo iets in handen gehad,aan de onderkant zat een draaischakelaar en toen ik die omdraaide begon dat ding als een gek te trillen ,van schrik liet ik los ,hij had gespannen gekeken hoe ik zou reageren en op het moment dat ik schrok moesten we allebei zo lachen dat de sfeer direct wat losser werd
Ik keek hem aan en vroeg waarom hij die voor mij gekocht had en wat ik daar nou toch mee moest
Met een grijns zei jij dat ik op allebei de vragen binnen 5 minuten antwoord zou krijgen
Hij stond op van de bank en zei dat ik lekker relaxed achterover moest gaan zitten en mijn ogen dicht moest doen
Ik voelde dat hij tussen mijn benen op de grond ging zitten en hij pakte mijn shirt vast en schoof dat omhoog,
hij hield zijn adem in toen hij zag dat ik geen broekje aan had ,het kostte me moeite om mijn ogen dicht te houden en in mijn buik voelde ik de spanning kriebelen

Zijn handen streelde over mijn dijen en hij trok mijn benen zachtjes uit elkaar en iets naar voren zodat ik helemaal open was,
Het kippenvel stond op mijn armen,ik voelde zijn warme adem over de binnenkant van mijn benen gaan en kreunde zachtjes, ik merkte dat ik nat werd
Opeens likte hij zacht over mijn klitje en ik dacht dat ik gek werd,steeds sneller likte hij me daar en ik drukte mijn kutje tegen zijn mond aan ,toe riep ik , harder ,alsjeblieft harder ,ik wordt gek, maar hij had alle tijd om me op te warmen voor wat nog komen ging
Mijn klitje was zo hard dat het bijna pijn deed toen hij plotseling stopte en opstond om zijn spijkerbroek uit te doen,
ik deed mijn ogen open en vroeg wat er was
Ogen dicht zei hij ,ik doe alleen even mijn broek uit ,alles zit te strak nu
Zo kreeg ik even de tijd om op adem te komen en zakte weer achter over in de bankleuning

Weer ging zijn tong over mijn kutje en ik ging bijna in spagaat om toch overal die heerlijk tong maar te voelen ,ineens was er een zacht gebrom wat ik herkende en voor ik het wist ,gleed er trillend een vibrator door mijn spleetje .heel zachtje met de puntje in en uit
Kronkelend probeerde ik hem dieper te laten gaan ,ik hoorde de lach in zijn stem toen hij zei ,ik geloof dat je het kadootje wel leuk vindt en gelijk duwde hij het diep naar binnen
Oo dat gevoel was geweldig,stevig bewoog hij hem op en neer en ik kon alleen maar zuchten ,oo ja ,,oo alsjeblieft ,zijn tong kwam terug op mijn klitje en toen was ik in de hemel
Eindeloos lag ik te genieten , golf na golf van genot schoot er door mijn lijf en net toen ik dacht dat het niet fijner meer kon worden zoog hij mijn klitje tussen zijn lippen en terwijl hij zoog flitste het puntje van zijn tong er hard over heen
Mijn wereld explodeerde ,ik kwam klaar en bleef komen en nog steeds neukte hij me met die vibrator
Alles werd nat en orgasme na orgasme bleven door me heen razen totdat ik bewusteloos raakte

wordt vervolgd
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 08 december 2010, 18:19

Zoooooooo fijn dat je weer terug bent Night zo hoef ik niet meer te zoeken naar goede verhalen.....


kus van je blauwdrukje
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » wo 08 december 2010, 18:43

:D er zitten er nog wel een paar waar die vandaan komt ,eerst maar eens deze afmaken ,al gaat dat vanavond niet meer lukken
ik moet werken

Memory... is the diary that we all carry about with us. ~Oscar Wilde, "The Importance of Being Earnest"
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Knuff
Berichten: 504
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » do 09 december 2010, 9:38

Genieten geblazen die verhalen van jouw! Ik hoop dat er snel meer komt!

Knuff
Show the world the warmth of your smile.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten