Te warm tijdens vrijen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Te warm tijdens vrijen

Berichtdoor Miss*P » vr 15 oktober 2010, 8:43

Mijn vriend en ik hebben nu 6 jaar een relatie en wonen ook samen. In de afgelopen 6 jaar kwam het zo eens in de 2 maanden voor dat hij het té warm krijgt tijdens het vrijen. We kunnen dan ook niet verder vrijen omdat hij het zo warm heeft en erg zweet.
De laatste maanden gebeurt het steeds vaker en de afgelopen drie keer vrijen hebben we dus halverwege gestaakt omdat hij het zó ontzettend warm had.

Ergens denk ik aan een vicieuze cirkel; hij is bang dat hij het te warm krijgt en daardoor krijgt hij het ook zo warm.

Het is niet dat het in de omgeving warm is, dekbed is weg, raam staat open. We wonen in een huis zonder CV dus het is hier echt niet warm.

Heeft iemand dit meegemaakt of heeft iemand een idee wat we kunnen doen? Bedankt alvast :D

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » vr 15 oktober 2010, 10:36

..
Laatst gewijzigd door Tissot op wo 30 maart 2011, 9:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » vr 15 oktober 2010, 11:04

Nee hij slikt geen medicatie, is gezond.
Het maakt ook niet uit in welk standje het we doen...

Is het raar om hiermee naar de huisarts te gaan? Ik heb 't 1 keer voorzichtig voorgesteld aan m'n vriend maar hij heeft iets tegen doktoren en vindt het dus raar.


Als iemand nog een idee heeft, ik hoor het graag.

Knuff
Berichten: 504
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » vr 15 oktober 2010, 11:44

Heeft hij bij andere inspanningen ook last van veel zweten en warm worden? Sommige mensen kunnen gewoon slecht warmte kwijt raken. Als hij ook benauwd, druk op borst, duizelig en/of hoofdpijn krijgt is het toch wel verstandig om naar de huisarts te gaan.

Knuff
Show the world the warmth of your smile.

thehands
Berichten: 281
Lid geworden op: vr 13 augustus 2010, 18:52
Locatie: near Adam

Berichtdoor thehands » vr 15 oktober 2010, 12:28

Uhm kan bijna niet anders dan dat hij gewoon een makkelijke "zweter" is.
Sommige mensen zweten nu eenmaal sneller.
Doet hij aan sport? Heeft hij last van nacht zweten?
Zelf ben ik ook iemand die heel snel zweet bij lichamelijke inspanningen en in de nacht. Op sportschool dagen ga ik geheid snacht lopen zweten.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » vr 15 oktober 2010, 16:55

..
Laatst gewijzigd door Tissot op wo 30 maart 2011, 9:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » vr 15 oktober 2010, 17:29

Dank voor jullie reactie's :)

Hij zweet wel snel, vooral in de zomer. Het is net alsof hij de warmte in z'n lichaam niet kwijt kan bij het vrijen. Dat hij het dus zo warm krijgt en niets meer kan. In het dagelijks leven heeft hij het nooit.
@Tissot; het is inderdaad alleen bij het vrijen, dus het heeft te maken met de opwinding etc.

Kan het zijn dat we te snel vrijen? Alsof het een sprint naar een orgasme is en dat we daardoor geen rustmoment inlassen :oops: Hij teveel opwinding, adrenaline of zoiets heeft?

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 15 oktober 2010, 18:09

Ik zou even tot de huisarts gaan ...
Succes op je zoektocht :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten