"Mannen van mijn leeftijd"

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

"Mannen van mijn leeftijd"

Berichtdoor Spelfje » ma 11 oktober 2010, 21:18

Lieve "mannen van mijn leeftijd",
Wat is er toch aan de hand? Ik kan oprecht zeggen dat ik jullie, "mannen van mijn leeftijd", aantrekkelijker vind naarmate jullie ouder worden. Ik hou van jullie olijke lachrimpels, ik ben dol op jullie grijzer wordende slapen, vind een oneffenheidje hier en daar alleen maar aandoenlijk en wordt op slag verliefd als ik jullie je kinderen naar school zie fietsen.
Born in the seventies and raised in the eighties. We hebben zoveel gemeen.
Ook ik ben ouder geworden. Mijn lachrimpeltjes zijn kraaienpootjes geworden, mijn ogen laten levenservaring zien maar als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden. Ik verzorg mezelf goed. Ben slank en weet me modieus te kleden. Op zelfverzekerde dagen zelfs erg vrouwelijk en sexy.
Ik zit lekker in mijn vel en stráál. Ik maak oogcontact op straat en versta de kunst van flirten.
Maarrr.....had ik vroeger veel sjans van "mannen van mijn leeftijd", nu heb ik voornamelijk sjans van mannen die minstens mijn vader hadden kunnen zijn! Wanttt.... de "mannen van mijn leeftijd" leveren hun eigen gevecht tegen de jaren.

Zo liep ik laatst over de parkeerplaats van Albert Hein (en het was 1 van mijn zelfverzekerde dagen :wink: ) en spotte een "man van mijn leeftijd". Een hele leuke man; rond de 40; goed gekleed enz. Mijn flirt-tentakels gingen uit en probeerde zijn blik te vangen met mijn ogen...met mijn aanwezigheid. Keek hij nou naar mij? In eerste instantie leek het van wel maar al snel was de man afgeleid. Dat kan natuurlijk. Géén probleem..
Maar toen ik me omdraaide zag ik dat zijn tong bijna op zijn schoenen lag en dat de oorzaak daarvan een heel jong meisje van een jaar of 16-17 was!
Ik voelde me op slag oud en uitgeconcureerd. :wink:

Lieve "mannen van mijn leeftijd" wat hebben meisjes van 15 tot pakweg 23 jaar wat "vrouwen van mijn leeftijd" niet hebben?

En voel je je niet aangesproken door mijn relaas, dan ken je vast wel een andere "man van onze leeftijd"! :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Sterre
Berichten: 296
Lid geworden op: vr 05 juni 2009, 22:54

Berichtdoor Sterre » ma 11 oktober 2010, 21:19

Ik ben dan wel geen man maar:

Een strak vel, geen kinderen en nooit hoofdpijn? 8)

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » ma 11 oktober 2010, 21:34

wen er maar aan, dat gaat zo nog jaaaaaren door.
ben je eenmaal de 30 gepasseerd, dan zijn WIJ vrouwen...OUD!!! 8)

maar gelukkig zijn er ook wijzerikken bij, die van ons oudjes houden :twisted:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » ma 11 oktober 2010, 21:37

Ja gelukkig wel Dominique! En dit hele stuk is met een knipoog geschreven he. Ik heb hier thuis 'een man van mijn leeftijd" zitten die héél blij is met me hoor. :lol:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Sterre
Berichten: 296
Lid geworden op: vr 05 juni 2009, 22:54

Berichtdoor Sterre » ma 11 oktober 2010, 21:41

Loopt een man op een parkeerplaats ziet jong meisje lopen strak in het vel, totaaaaaal niet geintereseerd in hem en dat intrigeert hem nogal...
Kijkt even een andere kant op, ziet een vrouw van zijn leeftijd, ziet er goed uit (voor haar leeftijd dan) en ze lonkt aan alle kanten naar hem, flirt en kijkt op haar liefst, hij denkt: 'die hoef ik niet, die wil te graag, die is vast wanhopig'

:lol: :lol:

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » ma 11 oktober 2010, 21:41

heb ik van horen zeggen:

af en toe "vangen"ze ook wel eens zo'n jonge meid
en na een tijdje is ze niet meer leuk,
nee,ze kent jouw muziek niet
nee,ze wist niet dat de beatles zo goed waren
nee, de val van de muur........nooit van gehoord,
enz enz

en het feit dat altijd zin soms een beetje té vermoeiend blijkt te zijn.............helpt ook niet echt!

gewoon van horen zeggen,hoor! :lol:
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

O
Berichten: 207
Lid geworden op: za 27 februari 2010, 15:45

Berichtdoor O » ma 11 oktober 2010, 21:41

Ik vind als 23-jarige "mannen van jouw leeftijd" ook zéér boeiend 8)
*Weet je alleen al wat je wilt, behalve pikken en boeken, vechtsoldate zijn en het leven verkennen?*

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » ma 11 oktober 2010, 21:43

:lol: Ruilen?

Nee hoor dat is een grapje....
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » ma 11 oktober 2010, 21:47

Loopt een man op een parkeerplaats ziet jong meisje lopen strak in het vel, totaaaaaal niet geintereseerd in hem en dat intrigeert hem nogal...
Kijkt even een andere kant op, ziet een vrouw van zijn leeftijd, ziet er goed uit (voor haar leeftijd dan) en ze lonkt aan alle kanten naar hem, flirt en kijkt op haar liefst, hij denkt: 'die hoef ik niet, die wil te graag, die is vast wanhopig'

:lol: :lol:
Is je eigen invulling...wel een leuk verhaal!

Spelfje *nooit wanhopig*
"Women are made to be Loved
....not understood"

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » ma 11 oktober 2010, 21:48

Gelukkig heb ik geen idee waarover je het hebt. Ik zie niets, werkelijk niets in jonge meisjes onder de dertig. Ze lijken allemaal op elkaar, begrijpen geen woord van mijn geflirt en zijn reuzedruk hun eigen seksualiteit te ontdekken.

Rond de veertig beginnen vrouwen voor mij interessant te worden. En het allerliefst zie ik een mooie, zelfbewuste vrouw van mijn eigen leeftijd, die mij 's ochtends vroeg Swiebertje noemt en dan ook weet waarover ze het heeft :lol:
Amor vincit omnia

O
Berichten: 207
Lid geworden op: za 27 februari 2010, 15:45

Berichtdoor O » ma 11 oktober 2010, 21:48

:lol: Ruilen?
Niet nodig, heb er al eentje. :wink:
*Weet je alleen al wat je wilt, behalve pikken en boeken, vechtsoldate zijn en het leven verkennen?*

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » ma 11 oktober 2010, 21:50

FrankPolder....een man naar mijn hart! Wish you were my age! :lol: :lol:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » ma 11 oktober 2010, 21:51

pintje (of wijntje) voor Frank!!!
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » ma 11 oktober 2010, 21:52

Ligt vast aan een evolutie/overleving processen waar mannen (alleen) onder lijden ... jonge vrouw is meer fertiel dan 'een van jouw(mijn) leeftijd'... :lol: onze biologische klok tikt... :twisted:
♥ humor is the saving grace ♥

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » ma 11 oktober 2010, 21:53

Dames, dames wat een negatief beeld.
Ik ben weliswaar de leeftijd al gepasseerd maar mag wel praten als ervaringsdeskundige hoop ik.
Ik ontken dat de meiden iets hebben dat een volwassen vrouwen niet hebben. Voor mij is het andersom. Een vrouw van jou leeftijd weet wat er op de wereld te koop is en laat dat ook zien zien. En de manier waarop ze dat doet bepaald ze, zelfbewust als ze is, helemaal zelf, dat maakt indruk op mij. Niet gespiegeld uit een tijdschrift en heel anders dan een puber die onzeker in de schappen tuurt.

En eh die man die bij de AH liep die rolden zijn ogen eruit omdat hij dacht dat zijn dochter op school zat. :D
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten