Welke datingsites zijn serieus?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Elfri

Berichtdoor Elfri » zo 06 juni 2010, 13:01

ik heb ooit met een brandweerman gemaild,hij wilde date,ja ik wilde dat ook
hij was leuk en lief


maar toen vroeg hij of ik me van onder een week niet wilde wassen,want dat vond ie geil :shock:


nou ik heb em meteen verwijderd..gadverdamme
Getsie!!!!
Ieder zijn ding natuurlijk... maar... :?

Ik heb wel een vraagje n.a.v. onze ervaringen op datingsites...
Wij hebben eigenlijk alleen gereageerd op mensen die op ons profiel reageerden, dus zelf geen contact gemaakt. Dat heeft niets met verlegenheid te maken, maar omdat ik het zo moeilijk vond om op basis van een profiel te bekijken of het met iemand zou kunnen klikken.
We zagen een leuk profiel, mooie foto erbij. Maar taal-technisch... :? Dan haak ik af. Maar dan ga ik denken... We hebben best vrienden die ook zo'n profiel zouden maken (incl. de fouten), maar dat zijn lieve, warme, te gekke mensen. Als ik hun profiel op een site tegen zou komen zou ik ze afserveren... Terecht? Nee dus... Met die twee zou iemand echt heel aardige avonturen kunnen beleven :wink: .

Ik gebruik nu het Nederlands als voorbeeld, maar dat kan natuurlijk ook over andere dingen gaan (uiterlijk, bh-maat, hobby's, enz.).

Nou zoek ik op zo'n site natuurlijk iets anders dan (alleen) vriendschap, maar toch... Herkent iemand dit dilemma?
Yep, het is altijd een beetje koffiedik kijken wie er achter zo'n profiel zit he.
Wij hebben een tijdje contact gehad met een stel dat vreselijk lief en eerlijk overkwam. We hebben gecamt met ze en uiteindelijk een afspraak gemaakt. Wij zochten niets anders dan sex, met name tussen ons vrouwen knetterde het van de spanning, maar er groeide door het kletsen via de cam ook wel wat meer. Toen de afspraak dichterbij kwam veranderde de aanpak van de heer opeens en voelde ik me niet meer o mijn gemak. Blijkt dat ze helemaal inet zo eerlijk waren als we hadden verwacht en we hebben dan ook rigoreus het contact verbroken.
Je weet NOOIT wie de mensen zijn, tot je ze lang genoeg kent denk ik. Naast rotte appels, zitter er soms ook pareltjes tussen :lol: .

Ik ben benieuwd hoe jullie date is verlopen.. Ik moet zeggen dat wij een zeer sprekend profiel hadden op SDC altijd, maar het liep er geen storm met contacten. De site is ook zo vreselijk groot dat het bijna onmogelijk was om echt uit te vlooien wat de gangbare 'werkwijze' was. Heeeeel gaaf dus dat jullie al vlot een leuk contact hebben gevonden.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » ma 07 juni 2010, 21:34

Update: speeddaten is lachen! Alleen heb ik nu twee matches die elkaars beste vriendin zijn..ff nadenken hoe ik dat nou weer ga oplossen :?

Ik denk dat gemiddeld iedereen er twee matches aan overhoudt, maar er is echter geen garantie. Gesprekje duurt drie minuten en dan *moet* je weer doorwisselen. En ook met de minder interessante mensen vlogen die minuten eigenlijk voorbij.

Voor herhaling vatbaar :)

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » ma 07 juni 2010, 21:44

lijkt me niet moeilijk
gewoon een triootje arrangeren
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » ma 07 juni 2010, 22:38

Hoorde ik daar een open deur die werd ingetrapt?

Maar nee, ik hoef niet van plan dan ook nog eens mijn eigen glazen in te gooien :)

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » di 08 juni 2010, 7:42

zo mn profiel bij lexa opgezegt

heb er ff genoeg van,van die vieze geile mannen die denken alles maar te mogen zeggen brrrrr.
die hun 06 zomaar geven aan mij,terwijl ze nog geen 1 woord met me hebben gewisseld via de mail

adressen die ik zomaar kreeg van onbekende mannen,en zeggen dat ze discreet zijn en kunnen ontvangen :shock:
gadver ik voelde me net een hoer,nee vir laat de datingsites ff links liggen

het enige wat ik in mn profiel had gezet was dat ik iets mis in mn leven...nou zelfs die ene zin daarvan gaan de wanhopige mannen los
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » di 08 juni 2010, 8:00

good for you
laat die vieze geile mannetjes het maar eens een tijdje lekker met elkaar doen :lol:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » di 08 juni 2010, 9:43

Tijd voor een korte update...

Gisteren was de grote date-dag... En het was geweldig... Het klikte enorm en we hebben een heerlijke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Ons profiel wordt voorlopig van de datingsite verwijderd... :lol: :lol: :lol:
Live, Love and let BE

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » di 08 juni 2010, 10:58

@CD: Yeah!!! :P Supergoed meid, geniet ervan en hou ons vooral op de hoogte :wink: .

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » di 08 juni 2010, 12:12

Hihihi Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Dankzij jullie heb ik deze stap durven zetten!

Manlief en ik hadden het er nog over dat het ons nóg dichter bij elkaar brengt dan we al waren (we dachten niet dat dat mogelijk was)... Dus hij wil ook she-spot even hartelijk bedanken!!!

Ik loop al de hele ochtend met een grijns op mijn gezicht die d'r maar niet vanaf wil... Mijn moeder vroeg vanmorgen nog of ik andere creme gebruikte, ik zag er zo stralend uit :lol: .

Nu is het afwachten tot manlief vanavond thuis komt en de kids in bed liggen...
Live, Love and let BE

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » di 08 juni 2010, 19:16

Super leuk om te horen Carpe Diem!

Geniet van deze bijzondere ervaring en koester het....


Jendaxxx
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Passionate Desire
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 14 januari 2010, 13:41
Locatie: On earth enjoying life!

Berichtdoor Passionate Desire » di 08 juni 2010, 19:40

Wow CD.....geweldig! Geniet er lekker van :lol:

Liefs
PD x
May you live as long as you wish and make love as long as you live

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » vr 25 juni 2010, 23:10

Pffff, en hier ook weer wat…..Afgelopen weekend op stap geweest. Super gezellig met ons tweeeën gestart (vriendin), eerst even bijkletsen, daarna door naar cafe en later op de avond naar een muziek avond.

Omdat ik (natuurlijk) oppas nodig had, even ook gezellig gekletst met mijn schoonzus. Plus ook een paar wijntjes op voordat ik nog maar op stap ging.
Afijn…..in het 2e cafe aangekomen…..ook wederom gezellig, raakten we aan de praat met een tweetal mannen, gewoon leuk. Ik mijn nummer afgegeven aan 1 van hen. En ja…..ik wist dat hij in relatie was, het was gewoon erg gezellig. Niet gedacht dat hij er wat mee zou doen, het was ook meer uit gein.
Daarna door naar onze echte ‘avond’. Nog meer wijn….kortom….laat geworden, ik echt teveel gedronken….dag erna compleet lam…..

Maandag op mijn werk krijg ik een sms…..van diegene aan wie ik dus mijn nr had gegeven. Het registreerde niet direct (goh, wat vreemd haha). Of ik nog een leuk weekend had gehad. Ik met mijn suffe hoofd een heel zakelijk sms-je teruggestuurd: jahoor, prima weekend :) . Ik wist dus gewoon echt even niet meer wie ik voor me had (gat in mijn geheugen zeg maar :? ). Dus ik dacht, ik reageer maar vrij neutraal, dan kom ik er vanzelf wel achter wie dit is (normaal heb ik bij een nr ook een naam en dat was in dit geval dus niet).

Gelukkig was het geheugengat nog niet zo groot dat het me toch begon te dagen aan wie ik mijn nummer had gegeven.
Afijn….eind van de middag kort gebeld….en ja…..hij wilde afspreken. Ik nog denken…sjezus…..je hebt me in de meest abominabele staat meegemaakt….hoe meer afgeknapt kun je nog zijn zeg…..
Beiden aangegeven dat afspreken niet slim zou zijn, hij in relatie enzo. Maar goed…gaandeweg de week dacht ik ook…ach, gewoon een kop koffie drinken…..

Dus zo gezegd, zo gedaan vanochtend …..en ja, het was absoluut gezellig. Stuk gewandeld, op het strand bij mij in de buurt gezeten….ja, was leuk, lief. Vervolg komt er niet, hebben we gezegd….als we met een club weer eens gaan stappen dat we dan contact opnemen. Daar tussenin gaat er dus niets gebeuren….

Ja, hij is leuk, lekker en nee…..ik doe er verder niets mee, ook hij vond dat. En dat is soms best lastig als je je tot elkaar aangetrokken voelt maar ook wetende dat de ander al een relatie heeft…..
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » di 20 juli 2010, 19:17

Alle bekende (sex)datingn sites op een rij en de meeste gereviewed:

http://www.datingwebsites.nl/dir/erotis ... rt=&page=1

Oplichterij in de meeste gevallen.
Op Venus zeggen ze: het wil me niet te binnen schieten. Op Mars: ik kan er niet op komen.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » di 20 juli 2010, 21:38

Ervaring er mee Des? :twisted:
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » za 31 juli 2010, 10:50

Ons profiel is weer geactiveerd... Het stel waar het in eerste instantie erg leuk mee was, bleek toch niet klaar te zijn voor wat wij zochten. Hij wilde het eigenlijk alleen maar omdat zij wilde en was erg onzeker. Daardoor bedacht hij zich steeds over wat wel en niet kon (tot op het laatste moment) en dat is voor ons te ingewikkeld, dus hebben we afgehaakt, waar zij veel begrip voor hebben (erg kort door de bocht, maar anders wodt het een heel verhaal...).

We hebben er wel heerlijke herinneringen aan en veel geleerd, dus the search continues...
Live, Love and let BE


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast