Orgasme na orgasme na orgasme

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Lotusvrouw
Berichten: 123
Lid geworden op: za 24 februari 2007, 23:42
Locatie: Belgie - Ondernemend
Contacteer:

Berichtdoor Lotusvrouw » do 11 maart 2010, 23:59

Ik kon het niet, maar kan het nu wel :lol:

Eindeloos inderdaad zoals er hier al werdt gezegd.

Je moet eerst een totale overgave hebben, en je volledig laten gaan,
Een tip kan zijn dat je, terwijl hij nog in je is, je terug in beweging komt, en het langzaam terug opbouwt. Laat hem merken dat je klaar ben voor een tweede ronde, al denk je dat je niet gaat klaarkomen, lekker genieten mag ook, en zo bouw je dat stillekes op. Ook al kan hij niet meer, er zijn genoeg maniereren he dames :wink: Rome was ook iet op een dag gebouwd :)

Veel liefs, Lotusvrouw
The name we give to something shapes our attitude toward it.
Katherine Paterson

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » vr 12 maart 2010, 17:01

vraagje aan die multi-orgasmische vrouwen: zijn jullie actief bezig met de pc-spieren samen te trekken om zo meer opwinding te ervaren, of laten jullie je juist volledig gaan en los dus, of zijn jullie er niet mee bezig

ik ben al een tijd bezig om te ontdekken wat de verbinding is tussen mijn aandacht (waar ik die stuur), de vagina-spieren en genotsbeleving...

evy_gray
Berichten: 17
Lid geworden op: do 29 april 2010, 21:33

Berichtdoor evy_gray » do 29 april 2010, 22:32

Ik kan 2 tot 3 keer achter elkaar klaarkomen. Maar dan echt alleen op zijn hondjes, en dan moet hij me stevig blijven neuken tijdens een orgasme zodat hij mijn g-spot blijft raken. En ik moet heel erg geil zijn en behoorlijk ruw met mijn klitje omspringen. Helpt ook als ik in mijn andere gaatje gevingerd word ondertussen. Anders blijft het netjes bij 1. ;)

amazonnetje
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 19 juli 2009, 14:57
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor amazonnetje » do 29 april 2010, 22:52

ik heb soms dat ik achter elkaar blijf komen, mijn spieren spannen en ontspannen zich dan voor mijn gevoel onstuurbaar...vriendje gaat dan juist door en daarom word ik echt helemaal 'gek', maar voordat zoiets gebeurt, zijn we meestal wel al een tijdje bezig..
al 4 jaar verliefd en nu verloofd, na 15 jaar huwelijkse ellende

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Berichtdoor Lovelife1958 » ma 07 juni 2010, 22:05

Ok, onderstaande is niet bedoeld als les, maar om aan te geven dat er toch meer mogelijk is dat je zou denken op eerste gezicht :lol:

Want mannen zouden inderdaad altijd hier al een achterstand mee moeten hebben. Maar ook mannen kunnen meerdere orgasmes bereiken (eigen ervaring) en datzelfde is te leren schijnt het (geen ervaring) voor bijna alle vrouwen, alleen kost moeite en training (bleeh zul je denken, maar ja wat is er mis met zo'm training :wink: ).

Uit eigen ervaring: Het boek: De Multi-Orgastische Man van Mantak Ghia (zoek maar op Google). Vorig jaar ontdekt en mijn seksleven is compleet anders. In zelfde reeks: De Multi-Orgastische Vrouw en Het Multi-Orgastische Paar wanneer je het samen eigen willen maken. TIP :lol:

Ik ga hier geen theorie over ademhaling techniek, pc spier aantrekken, energie stromen laten vloeien door je hele lijf, zoek maar op.
Voor mannen is belangrijk om orgasme los te koppen aan de onwillekeurige reactie van spuiten. Als je dat kan hou je stijfheid en zin. :)

Hoe dit voor de vrouw werkt weet ik niet, maar wat heb je te verliezen?
Gevolg is dat je praktisch direct daarna weer een orgasme kan meemaken enz, en soms ook "moet" :). Resultaat: Bijna altijd in staat voor 3-5 orgasmes, is echter geen doel op zich, maar betekent voor mij dat ik me (en mijn vrouw) zich niet meer druk hoeft te maken dat ik te snel kom, want ik blijf komen :lol:, en kan me meer richten op het verwennen wat ik zo graag doe (en fantaseren, daarom zit ik ook hier).

Of iedereen het kan en hoelang het duurt weet ik niet, maar voor mij heeft het alles aanzienlijk verbeterd.

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » di 08 juni 2010, 0:24

Zeg ...RoboCop en Rambo inéén....

Ik weet niet hoe het kan, maar ik word hier niet gei..eehh... blij van.... :evil:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Berichtdoor Lovelife1958 » di 08 juni 2010, 8:28

Zeg ...RoboCop en Rambo inéén....

Ik weet niet hoe het kan, maar ik word hier niet gei..eehh... blij van.... :evil:
Niet gei.. Kan ik me wel voorstellen, ziet er zo plastisch en bedacht uit.
Dat je er niet blij ervan wordt, hmmm, begrijp ik niet. De Oosterse liefdeskunsten hebben veel meer in petto dan dat wij het Westen (willen) weten. Open mindset helpt. Maar goed dit betekent niet dat het voor iedereen wat is, maar toch een opening naar meer mogelijkheden, plezier (waarom niet) en genot.

Robocop en Rambo, denk het niet :twisted: juist lief en teder en alle tijd hebbend en gevend past meer bij me..........

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » do 10 juni 2010, 8:43

@LL58..
ik heb dat boek ook...wel eens in gebladerd, maar meer niet..oke oke..
ik heb ook een boek over tantra..zou HET tantra boek zijn volgens een kenner..aangeschaft...boeiend..mja.
door er over te lezen ken ik mss de theorie..maar de praktijk is bij mij anders.
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Berichtdoor Lovelife1958 » do 10 juni 2010, 8:52

Ken ik ook. Heb eerder boeken, tantra-achtig gehad, maar alleen lezend gaat het gewoon niet zomaar. Je hebt of een drive door welke oorzaak dan ook, om er echt tegen aan te gaan, in mijn geval mezelf vinden en ontdekt dan toevallig iets dat werkt. Of je hebt een partner nodig en praktijk. En dit laatste is veel leuker, zelfs zonder dat je een resultaat moet bereiken. Ermee bezig zijn kan al fun zijn.

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » do 10 juni 2010, 18:41

Ik heb graag wat achtergrondinformatie, het belemmert of verstoort aan geen kanten mijn emotie tijdens het praktiseren, integendeel het maakt het rijker 8)
Dus Lovelife; thanks :)

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » vr 11 juni 2010, 21:53

Ben ik blij dat een orgasme lekker...bevrijdend...zaaaalig en uitputtend is.

een 2e is dan nog beter.....maar dan heb ik toch rust nodig...en die 2e hoeft niet...is geen must

en jeetje zeg....als orgasmes en het aantal al bepalend is...waar is de fun naartoe?
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Berichtdoor Lovelife1958 » za 12 juni 2010, 7:52

Ben ik blij dat een orgasme lekker...bevrijdend...zaaaalig en uitputtend is.

een 2e is dan nog beter.....maar dan heb ik toch rust nodig...en die 2e hoeft niet...is geen must

en jeetje zeg....als orgasmes en het aantal al bepalend is...waar is de fun naartoe?
Helemaal mee eens: aantal is totaal niet bepalend, voordat mijn eerdere reactie hier deze conclusie zou geven. :?
Ook eens met lekker ... bevrijdend....zaaalig :) . Echter uitputtend nou nee, want dan kan je niet meer.

Als je orgasme kan bereiken en kan zorgen dat je niet spuit (even plastisch), blijkt dat je je energie binnen houdt en je erectie praktisch blijft, kun je langer. Eigenlijk blijf je op een plateau. Voor meer als je daar beide zin in heb. Voor mij is orgasme in de zin van ik moet iets kwijt dan ook niet meer aan de orde.
De fun is genieten en niet beperkt zijn dat je een keer (per ongeluk) te vroeg komt. :lol:

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

HappyTally
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04 december 2010, 23:21

Berichtdoor HappyTally » zo 05 december 2010, 1:06

Tja bij mij lukt het de ene keer wel en de andere keer niet. Als ik me goed voel en compleet laat gaan gaat het wel vaker, maar meer dan 3 of 4 keer gaat niet. Kan best een keer komen als hij mij beft, vervolgens tijdens de penetratie, als hij dan nog eens een keer met zijn vingers gaat stimuleren kan het nog wel een keer gebeuren. Maar dan begint het allemaal wel gevoelig te worden. Laatst is het mij vier keer gelukt. de volgende ochtend was alles nog een beetje gezwollen en met iedere stap werd een soort van mijn clit gestimuleerd.... heb me toen in het toilet teruggetrokken.... daarna was het nog erger en heb 2 dagen het even laten rusten. Nu gaat het beter. veel oefening en het gaat beter.

Zou zeggen koop een g-spot vibrator en ga experimenteren. Vroeger had ik moeite met 1 keer.... openheid met je partner in wat je lekker vind scheelt een hoop en een gewillige partner.... oefen oefen oefen....
Geniet van elke dag

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » zo 05 december 2010, 7:47

Zou zeggen koop een g-spot vibrator en ga experimenteren. Vroeger had ik moeite met 1 keer.... openheid met je partner in wat je lekker vind scheelt een hoop en een gewillige partner.... oefen oefen oefen....
Waar...
Heerlijke oefeningen!... :P
Maar waar koop je een gewillige partner?... :roll:



'Humor is the saving grace' :wink:
♥ humor is the saving grace ♥

jwbr
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 januari 2010, 21:40

Berichtdoor jwbr » zo 05 december 2010, 12:33

Bij mijn lief gaat het nog weer anders. In de regel komt ze per vrijsessie 2 keer klaar (alsof je de klok erop gelijk zet, inderdaad). De eerste keer door haar clitje, de tweede keer vaginaal. Ze vertelt daarover, dat de eerste keer heel ontspannen voelt, haar een rustgevende roes geeft eigenlijk. De tweede keer trekt haar vagina zich samen en dat omschrijft ze als stormachtig, woest. Uiteraard merk ik dat als partner goed, er is immers een duidelijk verschil hoorbaar tussen tevreden zuchten (1e keer) en hartgrondig kreunen (2e keer).
Wat mijzelf betreft: ik kom zelf 1 keer, maar toen de leeftijd toenam begon mijn uithoudingsvermogen steeds groter te worden. En dus is die ene keer zeer naar tevredenheid, bij ons beide.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten