Welke datingsites zijn serieus?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » wo 28 oktober 2009, 3:39

ik hoop dat je nog een leuk buitenechtelijk hobbyvriendje aan de haak slaat, vir :) en dat je dat hier ook gewoon lekker etaleert 8) :lol: wat anderen daar ook van zeggen.

DJupiter
Berichten: 759
Lid geworden op: wo 03 juni 2009, 11:41
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen..

Berichtdoor DJupiter » wo 28 oktober 2009, 4:33

Lekker to the point..direct ...heerlijk.....

doet me een beetje denken aan de tijd van "geen gezeik , iedereen rijk" de Tegenpartij......just a slip of my flavoured mind..... 8)
“Some people never go crazy, What truly horrible lives they must live” (Heinrich Karl Bukowski )

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » wo 28 oktober 2009, 8:40

ja hoor akelei,ik zet het gewoon hier neer


geen geheimen voor jullie en mij maakt het niks uit als er iemand commentaar heeft


als ik er maar plezier van heb 8)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » wo 28 oktober 2009, 11:40

...en ik kom op datingsites zoveel vrouwen tegen die serieuze relaties willen dat het eigenlijk een verademing is om een term als hobbyvriendjes te lezen. Zou dat domein nog vrij zijn? www.hobbyvriendjes.nl? :)

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » wo 28 oktober 2009, 11:54

Ik vind het wel eens jammer om te lezen dat als een vrouw zich zo etaleert dat veel mensen het geweldig en eerlijk vinden, maar dat als een man zich zo etaleert (TW bijvoorbeeld) dat het als vreselijk naar en vrouwonvriendelijk wordt gezien.
Ik vind dat er in dit soort gevallen soms zo met dubbele maten wordt gemeten.

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » do 29 oktober 2009, 1:42

Tja, daar heb je een punt Massie.
Daar moet ik eens over nadenken....

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 29 oktober 2009, 8:30

Ik vind het wel eens jammer om te lezen dat als een vrouw zich zo etaleert dat veel mensen het geweldig en eerlijk vinden, maar dat als een man zich zo etaleert (TW bijvoorbeeld) dat het als vreselijk naar en vrouwonvriendelijk wordt gezien.
Ik vind dat er in dit soort gevallen soms zo met dubbele maten wordt gemeten.
das toch met alles massie

als een vrouw met tientallen mannen naar bed is gegaan dan is het een hoer
als een man met tientallen vrouwen naar bed is gegaan dan krijgt hij een klap op zn schouder en is het een goeie vent
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » do 29 oktober 2009, 9:26

Ik vind het wel eens jammer om te lezen dat als een vrouw zich zo etaleert dat veel mensen het geweldig en eerlijk vinden, maar dat als een man zich zo etaleert (TW bijvoorbeeld) dat het als vreselijk naar en vrouwonvriendelijk wordt gezien.
Ik vind dat er in dit soort gevallen soms zo met dubbele maten wordt gemeten.
Te pas en onpas word hier geschreeuwd dat het een vrouwen-site/forum is...
daarom dat TW op zijn donder kreeg als hij zijn "escapades" vertelde en waarom het bij een vrouw was-is en zal bejubeld worden.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » do 29 oktober 2009, 13:23

Ik vind het wel eens jammer om te lezen dat als een vrouw zich zo etaleert dat veel mensen het geweldig en eerlijk vinden, maar dat als een man zich zo etaleert (TW bijvoorbeeld) dat het als vreselijk naar en vrouwonvriendelijk wordt gezien.
Ik vind dat er in dit soort gevallen soms zo met dubbele maten wordt gemeten.
Dat vind ik toch écht te kort door de bocht. Tussen de post van Vir en de posts we kenden van TW zit meer verschil dan dat zij een vrouw is en hij een man. Het verschil tussen klagen of plezier hebben bijvoorbeeld. Iemand die plezier deelt, zal sneller blije reacties krijgen dan iemand die klaagt.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » di 03 november 2009, 15:07

ik blijf gewoon hier posten over mn wel of niet avontuurtjes :) en of iemand daar mee eens is of niet intereseert mij toch niks


man nr 3..tja wat zal ik ervan zeggen..hij bood geld hahahhaha dus die man is alweer exit..voor mij geen wanhopige mannen .

maar man nr 4..hmm hij is brandweerman..ach wel zien wel..ik ben ook geen wanhopige vrouw..heb altijd mn tarzan nog ;)


en nee ik heb geen sex met die mannen gehad (anders krijg je dadelijk daar weer gezeik over hier)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » di 03 november 2009, 17:12

Ga vooral door Vir, ik vind het leuk om te lezen, ennuh.....ik had wel begrepen dat je met deze mannen geen sex hebt gehad hoor.
(vind het wel grappig, die man die geld bood, krijg je nog betaald voor je hobby, ook nog :wink: )

Gebruikersavatar
Viking
Berichten: 1318
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 10:10

Berichtdoor Viking » di 03 november 2009, 18:32

Ik sluit me bij Venus aan Vir,

het is inderdaad leuk om jouw verhalen te lezen en je bent zelf oud en wijs genoeg om te besluiten waar je je mee inlaat!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 04 november 2009, 22:31

LOL vir, ik woon naast een brandweerkazerne en wat zijn die mannen stoer. In de zomer in hu korte broek buiten bezig met vage dingen..... rrrrrr

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » wo 04 november 2009, 23:23

nou man nr 4 de brandweerman is ook exit


:twisted:

die mag met zn eigen slang gaan spelen
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 13 november 2009, 9:10

met man 5 klikt het wel...totdat hij in zn 2de mailtje vraagt of ik wel volle borsten en een nat kutje heb



gadver wat is dat toch met die mannen,is er dan niemand die een gewoon gesprek kan voeren


ik kap met lexa

vir is geirriteerd :shock:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten