spuitend klaarkomen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nancy31
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 29 augustus 2008, 8:30
Locatie: noord-brabant

spuitend klaarkomen

Berichtdoor nancy31 » vr 29 augustus 2008, 9:17

zijn er hier ook vrouwen die spuitend kunnen klaarkomen?

ik kom met deze vraag omdat het sinds kort mijzelf is overkomen.
mijn man en ik hebben op een avond doorgesproken wat we nu zoal wilen op sexgebied, en wat we nog wel eens willen doen of zien.
nu zei mijn man dat hij het mooi vond en geil als een vrouw spuitend klaarkkomt.
nu is dat niet iets wat zomaar geleefd is.
wel vaak tijdensde sex, heb ik het gevoel gehad, maar nooit mijzelf durven te laten gaan.

nu waren wij laatst op vakantie, en ja hoor uitgerekend daar gebeurt het.
de hele avond wiskey gedronken en licht aangeschoten de caravan in.
Ik kon mij die avond helemaal laten gaan.
en natuurlijk bleef niet alles droog.

nu is mijn vraag aan diegene die dit ook kunnen,
heb je dit nu altijd zo snel, of kun je het ook inhouden.

om het zo te zeggen, ik hoef alleen maar gestimuleerd te worden daar, en ik kan het gewoon niet inhouden meer.

soms erg erotisch, maar niet altijd even fijn, (als je begrijpt wat ik bedoel).

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » vr 29 augustus 2008, 11:17

ja ,de laatste jaren kan ik ook spuitend klaarkomen,maar kan het ook inhouden.
als ik spuit ben ik voor mn gevoel ook helemaal ''los'' tijdens de sex.
en ja,het is niet altijd even handig als je spuit.
mijn matras (met waterdichtonderlaken) word er niet beter van en ons bankstel zitten ook de nodige plekken op,waardoor een plaid geen overbodige luxe is.
maar als het gewoon niet uitkomt,of te weinig tijd hebben om uitgebreid te sexen dan hou ik mn spuiten in.
is niet makkelijk,moet ik me wel op concentreren dan dat ik niet spuit.
maar als je met je man alleen bent en je hebt lekker de tijd en kunt lekker spuitend komen,dan geniet ervan en maak je niet druk om de opruimacties natijd.
:wink:

RogueSpirit
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 29 augustus 2008, 22:01
Locatie: Amsterdam, NH

Berichtdoor RogueSpirit » vr 29 augustus 2008, 22:54

Ja, dat kan. Het was notabene een man die me vertelde dat de G-spot wel bestond en ik in de vaste veronderstelling was dat het een fabel was. Uiteindelijk heb ik een relatie gehad met deze man enne...hij heeft het vinden van mijn G-spot mij eigenlijk cadeau gegeven.

Ik heb het gevoel moeten leren herkennen en moet me erop focussen als er een bepaalde stimulatie met de hand is. Soms gaat het ook vanzelf, maar dan heb ik er weer geen grip op.

Ik heb wel eens filmpjes gezien waar the Niagara Falls werkelijk niks bij waren. Ik ontkom dan niet aan de indruk dat dat onwijze trucage is.

Het is wel een kwestie van ontspannen en spannen tegelijk, hoe vreemd dat misschien ook klinkt. En inderdaad: loslaten. Gewoon durven loslaten en overgeven.
I'am-be-valent..

nancy31
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 29 augustus 2008, 8:30
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor nancy31 » za 30 augustus 2008, 10:33

ik moet zeggen dat het een openbaringwas voor me was
maar idd daie hele watervallen bleef uit(gelukkig)
ik heb het gewoon niet onder controle als het punt zover is.

maar mijn man vind het reuze opwindend, dus laat ik me tegenwoordig maar helema onder controle moet krijgen.
ben allang blij dat ik niet de enigste ben hier waarbij het lukt.

ik denk dat ik nu het alleen nog onder controle moet krijgen

Hanny
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 28 augustus 2005, 14:53
Locatie: westland

Berichtdoor Hanny » za 30 augustus 2008, 18:57

Ik laat me altijd helemaal gaan en geniet er intens van maar spuitend klaarkomen nee ,wel heel nat wat met 1 tissue niet af te vegen is :D

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » zo 31 augustus 2008, 10:31

Handdoeken helpen bij mij niet. :oops: Wanneer ik 'los' ga blijf ik apuiten. Mijn vriend (Meester) vind het geweldig en zorgt er altijd voor dat ik zo klaarkom. Na jaren zo klaargekomen te zijn kost het me geen moeite meer. Ik verwelkom de intensie en het overweldigende gevoel en ben daarna totaal uitgeput. Maar het verlangen naar meer blijft constant aanwezig.

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » ma 01 september 2008, 9:27

nog nooit geprobeerd,moet best een proberen en liefst in op een waterbestendige plaats !

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 03 september 2008, 18:37

'keb steeds het idee dat als ik dit zou kunnen dat ik niet meer 'gewoon' zal kunnen klaarkomen...zonder een natte bende.

Het lijkt mij niet altijd even handig...durf ik niet meer spontaan omdat alles kletsnat wordt. Of zie ik het verkeerd, gaat het om een bepaalde stimulatie op een specifieke plek of maakt het niet uit?

Wat vinden de mannen van Shespot hiervan?
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Trinity1978
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 03 september 2008, 20:34

Berichtdoor Trinity1978 » wo 03 september 2008, 20:37

Hi!

Wat een opluchting van herkenning! Sinds ik een andere vriend heb kom ik dus ook spuitend klaar, regelmatig en ik vond het super genant in het begin. Ik twijfel soms of het toch echt geen urine is (sorry, raar praatje) en het is bijna een obsessie voor me om 1 minuut voor we gaan vrijen eerst te gaan plassen, om mezelf ervan te overtuigen dat het geen urine is!

Vraag me wel af waar dat vocht dan vandaan komt?

twin
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 22:00
Locatie: Z-H.

Berichtdoor twin » wo 03 september 2008, 23:29

Bij mijn vrouw lukt het alleen maar als ik haar G-spot stimuleer dan vind ze het ook geweldig maar het hoeft van haar niet iedere keer. Als ik haar lik of haar klitje stimuleer kan ze ook een geweldig orgasme krijgen maar spuit dan niet. Het is ook niet zo dat ze heel veel spuit dus hebben we niet echt een zeiltje erbij nodig een paar handdoeken zijn genoeg.
Een goede vriend zie je niet, die staat altijd achter je.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » do 04 september 2008, 20:45

Ik heb er niks mee. Van mij hoeft het niet.

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » vr 05 september 2008, 3:53

Niet alle vrouwen ‘spuiten’, hoe geweldig het hier ook beschreven staat.
Ik geloof best dat het een heerlijke ervaring is.
Anderzijds denk ik ook wel eens dat het een modedingetje is.

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » vr 05 september 2008, 18:22

Ik ben wel een paar keer licht spuitend klaargekomen, maar dat was echt geen fontein van vocht hoor.
Gelukkig niet zou ik willen zeggen!
Om eerlijk te zijn lijkt het me niet zo fijn om er elke keer zo'n enorme kliederboel van te maken.
Ik word gewoonlijk al behoorlijk nat, maar dat echte heftige spuitwerk daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten.

Nou moet ik ook zeggen dat ik het wel een apart gevoel vond toen het gebeurde, maar een "gewoon" clitoraal orgasme voelt voor mij lekkerder.

Ook ben ik dit jaar voor het eerst vaginaal klaargekomen en dat vond ik echt helemaal top!
Dus voor mij hoeft het niet zo...

Mis ik hier nu echt zoveel aan dan? :?

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » za 06 september 2008, 9:54

'keb steeds het idee dat als ik dit zou kunnen dat ik niet meer 'gewoon' zal kunnen klaarkomen...zonder een natte bende.

Het lijkt mij niet altijd even handig...durf ik niet meer spontaan omdat alles kletsnat wordt. Of zie ik het verkeerd, gaat het om een bepaalde stimulatie op een specifieke plek of maakt het niet uit?

Wat vinden de mannen van Shespot hiervan?
Nee hoor, je kan echt nog wel klaarkomen zonder er een kliederboel van te maken :P
Het is de stimulatie van de G-spot die het hem doet. Clirotaal klaarkomen heeft dit effect niet. (tenminste niet bij mij).

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Berichtdoor digigraaf » zo 07 september 2008, 1:33


Mis ik hier nu echt zoveel aan dan? :?
Nee hoor, zonder fontein ook fijn. :lol:

Digi. :wink:
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten