I wan' a little sugar...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » zo 20 juli 2008, 18:30

Hoe weet een man dat jij op zoek bent naar een leuke vent? Is dat ook niet een kwestie van uitstraling (kleding, beetje flirten en oogcontact?)

Heb je een heel nauw fysiek en sociaal zoekprofiel of ga je voor een leuke betrouwbare vent met humor, en zie je de rest wel.... ?
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 20 juli 2008, 19:41

ik denk dat iemand met een nauw zoekprofiel of zogenaamd een fysiek zoekprofiel nog nooit heeft gevonden wat hij/zij zocht

maar dat is just me..

Miss B
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » zo 20 juli 2008, 20:45

Ha leuk weer een beetje leven in dit topic.

@geniet. herkenbaar wat je schrijft

@dolce vita
Hoe weet een man dat ik op zoek ben?
Ahwel.... ik plak mijn supergrote zwarte eyelashes op en geef 'm een vette knipoog :-) kiddin' :-)

Wanneer ik iemand ontmoet die me boeit ... man, vrouw, jong, oud... dan vind ik altijd wel een manier om aan de praat te raken. Ik ben niet zo verlegen uitgevallen en vind ontmoetingen altijd leuk, 'potentiele kandidaat' of niet.
Laten merken dat ik geïnteresseerd ben in iemand.... ik hoef daar niet eens zoveel moeite voor te doen, want vaak genoeg ben ik dat ook werkelijk. En of dat nu wel of niet een relatie tot resultaat heeft doet er voor mij op zo'n moment eigenlijk niet zo veel toe.

Maar stel.... eenmaal aan de praat met een leuke man is voorzichtig of minder voorzichtig "flirten" (ouderwets?) een optie. Het komt echter zelden nog zo ver. Ik ben er in no-time achter of een man een relatie heeft. En dat is voor mij absoluut rood licht.






Ach nee... een 'zoekprofiel' .... ik zou geen zoekprofiel kunnen opstellen... veel te bang dat ik daarmee een heleboel leuke mannen zou uitsluiten. Want vaak genoeg val ik toch op mannen die ik nooit van te voren zou kunnen hebben bedenken of omschrijven d.m.v. een profiel.

Leeftijd... het maakt niet uit en ja toch wel degelijk. In vriendschap, werk of andersoortige sociale contacten maakt het me niet uit.
Maar ik wil geen relatie (zelfs geen one-night) met iemand die 20 jaar jonger of ouder is. Niet dat ik daar problemen mee heb als iemand anders dat wel doet. Ik weet gewoon van mijzelf dat ik me het prettigst voel bij mijn eigen generatie als het een relatie betreft. Een paar jaar jonger of ouder... who cares. Maar geen generatie(s) ertussen.

Zoals ik al zei... mannen die ik tegenkom zijn niet single of zijn van een heel andere generatie.
Ik kan me de laatste keer dat ik een man tussen de 45-55 tegen ben gekomen zonder relatie niet eens meer herinneren


En dat verbaast me nog steeds. Hoe komt dat ?


Melixande*

*verschuilt zch momenteel liever diep achter de geraniums! ..... pffff..wat een pestweer!! :-)

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » zo 20 juli 2008, 20:49

Melixande*

*verschuilt zch momenteel liever diep achter de geraniums! ..... pffff..wat een pestweer!! :-)
En dat verbaast me nog steeds. Hoe komt dat ?

Tja, nou, euh...

Denk je dat ze ze door de brievenbus komen schuiven? :wink:
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » zo 20 juli 2008, 21:02

Wat ? die geraniums ? :-) ;-) :-)


Melxande*

*met dit weer erop uit? geen man die dát waard is :-)

*een beetje leuke man zit met dit weer OOK achter de geraniums :-) :-)
Laatst gewijzigd door Mélixande13 op zo 20 juli 2008, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9561
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » zo 20 juli 2008, 21:03

Als de weerberichten doen wat ze beloven dan kan je snel achter de geraniums vandaan komen Mélixande. 8)
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » zo 20 juli 2008, 21:05

@carina

achter die geraniums ben ik al bezig mijn nagels te lakken, maskertje op ... straks een schoonheidslaapje....

be prepared :-)



:wink:

Whipstaff
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 20 juli 2008, 21:28

Berichtdoor Whipstaff » zo 20 juli 2008, 22:04

Goede avond. Ik ben nieuw hier, aangenaam dus :).

Er is ook een grote groep mannen (waaronder ikzelf...) die het niet door heeft wanneer een vrouw interesse in hem heeft. Vrouwelijke hints zijn te ingewikkeld voor mannen :roll:

of is it just me
"life or live, that's the question"

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 20 juli 2008, 22:31

Goede avond. Ik ben nieuw hier, aangenaam dus :).

Er is ook een grote groep mannen (waaronder ikzelf...) die het niet door heeft wanneer een vrouw interesse in hem heeft. Vrouwelijke hints zijn te ingewikkeld voor mannen :roll:

of is it just me
Maar gelukkig is er wel iemand waarvan je de hints hebt begrepen als je verloofd bent... :wink:

mannen zijn soms net zo onduidelij als vrouwen 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 21 juli 2008, 9:10

Nee, Whipstaff, het ligt niet aan jou. Ik ben net zo blind. ha ha

Aan de andere kant: welke mannen zijn nu beschikbaar in de leeftijds categorie 35-55? Dat zijn gescheiden mannen en verstokte vrijgezellen. De eerste categorie is er wel maar zoekt heel snel een nieuwe (jongere?) relatie. De tweede categorie, wil die niet juist vrijgezel blijven of is er niet een speciale reden dat ze vrijgezel zijn gebleven?

Verder houden veel mannen wel van een sprankelende en uitdagende vrouw, maar ze moeten ook weer niet té dominant / te veel communicatie power hebben.

Het is niet makkelijk hé?
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

geniet!
Berichten: 254
Lid geworden op: do 23 november 2006, 0:50
Locatie: België

Berichtdoor geniet! » ma 21 juli 2008, 15:40

@ Fuut

Het is altijd moeilijk nuanceren op een forum, vandaar dat ik nog even wat extra uitleg geef bij wat ik bedoel.

Natuurlijk is single zijn voor mij de hoofdvoorwaarde. Leeftijd is relatief, dat weet ik wel, maar ik heb gewoon al vaker ondervonden dat ik (ook in mijn vriendenkring) vaker met leeftijdsgenoten en mensen die ouder zijn omga. Ik getuig enkel vanuit mijn beleving... Ik voel me goed in de armen van iemand die ongeveer even oud is, of ouder. Natuurlijk is dat geen algemeen geldende regel... Je zult mij nooit horen oordelen over andermans keuze, gevoel of liefdesleven... daar heb ik teveel respect voor. En ja, ik herken wat je schrijft... ook voor mij is de persoon het allerbelangrijkste.

Die klik kan je ook op verschillende manieren interpreteren hé. Ik zie een (eerste) klik niet als verliefdheid... Maar een klik is voor mij 'iets' in die ander wat me aanspreekt. Iets wat me het gevoel geeft 'jou wil ik wel beter leren kennen' of 'die vind ik wel leuk'. Als iemand je volledig koud laat, je geen raakpunten hebt, ... dan is die klik er niet.

Je zult mijn opmerking over het virtuele moeten nuanceren, zoals ik het ook bedoeld heb. Ik heb nooit gezegd dat er iets mis is met het virtuele... Via de virtuele wereld mensen leren kennen, doe ik ook. En ook ik heb het geluk gehad daardoor waardevolle contacten op te bouwen, mensen te ontmoeten waarmee het ontzettend goed klikt. Ik heb er een hele mooie vriendschap aan te danken.
Ik bedoelde gewoon dat ik niet zo lang virtueel contact met iemand kan hebben, zonder zin te krijgen om die ook in het echte leven te ontmoeten. Virtueel daten kan dus wel, maar heel graag ook een verlengstuk naar het echte leven... Ik geniet gewoon teveel van het echte menselijke contact...

Geluk zit inderdaad in een klein hoekje... En net als andere mensen hierboven hebben beschreven, laat ik dat geluk me overkomen. Ik stel me natuurlijk open voor nieuwe ontmoetingen, kijk nu eens de kat uit de boom en durf soms zelf wel eens initiatief te nemen... Ik voel me goed in m'n vel, ben gelukkig met wie ik ben... en ja, ik straal dat ook uit (zeggen mensen mij). Dus euh... ik ga me geen zorgen maken... Ik zie het wel. :wink:

geniet!
live your life... en geniet!

geniet!
Berichten: 254
Lid geworden op: do 23 november 2006, 0:50
Locatie: België

Berichtdoor geniet! » ma 21 juli 2008, 15:45

@ Mélixande13

Ook ik heb geen "zoekprofiel" hoor. Ik kan iemand niet in een hokje duwen... Ik heb ook niet echt een type man waar ik voor val. Bij mij zit het vaak in de kleine dingen (wat ik dan een 'klik' noem)... een twinkeling in de ogen, een prachtige lach, iets ondeugends, een erg lieve eigenschap van iemand, een talent, een manier van praten,... (Zo kan ik uren doorgaan ;-))

Zoekprofiel... het woord alleen al. Zoals eerder door iemand beschreven: te hard zoeken, zorgt ervoor dat je niet zult vinden. Iets waar ik in geloof... je moet ook kunnen loslaten, gewoon leven... zien wat je overkomt. (En natuurlijk wel je ogen open houden... 8) )
live your life... en geniet!

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » ma 21 juli 2008, 21:25

@ geniet..... herkenbaar herkenbaar ... allemaal!


@ dolce vita

'ze moet ook niet te veel communicatie power hebben' :shock:

zucht ... mannen zijn ook zúlke gevoelige wezentjes ! :mrgreen:



Melixande*


*boordevol dominante powerrrrrrrr :wink:

dalinka
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 21 april 2008, 20:11
Locatie: brabant,redelijk actief

Berichtdoor dalinka » ma 21 juli 2008, 22:27

Ik ben mn nieuwe vriend dus wel tegen gekomen op een datingsite.
Het was even wennen en aftasten,en nu vier weken verder zijn we dol verliefd en is het heerlijk om samen te zijn....

Het is dus echt wel een goeie mogelijkheid.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » di 22 juli 2008, 13:22

@ dolce vita
zucht ... mannen zijn ook zúlke gevoelige wezentjes ! :mrgreen:
Hé, gelukkig. Eindelijk erkenning.

Thanx
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten