Is dit vreemd?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Is dit vreemd?

Berichtdoor lovely_blacky » zo 17 februari 2008, 21:58

Hallo,

Ben sowieso nog niet heel lang hier,heb inmiddels een topic geopend,maar heb toch nog wel een vraag,of meer iets wat mij toch wel bezighoudt op een bepaalde manier.

Ik heb dus al 5 jaar een vriend,door omstandigheden is de ''sex''zeg maar compleet weg,we houden wel enorm van elkaar en geven enorm om elkaar,maar sexueel is er dus niets meer.

Mijn vriend kan daar geloof ik wel mee leven,hoe moeilijk ook soms.In mijn eerste topic waarom???staat een klein beetje beschreven hoe mijn leven er momenteel uitziet.

Wat wil nu het geval,ik kan ergens heel goed snappen dat mijn vriend die behoefte ook heeft(en ook zeg ik omdat ik dus wel sex heb met iemand anders en niet met hem)

Ik heb hem ooit eens gezegd dat als ik het hem dan niet kan geven dat hij het van mij best bij een ander mag zoeken,is misschien vreemd,maar andere kant wel fair denk ik.

Ik zou daar geen moeite mee hebben(en ik kijk daarbij even niet naar mijzelf)en gun het hem enorm op dat moment.

We hebben er vaak lol om zogezegd en ik zeg gekscherend altijd van :

''wanneer ga je naar je minnares''

Hij lacht dan mee hoor,daar niet van,maar het echt doen,nee dat doet hij niet.Is het nou zo vreemd dat ik hem dit gun?

liefs,

lovely_blacky
"Als ik verliefd ben, verandert mijn hele levensgevoel."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 17 februari 2008, 22:09

Geloof dat we elkaar wel begrijpen lovely...

Ik herken wat je zegt en ik denk ook zo.. dus tenzij we samen gek zijn denk ik dat het nog zo gek niet is en dat onze mannen in dat opzicht dus boffen ookal maken ze er nu geen gebruik van.

Er is trouwens een psychologisch onderzoek geweest waaruit blijkt dat als iets mag het veel minder interessant is.....

Sav ( die je dus nog wel even volgt)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Berichtdoor lovely_blacky » zo 17 februari 2008, 22:16

hey lieve savanne,

Ik denk inderdaad dat wij elkaar dan goed begrijpen..Heb trouwens nog antwoord gegeven op jouw antwoord in mijn eerste topic :wink:

Ik snap ook best dat als iets mag,of verantwoord is dat de lol er dan direct af is,zou ik ook hebben eigenlijk..maar wel fijn dat je mij begrijpt.

Ik zou zeker zeggen blijf mij inderdaad volgen,ben nog niet lang hier natuurlijk en wil sowieso meer hier uithalen en gewoon mee praten over dingen..wel enorm bedankt dat je er wel direct op ingaat zeg maar.

liefs,

lovely_blacky
"Als ik verliefd ben, verandert mijn hele levensgevoel."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 17 februari 2008, 22:43

:oops: geloof wel dat ik daar ook om bekend sta hier :oops:
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

lovely_blacky
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 februari 2008, 22:51

Berichtdoor lovely_blacky » zo 17 februari 2008, 22:52

ja maar daarom is het wel heel lief hoor..is natuurlijk ook waar je het voor doet,het openen van een topic en daar reactie's op krijgen..leuk of niet leuk,maar is wel het issue van een forum..

nogmaals bedankt enne lees anders ook op eerste topic mee heh.

xx lovely_blacky
"Als ik verliefd ben, verandert mijn hele levensgevoel."

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 17 februari 2008, 23:35

Vreemd? Ik vind het alleen een logisch gevoel. Je zou je er waarschijnlijk zelf ook beter door voelen, maar ook omdat je van hem houdt en hem ook het vertier gunt zoals jij het zelf ervaart...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten