Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

edwin29
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 25 januari 2006, 0:52

Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor edwin29 » za 29 december 2007, 21:26

Als verrassing voor mijn vrouw wil ik graag een weekendje weg ergens plannen om gewoon even lekker samen te zijn en optimaal van elkaar te kunnen genieten.

Wat ik graag zou weten is wat haat ultieme seks wens is en natuurlijk om deze in vervulling te laten gaan tijdens dat weekendje.

Ik heb het haar in het verleden wel gevraagd, wat zou jij nu echt graag eens willen... Ze bloost dan of geeft een ontwijkend antwoord dat ze het fijn vind zoals het nu is.

Ik heb wel eens gedacht om een soort briefjes spel te maken... dus misschien iets met kaartjes 1) schrijf je fantasie op, 2) neem dan en dan vrij, 3) trek vandaag dit en dit aan... alleen zou ik echt niet weten moet je zoiets onopvallend aanpakt.

Heeft iemand tips hoe je nu echt je partner kan ontfutselen wat hij/zij echt wil???

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 29 december 2007, 22:22

Moeilijk.. wat jij omschrijft doet mij denken aan iets.. en weet je wellicht zou het werkelijk lukken....

Verder weet ik uit ervaring dat zelf eerst een fantasie opbieghten vaak ook aanleiding geeft voor de ander om ook te gaan vertellen. Waar je wel op moet letten is het feit of het een fantasie is die ze ook werkelijk uit wil laten komen. Soms heb je van die fantasieen die als fantasie veel te leuk zijn om in werkelijkheid mee te maken .. en loop je de kans dat het tegenvalt....

Verder kan je bv zelf ook proberen in haar schoenen te staan.. en te bedenken wat ze leuk zou kunnen vinden en dat proberen te staven...

Succes en ehh hou ons op de hoogte ;) nu willen we natuurlijk ook het verloop weten.. ik wel iig..

Liefs sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 30 december 2007, 6:29

:arrow:
Laatst gewijzigd door Searcher op vr 31 oktober 2008, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » zo 30 december 2007, 13:39

Ik denk dat ik iets weet wat kan werken want ik heb dit zelf ook gedaan. Nu wil dit natuurlijk niet zeggen dat het bij jullie ook werkt maar denk er eens over.

Ik heb mijn vrouw op een briefje drie wensen laten schrijven, gewoon lekker alleen laten doen, en als ze zover is geeft ze jou dat briefje.
Jij kiest een van die drie wensen van haar uit en die ga je uitvoeren met haar.
(we hebben dit ook andersom gedaan natuurlijk)

Het is gebleken dat mensen soms wensen hebben maar het eigenlijk gek vinden, of zich er soms voor schamen, die zomaar aan een partner te vertellen. Op papier zetten is soms wat gemakkelijker dan zeggen namelijk.

Wij zijn er rijker door geworden want zo zijn er wensen uitgekomen die we niet eens van elkaar wisten.

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » zo 30 december 2007, 14:22

wel een goeie ja!

moet eerlijk zeggen: ben vrij open, maar echt mn wensen bloot geven vind ik wel moeilijk hoor...
ben er toch onzeker over en bang dat het raar gevonden gaat worden ofzo!

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » zo 30 december 2007, 15:12

wel een goeie ja!

moet eerlijk zeggen: ben vrij open, maar echt mn wensen bloot geven vind ik wel moeilijk hoor...
ben er toch onzeker over en bang dat het raar gevonden gaat worden ofzo!
hoi marianne, misschien moet je dit eens gewoon doen. Het is in ieder geval gemakkelijker dan het rechtstreeks te zeggen. Als je dit op een leuke manier brengt bij hem/haar weet ik bijna zeker dat het werkt.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 30 december 2007, 22:25

Ik geneer me niet zo voor mijn fantasieen bij mijn partner... maar op een briefje schrijven.. nee dat is nou juist niet de manier voor mij..

Ik heb er geen moeite mee in gesprek, als er feedback is, als de ander zich ook bloot durft te geven. Schrijven is gelijk zo definitief; ik kan zijn gezicht er niet bij lezen, ik kan er niet meer bij uitleggen (mits nodig), etc.

Als het dan echt zou 'moeten', zou ik alleen het allerbraafste schrijven, waarvan ik weet dat er weinig schrik bij zit als hij het leest.

Ik zou dus gewoon een leuk gesprekje hierover hebben, bij een glaasje fijn, of lekker in bed (Searcher), iets dat toepasselijk is... En dan ook gewoon luchtig, vooral met een glimlach en een knipoog. Misschien een idee om er in gesprek een soort spelletje van te maken; wie overtreft de ander met stoute ideeen? Maar met de afspraak dat het niet per se hoeft uit te komen (Savanne), dat gooit ook van druk van de ketel zeg maar ;)

En als het toch op schrift is.. het zou me dus niet verbazen als je dan alleen een onschuldig tipje van de sluier te lezen krijgt.. maarjah dat is natuurlijk vanuit mijn eigen beleving he..

edwin29
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 25 januari 2006, 0:52

Berichtdoor edwin29 » ma 31 december 2007, 9:50

Bij ons is het zo dat mijn vrouw moeite heeft dingen te zeggen wat ze wil (op seks gebied dan), daarom denk ik dat schrijven misschien makkelijker is.
Vooral wat badlover noemt, 3 dingen opschrijven is iets wat misschien kan werken, bedankt voor de tip!

Er is idd wel een grote kans dat daar alleen de braafste dingen uit komen uit schaamte.

Ik heb er zelf minder moeite mee om over die dingen te praten, als we in de auto zitten geef ik wel eens subtiele hints van had je nou maaar een jurkje aan, dan kon ik je op de motorkap leggen en dat soort dingen. En als we daar over praten is het iets wat we allebei willen en wat er wel van zal komen.

Maar stel dat je een fantasie hebt ik noem maar wat waarin ik graag je vrouw met een ander ziet vrijen dat lijkt me iets wat je niet zo maar opbiecht!

Het blijft lastig...

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » ma 31 december 2007, 9:56

Bij ons is het zo dat mijn vrouw moeite heeft dingen te zeggen wat ze wil (op seks gebied dan), daarom denk ik dat schrijven misschien makkelijker is.
Vooral wat badlover noemt, 3 dingen opschrijven is iets wat misschien kan werken, bedankt voor de tip!

Er is idd wel een grote kans dat daar alleen de braafste dingen uit komen uit schaamte.

Ik heb er zelf minder moeite mee om over die dingen te praten, als we in de auto zitten geef ik wel eens subtiele hints van had je nou maaar een jurkje aan, dan kon ik je op de motorkap leggen en dat soort dingen. En als we daar over praten is het iets wat we allebei willen en wat er wel van zal komen.

Maar stel dat je een fantasie hebt ik noem maar wat waarin ik graag je vrouw met een ander ziet vrijen dat lijkt me iets wat je niet zo maar opbiecht!

Het blijft lastig...
Er is idd wel een grote kans dat daar alleen de braafste dingen uit komen uit schaamte. Het zou kunnen Edwin dat het zo is. Maar misschien helpt het ze wel een drempel over. Jij ben degene die een keus moet maken welke wens je zal vervullen tenslotte. Ik weet nog dat wij dit deden en daar kwamen dingen uit die ik niet wist van haar. Je maakt je keuze en als die ene wens vervult is is het ook geen wens meer voor de volgende keer, die drempel is weg en maakt voortaan onderdeel uit van je seksleven.
Als zij het leuk vind op deze manier zullen er steeds minder drempels komen ook.

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » wo 09 januari 2008, 13:47

Wat een lief initiatief!

Ik vraag me wel af of je niet wat hoge verwachtingen hebt van haar fantasieën. Je lijkt er al vanuit te gaan dat er een spannend verlangen naar iets moet zitten. Maar misschien heeft zij oprecht geen idee wat haar fantasieën zijn. Of heeft ze ze gewoon niet (op dit moment).

Je kunt haar wel op gang helpen, bv als jij juist zelf iets verzint. Bedenk bv een ondeugend erotisch opdrachtje. Niet vooraf overleggen, gewoon ineens laten doen. Door er achteraf over na te praten, ontdek je of ze het opwindend, leuk, spannend etc. vond of niet, en zo ja wat maakte het zo spannend/leuk voor haar. (alleen al het napraten kan lekker intiem en spannend zijn). En vond ze het niet leuk? Weer wat geleerd over haar.

Zo leidt je haar naar haar eigen fantasietjes toe, lekker samen ontdekken.

Marger
Berichten: 3
Lid geworden op: za 19 januari 2008, 22:44

Berichtdoor Marger » ma 21 januari 2008, 1:16

Lief gebaar i.d.d. Goede tip ook van die briefjes. Wat ook kan is via de e-mail en dan je voordoen als iemand anders, op zo'n manier dat ze wel weet dat jij het bent. Zoals: 'Geachte mevrouw, ik zou graag nader met u kennis maken. Ik heb gehoord dat u een zeer mooie dame bent en ik ben erg benieuwd naar u. Bent u ook benieuwd naar mij? Laat dan gaarne zo spoedig mogelijk van u horen.' Dan kan er een seksueel mailcontact ontstaat waarin beiden een 'typetje' spelen, wat het makkelijker kan maken om vrijuit te schrijven... Gewoon maar een idee dat in me op kwam... Groetjes, Marger.
less secrets = more love

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 21 januari 2008, 2:33

Je hebt wel gelijk marger .. ik hoor vaker dat dat soort dingen kunnen werken.........
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

edwin29
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 25 januari 2006, 0:52

Berichtdoor edwin29 » do 24 januari 2008, 8:46

Ik heb het inmiddels geprobeerd.... en het werkt!

Ik had haar gevraagd drie dingen op papier te zetten van braaf tot bijna onmogelijk. Ze heeft daarop een erotisch verhaal geschreven met onze namen erin...

wel erg lief verhaal!

Ik denk dat wij voortaan vakaer erotische verhalen aan elkaar gaan schrijven!

Edwin

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » do 24 januari 2008, 9:17

Ik heb het inmiddels geprobeerd.... en het werkt!

Ik had haar gevraagd drie dingen op papier te zetten van braaf tot bijna onmogelijk. Ze heeft daarop een erotisch verhaal geschreven met onze namen erin...

wel erg lief verhaal!

Ik denk dat wij voortaan vakaer erotische verhalen aan elkaar gaan schrijven!

Edwin
Kijk...zo'n bericht maakt me nu heel blij. Niet omdat ik het heb aangedragen maar gewoon omdat sommige dingen gemakkelijker op papier gezet worden dan uitgesproken.
Dat zij nu een erotisch verhaal geschreven heeft met hun eigen namen er in is dus een aanzet tot het verwezenlijken van dit verhaal.
Het vervolg zal zijn dat dit verhaal spoedig werkelijkheid gaat worden.

p.s. Laat je ons weten hoe het gegaan/geweest is Edwin?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor 230volt » do 29 november 2012, 21:07

.
Laatst gewijzigd door 230volt op ma 31 december 2012, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 24 gasten