Een man en zijn pijp...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 23 december 2007, 20:46

duidelijker kan niet 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 23 december 2007, 20:48

duidelijker kan niet 8)
:oops: :lol: Mau

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 23 december 2007, 20:53

duidelijker kan niet 8)
:oops: :lol: Mau
ik leer graag bij :mrgreen:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » zo 23 december 2007, 20:56

Leuk topic, het geeft (eindelijk) inzicht in de mannelijke beleving van klaarkomen. :lol:

Wie volgt??? :shock:

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 23 december 2007, 21:04

misschien Frank :D
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Berichtdoor digigraaf » zo 23 december 2007, 22:45

Mau heeft het geweldig verwoord, kan het hem niet nadoen, bravo Mau :wink:

Heeft de Graaf dan niets aan te vullen. :?:
:idea: Ja toch wel... :wink:
Als de dame voor de eerste keer er tegen op ziet om zo'n naturelle worst te proeven, begint ze met hem een wasbeurt te geven, ik vind het aaltijd heerlijk zo gewassen te worden, en het geeft beiden een beter gevoel... :wink:

Als de dame na geproefd te hebben het zaakje een beetje flauw vindt, staan haar div. dingen te beschikking. :lol:

b.v. houdt je van zoet.?
Smeer zijn paal in met JAM....eigen smaak........jamajamjam...lekker..slikeren maar. :P
Of met stroop, peren of appel maakt niet uit wat je maar lekker vind. :!:
Houdt je erg van chocolade, dan is er die saus voor over het ijs......smullen maar...
Ook een combinatie van b.v. stoop met daaroverheen hagelslag werkt perfect.
En dan niet te vergeten de bus slagroom.
Je ziet wel je kunt er een heerlijke smulpartij van maken, geheel na eigen smaak.
En terwijl jij zijn paal schoon slikkert, ligt hij te genieten bij het leven.

Houdt je meer van hartig :?:

Dan zijn er ook div. mogelijk heden.
Denk b.v. aan plakje metworst om zijn paal, vast gezet met een strikje(niet te vast aansjorren)smullen maar. :P idem met andere vleeswaren.
Smeerkaas plakt ook uitstekend, en geeft ook een langdurige slikkerpartij.

Dus dames de rest kunnen jullie zelf wel in vullen, keuze genoeg. :lol:

Alleen kijk uit met pittige dingen als Zout ,Peper, Azijn, Sambal e.d. deze producten kunnen ernstige irritaties vooral aan de eikel veroorzaken.

En tot slot nog een tip: een blaadje sla met een strikje erom doet het ook goed, en is tevens gezond. :lol:

Eet smakelijk digigraaf.
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » zo 23 december 2007, 23:00

Hmm.. Miss B, dat is een uitdaging. Ik heb enige gêne sinds er hier verscheidene treffende beschrijvingen zijn gegeven van intense seksuele beleving... Hoe kan je adequaat weergeven wat er met je gebeurt vanaf het moment dat je geliefde zich voorbereidt op de orale reis naar het zinderende zenith?

Daar begint het al, bij dat moment. Zij is vrijwel ontkleed, ik zie haar rondingen langs mijn lijf glijden. Haar borsten drukken tegen mijn buik als ze afdaalt en ik voel hoe mijn pik zich opricht zodra haar warme huid er traag langs glijdt. Het lekkerst vind ik het als ik nog niet helemaal hard ben, en zij vindt dat ook. Is het leuk om die macht te hebben? Om te zien hoe, ondanks mijn aanvankelijke verzet, mijn geslacht zich buiten mijn wil om verheft, nog voordat haar handen zich eromheen gesloten hebben? Ik denk het wel... zij wrijft op dat moment haar kruis langs mijn been en ik voel dat ze nat wordt.

Soms lukt onze opzet en ben ik nog maar halfstijf als ze begint. Waarom weet ik niet, maar ik vind het geil als we beiden nog niet helemaal ontkleed zijn. Alsof we iets doen waarvoor we niet alle tijd in de wereld hebben. We willen elkaar, maar we stellen het uit... aan haar mag ik nog niet komen, hoe opgewonden ze ook wordt. Mijn broek is los, ze trekt met een eenvoudig gebaar mijn onderbroek naar beneden. Alsof ze wil zeggen: spreek me niet tegen, dit is mijn ding. Straks mag jij met je mond tussen mijn dijen om al dat vocht op te likken dat jij nu in mij losmaakt... maar tot die tijd neem ik deze staaf in mijn handen en regeer ik.

Heerlijk als je zegt wat je doet, wat je wil doen en dat je me mooi vindt. Het zal een stupide mannending zijn, ja, maar het is voor mij opwindend om te horen dat je ook dat gebied van mij lekker vindt... dat je geil wordt als mijn pik zich opricht en gretig zijn weg zoekt naar je mond. Stom, ik weet het.... maar nu ik zo stijf ben maakt mijn ratio plaats voor overgave. Oh.. overgave is een sleutelwoord van oraal genot. Zonder schaamte genieten van je handen, de eerste aanraking van je lippen en dan... en dan...

De siddering van je tong langs de hele lengte, van boven naar beneden. Die eerste kennismaking met je tong, daar ligt de grens. Vanaf dat moment kunnen we niet meer terug. En wat is er dan het lekkerst? Hmm.. even bij het topic proberen te blijven en niet verdwalen in een willekeurige sessie waarvan de herinnering mij opnieuw in vuur en vlam zet :oops: Het lekkerst - voor mij althans natuurlijk - zijn je handen strelend om mijn pik en afdalend naar mijn ballen, terwijl je vochtige lippen zich sluiten om het topje. Dan voel ik je tong dwalen over mijn eikel, langs de onderzijde ervan, en een hand glijdt langzaam vanaf mijn ballen naar boven...

Zo kan het lang doorgaan. Tenminste, zolang je laat merken dat het je opwindt. Zodra ik het idee heb dat je het doet om mij te plezieren, als een betaalde hulp, dan haak ik af. Maar nee, op dit moment is dat gelukkig anders. Ik weet dat je mij wil en dat mijn mannelijkheid je hitsig maakt, net zo hitsig als ik nu ben. Je kronkelt over mijn lijf, je handen glijden langs mijn pik. Nu eens neem je mij diep in je mond, je lippen strak eromheen, dan weer glijden je vingers naar onderen en voel ik alleen de punt van je tong van beneden naar boven strelen... gekmakend is dat. Je pakt mijn ballen en voelt hoe ze bij elkaar kruipen, strakgetrokken voor dat heerlijke moment dat niet ver weg meer is.

De afwisseling doet het 'm, en vooral jouw opwinding. Je hand zie ik tussen je dijen glijden terwijl je billen van achteren naar voren bewegen. Hoe je merkt dat mijn ontlading niet heel lang meer kan duren, is voor mij nog steeds een raadsel. Maar je weet het, en vanaf dat moment - of ik nu tegenspartel of niet - pas je je techniek aan. In plaats van langzaam je tong laten dwalen langs mijn pik, neem je me nu vol in je mond... ik voel hoe je lippen strak sluiten om mijn eikel en hoe je eraan zuigt. Je tong speelt venijnig rondom mijn eikel, je mond beweegt snel op en neer... en dan komt je hand erbij. Je weet dat ik niet kan klaarkomen zonder je hand, die stevig langs de lengte van mijn pik beweegt en mij keihard maakt.

Een heel kort ogenblik is het, dat ik je nog kan wegduwen... maar eigenlijk is het al te laat. Jouw warme mond, je stevige greep om mijn pik, je hand om mijn ballen, die hemelse sensatie maakt dat ik de wereld tijdelijk verlaat en prikkelend, tintelend rondzweef in het universum van jouw sensuele vrouwelijkheid. Daar trekt alle hitte samen rondom mijn kruis en onontkoombaar vanuit mijn liezen mijn ballen in. Je hoort me kreunen, al die energie kan niet binnenblijven. En op dat moment kijk ik je aan, recht in je ogen waarin ik zie hoe geil je bent. Je mond vlak boven mijn keiharde pik, je wazige blik op mijn gezicht, dan naar mijn pik, en je sensuele kreun precies op het moment dat de eerste straal omhoog spuit. Oh...de wereld is alleen maar seks. Jij, mijn pik, jouw lijf, je kut, jouw tong en je lippen, warmte. Na de eerste stralen komt het orgasme aanrollen... als een locomotief dendert het over me heen, en het duurt lang voordat de laatste wagons van me wegrijden.

Als heel langzaam jouw lieve gezicht in beeld komt, en ik probeer iets te zeggen, sluit ik meteen mijn mond. Ik zie dat je klaarkomt terwijl je mij aankijkt, mijn nog stijve pik nog nat van jouw mond en stevig in je greep, je vingers diep in je, woordeloos.

Mmmm... dat scenario is een realistische weergave van mijn sensaties tijdens orale seks. Meer info? Altijd bereid tot het delen ervaringen hoor!

Frank
Amor vincit omnia

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 23 december 2007, 23:00

grappig verhaal Digi...
mja...je vertelt hoe het lekker gemaakt kan worden voor de vrouw...
ik wil eigenlijk horen hoe het lekker is voor jou! :wink:

en niet verwijzen naar Mau...
elke man is toch net weer even anders lijkt me..
wat Mau hemels vindt, hoeft het niet te zijn voor jou...toch?

soooo...tell us :wink:
The music is all around us...you only have to listen..

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 23 december 2007, 23:14

Leuk topic! Ik lees geïnteresseerd mee. ;)

Shazzz-altijd in voor een wijze les.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 23 december 2007, 23:18

oef Frank.. :oops:
dat heb je heel beeldend gebracht...
heeel leerzaam :wink:
The music is all around us...you only have to listen..

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 23 december 2007, 23:27

wat lief dat je de uitdaging aan ging Frank 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » ma 24 december 2007, 0:56

Die gene is zeker nu wel weg Frank :wink:
Mooi omschreven :lol:

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 24 december 2007, 8:20

ik heb em het liefst zonder blaadje sla in mn mond digi

puur natuur das het lekkerst



en frank wow zo smorgens op nuchtere maag :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » ma 24 december 2007, 9:31

Dat is nog eens wakker worden zeg.

Heel mooi verwoord Frank :wink:

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » ma 24 december 2007, 15:33

Wow Frank! Jij maakt van pijpen poëzie! :wink:
Mooi topic dit....

Spuit11 *altijd ín om iets bij te leren*
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten