Onze eerste keer, bezoek aan parenclub

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » zo 09 september 2007, 17:08

Ik zou het ook wel eens mee willen maken. Wanneer ik een partner vind die er ook "in" voor is. :lol:

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » do 04 oktober 2007, 19:56

Eigenlijk (terugdenkend) zijn we er een beetje ingerold.
Kamasutrabeurs is eigenlijk een opstapje naar waar mensen nieuwsgierig naar zijn.
Nieuwsgierig en experimenteel als wij als stel zijn, hebben we het geprobeerd. Uiteraard eerst samen afspraken gemaakt en daarna ervaren. Het hangt een beetje van de parenclub af waar je naar toe gaat.
Wil je samen blijven of mag hij of zij iemand anders uitzoeken? Hoe moet de sfeer zijn; gemoedelijk, erotisch, uitdagend of (licht)SM.

We hebben al flink wat parenclubs gehad en ik moet bekennen; het werkt verslavend. Het kan soms best duur zijn, maar meestal zit er eten bij in.
Ik denk dat we ongeveer 10 verschillende clubs gehad hebben, van het hoge noorden tot het zuiden.
Let op de dagen dat je gaat: sommige dagen is alleen voor stellen, sommige dagen ook voor loslopende mannen. Mijn voorkeur gaat uit vanhet laatste, want ik ben de actieve en mijn vriend de passieve of kijkt graag. Ik kan zo lekker mijn eigen gang gaan en ik moet zeggen.
Onze relatie is er veel sterker door geworden. We kennen elkaar veel beter en luisteren beter naar ons gevoel. We praten meer.
Houd wel in de gaten: Als je een solide relatie hebt, kan deze alleen maar sterker worden. Heb je een wankele relatie dan bestaat er de mogelijkheid dat deze eronder zal lijden.

Kiana

Lief Vrouwtje
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 18 april 2007, 23:38
Locatie: Limburg,huisvrouw

Berichtdoor Lief Vrouwtje » zo 04 november 2007, 19:44

Hoi....

Ik heb al even eerder een kleine reactie hier achter gelaten......toen nog niet overtuigd dit ooit eens te willen....hihi
Nu zijn we een aantal weekjes verder en blijkt toch dat ik wel interresse heb in het fenomeen parenclub.

Het zit zo.......Zo de tijd verstreek....en de hier op het forum eerder geposte problemen zijn verholpen. (ik ga hier dan ook verder niet op in)
Ik heb de laatste tijd mezelf pas echt goed leren kennen en besef nu pas dat ik toch wel sterke verlangens heb....om het eens met een andere man te doen.
Ik heb het uiteindelijk bij mijn mannetje aangekaart en die reageerde verrassend genoeg positief.
Blijkt dat hij deze gevoelens ook heeft.....maar gaf me aan er zelf een tijdje over te willen nadenken..hoe of wat we hiermee aan zouden kunnen.
en nu een week geleden kwam hij erop terug en gaf te kennen wel wat in een parenclub te zien.
Nu had ik me al wat ingelezen daarover en ook ik heb het gevoel daar wel eens heen te willen.
alleen hebben we allebij nog wat last van drempel vrees.....en Dat komt volgens mij omdat we allebij ook wel weten dat we geen model zijn.
Ik heb een leuk koppie maar mijn kledingmaat (50) geeft me wel wat kopzorgen en daarnaast heb ik ook nog te kampen met eczeem dat er niet altijd even mooi uitziet.....en mijn man is door medische zaken erg lang en mager en behoorlijk overbehaard (ook op plaatsen waar dat normaal minder is...zijn billen b.v.).
We zijn volgens mij allebij wat huiverig voor de reactie's........wat bijvoorbeeld als wij een ander stel voorzichtig benaderen en zij ons uitlachen ofzo.....Of gebeurd dat niet??
In het "echte" leven worden wij om ons uiterlijk niet altijd geaccepteerd...en waarom zou dat in een club anders zijn.
Ik wil niet met een bezoek hieraan mijn zelfvertrouwen over mijn uiterlijk verliezen...want het heeft veel moeite gekost om mezelf te leren accepteren...en mooi te gaan vinden.

Moeten we het er gewoon op wagen??....of kunnen we beter een andere manier proberen te vinden onze verlangens eens waar te kunnen maken.

liefs Lief Vrouwtje
There is nothing better in life then a friend!

dholak
Berichten: 809
Lid geworden op: za 07 april 2007, 10:55

Berichtdoor dholak » zo 04 november 2007, 20:51

Lief Vrouwtje wat goed dat jullie dit samen willen gaan ondernemen.
Samen dit avontuur aangaan.
Als je naar een parenclub gaat hoef je niet gelijk de eerste keer sex te hebben. Een parenclub is ook een erotische manier van uitgaan. Je kan gezellig aan de bar zitten, wat dansen, vaak ook heerlijk eten. Sommige clubs hebben ook een sauna, en of zwembad.
Op die manier kan je ook wennen en samen kijken of je een stapje verder wil gaan.
Iedere club heeft zo zijn eigen sfeer, dus kijk vooral in verschillende zaken.
En dan zijn er natuurlijk nog altijd thema avonden. Op internet vind je de agenda's daarover.
Neem er de tijd voor

liefs dholak
"Het beste wat je kunt bereiken is te worden wie je bent."

dams
Berichten: 11
Lid geworden op: do 19 april 2007, 12:29
Locatie: Arnhem

Berichtdoor dams » do 08 november 2007, 21:08

Wij zijn onlangs ook voor het eerst naar een parenclub geweest en moet zeggen dat wij het helemaal niet als positief ervaren hebben.
In alle eerlijkheid hebben wij ons er werkelijk geen seconde prettig gevoeld en was het voor ons een 'eens maar nooit weer' ervaring.
Geen idee waar het precies aan gelegen heeft dat het ons niet bevalt.
Misschien omdat we beide sowieso geen echte kroeg/uitgaans tijgers zijn, maar misschien ook wel de ambiance op zichzelf.
Daarbij is het ons tevens erg tegengevallen dat we er ondanks de vele positieve dingen die we er vooraf over gelezen hadden in de praktijk toch totaal niet 'in' de community vielen.
Nee, aangezien we geen van beide preuts te noemen zijn, er zeker niet slecht uitzien en ook op het sociale vlak altijd goed contact weten te maken heeft het in deze zeker niet aan ons gelegen.
Na deze ervaring zijn wij het dan ook helemaal niet met de vele online ervaringen eens dat je 'makkelijk' in de parenclubcomunity wordt opgenomen.
Zoals wij het ervaren hebben was juist het tegenovergestelde daarvan waar en kom je er naar onze ervaring écht niet zomaar tussen.

Als het aan ons ligt zouden we je/jullie @lief vrouwtje ten stelligste aanraden andere manieren om te swingen te overwegen, iets wat wij na deze ervaring overigens ook zijn gaan doen.

dholak
Berichten: 809
Lid geworden op: za 07 april 2007, 10:55

Berichtdoor dholak » do 08 november 2007, 21:21

@dams ook ik ben wel eens in een parenclub geweest waar ik het niet naar mijn zin had. Dat ik dacht, hier kom ik nooit weer. Maar deze ervaring kan je bij elk soort uitgaan tegenkomen lijkt mij zo. Ik heb nu een club ontdekt waar ik graag kom, waar ik me vanaf de eerste keer welkom voelde.
Ben dan ook blij dat ik na die ene slechte ervaring niet ben gestopt.
Naar prive feesten ga ik ook, en is niet te vergelijken met club bezoek. Maar wel een hele leuke afwisseling :wink:
"Het beste wat je kunt bereiken is te worden wie je bent."

Aphrodite&Hermes
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 29 augustus 2004, 17:35
Locatie: Noorderkempen, gezondheidszorg

Berichtdoor Aphrodite&Hermes » do 08 november 2007, 21:35

@dams:
wij herkennen dit wel een beetje. Wij gingen zo ongeveer voor de 10de keer naar (dezelfde!) parenclub, m.n. Mystique, vooraleer we enig contact met andere stellen hadden. We gingen ook uitsluitend naar avonden voorbehouden voor stellen, met uitzondering van een aantal Loverboy-nachten (met black toy-boys).
Doordat dat jullie, naar eigen zeggen, niet preuts zijn, zou het misschien kunnen zijn dat jullie al veel te snel veel te veel verwachten. Voor ons was het allemaal veel spannender die eerste keren; wij zouden gewoon niet gedurft hebben om contact met anderen te hebben.
Ondertussen gaat dat wel veel beter. Vooral als we het niet echt zoeken, zonder verwachtingen naar de club gaan, valt het vaak het beste mee, soms zelfs pas laat op de avond.
Daarom ons advies: even volhouden en dus nog enkele keren proberen, of misschien eens een andere club bezoeken.
Veel succes gewenst van
Aphrodite & Hermes

dams
Berichten: 11
Lid geworden op: do 19 april 2007, 12:29
Locatie: Arnhem

Berichtdoor dams » do 08 november 2007, 22:31

@Aphrodite&Hermes

Hetgeen ik bedoelde te zeggen door op te merken dat we niet preuts zijn is dat we de sfeer er in ieder geval niet onprettig ervaren hebben door de losse parenclub ambiance.
We zijn dus zeker niet met te hoge verwachtingen gegaan, maar gewoon met de instelling dat we wel zouden zien wat er zou gebeuren.
Het feit dat er niets gebeurd is heeft op zichzelf dan ook niet echt veel aan onze negatieve ervaring bijgedragen.
Want dat komt volledig uit de totale parenclub ervaring voort, waarschijnlijk omdat we gewoon geen echte kroeg/uitgaans tijgers zijn of zo.

Aphrodite&Hermes
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 29 augustus 2004, 17:35
Locatie: Noorderkempen, gezondheidszorg

Berichtdoor Aphrodite&Hermes » ma 12 november 2007, 19:13

@ dams:
OK, begrepen. Wij maakten dat ook enigszins mee. In de parenclub waar wij gewoonlijk gaan kent iedere avond ook zo'n beetje z'n eigen publiek. Daarom verkiezen wij de zondagnamiddag/avond te gaan, omdat we dan het best 'in the community' passen. Op vrijdagavond is dat al iets minder en de zaterdagavond willen we gewoon niet proberen.
Succes gewenst bij jullie zoektocht,
Hermes


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 23 gasten