bondage

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » do 21 juni 2007, 4:21

:lol:
Laatst gewijzigd door Searcher op za 27 september 2008, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Saar
Berichten: 1220
Lid geworden op: di 03 oktober 2006, 21:01
Locatie: crazy happy town
Contacteer:

Berichtdoor Saar » za 23 juni 2007, 8:00

Ride the horse, maar dan met instructie. Zeg tegen hem dat hij niet mag klaarkomen. Hoe lekker je hem ook berijdt. En als hij toch klaarkomt, maak jij direct de touwen los. Nu zit hij in een leuke tweestrijd - waar jij van kunt profiteren :o
Ik lees hier "tweestrijd" en "profiteren", 2 woorden die volgens mij absoluut niet thuishoren in een liefdevolle, al dan niet, geboeide vrijpartij of relatie...

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » za 23 juni 2007, 8:56

Tenzij beide partijen dit leuk vinden. De man omdat hij voldoet aan zijn eigen onderdanige fantasieen - vastgebonden als hij is. En de vrouw omdat zij eindelijk kan doen wat ze wil, namelijk opkomen voor haar eigen genot. Dan ook nog in de wetenschap dat ze haar man een groot plezier doet. Iedereen blij toch?

Ladyxxx
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 november 2003, 0:21

Berichtdoor Ladyxxx » za 23 juni 2007, 10:42

Ik heb mijn man wel eens vastgebonden en geblindoekt op een stoel gezet... het was stil in de kamer, en op een stoel naast hem heb ik lekker met mijzelf zitten spelen totdat ik klaar kwam. Ik zie nu nog voor mij hoe de sidderingen door zijn lijf zijn gegaan, terwijl ik alleen zijn zintuigen stimuleerde... horen en proeven, maar dat kan je natuurlijk op allerlei manieren invullen :wink:
I am just me...

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » za 23 juni 2007, 11:51

Mijn vrouw bond mijn handen eens vast met een theedoek, stelde dus niet voor, maar het ging om het idee, kreeg ook een blinddoek voor. Ik werd eerst gepijpt en stijf gemaakt. Toen werd er een anaal vib ingebracht en door gewoon heel langzaam en lekker aftrekken en anale stimulatie heb ik een zeldzaam heftig hoogtepunt gehad. Er is niet altijd heel veel voor nodig om iets voor elkaar te krijgen.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 26 juni 2007, 15:18

:o
Laatst gewijzigd door Searcher op za 27 september 2008, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 26 juni 2007, 15:26

Saar die woorden horen m.i. ook niet in een relatie, maar wel in 'spelvorm', vooral in een als deze :)

Bdsm-mers heb je van alle leeftijden hoor Searcher :wink:

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 26 juni 2007, 15:45

:(
Laatst gewijzigd door Searcher op za 27 september 2008, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady Eve
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 april 2007, 21:23

Berichtdoor Lady Eve » di 26 juni 2007, 16:25

Leuk om al deze reacties te lezen.

De africhting van een man: zeer leuk, hier zijn wel enkele dingen die ik wel eens wil uitproberen. Of misschien beter gezegd : mijn man MOET doen. :)

Ik begin dit steeds plezanter te vinden, ik begin ook meer en meer een dominant kantje aan mezelf te ontdekken.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » di 26 juni 2007, 19:55

Ha! Het africhten van een man. Wat zijn dat heerlijke woorden.

Het topic "Help, wat moet ik doen als ik de dominante rol heb?" hieronder geeft al veel inspiratie.

En kijk anders eens op http://www.bloggen.be/zijwiktenbeschikt/, al moet je het mannelijke perspectief daarvan dan even vertalen naar je eigen gezichtspunt.

De mooiste site vanuit een vrouwelijk gezichtspunt, maar wel in het Engels, is http://www.msrika.com/. Maar gaat misschien te ver voor je.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten