Wat maakt mannen onweerstaanbaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 05 december 2006, 15:32

Ik heb iets met ogen. Die moeten spreken, gevoel uitstralen. Ben ik ook als eerste op gevallen bij m'n eigen mannetje.

Ik heb iets met type bouwvakker. Ruwe bolster, blanke pit.

Een man kan nog zo mooi zijn, als hij té netjes is en geen uitstraling in zijn ogen heeft hij voor mij niet zo veel wat hem aantrekkelijk maakt.

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » do 07 december 2006, 0:50

intelligentie trekt me aan in een man. Iemand waar ik heftig mee kan discussieren. Hij moet dan niet al te serieus zijn, ondeugd moet er zeker inzitten.
iets van gezichtshaar moet er zeker wel zijn, ik vind het er heel erg mannelijk uitzien. Lange mannen vangen mijn blik ook altijd. Heel erg breed hoeven ze niet te zijn, gezpierd ook niet echt, gewoon een goed gevormd lichaam.
het moet natuurlijk ook klikken, een frisse lach en uitstraling is natuurlijk ook erg belangrijk.
Geur is voor mij erg belangrijk en erg persoonlijk. Ik hou toch wel van de eigenlichaamsgeur en vers zweet. Ik heb niks met cosmetische geurtjes. Het liefst puur natuur.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 07 december 2006, 3:58

Mag ik het anders interpreteren? :)

Ik dacht eigenlijk dat het ging om wat een man zo onweerstaanbaar maakt dat je m de kleren van het lijf wilt rukken en in bed wilt springen met 'm. Dus ook als het je vriend of man is... :)

Want het is iets. Dat HIJ ineens onweerstaanbaar is, meer dan een minuut ervoor. Anders dan wanneer je samen de aardappels staat te schillen als t ware :lol:

Bij de een is het een bepaalde shirt, of pak, of boxer, bij de ander omdat hij je op een bepaalde manier aanraakt, of anders aandacht heeft besteed..

Ja, ik vraag me af wat het is dat je partner ineens onweerstaanbaar kan maken voor je.. dat je m gewoon echt 'wil'... gelijk! :twisted:

kaya2006
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:40

Berichtdoor kaya2006 » do 07 december 2006, 14:16

Waardoor een man voor mij onweerstaanbaar is? Een bepaalde blik in zijn ogen. Het liefst is een goed gevulde kamer of kroeg waarbij hij aan de andere kant naar me kijkt op een manier van ik wil je. Nu! (dan heb ik het wel over mijn eigen lief)Verder lang(vanaf 185) zijn. mooie ogen hebben, een mooi gebit, met mooie tanden die hij graag laat zien met een mooie glimlach. Grote handen met verzorgde nagels. Tot zover de buitenkant.
De binnenkant:Spontaan, lief, gezellig en gevoel voor humor hebben. Zijn goede en slechte kanten durven te laten zien. Of gewoon als hij uit bad komt en onweerstaanbaar ruikt en zijn borsthaar nat is en krult;-)

geniet!
Berichten: 254
Lid geworden op: do 23 november 2006, 0:50
Locatie: België

wat maakt mannen onweerstaanbaar

Berichtdoor geniet! » do 07 december 2006, 21:43

Uiterlijk? Er is telkens wel IETS wat je doet zwijmelen... een ondeugende glimlach, een warme stem, groot/sterk, tanden/handen... hangt van de kerel af.

Innerlijk? Een echte persoonlijkheid, iemand die met z'n voetjes op de grond staat, maar af en toe graag z'n fantasie gebruikt..., hij moet durven uitkomen voor z'n standpunt en gevoelens, gevoel voor humor, eerlijk, een lekkere portie 'kwajongen' (hij moet pit hebben!) lieve lach enne... hij moet kunnen genieten van het leven...

Heerlijk... zo'n mannetje!

Inge30
Berichten: 47
Lid geworden op: do 27 april 2006, 12:32

Berichtdoor Inge30 » wo 13 december 2006, 11:50

Ogen! Sommige mannen hebben nu eenmaal een blik waardoor ik ogenblikkelijk vergeet wie ik ben, waar ik ben en wat ik in godsnaam aan het doen ben!
Als de man in kwestie dan ook nog eens heel sexy kan lachen én een beetje ondeugend is, ben ik om!

pantertje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 04 september 2006, 10:11
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor pantertje » di 19 december 2006, 11:08

Als eerste kijk ik bij een man toch wel naar de mond en ogen. Verzorgde mond en ogen die iets zeggen. Ogen die echt naar je kijken, daar krijg ik het warm van.
Een attente, gevoelige man is wat daarna komt als je elkaar beter leert kennen. Die weet waar hij voor staat.

En nu ben ik gelukkig getrouwd met zo'n geweldige man !
Ik vind borsthaar geweldig en krijg het plotsteling heel warm wanneer hij een shirt met v-hals draagt en daar komt wat borsthaar bovenuit. Met een wat woeste blik... en ongeschoren gezicht. Wauw...

Maar ook als hij fris gewassen en geschoren, heel ontspannen ligt of zit, lekker te wezen zonder dat hij dat in de gate heeft.

Zucht...

Pantertje

Angel76
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 26 april 2006, 18:56
Locatie: Drenthe

Berichtdoor Angel76 » di 19 december 2006, 13:32

Een jongensachtige uitstraling, een vlotte babbel, krachtige bovenarmen, en een verzorgd uiterlijk.

Simpel toch? :wink:

Angel76

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » di 19 december 2006, 14:34

tja ik val voor de"ruwe bolster blanke pit" mannen, bouwvakkers, harley mannen tja....kan er niks aan doen.

ze zijn zooooooo leuk :lol:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

blauwe ogen
Berichten: 24
Lid geworden op: za 13 mei 2006, 19:17

Berichtdoor blauwe ogen » wo 20 december 2006, 15:04

mijn ideale man: .....is groter dan ik ben, oogt zelfverzekerd, is slank, weet zich te kleden.........is lief, heeft vooral veel humor en kijkt me aan met ondeugende ogen, daagt me uit........maar weet ook een heel goed gesprek te voeren........en last but not least........ik voel me fijn bij hem


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten