Oké m’n nieuwe ik

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Nyck
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 27 september 2004, 17:32
Locatie: Haarlem

Oké m’n nieuwe ik

Berichtdoor Nyck » ma 03 juli 2006, 20:09

Oké m’n nieuwe ik

Verdomme ben ik gestopt met roken, komt er alleen maar gewicht aan. Ik weeg nu al meer dan 10 kilo meer dan toen ik haar ontmoette en nog rookte.

Ik zeg steeds tegen haar dat het komt omdat ik gestopt ben met roken en vraag aan haar of ze mij nog wel leuk en aantrekkelijk vind.

Ze zegt van wel !! maar ik geloof haar niet !!!!! :(

Want zitten we op het naaktstrand of lopen we in de binnenstad van het prachtige Haarlem, ik zie haar altijd kijken naar andere (slanke) mannen. Laat staan als we in onze cabrio zitten met het dak open. Ze kijkt mij niet aan maar kijkt naar de andere bestuurders van andere auto’s. Ik denk dat ze dan alleen maar naar slankere mannen kijkt. Ik kan dat niet altijd zien of controleren want ik stuur en moet dus opletten. 8) Maar bij een rood verkeerslicht valt mij dat heel erg op. Ook als we op de zaterdagmiddag onze borrel halen in de stad met een plateau nootjes en andere cholesterol houdende hapjes. Ze kijkt alleen maar naar die (slanke) man die het komt brengen. :shock:

Ik weet zeker dat ze me niet meer aantrekkelijk vindt omdat ik wat dikker ben geworden. Ik dans ook wat minder soepel. Nu ben ik natuurlijk ook wat ouder maar dat heeft me nog nooit, bij het dansen, tegengehouden. :wink:

Ook mijn zelfvertrouwen is wat minder geworden. Vroeger, toen ik dunner was en slanker, kon ik met mijn geest bergen verzetten. Nu kan ik dat niet eens meer met mijn handen. :cry:

Ook zie ik mijn p(ik) wat minder. Ik moet “om de buik” heenkijken om hem te zien. Gelukkig voel ik hem nog wel en voel ik nog wel dat ie z’n werk doet. Maar vroeger kon ik “meekijken”. :twisted:

Misschien is het ook zo dat ik m’n bier wat minder moet nemen. Het zou ook kunnen dat er een combinatie is van die twee. Het stoppen met roken en het bier drinken.

Nu heb ik daar niet zoveel moeite mee. Maar als ik dan de volgende ochtend tegen haar zeg dat ze maar een ontbijtje moet maken merk ik dat ze anders tegen mij aan kijkt en vraagt ze altijd of ik 2 of 3 eitjes moet. Vroeger wilde ik er maar eentje !!! En al zegt ze dat de seks erg lekker was, ook dat meent ze niet want ze kijkt naar tv naar de (slanke) weerman als ze dat zegt en niet naar mij. :?

Verder merk ik af en toe dat al haar vriendinnen mij zeggen (voorliegen) dat ik er nog best uit zie voor mijn leeftijd. Maar ik geloof niet wat die kutjes vertellen. 8) Ze doen dat alleen maar om mij tevreden te stellen en te houden, de loeders. 8) Ik denk dat alle vrouwen kutjes zijn !! :evil: :evil: Met name omdat ze allemaal liegen om mij tevreden te houden terwijl ik vind dat ik te dik ben. :cry:

Ik hoef geen reactie want ik ben toch te dik……….

Nyck...
Afbeelding

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 03 juli 2006, 20:34

@Nyck:

Met of zonder die 10 kg extra..... Aai laf joe! :love:

mega dikke knuffel van mij! :wink:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » ma 03 juli 2006, 20:39

hihihi... :)
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » ma 03 juli 2006, 21:16

lof joe, Nyck :kiss:

BIGG kiss, BIGG hug
Smile!!..It increases your face value..

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Re: Oké m’n nieuwe ik

Berichtdoor Ezoko » ma 03 juli 2006, 21:29

Ik hoef geen reactie want ik ben toch te dik……….
Nyck...
Maar je weet er leuk over te vertellen :lol:

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » ma 03 juli 2006, 22:26

hmm wil ook wel zeggen Eye lov Joe... maar dan krijg je meteen weer anderen ideeen over mij....

HAhahahaha

wat ik wel weet is leef zoals je wil leven. Hou rekening met een aantal dingen en accepteer soms die dingen ook. Je lief houdt van je zoals je bent... door dik en dun.. (sorry voor de verspreking.. ;) )

toi toi

S.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 04 juli 2006, 2:30

Heeej Nyck, laf joe toe! Gaat om de pretoogjes, toch! En die geweldige fantastiese uitstraling, haahaha!! Buikjes zijn leuk, weet ik uit eigen ervaring. Gewoon een spiegeltje meenemen als je 'm wil zien :P

Verder kijk ik natuurlijk alleen maar naar slanke mannen met spierballen op de juiste plekken. Blonde blauwogige kleerkasten. Wat dat betreft ben ik net als ... Maar goed, dat komt omdat ik een kutje ben. Alle kutjes zijn immers hetzelfde. Ik zal proberen om ermee te leren leven...

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 04 juli 2006, 10:27

wat is ie toch leuk he... :D, ook die nieuwe hij!

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » di 04 juli 2006, 11:03

@Nyck
Het gaat toch om de uitstraling en dan mag een maatje meer best :lol:
geluk zit in jezelf!

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » di 04 juli 2006, 16:36

En je kunt natuurlijk altijd eens kritisch kijken naar je eet- en leefpatroon of er misschien wat kilootjes vanaf te krijgen zijn op een manier die niet al te veel moeite kost. Vaker de trap nemen in plaats van de lift, of de fiets in plaats van de auto, net iets minder vette kaasjes eten, alleen taartjes eten als je ze er erg lekker vindt uit zien. Ik, begin veertiger, oops, midden veertiger alweer, heb er op die manier, een jaar of twee geleden, ook vrij snel, een kilo of zes mee af gekregen en die zijn er ook af gebleven. Maar misschien deed je al die dingen al...

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » di 04 juli 2006, 17:36

Ach als man ben je teddybeer als je dikker wordt .......
maar als vrouw !! :wink:

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 04 juli 2006, 17:44

Ach, in Vlaanderen plegen we te zeggen: "Goed gerief moet onder een afdak hangen".

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » di 04 juli 2006, 18:31

Spot .... :mrgreen: nog nooit gehoord maar goddelijk ...

Nyck : denk aan je hartje ....mag niet in het vet liggen , maar verder ben je vast een malse vent :wink:
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » di 04 juli 2006, 22:53

ik ben dus de enige die het hier wat moeilijk meeheeft ... :roll:

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » wo 05 juli 2006, 0:03

Nou Nyck...voor iemand die wat kilo's teveel heeft breng je het wel ontzettend grappig! Zo zie je maar weer dat vooroordelen kloppen:
dikke mensen zijn zoooo gezellig :wink: :lol:

:kiss: Miss*P


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten