te vochtig bij seks

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

ayla
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 18:22

Berichtdoor ayla » vr 23 juni 2006, 17:41

Bedankt voor de reacties tot nu toe!
@klaartje, probleem is dus echt het "nat" zijn....

Oefeningen en balletjes nog niet geprobeerd, dus daar zal ik me de komende tijd eens mee bezig houden. :)

KLAAR(tje)
Berichten: 42
Lid geworden op: do 09 maart 2006, 13:03

Berichtdoor KLAAR(tje) » vr 23 juni 2006, 18:07

Maar daar zijn die balletjes toch ook voor, voor oefening omdat anders je te "wijd" openstaat, zie ook wat Damsel schreef (je zelf nauwer maken). Kom je bovendien vaginaal klaar of (ook) alleen door stumulatie anv je clitoris?

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 23 juni 2006, 18:47

Hmmm ik heb dat nooit als probleem ervaren eerlijk gezegd.. dus net nog even aan mijn vriend gevraagd. :)

Hij erkent ook dat het wel een verschil is, maar hij die nattigheid juist weer als heel geil ervaart. Dus dan is er wel minder wrijving, maar tussen de oren is het zeker niet minder lekker (het een compenseert het ander zeg maar) :lol:

Verschillende standjes maken wel uit. Wat ik zelf wel eens doe, is aftrekken bij de schacht als hij half in me is zeg maar. Dat doe ik omdat ik het zelf heel lekker vind voelen, maar dat geeft natuurlijk ook extra wrijving..

Ik vind het deppen wel erg ver gaan eigenlijk. Seks gaat toch niet alleen om het klaarkomen? Maargoed dit laatste is echt mijn mening. Ik blijf het een beetje vreemd vinden dat het zodanig een probleem vormt dat je om de twee minuten een doekje moet gebruiken. Wil hij dat of schaam je je er zelf voor?

leintje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 maart 2006, 23:26

Berichtdoor leintje » vr 23 juni 2006, 22:47

hmmm :)
Denk dat vrouwen die deppen wat vergaand vinden, zich niet goed kunnen voorstellen HOE nat het wel kan worden (no offense)

Heb het vroeger ook nog gehad, in een (voor mijn jonge leven) ver verleden. Het schuurt voor mij en hij voelt er niets van. Was bij mij wel bij halfslachtige sexuele pogingen: het klinke sexueel niet tussen die man en ik. En als hij probeerde in mij te komen, voelde ik me nooit in stemming. Waarom ik dan net zo nat werd, kan ik niet verklaren, maar het was in ieder geval een ander soort nat dan opwindingsnat... en het was niet aangenaam....

misschien dat deze soort uitleg een ander licht op de zaak kan werpen?

leintje

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 23 juni 2006, 23:06

None taken :wink: misschien heb je wel gelijk

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 23 juni 2006, 23:11

Maar leintje, dan nog: van binnen deppen? En dat meerdere keren tijdens de seks, en in dit geval alleen om hém meer te laten voelen terwijl ze er zelf pijn van krijgt? Dat vind ik wel zeker vergaand, moet ik eerlijk zeggen..

leintje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 maart 2006, 23:26

Berichtdoor leintje » vr 23 juni 2006, 23:15

@damsel

idd, ik heb misschien wat vlug over het gehele topic gelezen. Als het deppen iets is wat beide partners willen voor hun beider genot, is er in mijn ogen geen probleem. Als de vriend het echter 'oplegt' en het vermindert het genot van het meisje, is dat natuurlijk een hele andere vraag. Dan gaat het idd te ver.

leintje


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten