Mannen, wat vinden jullie aantrekkelijk aan een vrouw?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » ma 05 juni 2006, 23:08

Ja maar tegenwoordig hoef je geen borstvoeding meer te geven dat komt uit een flesje. En kunnen zelf graatmagere vrouwen als Victoria Becham prima 3 kinderen baren.

Toch blijft het punt dat mannen slank en dus niet dun maar slank gewoon mooier vinden om naar te kijekn in bikin dan een mollige/dikke vrouw.

Maar ik zal de vraag wat beter formuleren voor de mannen wat vinden jullie mooier om naar te kijken? Een slanke vrouw bijv Jennifer Lopez in bikin of een dikke vrouw?

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » ma 05 juni 2006, 23:16

Ik had het over "onbewust" en "oerdriften" latina.
Die houden geen rekening met het begrip "flesvoeding".

Tuurlijk is het aan veel vrouwen gegeven om kinderen te baren, toch is er bij heel wat mannen onbewust die "keuring" van het vrouwenlichaam, ten voordele van hun nageslacht.

En als je je vraag zo formuleert aan mannen, dan geef je zelf al hun antwoord, latina.

Stel dan een vraag als:

Wat vinden jullie mooier om naar te kijken: een slanke vrouw, bvb Jennifer Lopez, of een zelfbewuste volslanke vrouw, bvb Sophie Dahl (in één van haar volslankere periodes uiteraard)?

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » ma 05 juni 2006, 23:46

Nou probeer je met dat zelfbewuste dat volslanke mooier te maken. Maar het gaat hier niet om volslank. Ik heb het over mollig tot dik. Heb ook geen hulp van jou nodig voor mijn vragen. Ik wil ook niet zeggen dat ze jennifer lopze als voorbeeld moeten nemen maar als ze niet weten wat slank is en ze dat zien als maat 34/36 dat dus mager en dun is dan noem ik een voorbeeld.

Maar ik bedoel vinden jullie mooier op het strand in bikini een slanke vrouw (die geen vel over been is maar gewoon slank) met platte buik en strakke benen of een dikke vrouw met dikke buik en drilbenen?

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 05 juni 2006, 23:48

Hoe kom je erbij dat mannen niet op modellenlichamen vallen :)
Alsof alle modellen ook echt hetzelfde lichaam hebben. Het is zo hokjesgericht.. Mager/normaal/dik..

Ik ken me nergens bij stoppen hoor.. En smaken verschillen zo ook bij mannen. Net zoals dat er mannen zijn die vallen op kleine borsten..MAAAAR er zijn er bv mischien iets meer die graag grotere willen..

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 05 juni 2006, 23:52

Latina.. :)

Ik meen het dat ik het echt vervelend voor je vind dat jij zo hokjesgericht denkt.. Je praat jezelf nog eens een complex aan..

Ik denk eerder dat JIJ slank (geen vel over been) mooi vind dan al die mannen hoor.

ALLE slanke vrouwen hebben toch niet hetzelfde lichaam? Er zijn ook hele slanke dames die geen taille hebben.. Er is zoveel variatie in lichamen van vrouwen en zoveel keus (thank god).

Het ideaalbeeld van nu is slank/mager.. Het is een trend die heel lang kan duren.. Vroeger waren de rubensfiguren in, hoe voller, hoe rijker men uitstraalde.. Mager was voor de armen (honger).

Ik kan volle/dikke vrouwen echt heel mooi vinden, maar ik zeg niet dat ze mooier zijn dan slanke, maar ik vind de lichamen van slanke meiden ook niet allemaal mooi..

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 06 juni 2006, 0:03

Ja er zijn ook mannen die op dun en mager vallen maar daar heb ik het nu niet over en de vraag was voor de mannen jullie komen met allemaal tegeargumenten en zeggen wat die ik anders moet vragen of wat mannen eigenlijk vinden maar ik wil het van de mannen weten maar het lijkt wel of ze er niet op durven reageren. Hopelijk lezen ze me vorige bericht waarin de vraag staat.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 06 juni 2006, 8:04

@ Latina:
Ik heb het gevoel dat je de wat vollere vrouwen niet serieus neemt, als zij vertellen dat zij ervaren dat mannen niet per se vallen op het ideaal maatje. Als jij ervaring hebt dat mannen dat wél doen, is het louter jouw ervaring. Ik heb mijn statement als man gegeven, dat ik vooral val op de ogen van een vrouw. Daardoor valt de maat kleding die ze draagt me niet zo op. Ik ervaar dat ik daardoor (per ongeluk?) de meeste vriendinnen heb gehad met een beetje meer.
Ik volg orchid (uitstraling!!!!!!) met haar overwegingen dat mannen bovenal driften die gevoed zijn uit instinct volgen. Een vrouw moet gezond zijn, goed gevoed, in staat zijn kinderen te baren en de eerste periode waarin de het kind moeten (op-)voeden te doorstaan/. In dat plaatje hoort een beetje vet op de botten! Ergo: mannen vallen instinctief op een wat steviger vrouw. Daarnaast, en daar heb je wel wat gelijk in, wordt ons een beeld opgedrongen door de mode-industrie en ook Hollywood, dat vrouwen ieltjes moeten zijn. Onder andere veroorzaakt in den beginne door Twiggy. Vrouwen die een maatje minder hebben zijn veelal te vinden onder jeugdigen. Het feit dat mannen daarnaar kijken en dat als mooi ervaren, is m.i. juist daarin gelegen. En dan moet ik bekennen dat dat inderdaad aantrekkelijk is, tja, voor het oog. Ik zou overigens niet weten wat ik met een grietje van 18 aan zou moeten vangen, aangezien ik in een andere levensfase ben aangeland. Ik heb in de buurt een aantal jonge meiden wonen, aantrekkelijk voor het oog, alles zit er nog stevig aan ;) , maar het blijven kids voor mij.

mark, de observator.

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » di 06 juni 2006, 10:40

@mark, je bent een man naar mijn hart :D

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 06 juni 2006, 10:50

:oops:

Thanks, Goldengirl

value
Berichten: 30
Lid geworden op: do 20 mei 2004, 14:03
Locatie: netherlands

Berichtdoor value » di 06 juni 2006, 13:38

Latina..........Ik ben getrouwd met een vrouw die al 35 jaar 56 kg weegt, en heb een 3 tal vriendinnen.....die volslank tot dik zijn, en ik vind ze allemaal even mooi...... wij hebben elkaar gekozen voor wat we zijn en het respect dat we voor elkaar hebben. En de liefde bedrijven is met allemaal anders........zoooo heeeeerlijk........ :oops: :lol: :lol:
Hij die waarde weet te geven.
________________________________________

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » di 06 juni 2006, 18:32

Precies Mark het is mooi voor het oog maar de wat dikere vrouw is niet om aan te zien.

Valeu ik heb het over wat je mooier vind en dat het dus niet gaan over respect enzo maar wat je gwoon mooier vind. Hier was ik al bang voor dat er omheen zou worden gedraaid. Ik denk dat ik gewoon gelijk dat mannen slank er mooier uit vinden zien. Misschien is er nog een man die zegt nee ik vind een dikke vrouw mooier mar zo niet dan heb ik bevestiging dat een man dat mooier vind.

jazzy1
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 18:12

Berichtdoor jazzy1 » di 06 juni 2006, 19:05

Ik heb er jarenlang bestwel moeite mee gehad dat ik inderdaad geen maatje 36 of 38 heb, maar inmiddels heb ik geaccepteerd dat ik nu eenmaal een rubensvrouw ben (zoals Orchid dat zo mooi zegt :) ).

@Latina06
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik me een beetje aangesproken voel door jouw s opmerking 'dat de wat dikkere vrouw niet om aan te zien is'(of citeer ik het nu verkeerd?). Maar misschien heeft het gewoon meer te maken met jouw persoonlijke voorkeur over hoe een vrouw er uit zou moeten zien?

Jazzy (mede-rubensvrouw)
Its not whether you get knocked down. Its whether you get up again.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 06 juni 2006, 20:17

Precies Mark het is mooi voor het oog maar de wat dikere vrouw is niet om aan te zien.
Je legt me woorden in de mond die ik NIET gezegd heb. Ik zeg niet dat de wat steviger vrouw niet om aan te zien zou zijn. Hier ga je wat mij betreft de mist in. De wat steviger vrouw heeft ook mijn aandacht. Ik moet er wel bij zeggen dat een echte Rubensvrouw me nou weer wat tever gaat, alhoewel mijn eigen vriendin aardig zou kunnen acteren op een van zijn schilderijen.

Maar nogmaals: leg me geen woorden in de mond die ik NIET gezegd heb.

M
Laedere facile, mederi difficile

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 06 juni 2006, 21:36

Niet de jongens geven jou dat onzekere gevoel over je lichaam maar jijzelf denk ik Latina, zo doe je op mij over komen. Je mening is van harte welkom hier, maar ik denk dat als je zo bot over komt niemand je meer serieus kan nemen omdat je toch met oogkleppen op loopt en niet openstaan voor andermans mening. Waarom vraag je dingen als je toch zelf denk het beter te kunnen weten?

Ik vind je wel gezellig maar ik vind je wel bloed bloedonzeker, het doet mij aan 14-jarige meisjes denken die de deur niet uit durven zonder lippenstift.

Maar zoals ik al zei: ook jou mening is welkom alleen zo kom je op mij enorm over, en ik denk dat je het probleem eerder bij jezelf moet zoeken dan bij die jongens die je hebt gehad en bij de jongens/mannen die je nooit hebt gehad en mischien ook niet krijg.. Want als alle mannen hetzelfde zijn dan zouden alle vrouwen ook hetzelfde moeten zijn toch? (zwart wit). Enne ik vergelijk mijzelf nooit met andere vrouwen en ik denk zo ook de mannen. Ik hoop alleen voor je dat je wat zelfverzekerder over zou komen op de rest van de wereld, want het is alleen maar prettiger voor jezelf..

Groetjes Baby

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 07 juni 2006, 0:32

Nou probeer je met dat zelfbewuste dat volslanke mooier te maken.
Zelfbewustheid is iets wat je uitstraalt en mannen kijken volgens jou niet naar uitstraling, maar puur naar uiterlijke kenmerken, dus dat mag er dan perfect bijstaan en maakt het volslanke niet "mooier". Als je jouw redenering tenminste consequent volgt.
Maar het gaat hier niet om volslank. Ik heb het over mollig tot dik.
Volgens vandale.nl:
volslank (bn.)
1 (van vrouwen) slank met ronde vormen => mollig
Volslank is dus mollig en voor sommigen zelfs het synoniem aan "dik", alleen hangen sommige mensen nogal waarde-oordelen aan woorden en wordt dik vaker als negatief ervaren dan het begrip "volslank".

Puur technisch betekenen ze het zelfde, alleen is het gevoel en de sfeer die erbij opgeroepen wordt anders.

Maar goed, zoals velen al zeiden, latina, jij wil enkel horen of lezen wat in jouw straatje past en al de rest zijn leugenaars.

o.

edit: quote ging niet goed, dus verbeterd
Laatst gewijzigd door Orchid op wo 07 juni 2006, 0:35, 1 keer totaal gewijzigd.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 29 gasten