Anale seks

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

charlotje00
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 29 maart 2006, 15:55
Locatie: W-Vlaanderen

Anale seks

Berichtdoor charlotje00 » wo 29 maart 2006, 16:36

Als je anale seks hebt gehad, ben je dan eigenlijk ontmaagd? (als je nog niet echt geneukt hebt) :oops:

groetjesxxx

KLAAR(tje)
Berichten: 42
Lid geworden op: do 09 maart 2006, 13:03

Berichtdoor KLAAR(tje) » wo 29 maart 2006, 17:50

Anaal wel, vaginaal niet (als dat voor jouw echt neuken is). Waarom is dit belangrijk? Vanwege je goddienst?

charlotje00
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 29 maart 2006, 15:55
Locatie: W-Vlaanderen

Berichtdoor charlotje00 » wo 29 maart 2006, 18:04

neej , ik wil nog even wachten met vaginale seks, ik ben niet erg godsdienstig. ik wou gewoon even zeker weten dat ik of mijn vriend niet ontmaagd waren :)

meeting-feestcommissie
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 29 maart 2006, 17:53

Berichtdoor meeting-feestcommissie » wo 29 maart 2006, 18:07

Als jouw vriend je anaal geneukt heeft, is HIJ wel ontmaagd hoor.
Namens de OpperFauteFrauwen..

Shazz, Vampirella, Pipje en Carina

charlotje00
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 29 maart 2006, 15:55
Locatie: W-Vlaanderen

Berichtdoor charlotje00 » wo 29 maart 2006, 18:11

ja dat dacht ik al, maar hij vindt van zichzelf van niet. blijkbaar voelt hij zich alleen ontmaagd wanneer wij de eerste keer ECHT met elkaar naar bed gaan en niet alleen anaal dan maar vaginaal :)
ik denk dat dat ook een kwestie van waarden is

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » wo 29 maart 2006, 18:55

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 20:05, 2 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » wo 29 maart 2006, 18:56

Hoi,

Ik las in je andere topic ook over vingeren, likken etc.
En dan hier over anale sex.

In mijn ogen ben je dan geen maagd meer als je dat allemaal hebt gedaan.

Het feit of je dan wel of niet vaginaal gepenetreerd bent, is m.i. jezelf voor de gek houden.

Maar misschien ben ik wel super ouderwets hoor.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 29 maart 2006, 18:59

Precies, ook een kwestie van interpretatie.

Als je het 'letterlijk' opvat is anaal geen ontmaagding. Qua ethiek (??) vind ik het wel degelijk 'ontmaagding'.

Anale sex vind ik overigens ook 'echt' met elkaar naar bed gaan.. sterker nog, ik vind het verder gaan dan vaginaal.

Als het puur een gewetenskwestie is, ben ik wel nieuwsgierig waar dat vandaan komt als het niet berust op 'het woord' van godsdienstige geschriften..

edit; nee Daphne, vind ik niets ouderwets aan, maar gewoon een logische redenatie (maarja, wat voor mij logisch is, zal voor een ander weer onlogisch zijn :lol: )
Laatst gewijzigd door Jessebel op wo 29 maart 2006, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » wo 29 maart 2006, 19:01

ik vind ook dat je geen echte maagd meer bent

Persoonljk vind ik anaal verder gaan dan vaginaal, kweet nie.. voor mij is die stap groter (heb hem dus ook nog nooit genomen.. en wie weet komt.. hij ook niet.. tis wel heeel intiem.. om zoiets met elkaar te doen)

zijn er eigenlijk meer mensen die eerst anaal en toen pas veel later een x vaginaal hebben gedaan? dis namelijk de 1ste x dat ik het hoor.


fiona niet oud :wink:
Proud to be faut

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » wo 29 maart 2006, 19:01

Aha, dus anale seks is onecht? :roll:

Charlotje, ik zie in je profiel dat je 18 bent. Een mooie leeftijd om lekker aan het experimenteren te slaan. Is het echt nodig dat je je seksualiteit nu al censureert en beperkt door dit soort formaliteiten? Come on, let's face it: Je bent seksueel actief. Ben je ook ontmaagd als je een vibrator gebruikt, of alleen als je een echte penis van vlees en bloed in je vagina hebt gehad? Wie bepaalt de grens van wat telt en wat niet?

Ontdek je lichaam, ontdek zijn lichaam, geniet van de dingen die je doet en maak je niet zo druk over of het nu "echt" is of niet. Het is seks en je bent het aan het leren. Veel plezier! :D

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 29 maart 2006, 19:05

@Fiona; ik ken ze niet persoonlijk maar weet dat het heel veel voorkomt bij (streng) godsdienstige mensen. Als maagd het huwelijk ingaan , maar daarvoor eigenlijk toch wel sex willen; sommigen doen het dan anaal, om eronderuit te komen zeg maar ('zogenaamd' nog wel maagd; maar toch ook sex)

Naar mijn mening tracht je dan 'de letters' op te volgen zonder dat je de essentie ervan wilt volgen..; het gaat om zogenaamde 'reinheid' en niet welk gaatje het van onder is.. (kort gezegd)
Laatst gewijzigd door Jessebel op wo 29 maart 2006, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

charlotje00
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 29 maart 2006, 15:55
Locatie: W-Vlaanderen

Berichtdoor charlotje00 » wo 29 maart 2006, 19:06

ja waarschijnlijk zal dat wel waar zijn, maar das ook maar 1 keer gebeurd en het was heel kort. mijn vriend beweert nog "maagd" te zijn, alhoewel ik er persoonlijk ook anders over denk. natuurlijk is het wel een kwestie waar over te discussieren valt. in feite, als je ontmaagd bent, heb je geslachtsgemeenschap gehad, en dat kan toch niet anders zijn dan vaginaal neuken? (het woord zegt het zelf: maagdenvlies) hij is nog nooit in mijn vagina geweest, dus in feite hebben wij ook nog geen geslachtsgemeenschap gehad. we hebben al heel wat gevoeld enzo, maar ECHTE seks nog niet echt he. je kan zo ook zeggen dat pijpen seks is. hij gaat dan toch ook met zijn penis in een opening? (buiten je vagina). is "geslachtsgemeenschap" dan niet "in de vagina" ?
dat is de vraag die ik me stel.

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » wo 29 maart 2006, 19:07

ja maar ik doel nu juist op de NIET godsdienstige :) waarom dan.. wel eerst anaal. en niet vaginaal (om godsdienst is de reden bekend)
Proud to be faut

charlotje00
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 29 maart 2006, 15:55
Locatie: W-Vlaanderen

Berichtdoor charlotje00 » wo 29 maart 2006, 19:13

ik was nog niet klaar... mijn vriend wou het zo graag en stelde het voor als alternatief.. ik was bang voor seks en bang om zijn penis in mij te voelen. ik wou dus nog even wachten (ik was per slot van rekening nog maar 16 jaar wanneer dit gebeurde), maar wilde mijn vriend niet kwijtraken (misschien mis van mij om dit te denken), en als ik het mijzelf eerlijk toegeef, wou ik het ook wel eens proberen, zonder dat ik in feite "ontmaagd" zou zijn.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 29 maart 2006, 19:15

Leef je naar betekenis van woorden, of naar je gevoel?

Ik bedoel; stel dat ik nu met een verklaring uit een of ander seksuologisch encyclopedie zou aankomen, waar staat dat vaginale sex 'gelijk' staat aan anale sex. En je ontmaagd bent als je anale sex hebt gehad.

Wat dan? Ga je dan wel vaginale sex hebben, of dan maar helemaal geen seks?

Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik begrijp het gewoon niet zo :wink:

(vraag me ineens of of homo's dan nooit geslachtsgemeenschap hebben :lol: )


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 2 gasten