TROUWEN?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

simply
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 12 december 2005, 17:35
Locatie: belgië

Berichtdoor simply » vr 10 februari 2006, 19:31

Maar ik denk wel dat trouwen iets zegt of zekerheid, jij en ik tot in de eeuwigheid, amen. Haha.
Maar zelfzekerheid is nog iets anders hé. :roll:

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 13 februari 2006, 9:55

Ik heb een besluit genomen, heb er dit weekend veel kunnen over nadenken. De reden dat mijn vriend iets heeft tegen het grote woord 'trouwen' is niet omdat hij niet gelooft in onze relatie, maar omdat hij tegen al die poespas is, tegen het elkaar eeuwig beloven samen te blijven in een kerk, hij vindt het onnodig om elkaars liefde te bevestigen met een handtekening,... En aangezien ik wil dat we allebei gelukkig zijn heb ik besloten dat ik liever eerlijk ben tegen mijn vader en hem dus ga vertellen dat mijn vriend en ik besloten hebben (voorlopig) niet te trouwen, maar dat we graag een kindje zouden maken/hebben :D en dat hij toch zal moeten proberen om dat te aanvaarden... Deze avond zie ik eindelijk mijn vriend en ga ik het met hem allemaal eens bespreken.

goeie maandagmorgen trouwens....
kwiet kwiet

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 13 februari 2006, 12:48

heerlijk dat je tot een besluit bent gekomen

en zijdelings ff eigen visie ben het dus helemaal met je vriend eens

sfinxs

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » ma 13 februari 2006, 13:48

Lieve Mereltje , je bent een mooie moedige volwassen jonge vrouw , ik wens je heel veel geluk en ook dat het dialoog met je vader goed verloopt , soms houden vaders trouwens wel van openhartige gesprekken .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

simply
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 12 december 2005, 17:35
Locatie: belgië

Berichtdoor simply » ma 13 februari 2006, 21:42

veel geluk mereltje


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 14 gasten