vibrator? of toch maar niet?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » wo 18 januari 2006, 15:28

Heb je een beetje gelezen wat er staat? Niet dat wat er staat 'heilig' is maar het kan wel een nieuw licht werpen.

Een penis kan niet zo heftig trillen als een vibrator dat kan. Het staat heel precies (veel tè precies voor mij) beschreven waarin een vibrator 'aggressiever' is en welke gevolgen dat kan hebben. Ze hebben het over "The Weapons of Mass Destruction for Women, No More Sexual Orgasm"

Beetje hysterisch, maar vind het interessant omdat zoiets al was opgekomen bij me, en is ook de reden waarom ik nog niet aan vibrators ben begonnen..

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 18 januari 2006, 15:46

:? Als je g-spot 'dood' gaat door overmatige trillingen...

Was Patty Brard allang dood neergevallen :lol: (één van de velen die z lyrisch is over de trilplaat :wink: )

Zou voor de vibo ook gelden; geniet, met mate?

I don't know. Ik hoop voor velen van niet :)

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 18 januari 2006, 15:51

Even geheel off topic, maar het schoot me te binnen na het lezen van Jess' posting over trilplaat.
Wist je dat je niet op de powerplate mag als je pas een spiraaltje in hebt?
Door het heftige trillen kan het zijn dat deze verdwaalt en zijn/haar eigen weg gaat zoeken :shock:


Sorry, moest het ff kwijt.

Ik vind trouwens, en dan ben ik wel weer ontopic, het een beetje boel overdreven overkomen hoor.

"The Weapons of Mass Destruction for Women, No More Sexual Orgasm"

Komt over als een anti campagne tegen vibs en zo.....
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Antheia
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 18 januari 2006, 19:38

Berichtdoor Antheia » wo 18 januari 2006, 21:00

Brr eerst word je er blind van, en nu immuun voor orgasmes...

Hoi! (heb mezelf net in de Kroeg aangemeld&voorgesteld).
Ben sinds een korte tijd ook aan het denken over het aanschaffen van een vibrator. Zie ook door de bomen het bos niet meer en moet deze maand trouwens ook het nieuwe loonstrookje even afwachten hoe ruim het budget is... Zo'n Tarzan is inderdaad waanzinnig duur :shock:, en ik ben slechts een beginner als het om speeltjes gaat. :?
Christine le Duc raadt voor beginners de Mini Purple Delight aan, en ik zag ook een waterdichte Water Prick bij de Viboshop. Iemand ervaringen?

Antheia (die het luxeprobleem toch wel lastig vindt)

flamoes
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 maart 2005, 22:27

Berichtdoor flamoes » do 26 januari 2006, 22:20

Ik heb er gister 1 gekocht in een sexshop en cadeau gedaan aan mijn vriendin, dat was een gewone jelly vibo in de vorm van een grote pik. Ze had nog nooit zo'n ding gehad, dus moest nogal giechelen en werd een beetje verlegen (ja wat wil je met een jelly ding van 22 lang en 5 cm dik)
En blij!! :oops: :lol:
Nu lees ik net weer dat zo'n tarzan nogal gewild is, maar duur. Wat is nou beter? Zo'n tarzan of dat nieuwe type waar van die parels in draaien en ook zo'n beffertje op zit? Ik zie bijvoorbeeld op internetwinkels dat die dingen veeeel goedkoper zijn, dus kan er nog wel 1 kopen voor valentijn... Ik zag vanmiddag op mydesire.nl heel scherp geprijste hi-tech vibs zoals een purple jelly crystal bijvoorbeeld, voor 25 euro dacht ik.
Maar aan de andere kant, ik ben bang dat ze straks meer zin in dat ding krijgt dan in mij. als ik het zo hoor....
Kan ik haar beter nog een tijdje met die ze nu net heb laten spelen?

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 26 januari 2006, 22:23

Volgens mij zijn heel veel jongens daar bang voor flamoes..
De meine ook. Maar het is en blijft speelgoed, ik kan er leuk mee spelen het is heerlijk maar echt is toch echt het fijnste.
Al zou ik 100 dildo's hebben..

En ik heb zelf een tarzan met parels. Ben geen fan van dildo in me. Het is zo plastic en onecht. Dat vogeltje dat erop zit vind ik wel erg leuk maar ik vind het jammer dat ik hem er altijd in moet doen om hem op mijn clit te kunnen zetten..

Owja en die parels dat gevoel valt reuze mee. Ziet er wel erg mooi uit.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 26 januari 2006, 23:21

Hihi daarom hou ik juist meer van dildo; omdat een vibo zo onecht is (welke piemel trilt er nou :lol: )?

Ik zou even wachten met iets nieuws kopen flamoes, laat het nieuwtje nog even tijd hebben 'nieuw' te zijn :)

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » vr 27 januari 2006, 10:48

....(welke piemel trilt er nou :lol: )?....
zou heerlijk zijn als ze allemaal zo trillen als mijn vibrator, maar dan wel met regelknopje.

Ik heb een vibrator, meerdere zelfs maar één favoriet. Ik gebruik 'm als ik alleen ben, maar ook vaak samen. Het maakt de zin in gewoon vrijen zonder trilling niet minder. Ik zie het net als verschillende standjes en verschil in volgorde van vrijen...verandering van spijs doet eten... :lol:

eL

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » vr 27 januari 2006, 11:36

en ik heb zo iets van het is een speeltje, dus het moet er niet te echt uit uit zien,
voor mij dus geen huidkleurige penissen met "net echt" gevoel, maar gewoon leuke kleurige dingen, zoals die van Fun Factory (al mijn vriendinnen zijn ook fan :wink: )
vind mijn dolfijntje nog altijd heel leuk en heb nu zo een nieuwe fluoroze met pareltjes en een clitstimulator, moet zeggen dat ik daar al behoorlijk over getwijfeld heb omdat die er ook een beetje 'te echt' begon uit te zien
maar hij was goed van prijs en ik wou er per se eentje met clitstimulator, dus nu is dat mijn disco-vib (want er zit een gekleurd lichtje in) en dat maakt het dan ook weer een erg leuk speeltje (alleen niet heel stil)
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Barch
Berichten: 3
Lid geworden op: za 28 januari 2006, 14:59

Berichtdoor Barch » za 28 januari 2006, 15:08

Even mijn bevindingen over "de Tarzan". Ik heb er eentje met zo'n ronddraaiende pareltjes en was er eerst ook niet voor te vinden. In het algemeen vond ik die "net echte" maar niks. Ook toen ik hem de eerste keren testen was ik niet overtuigd. Totdat ik er nieuwe batterijtjes in had gestoken ... :lol:
Z'n uiterlijk vind ik nog altijd alles behalve maar met je ogen dicht zie je dat niet hé :D
Vaginaal kom ik er niet mee klaar, dat lukt alleen met "the real stuff", maar het beffende aapje dat erop zit brengt me wel in de zevende hemel. Dus als ik alleen hem (het aapje) wil, gebruik ik hem gewoon ondersteboven!!

Over "the massdistruction" ... Vaginaal heb ik er geen problemen mee, maar als ik een paar keer na elkaar clitoraal ben klaargekomen, dan lijkt m'n clitoris wel een tijdje gevoelloos. Gelukkig is het na een half uurtje weer over. Maar ik maak me er geen zorgen over. Denk trouwens dat het vrij normaal is ...
When raindrops start falling on my head, I get wet ...

Parel
Berichten: 19
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 16:08

Berichtdoor Parel » di 31 januari 2006, 14:06

ik zit te wachten otot mijn vibo bezorgd wordt :lol:

na het lezen van deze topic vorige week ben ik meteen naar de website gegaan van mail.femaile en heb er 1 gekocht... een PI... ik ben heeeeeel erg benieuwd...

ik wilde al jaren zo'n ding maar nam nooit de stap om daadwerkelijk zo'n ding te kopen. ben ik even blij dat deze topic gestart is.

ik laat het wel weten als ik er ervaring mee heb opgedaan :P

ikke1977
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 11 augustus 2003, 21:12

Berichtdoor ikke1977 » di 31 januari 2006, 22:36

Is het niet iets om een miniconsumentenrubriekje daarover te beginnen met alle voors en tegens :lol: ??? Of is dat te veel reclame ???

coerioso
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 14:51
Locatie: Ver en toch dichtbij

Berichtdoor coerioso » do 09 maart 2006, 16:44

Ik heb lang getwijfeld om er eentje te kopen voor mijn vriendin. Ze is een tikkeltje katholiek opgevoed, en ik verwachtte wel wat weerstand...
Ik heb er met haar over gepraat, en de reacties waren uiteenlopend, gaande van een absolute en forse afkeuring, tot 'misschien', één keertje wilde ze het dan weer wel, daarna toch maar niet...

Vorige week was het dan zover. Ik kocht denk ik van fun factory, probeerde een kwalitatief, eenvoudig model.

Ik stelde haar voor om binnenkort eens ergens een kamer met ontbijt te huren om haar in alle rust en intimiteit dit speeltje te introduceren. Maar wat bleek? Ze werd zelf bijzonder nieuwsgierig, en ze is nog diezelfde avond in minder dan een minuutje klaar gekomen. :) Ik was heel verbaasd. Dat ding heeft echt wel capaciteiten! Als ik met haar vrij heb ik het gunstigste geval toch wel een kwartiertje nodig om haar te begeleiden naar een orgasme.

Sindsdien heeft ze duidelijk meer energie en meer zin in sex. :P Dit lijkt wel de koop van mijn leven :lol: Eerst dacht ik: had ik maar niet zolang getwijfeld, anderzijds is juist de tijd tussen het praten over een vibrator en er daadwerkelijk eentje kopen misschien een soort introductie geweest voor haar?

Coerioso
Fantasie doet leven!

wicchick1
Berichten: 6
Lid geworden op: za 25 februari 2012, 18:34

Re: vibrator? of toch maar niet?

Berichtdoor wicchick1 » za 25 februari 2012, 19:01

hoi allemaal

ik heb een vraag.
mijn eigen seksualiteit ontdekken vind ik heel belangrijk.
ik ben er dus ook al jaren mee bezig.

tot op heden was ik zeer tevreden met masturberen zonder vibrator of andere hulpmiddelen en ik heb ook nooit de behoefte aan gehad om er een aan te schaffen.
zelf een orgasme bereiken door te vingeren gaat mij prima af.
maar het laatste half jaar wilde ik toch wat meer.

ik ben uitgebreid gaan zoeken naar wat ik zocht en heb 2 dingen gevonden.
mijn enige dilemma is dat ik er geen kan aanschaffen.

1: de enige seksshop in de buurt heeft niet wat ik zoek.
2: online bestellen gaat niet want:
- ik bezit bewust geen creditkaart
- ik kan door mijn persoonlijke situatie voorlopig niet online bankieren.
(ondanks dat mijn saldo voldoende is)
- de optie om een acceptgiro achteraf te laten sturen vind ik ook niet geschikt vanwege o.a. mijn huisgenoten en bepaalde verantwoording de ik af moet leggen.

de enigste optie is om het artikel zelf af te gaan halen en het daar contant te betalen.
maar om half nederland door te reizen voor een vibrator kost me meer aan benzine dan het product zelf.

heeft iemand tips?

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: vibrator? of toch maar niet?

Berichtdoor Spelfje » za 25 februari 2012, 19:21

Vraag 'm aan de Sint! Nog heel eventjes geduld.... :roll:

Of naar de groentenboer op de hoek misschien?
"Women are made to be Loved
....not understood"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten